Με εθνικιστικό παραλήρημα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι δηλώσεις του προέδρου του ΛΑΟΣ στη συνδιάσκεψη που πραγματοποίησε το κόμμα του για το μεταναστευτικό. «Όταν ο τόπος μας έχτιζε Παρθενώνες αυτοί ζούσαν πάνω στα δέντρα» είπε μεταξύ άλλων ο Γ.Καρατζαφέρης. Συνέδεσε δε την οικονομική κρίση με οργανωμένο σχέδιο της «νέα τάξης πραγμάτων» προκειμένου η χώρα να ενδώσει στις πιέσεις για την ονομασία των Σκοπίων και την παραχώρηση της Θράκης.
"Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες ήταν το κεντρικό σύνθημα στη συνδιάσκεψη για το μεταναστευτικό πραγματοποίησε το ΛΑΟΣ.
ΠΟΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΓΙΩΡΓΟ;;;
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ...
Ο κ.Καρατζαφέρης στην ομιλία του, προέτρεψε τα μέλη και τα στελέχη του ΛΑΟΣ να βγουν στους δρόμους και να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερες υπογραφές για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για το μεταναστευτικό. "Είμαι έτοιμος να σταματήσω το δημοψήφισμα, είπε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, εάν ο κ. Παπανδρέου δεχθεί να γίνει δημοψήφισμα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ".
Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ,ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΓΡΑΠΤΗ ΑΔΕΙΑ-ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ;;;
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΌΡΜΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ;;;
ΠΩΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ;;;
Αναφερόμενος στο νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση για το μεταναστευτικό, είπε πως η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν το δέχεται "γιατί δεν θέλει να νοθευτεί ο Ελληνισμός".
3 ΑΠΑΝΩΤΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 60% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3 ΚΥΡΙΑΚΕΣ.
"Το θέμα είναι αν θα επιτρέψουμε στη νέα τάξη πραγμάτων να οδηγετήσει τον κόσμο και την Ελλάδα" είπε και πρόσθεσε ότι "η Ελλάδα ανήκει στην ιστορία της...όταν ο τόπος μας έχτιζε Παρθενώνες
αυτοί ζούσαν πάνω στα δέντρα".
Υποστήριξε ακόμη ότι η ιεραρχία της Εκκλησίας στηρίζει τον αγώνα του ΛΑΟΣ για τις υπογραφές τις οποίες,και τόνισε ότι έχει κινητοποιήσει όλες τις δυνάμεις της Ευρώπης, μαζεύοντας υπογραφές και από άλλα ευρωπαϊκά κράτη.
ΠΟΙΑ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;;;
Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ;;;
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟ ΧΟΥΝΤΙΚΟ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΑΡΑΓΕ ΠΡΟΣΟΧΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ...
Ακόμη αναφέρθηκε και στην Ιρλανδία συνδέοντας το αρχικό όχι των Ιρλανδών στο Ευρωσύνταγμα με την μετέπειτα οικονομική κρίση που έπληξε τη χώρα.
Υποστήριξε συγκεκριμένα ότι η Ιρλανδία είπε όχι στο Ευρωπαϊκό Σύνταγμα, γι’ αυτό, η νέα τάξη πραγμάτων τη γονάτισε οικονομικά.
"Το ίδιο υποστήριξε προσπαθούν να κάνουν και με την Ελλάδα για να συναινέσουν στην ονομασία των Σκοπίων και στην παραχώρηση της Θράκης. Εμείς θα μείνουμε όρθιοι και θα είμαστε παρόντες γιατί ερχόμαστε από πολύ μακριά και πάμε μακρύτερα", κατέληξε ο κ. Καρατζαφέρης.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ-ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΈΝΗ-ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΗ ΚΑΘΩΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ...ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ...
ΤΕΛΟΣ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΠΩΣ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ,ΕΝΩ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΣΚΗΣΕΙ ΟΙ ΔΥΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ.
ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΣ ΚΑΙ ΣΚΑΤΟΜΥΑΛΟΣ...
ΚΑΤΕΒΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...
ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ,ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΤΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ...
ΠΡΕΖΑ TV
24-1-2010
"Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες ήταν το κεντρικό σύνθημα στη συνδιάσκεψη για το μεταναστευτικό πραγματοποίησε το ΛΑΟΣ.
ΠΟΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΓΙΩΡΓΟ;;;
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ...
Ο κ.Καρατζαφέρης στην ομιλία του, προέτρεψε τα μέλη και τα στελέχη του ΛΑΟΣ να βγουν στους δρόμους και να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερες υπογραφές για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για το μεταναστευτικό. "Είμαι έτοιμος να σταματήσω το δημοψήφισμα, είπε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, εάν ο κ. Παπανδρέου δεχθεί να γίνει δημοψήφισμα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ".
Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ,ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΓΡΑΠΤΗ ΑΔΕΙΑ-ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ;;;
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΌΡΜΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ;;;
ΠΩΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ;;;
Αναφερόμενος στο νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση για το μεταναστευτικό, είπε πως η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν το δέχεται "γιατί δεν θέλει να νοθευτεί ο Ελληνισμός".
3 ΑΠΑΝΩΤΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 60% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3 ΚΥΡΙΑΚΕΣ.
"Το θέμα είναι αν θα επιτρέψουμε στη νέα τάξη πραγμάτων να οδηγετήσει τον κόσμο και την Ελλάδα" είπε και πρόσθεσε ότι "η Ελλάδα ανήκει στην ιστορία της...όταν ο τόπος μας έχτιζε Παρθενώνες
αυτοί ζούσαν πάνω στα δέντρα".
Υποστήριξε ακόμη ότι η ιεραρχία της Εκκλησίας στηρίζει τον αγώνα του ΛΑΟΣ για τις υπογραφές τις οποίες,και τόνισε ότι έχει κινητοποιήσει όλες τις δυνάμεις της Ευρώπης, μαζεύοντας υπογραφές και από άλλα ευρωπαϊκά κράτη.
ΠΟΙΑ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;;;
Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ;;;
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟ ΧΟΥΝΤΙΚΟ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΑΡΑΓΕ ΠΡΟΣΟΧΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ...
Ακόμη αναφέρθηκε και στην Ιρλανδία συνδέοντας το αρχικό όχι των Ιρλανδών στο Ευρωσύνταγμα με την μετέπειτα οικονομική κρίση που έπληξε τη χώρα.
Υποστήριξε συγκεκριμένα ότι η Ιρλανδία είπε όχι στο Ευρωπαϊκό Σύνταγμα, γι’ αυτό, η νέα τάξη πραγμάτων τη γονάτισε οικονομικά.
"Το ίδιο υποστήριξε προσπαθούν να κάνουν και με την Ελλάδα για να συναινέσουν στην ονομασία των Σκοπίων και στην παραχώρηση της Θράκης. Εμείς θα μείνουμε όρθιοι και θα είμαστε παρόντες γιατί ερχόμαστε από πολύ μακριά και πάμε μακρύτερα", κατέληξε ο κ. Καρατζαφέρης.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ-ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΈΝΗ-ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΗ ΚΑΘΩΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ...ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ...
ΤΕΛΟΣ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΠΩΣ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ,ΕΝΩ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΣΚΗΣΕΙ ΟΙ ΔΥΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ.
ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΣ ΚΑΙ ΣΚΑΤΟΜΥΑΛΟΣ...
ΚΑΤΕΒΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...
ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ,ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΤΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ...
ΠΡΕΖΑ TV
24-1-2010
51 σχόλια:
ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ???ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ??ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΕΡ??ΨΕΥΤΗ!!!!!!!!!!ΑΝΤΕ ΨΟΦΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ!!
εσυ απο πανω , τολμας να σου κανουμε dna τεστ μαζι κ το καρατζαφερη κ τους βουλευτες του να δουμε η επιστημη τι λεει για την πραγματικη καταγωγη μας? δε σας περνει θα ειστε τα ρεζιλια της χωρας
ΝΑΙ ΡΕ ΒΛΑΚΟΜΟΥΤΡΟ!ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΙΔΗ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΟΥ!ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΟΡΜΙΑ!ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΜΕΝΑ ΜΕ ΚΑΝΑ 2 ΜΠΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΖΟΥΖΟΥ?ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑ ΛΕΕΙ,ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΝΙΓΗΡΙΑ ΑΙΝΑΙ ΑΠ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΧΩΡΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΧΑΣΙΣ ΚΑΙ ΟΠΙΟΥ!ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ!ΞΥΠΝΑ ΜΑΣΤΟΥΡΗ!ΣΕ ΦΛΟΜΩΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΑ ΚΑΨΑΝΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ!
Μην ανησυχείς Καραζαφέρη, αν πάρουν δικαίωμα ψήφου οι μετανάστες το κόμμα σου έχει τελειώσει και το ξέρεις. Καιρός ήταν, κάτσε και απόλαυσε το όσο προλαβαίνεις.
O Καρατζαφέρης δεν πιστεύει πραγματικά τίποτα από αυτά που λέει, απλά κολακεύει μερικούς που την έχουν δει Αρία φυλή γιά να μαζέψει καμιά ψήφο.
Άμα ακούς ''να κάνουμε τεστ dna γιά να δούμε τι λέει γιά την πραγματική καταγωγή μας'', βγάλε συμπέρασμα γιά το επίπεδο.
Επιπλέον ας αφήσουμε ήσυχη την αρχαιολογία, διότι, όταν στην Αρχαία Αίγυπτο έχτιζαν πυραμίδες και ήξεραν πώς να κάνουν μούμιες, ''εμείς τρώγαμε βελανίδια''. ;-)
6.47 μαθε απο που προερχεται η λεξη αιγυπτος μαθε την εθνικοτητα των μαθηματικων που δουλεψαν στις πυραμιδες και μετα κανε τον εξυπνο!υ,γ αν δεν σου αρεσει η βελανιδοχωρα μας με 120 ευρωπουλα μπορεις να πας στο καιρο η την αλεξανδρεια(καθαρα αιγυπτιακη πολη) και μην ξεχασεις μαθεις για τον ναο του αμμωνος διος (κι αυτος αιγυπτιος) !
7:02 μμ, δεν έχει σημασία. Ναι, πριν πολλά χρόνια οι άλλοι "τρώγαν βαλανίδια" κι εμείς "είχαμε παρθενώνες". Εδώ και πάρα πολύ καιρό όμως ε΄χει γυρίσει ο τροχός και όποιος δεν το διακρίνει απλά εθελοτυφλεί. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όταν επαναπαύεσαι στο παρελθόν, δεν εξελίσσεσαι, μένεις στάσιμο. Όταν το καταλάβουν αυτό μερικοί μερικοί μπορεί να πάμε μπροστά.
