Πέμπτη, Ιανουαρίου 14, 2010

ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ....ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ...

Στις 7- 1-2010 παίρνοντας άδεια από τη δουλειά μου από Αθήνα για να λήξω όλες τις υποθέσεις μου
που εκκρεμμούν στο Υπ. Συγκοινωνιών, έφριξα!

Με κληρονομική μεταβίβαση αποδέχτηκα ένα ΙΧ που κληρονόμησα. Αφού πλήρωσα συμβολαιογράφους, ξεμπέρδεψα με τα 1000 ζόρια από την εφορία (διότι μου το παίζανε βαριά πεπόνια και θέλαν μίζα, ευτυχώς δεν έδωσα) επισκέφτηκα το συγκοινωνιών ώστε με τα απαραίτητα δικαιολογητικά να εκτυπωθεί η άδεια στο όνομα της Κληρονόμου (το δικό μου). Έκανα αίτηση, πήρα πρωτοκολλο, πλήρωσα τα τέλη μεταβίβασης (75?) στις οικονομικές υπηρεσίες, έλαβα το φάκελλο του αυτοκινήτου από το αρχείο στο -1, και επισκέφτηκα ξανά τον υπάλληλο που μου πρωτοκόλλησε την αίτηση. Με ενημέρωσαν οτι την Τρίτη στις 12-1-2010 θα είναι έτοιμη η άδεια και να περάσω από την υπηρεσία να την παραλάβω. Σήμερα, καθώς έδωσα και δύο ημέρες περιθώριο στην δημόσια υπηρεσία, πήγα να παραλάβω την άδεια.

Εκπληξη! "Δυστυχώς δεν βρίσκουμε καμία αίτηση, κανένα φάκελλο, έχουν χαθεί τα έγγραφα σας."
Σημειωτέον, το ΙΧ είναι σε κυκλοφορία, μετακινούμε στη δουλειά μου καθημερινά με αυτό και μου είναι απαραίτητο. Οπότε καταλήγουμε στο κυνήγι των δικαιολογιτικών και ξανά από την αρχή, ώστε να αποκτήσω την πολυπόθητη άδεια ξανά στα χέρια μου, με τα σωστά στοιχεία.
Δημόσιο = ΧΑΟΣ!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΠΡΕΖΑ TV
14-1-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: