Δευτέρα, Ιανουαρίου 04, 2010

ΜΕΧΡΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ,ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΡΑΓΕΣ...

Μέχρι τον ερχόμενο Ιούνιο αναμένεται να συνεχιστεί η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού της Αθήνας που χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, λόγω καθυστερήσεων στα έργα αναβάθμισης του δικτύου του που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη.
Τα έργα εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών γραμμών του ΗΣΑΠ, συνολικού προϋπολογισμού 109 εκατ. ευρώ, άρχισαν τεσσεράμισι χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, παρ΄ ότι είχαν ενταχθεί στο πλαίσιο της προετοιμασίας της Αθήνας για τους Αγώνες!
Όλες οι εργασίες, όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά, επρόκειτο να ολοκληρωθούν μέσα στο πρώτο δίμηνο του 2010 (τέλος Φεβρουαρίου). Ωστόσο, λόγω καθυστερήσεων στην πρόοδο των έργων (εξαιτίας και αρχαιολογικών ευρημάτων στην περιοχή της Καλλιθέας), το συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα παρατείνεται πλέον κατά τέσσερις μήνες! Έτσι, οι τροποποιήσεις στα δρομολόγια του Ηλεκτρικού τα Σαββατοκύριακα και τις καθημερινές, με άμεσες επιπτώσεις στις μετακινήσεις τους επιβατικού κοινού, θα συνεχιστούν μέχρι τον ερχόμενο Ιούνιο! Ήδη, λόγω των γιορτών, οι εργασίες έχουν διακοπεί από τις 16 Δεκεμβρίου έως και την ερχόμενη Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010. Υπενθυμίζεται ότι τα έργα εκσυγχρονισμού των ΗΣΑΠ άρχισαν στις αρχές του 2009, ενώ με την ολοκλήρωσή τους ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος θα μοιάζει περισσότερο με το Μετρό, καθώς ολόκληρο το δίκτυο των γραμμών θα στηρίζεται σε σκυρόδεμα. Αυτό θα επιτρέπει αφενός την ανάπτυξη μεγαλύτερων ταχυτήτων από τους συρμούς (άνω των 110 χλμ. την ώρα) και αφετέρου τη μείωση των κραδασμών και του θορύβου εντός και εκτός των βαγονιών.
Επίσης, καθυστερήσεις παρουσιάζονται και σε άλλα κρίσιμα «μέτωπα» των ΗΣΑΠ: την κατασκευή των τριών καινούργιων σταθμών κατά μήκος του δικτύου του Ηλεκτρικού, τη δημοπράτηση των κυρίως μελετών για την επέκταση του Ηλεκτρικού προς τον Άγιο Στέφανο και την κατασκευή τεσσάρων γκαράζ.
Ειδικότερα, όσον αφορά τους νέους σταθμούς, οι δύο από αυτούς είχαν προγραμματιστεί να παραδοθούν στο επιβατικό κοινό τον ερχόμενο Απρίλιο και ο τρίτος τον Απρίλιο του 2011. Τώρα και η κατασκευή των σταθμών μετατίθεται για αργότερα, χωρίς όμως να έχει προσδιοριστεί ακόμα ο ακριβής χρόνος ολοκλήρωσής τους. Οι τρεις νέοι σταθμοί- όταν ολοκληρωθούν- θα εξυπηρετούν καθημερινά περίπου 55.000 επιβάτες. Ο ένας έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει στον Ιλισό, μεταξύ των σημερινών σταθμών Μοσχάτου και Καλλιθέας, ο δεύτερος στην περιοχή Ψαλίδι, μεταξύ Ηρακλείου και Ειρήνης, και ο τρίτος στα Καμίνια, μεταξύ Πειραιά και Φαλήρου.
Η καθυστέρηση στην αλλαγή της διοίκησης των ΗΣΑΠ έχει φρενάρει και τις εξελίξεις στην επέκταση του Ηλεκτρικού στην Εθνική Οδό ΑθηνώνΛαμίας, στο ύψος των καταστημάτων επίπλων «120». Στο σημείο αυτό αναμένεται να φθάσει ο Ηλεκτρικός ώς το 2015. Η απερχόμενη διοίκηση των ΗΣΑΠ έχει ήδη εγκρίνει τη δημοπράτηση των πρώτων πέντε μελετών, συνολικού προϋπολογισμού 20 εκατ. ευρώ, για την επέκταση του Ηλεκτρικού από τον σταθμό του ΚΑΤ έως το 20ό χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού ΑθηνώνΛαμίας. Ωστόσο, για να προχωρήσει η συγκεκριμένη δημοπράτηση θα πρέπει να τοποθετηθεί νέα διοίκηση στους ΗΣΑΠ. Οι δημοπρατήσεις αφορούν την πρώτη φάση επέκτασης του δικτύου του Ηλεκτρικού στη Βόρεια Αττική, συνολικού μήκους 6,85 χιλιομέτρων, που θα εξυπηρετεί 80.000 επιβάτες την ημέρα και εκτιμάται ότι θα κοστίσει περίπου 480 εκατ. ευρώ.
ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΔΕΛΦΙΑ...Ο ΗΣΑΠ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ...ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ...ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΜΙΕΤΑΙ!!!
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ...ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΖΥΓΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΡΑΓΩΝ ΤΟΥ ΗΣΑΠ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΤΙΚΑΘΊΣΤΑΝΤΑΙ ΜΕ ΝΕΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ;;;;ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
4-1-2010

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πρέζα, καλά να είσαι που μας δίνεις τις πληροφορίες αυτές, αλλά δεν έπρεπε ο ίδιος ο ΗΣΑΠ να μας ενημερώσει με ένα χρονοδιάγραμμα; Είναι απαράδεκτος ο τρόπος με τον οποίο οι εκεί υπεύθυνοι αντιμετωπίζουν το επιβατικό κοινό.