6.45 μονο με την ψηφο των λαθρομεταναστων θα σωθει ο συριζα και θα κυβερναει για χρονια ο τζεφρυ μινεικο μαριονετα των ηπα!
7:07 μμ, ποιος μίλησε για ψήφους λαθρομεταναστών. Εδώ συζητιέται ότι θα πάρουν δικαίωμα ψήφου οι νόμιμοι, οι οποίοι μένουν κάποια χρόνια εδώ και ξέρουν πάνω κάτω τι παίζει. Οι λαθρομετανάστες που κολλάνε; Δεν μπορούν να πάρουν δικαίωμα ψήφου εφόσον είναι λαθραίοι.
Επίσης, πώς βγάζεις τόσο εύκολα συμπέρασμα για το τι θα ψηφίσουν; Εγώ μιλάω για το ΛΑΟΣ επειδή είναι δεδομένο πως δε θα το ψηφίσουν, από τη στιγμή που τους πολεμάει. Από εκεί και πέρα μπορεί να ψηφίσουν τα πάντα, από κοινοβουλευτικά κόμματα μέχρι μικρά εξωκοινοβουλευτικά. Το σίγουρο είναι πως -η μεγαλύτερη μερίδα τουλάχιστον- θα ψηφίσει κάπως πιο συνειδητοποιημένα, μακρυά από ρουσφετολογικές λογικές και οικογενειακές παραδόσεις.
7:02, το όνομα της Αιγύπτου στα Αρχαία Αιγυπτιακά δέν είναι ''Αίγυπτος'', αλλά μην αφήσεις μιά μικρή λεπτομέρεια να σου χαλάσει τη φαντασίωση.
7:12 συμφωνώ. Οι μετανάστες που θα ψηφίσουν γιά πρώτη φορά τουλάχιστον θα είναι υγιές κομμάτι, αφού δεν θα έχουν μεγαλώσει και ανατραφεί με τις πελατειακές σχέσεις που έχουν τα κόμματα με την πλειοψηφία του υπόλοιπου πληθυσμού.
7:02 είσαι σίγουρος οτι ξέρεις τις ρίζες σου? κι αν ναι μέχρι που φτάνουν? μέχρι την αρχαία ελλάδα? ε?
Τσουζει λίγο καψαμπελακο???
Τολάχιστον μη βριζεις
ξερεις αρχαια αιγυπτιακα?για πες μας πως λεγοταν οι αιγυπτος αιγυπτιολογε
Μα το dna τεστ θα αποδειξει περιτρανα πως ειμαστε ολοι μα ολοι μπασταρδεμενοι. Οπως σε ολοκληρο το κοσμο.και πως αυτο ειναι το φυσικο.απλως μερικοι πιστευουν πως είναι ξεχωριστοι ή ιδιαιτεροι ή ανωτεροι ή πως δικαιούνται μεριδα γής που ανηκει στους προγονους τους και διεκδικουν αποκλιστικοτητες στους προγονους.Νομιζει ο καθε ελληναρας πως εδω ειναι η χριστιανικη ελλαδα και αν γυρισεις 3-4 γενιες πισω ολοι απο καπου αλλου ηρθαμε εδω.Εδω ειναι η χωρα της υποκρισιας.Και ο καρατζαφερης κρατα το λαβαρο.
imΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ 6:45 Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ. ΕΙΝΑI ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΑΠΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ. ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ. ΚΑI ΤΟ ΤΕΣΤ DNA MHN TO ΠΑΡΑΨΑΧΝΕΤΕ. ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΝΕΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΤΩΝ ΑΡΙΩΝ ΦΥΛΩΝ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΙΕΣ ΦΥΛΕΣ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ, Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ, Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΕΝΩ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ,ΟΙ ΛΑΣΠΟΚΑΛΥΒΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΕΘΙΜΑ ΟΧΙ.
ΦΙΛΤΑΤΕ 7:07 "ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΠΙΠΕΔΟ.
Ο ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ ΑΜΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΡΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΓΟΤΑΝ "ΑΙΓΥΠΤΟΣ" ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΑΣ 7:12, ΑΛΛΑ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΘΗΒΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΟΛΗ Η ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ. ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΘΗΚΑΝ ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΑΠΟ "ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ" ΕΞΟΥΣΙΕΣ. ΚΑΙ Η ΣΜΥΡΝΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΙΣΜΙΡ. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΔΗΛΑΔΗ; Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΣΗΜΕΡΑ; ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΠΤΕΣ ΧΡΙΣΤΙΝΟΙ ΠΟΥ ΣΦΑΖΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΣΣΥΡΙΟΙ; ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΦΑΖΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ. ΟΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ, ΟΙ ΧΕΤΤΑΙΟΙ, ΟΙ ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΙ; ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΧΑΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΧΩΝΕΥΤΗΡΙ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ;
ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ ΤΟ ΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΕ. ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ; ΜΗ ΣΚΑΤΕ. Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ.
7.07 ολοι οι μεταναστες απτο 90 και μετα ηρθαν παρανομα στην χωρα,δηλαδη ηταν λαθρομεταναστες!σιγα σιγα περναν χαρτια ως δηθεν βορειοηπειρωτες η προσφυγες πολεμου και τους λεγαν μεταναστες,τωρα που θα παρουν ιθαγενεια θα τους λενε μεταναστες δευτερης και τριτης γενειας!μην κολλας στο πως τους αποκαλουν αλλα στο αν μπορουν να αφομοιωθουν οι ανθρωποι αυτοι και με τι συνεπειες για την ελληνικη κοινωνια!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
8:00, μετανάστες δεύτερης γενιάς λέγονται τα παιδιά των μεταναστών που γεννήθηκαν εδώ, μετανάστες τρίτης γενιάς τα παιδιά τους αντίστοιχα. Τα άτομα αυτά προφανώς μπορούν να αφομοιωθούν (και το έχουν κάνει) στην ελληνική κοινωνία αφού πήγανε σε ελληνικά σχολεία, σπούδασαν σε ελληνικά πανεπιστήμια, συναναστρέφονταν με Έλληνες κοκ. Πολλά από αυτά τα παιδιά δεν ξέρουν καν την επίσημη μητρική τους γλώσσα (τη γλώσσα των γονιών τους), μιλάνε κανονικά ελληνικά και θεωρούν τα ελληνικά μητρική τους γλώσσα.
Την είσοδο στη χώρα σε πιθανούς λαθρομετανάστες από την Αϊτή θα απαγορεύσουν οι ΗΠΑ και θα τους επαναπατρίσουν, δήλωσε η υπουργός Εξωτερικών, Χίλαρι Κλίντον.
«Θα εφαρμοστούν οι συνήθεις νόμοι για τη μετανάστευση, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα δεχτούμε στις ΗΠΑ Αϊτινούς που θα προσπαθήσουν να φτάσουν στις ακτές μας. Θα τους απαγορευτεί η είσοδος, θα επαναπατριστούν», είπε η Κλίντον σε συνέντευξη Τύπου.
ο σύζυγος αυτής πο επικαλείσαι σαν αυθεντία βομβάρδιζε αμάχους στο σεράγεβο. Γελοίε ράγια με μνήμη χρυσόψαρου. Ουστ.
Αντε γαμησου ρε μαλακα. Η πολυ πρεζα σε πειραξε, ηλιθιε.
Ε μα φυσικά, όποιος θέλει να πετάξει μαργαριτάρια θα επικαλεστεί την Κλίντον και θα προσαρμόσει τα δεδομένα εκεί που θέλει ο ίδιος. Απλά γελοίος.
Γίνε και συ επαγγελματίας υποστηρικτής μεταναστών. Αξιοποίησε κι εσύ τα κονδύλια
Κερδίστε χρήματα υποστηρίζοντας την πολιτική ένταξης υπηκόων τρίτων χωρών στη Ε.Ε.
Πρόγραμμα για την επιχορήγηση δράσεων που στηρίζουν την πολιτική ένταξης υπηκόων τρίτων χωρών (2010/C 10/07)21/1/2010 Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε πρόσκληση υποβολής προτάσεων για την επιχορήγηση δράσεων που στηρίζουν την πολιτική ένταξης υπηκόων τρίτων χωρών. Λήξη προθεσμίας: 31 Ιανουαρίου 2010.
Aναλυτικές πληροφορίες, εδώ
Γίνε και συ επαγγελματίας ...υποστηρικτής. Τα λεφτά είναι καλά !
Ε, τι νομίζατε; Όλοι αυτοί που κόπτονται για τα δικαιώματα των μεταναστών, είναι ψυχοπονιάρηδες;;;;; Bussiness αναγνώστη μου, τα πάντα είναι bussiness. Χέστηκε ο δημοσιογράφος της Εκάλης, για τον Αφγανό ταλαίπωρο. Σιγά να μην καθόταν να γράψει στην εφημερίδα του και να αμολάει κοτσάνες για..... "ακροδεξιούς", επειδή ενδιαφέρεται για το μέλλον του Αχμέτ...
http://taxalia.blogspot.com/2010/01/blog-post_2140.html
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΝΙΓΗΡΙΑΝΟΣ.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΚΟΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΑΥΡΟΣ.ΩΡΑΙΑ ΩΣ ΕΔΩ?ΜΑΛΙΣΤΑ.Η ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΝΙΓΗΡΙΑ.ΕΓΩ ΠΟΥ ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΛΟΓΟΥΣ.ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΑΦΗΣΕΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΝΟΥΣΕΣ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΣΕ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΩ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΜΟΥ ΩΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΞΕΝΙΟΥ ΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ Η΄΄ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η΄΄ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΚΟΡΠΑΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ.ΟΜΩΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΔΙΩΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΑΝ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ.ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ.ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΣΤΕΓΗ.ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΕ ΤΙΜΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ.ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ.ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙΜΩ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΦΕΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
το η ελλαδα ανηκει στους ελληνες ειναι ρατσιστικο?πρεπει να πινεις αλβανικο ποτισμενο με αμωνια και αροξολ και νοθευμενη κοκα παντρεμενη με σοδα απ τα αραπια στην γερανιου!δεν εξηγειται αλλιως!
Το "Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες" σαφώς και είναι ρατσιστικό γιατί υπονοεί πως πρέπει να μένουν μόνο Έλληνες ή έστω ότι αν μένουν ξένοι, δεν πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα είτε είναι νόμιμοι είτε όχι.
ρε μεγαλε γλωσσολογε,ασε τι νομιζεις εσυ οτι υπονοει και μην φερνεις μια φραση στα μετρα σου αναμασωντας την καραμελα ρατσιστες-φασιστες!κι εγω λεω οτι υπονοει οτι η ελλαδα ανηκει στους ελληνες και δεν ανηκει στις ελληνιδες οποτε ειναι φαλλοκρατικο!φεμινιστριες ουρλιαχτε!φασιστεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες!
Μίλησα εγώ για φασίστες; Και αν θες να κάνουμε αντικειμενική κριτική στην φράση, είναι μια μαλακία και μισή. Γιατί δεν λέει κάτι καινούργιο. Captain obvious, χαίρω πολύ.
FAIL
ρε prince,
ο Δίας είναι προπάππους σου από της μάνας σου ή από του πατέρα σου το σόι???
Σε διαδικτυακή δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε από την ιστοσελίδα "Ζούγκλα" στο χρονικό διάστημα 12-15 Ιανουαρίου, ψήφισαν 13.623 άτομα ηλικίας 25-44 ετών (59,9%), 45-64 ετών (27,6%), 18-24 ετών (10,6%) και άνω των 65 (1,9%). 20% γυναίκες και 80% άντρες.
Το 85% των ψηφοφόρων προέρχονται από αστικές περιοχές ενώ το 15% από αγροτικές. Το 46,3% από επαρχία, το 43,8% από Αττική και το 9,9% από Θεσσαλονίκη.
Ερωτήσεις.
1) Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την πρόταση να αποκτούν τα παιδιά των οικονομικών μεταναστών την ελληνική ιθαγένεια υπό προϋποθέσεις?
Ναι, συμφωνώ 47,7%
Όχι, διαφωνώ 52,3%.
(Όχι, διαφωνώ 74,9% για τους ψηφοφόρους του ΛΑ.Ο.Σ και 60,9% για τους ψηφοφόρους της Ν.Δ., 46,5% για τους οπαδούς του ΠΑ.ΣΟ.Κ και 43% για τους οπαδούς του Κ.Κ.Ε. και 25,8% για τους ψηφοφόρους του ΣΥ.ΡΙΖ.Α).
2) Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την πρόταση ναπαρέχεται σε οικονομικούς μετανάστες το δικαίωμα ψήφου σε τοπικές εκλογικές αναμετρήσεις?
Ναι, συμφωνώ 35,5%
Όχι, διαφωνώ 64,5%.
3) Ένας οικονομικός μετανάστης που βρίσκεται νόμιμα στην Ελλάδα, πληρώνει φόρους και ασφαλιστικά ταμεία και τα παιδιά του πηγαίνουν σε ελληνικό σχολείο, έχει ή δεν έχει το δικαίωμα να είναι Έλληνας πολίτης?
Ναι έχει δικαίωμα 49%
Όχι δεν έχει δικαίωμα 51%.
4)Κατά τη γνώμη σας πρέπει να ζουν και να εργάζωνται οικονομικοί μετανάστες στην Ελλάδα ή δεν πρέπει να υπάρχουν?
Ναι, πρέπει να υπάρχουν 54,1%
Όχι, δεν πρέπει να υπάρχουν 45,9%.
5) Το φαινόμενο της οικονομικής μετανάστευσης από τις φτωχές χώρες προς τις πλούσιες δυτικές χώρες μπορεί να ανακοπεί?
Με αστυνομικά μέτρα φύλαξης των συνόρων 39,9%
Με παροχή σημαντικής οικονομικής βοήθειας προς τον Τρίτο Κόσμο 39,1%
Με πόλεμο 1,5%
Δεν είναι δυνατόν να ανακοπεί 19,5%.
6) Η παρουσία των οικονομικών μεταναστών υπό την προϋπόθεση ότι θα καταβάλλεται η νόμιμη ασφαλιστική εισφορά, θα μπορούσε να σώσει το υπό κατάρευση ασφαλιστικό σύστημα στην Ελλάδα?
Ναι, θα μπορούσε 39,4%
Όχι, δεν θα μπορούσε 60,6%.
7) Πιστεύετε ότι οι οικονομικοί μετανάστες αποσπούν θέσεις εργασίας από Έλληνες πολίτες ή εργάζωνται σε θέσεις στις οποίες αρνούνται να εργαστούν οι Έλληνες?
Όχι, δεν αποσπούν 30,6%
Ναι, αποσπούν 69,4%.
45,9% δεν πρέπει να υπάρχουν (λαθρο)μετανάστες στην Ελλάδα.
Μέλος της ΝΕ.Ο.Σ
ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 21:20 ΔΕΝ ΕΝΟΟΥΣΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΩΝ ΙΔΕΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΑΝ.ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΕΝΩ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΑΖΟΥΝ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ
Και μόνο από αυτό...
"5) Το φαινόμενο της οικονομικής μετανάστευσης από τις φτωχές χώρες προς τις πλούσιες δυτικές χώρες μπορεί να ανακοπεί?
[...]
Με πόλεμο 1,5%"
καταλαβαίνει κανείς πόσο σοβαρή είναι η δημοσκόπηση και ειδικά πόσο σοβαρό είναι το δείγμα των ερωτηθέντων.
καπτεν ομπβιους,χαρακτηρισες ρατσιστικη την μια μαλακια και μιση και εξεφρασες τις υπονειες σου!το φασιστες το παν οι φεμινιστριες!το η ελλαδα ανηκει στους ελληνες ειναι γεγονος!ασχετα αν προσπαθουν να αποδομησουν τα παντα μπροστα στην ιδεα της παγκοσμοιοποιησης!εσυ σχολιαζεις μονο καινουργια πραματα?αν ναι σχολιασε τις δημοσκοπισεις(τις αληθινες οχι αυτες που βλεπει ο πρεζας μεθυσμενος)και πες μου την αποψη σου για δημοψηφισμα!ΩΨΧ
9:40 , αυτό λέω κι εγώ. Γεγονός είναι, απλά όχι με τον ρατσιστικό τρόπο που το προωθούν ορισμένοι. Τη δημοσκόπηση την αληθινή (που την παρέθεσε μέλος του ΝΕΟΣ) την σχολίασα πιο πάνω.
ΧΞΣ
το μελος της νεος αναδημοσιευσαι την δημοσκοπιση του zougla.gr!οχι δικια του!οταν ο ανδρεας παπανδρεου ειπε το η ελλαδα ανηκει στους ελληνες ηταν συνθημα σταθμος για το πασοκ και ολους τους ελληνες,γιατι η ιδια φραση ειναι ρατσιστικη απ τον καρατζαφερη?? το οτι οι πλειοψηφια εχει αντιθετη αποψη με το νομοσχεδιο και γενικα το ματαναστευτικο το αποδεχεσαι?η γνωμη σου για την δημοσκοπιση?ΩΨΧ
Το μέλος της ΝΕΟΣ ας τρέξει από πόρτα σε πόρτα να μαζέψει παράνομα υπογραφές μπας και γλείψει τον πρόεδρο του κόμματος που υποστηρίζει και κερδίσει καμιά καρέκλα σε μερικά χρονάκια (αν υπάρχει ακόμα ΛΑΟΣ).
Η ίδια φράση είναι ρατσιστική από τον καρατζαφέρη γιατί ο καρατζαφέρης εκφέρει ρατσιστικές απόψεις και είναι χουντικός. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.
Όχι, δεν αποδέχομαι ότι η πλειοψηφία έχει αντίθετη άποψη για το νομοσχέδιο. Το μεταναστευτικό είναι άλλο θέμα και δεν έχει σχέση με το νομοσχέδιο, μην πας να τα βάλεις όλα μαζί γενικολογώντας.
Αν με ρωτάς για το αν πρέπει να γίνει δημοσκόπηση, όχι δεν θεωρώ ότι πρέπει. Υπάρχουν νόμιμοι μετανάστες που σέβονται τη χώρα, πληρώνουν φόρους. Αυτοί θεωρώ πως πρέπει να αποκτήσουν κάποια δικαιώματα όπως αυτό της ψήφου γιατί ουσιαστικά, έτσι όπως έχουν τώρα τα πράματα ζουν αλλά είναι άφωνοι, δεν μπορούν να ρίξουν μια ψήφο για να αποφασίσουν για τον εαυτό τους, κάτι που εμείς θεωρούμε δεδομένο. Και με το να πάρουν ιθαγένεια τα παιδιά που γεννήθηκαν εδώ, δεν πρόκειται να κινδυνεύσει η ταυτότητα της Ελλάδας ή κάτι τέτοιο. Άλλο ιθαγένεια, άλλο υπηκοότητα.
Αντε και γαμισου τσογλαναρα Πρζοχουφτα
ειναι και το πως βιωνεις το προβλημα και που το βιωνεις!π,χ στην εκαλη μπορει να ειναι υπερ των μεταναστων γιατι βρισκουν φθηνα χερια σαν οικιακους βοηθους κηπουρους κτλ!σε αγ παντελεημονα πατησια κολωνο ομως?εχουν αγανακτησει!δεν συμφωνω οτι η ελλαδα ανηκει στους ελληνες ειναι ρατσιστικο!αν εχεις προβλημα με τον καρατζαφερη δεν σημαινει πως παιρνεις αμπαριζα ολους κι ολα!το νομοσχεδιο εχει σχεση με το μεταναστευτικο γιατι αν μαθουν οι λοιποι ανθρωποι εκτος ελλαδας το οτι αν μπεις στην ελλαδα σε λιγα χρονια περνεις χαρτια και μετα ιθαγενεια και συνεπως δικαιωμα ψηφου θα ρθουν δεκαδες εκετομμυρια ακομα!επιδη κι εγω ειχα αναλογους ενδοιασμους για γκαλοπ και τον τροπο διεξαγωγης τους κανε μια μικρη δημοσκοπιση στην παρεα σου στην δουλεια σου στην γειτονια σου αν ειναι υπερ η κατα των μεταναστων!το εκανα και πιστευω πως τα ποσοστα κατα των μεταναστων ειναι πολυ μεγαλυτερα απ αυτα που μας παρουσιαζουν!
ΡΕ ΜEΓΑΛΕ 10.18 ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ,ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ,ΔΕΝ ΘΕΣ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ...ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ!
Μπράβο σε όλους, επιτέλους πάμε για νέο εμφύλιο. Και λέω επιτέλους για να ξεκαθαρίσουν για άλλη μια φορά τα πράγματα...
AΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΩΣ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΔΙΕΘΝΩΣ
IF YOU CROSS THE NORTH KOREAN BORDER ILLEGALLY YOU GET 12 YEARS HARD LABOUR.
IF YOU CROSS THE IRANIAN BORDER ILLEGALLY YOU ARE DETAINED INDEFINITELY.
IF YOU CROSS THE AFGHAN BORDER ILLEGALLY, YOU GET SHOT.
IF YOU CROSS THE SAUDI ARABIAN BORDER ILLEGALLY YOU WILL BE JAILED.
IF YOU CROSS THE US BORDER ILLEGALLY YOU WILL BE BEATEN UP BY THE LOCAL POLICE.
IF YOU CROSS THE CHINESE BORDER ILLEGALLY YOU MAY NEVER BE HEARD FROM AGAIN.
IF YOU CROSS THE VENEZUELAN BORDER ILLEGALLY YOU WILL BE BRANDED A SPY AND YOUR FATE WILL BE SEALED.
IF YOU CROSS THE CUBAN BORDER ILLEGALLY YOU WILL BE THROWN INTO POLITICAL PRISON TO ROT.
IF YOU CROSS THE GREEK BORDER ILLEGALLY; YOU GET A JOB, A DRIVERS LICENSE, SOCIAL INSURANCE CARD,
WELFARE, FOOD STAMPS, CREDIT CARDS, SUBSIDIZED RENT OR A LOAN TO BUY A HOUSE,
FREE EDUCATION, FREE HEALTH CARE, A FREE PASS OUT OF JAIL AND IN MANY INSTANCES YOU CAN EVEN VOTE.
Ρε μικρέ 11:08
-Όταν λέω ότι δεν αποδέχομαι το ότι η πλειοψηφία είναι κατά του νομοσχεδίου εννοώ ότι δεν πιστεύω πως ισχύει. Μη σου μπαίνουν άλλα στο μυαλό. Δεν έχουμε άλλωστε τίποτα επίσημο για να μιλάμε για στοιχεία.
-Να παραδεχτώ ποιες δημοσκοπήσεις; Του zougla; Δεν είμαστε καλά, το zougla είναι site για το πούτσο σε όλα του, γιατί να διαφέρει στις δημοσκοπήσεις;
-Είπα ότι δεν θέλω να γίνει δημοσκόπηση, δεν είπα τίποτα για δημοψήφισμα. Και τεκμηρίωσα με επιχειρήματα το γιατί δεν θέλω να γίνει. Μάθε να διαβάζεις. Και γράφε με πεζά, ελπίζω να ξέρεις τι σημαίνουν τα κεφαλαία στην ιντερνετική αργκό.
------------
Όσο για τον έξυπνο του 11:59 με το ανεκδοτάκι, μάλλον αγνοεί το γεγονός ότι οι περισσότεροι λαθρομετανάστες προέρχονται από εξαθλιωμένες λόγω πολέμων χώρες. Συνεπώς:
-Δουλειά βρίσκουν αλλά όχι αυτή που ονειρεύεται κάθε νεοέλληνας, μια καρέκλα στο δημόσιο δηλαδή ή μια καρέκλα μεγάλης εταιρίας για να τρέχει το παραδάκι.
-Δίπλωμα οδήγηση να βγάλει να το κάνει τι; Έχει αμάξι;
.
.
.
.
.
Κατάλαβες, έτσι συνεχίζει.
Οσο γι αυτο που γραφει στο κειμενο : "ΠΟΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΓΙΩΡΓΟ;;;
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ..."
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ 99,5-100% Ελληνες γνησιοι απογονοι των αρχαιων!
Διαβαστε εδω και ξεστραβωθειτε:
http://www.thermopilai.org/content/katharo-dna-ton-ellinon
TΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΠΡΕΖΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. Εγω ξερω τις ριζες μου και μπαστασταρδος δεν ειμαι. Και επισης ειμαι πολυ ευτυχης που διαβαζω τις πανεπιστημιακες ερευνες DNA απο διεθνη πανεπιστημια να λενε οτι και ολοι οι υπολοιποι συνελληνες μου ειναι "καθαροι" απο οποιοδηποτε ξενο στοιχειο! Πρεζα αν πιστευεις οτι εισαι μπασταρδος, κρατα το για τον εαυτο σου. Εμεις οι Ελληνες εχουμε αυτο που καθε ανθρωπος επιθυμει να εχει, αυτο που προσπαθουν να μας το υποβιβασουν, να μας το καπηλευτουν να μας το εξαφανισουν, απλα γιατι δεν αντεχουν να το βλεπουν σε αλλους. Κι αυτο ειναι η Ιστορια πολλων χιλιαδων ετων, ο πολιτισμος, και η καθαροτητα του γενους.
Goustaro re Preza evales tous Ellinarades na plakononte metaxy tous
Re malakes Ellinarades ti plakoneste?
Parte to Eponymo tou Arxigou tou LAOS
KARATZAFERIS kai peite mou an aftos eine Ellinas me parthenones kai velanidia kai t arxidia mas kouniounte
iremeiste re papares etsi pou fonazetai san tis poutanitses oi politikoi tha sas gamane akomi poio efkolotera
8:47, την οποία ιστορία πολλών χιλιάδων ετών, τον πολιτισμό και την καθαρότητα του γένους δεν μπορείς να εκμεταλλευθείς αφού και στο CV σου να την βάλεις, τα αρχίδια σου θα πάρεις.
Εκτός κι αν θες να ζεις χωρίς να καταφέρνεις τίποτα και να είσαι απλά χαρούμενος γι αυτά. Επιλογή σου είναι, μη νομίζεις όμως ότι είσαι ξύπνιος.
Οι μετανάστες ΟΦΕΙΛΟΥΝ να πληρώνουν φόρους για τα ευεργετήματα που λαμβάνουν από το Ελληνικό κράτος: έχουν όλοι δωρεάν περίθαλψη και παιδεία ισότιμες με αυτές των πολιτών, έχουν το δικαίωμα στην εργασία κλπ. Για αυτά τα δικαιώματα ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να πληρώνουν, ουδέν κράτος τα παραχωρεί τζάμπα! Για να μπορούν να αιτούνται πολιτογράφηση οφείλουν να καλύπτουν και άλλες υποχρεώσεις που καθορίζονται από τον ήδη υπάρχοντα κώδικα ιθαγένειας.
Η ιθαγένεια και η υπηκοότητα δεν είναι ανθρώπινα δικαιώματα.
Κανένα από τα κράτη της Ε.Ε. δεν μοιράζει αφειδώς υπηκοότητες, ακριβώς γιατί δεν υπάρχουν διεθνείς συνθήκες που να τα υποχρεώνουν να το κάνουν!
Η Ελληνική ιθαγένεια ανήκει σε όσους είναι ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΓΕΝΟΣ, όχι σε όσους είναι ψηλοί ή όμορφοι ή μορφωμένοι. Μας αρέσει δεν μας αρέσει ο Εφιάλτης ήταν Έλληνας και ο λόρδος Βύρων βρετανός. Όσοι θέλουν να δημιουργήσουν "ιδανικές πολιτείες" καλούνται να πάρουν την έγκριση του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ειδάλλως ας κάνουν ό,τι θέλουν στην φάρμα τους...
ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΥΡΙΟΙ; Όσοι αισθάνονται large καλούνται να πληρώνουν από την τσέπη τους και να μας αφήσουν ήσυχους. Πήξαμε στους "συναισθηματιάρηδες"...
Υ.Γ.: Όποιος νομίζει ότι τα έθνη της Ευρώπης δεν είναι γενετικώς διακριτά μεταξύ τους και μάλιστα σε απρόσμενο βαθμό και με τρόπο που να αντιστοιχεί χονδρικά στα σύνορα των Ευρωπαϊκών κρατών, πλανάται πλάνην οικτράν:
Genes mirror geography within Europe, Nature 456, 98-101 (6 November 2008)
http://greekgenetics.blogspot.com/2008/09/blog-post.html
Όλοι όσοι διαμένουν εδώ ΟΦΕΙΛΟΥΝ να πληρώνουν φόρους και να σέβονται τους νόμους. Πόσοι Έλληνες όμως φοροδιαφεύγουν, πόσοι παρκάρουν παράνομα, πόσοι διορίζονται πλαγίως και τόσα άλλα; Να τα ρίχνουμε μόνο στους ξένους γιατί έτσι μας συμφέρει και να μη βλέπουμε την καμπούρα μας;
Προς 7:18 μμ:
Εάν αναφέρεσαι σε εμένα, ξαναδιάβασε το μήνυμά μου, διότι προφανώς παρεξήγησες!
Δεν ασχολήθηκα με φοροδιαφεύγοντες είτε αυτοί είναι νόμιμοι μετανάστες είτε Έλληνες πολίτες. Είπα το προφανές, ότι δηλαδή το να πληρώνει ΦΟΡΟΥΣ ο μετανάστης είναι το ΑΝΤΙΤΙΜΟ για τα δικαιώματα που του παρέχει το Ελληνικό κράτος (δικαίωμα στην εργασία, υγεία, δημόσιες υπηρεσίες κλπ). Η πολιτογράφηση είναι ένα δικαίωμα που ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ το κράτος με τους κανόνες που το ίδιο ορίζει. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ και γι'αυτό η πολιτεία μπορεί να πολιτογραφήσει ΕΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ και ΟΠΟΙΟΝ γουστάρει, αν αυτός καλύπτει τις νόμιμες προϋποθέσεις.
ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΠΡΕΖΑ.ΚΑΙ ΣΤΟΠΑ ΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΡΕΖΑ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΛΕΣ ΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΟΠΩΣ ΟΤΙ ΤΟ 60% ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.
ΤΗΝ ΕΠΑΘΕΣ ΤΗΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΜΑΛΑΚΥΝΣΗ. ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΕΣ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΜΩΡΗ ΑΔΕΡΦΩ;
ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ (ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑΣ ΘΑ ΦΑΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ)
Ανωνυμε 2'42, εγω σκλαβακι με σκυμενο το κεφαλι, που να με νοιαζει μονο το CV μου και το τι θα γραφει για να ειμαι 40 χρονια με 800 ευρω σαν εσενα(στην αντιληψη), δεν ειμαι.
Υπαρχουν και αλλα υπαρξιακα θεματα πολυ πιο σοβαρα απ τα βιογραφικα σημειωματα. Πραγματα που παρα πολλες εκατοταδες εκατομμυρια ανθρωποι, για πολλες χιλιαδες χρονια, εχουν δωσει ακομα και τη ζωη τους, κι οχι το τι δουλιτσα θα εχουν παρακαλωντας για ενα κομματι ψωμι.
Δημοσίευση σχολίου