Σάββατο, Ιανουαρίου 23, 2010

ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΥΡΙΟ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΠΑΤΖΕΛΗ ΑΓΡΟΤΩΝ-ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ

Κρίσιμο διήμερο διεργασιών για τους αγρότες καθώς εντείνουν τις προσπάθειες συντονισμού τους και υιοθέτησης κοινής λίστας αιτημάτων, ενώ την Κυριακή το απόγευμα εκπρόσωποι 17 μπλόκων θα συναντηθούν με την υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, Κατερίνα Μπατζελή.
Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα αποφασίσουν οι κτηνοτρόφοι εάν θα λάβουν μέρος στις κινητοποιήσεις.
Κλειστή παραμένει η Εγνατία οδός στους κόμβους Κερδυλίων και Χρυσούπολης, η εθνική Θεσσαλονίκης - Αθηνών
στο μπλόκο της Νίκαιας και ο Προμαχώνας.

Αγρότες με 50 τρακτέρ έχουν αποκλείσει το λιμάνι εξωτερικού της Ηγουμενίτσας.
Επίσης δασεργάτες θα κλείσουν τη διασταύρωση
Βρασνών - Ασπροβάλτας από τις 5 ως τις 9.30 το βράδυ.

Συλλαλητήριο στην πλατεία Καραϊσκάκη διοργανώνει την προσεχή Τετάρτη η Πανελλήνια Ένωση Νέων Αγροτών.

Τα μπλόκα είναι ο καλύτερος τρόπος για να βλάψουμε τη χώρα και τους εαυτούς μας, δήλωσε ο πρωθυπουργός από τη Βουλή. Πρόσθεσε ότι συμμερίζεται την αγωνία των αγροτών,
αλλά ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχουν χρήματα.

Ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης, δήλωσε στο ΣΚΑΪ ότι για την κατάσταση των αγροτών υπάρχουν διαχρονικές ευθύνες.
Αντιπροσωπεία του ΣΥΝ, με επικεφαλής τον Γραμματέα της Κ.Π.Ε. Δημήτρη Βίτσα, επισκέφτηκε
το Σάββατο τα μπλόκα των αγροτών στον Έβρο.

Ο κ. Βίτσας δήλωσε πως ούτε η δημοσιονομική τρομοκρατία, ούτε η συντονισμένη απόπειρα απαξίωσης, ούτε οι εισαγγελικές παραγγελίες , μπορούν να σβήσουν την κραυγή της απόγνωσης που δυναμώνει κάθε μέρα, στους δρόμους και στα μπλόκα των πανελλαδικών αγροτικών κινητοποιήσεων.
Οι αγρότες σήμερα απαιτούν το μέλλον που τους έκλεψαν οι πολιτικές τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της ΝΔ.

Παραλληλα,την απόφαση να μην συναντηθούν αύριο με την υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Κατερίνα Μπατζελή πήραν οι αγρότες των Αδέσμευτων Συλλόγων του νομού, που βρίσκονται για έκτη μέρα στο μπλόκο του Προμαχώνα. Κατά τη συνάντησή τους με τον αγροτοσυνδικαλιστή, από το μπλόκο στην Νίκαια, Βαγγέλη Μπούτα, οι αγρότες αποφάσισαν πως κύριο, κοινό αίτημά τους είναι το οικονομικό, και η ενίσχυση του εισοδήματος τους. Έτσι, στην αυριανή συνάντηση με την υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, τα δύο μπλόκα καθώς και άλλα οχτώ από την υπόλοιπη Ελλάδα, δεν θα παραβρεθούν.

Εξάλλου κλειστός θα παραμείνει ο συνοριακός σταθμός από και προς τη Βουλγαρία, παρότι το πρωί άνοιξε για λίγες ώρες ώστε να αποσυμφορηθεί η κυκλοφορία.
Σειρά επισκέψεων, από βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, δέχθηκαν σήμερα στο μπλόκο των Κερδυλλίων. Ανοιχτή θα παραμείνει η παλιά εθνική οδός Σερρών -Καβάλας, ενώ παραμένει κλειστή η Εγνατία Οδός Σερρών -Καβάλας στο κόμβο Κερδυλλίων.
Ανοιχτή θα παραμείνει σήμερα η εθνική οδός Σερρών-Θεσσαλονίκης λόγω της κακοκαιρίας.

ΠΡΕΖΑ TV
23-1-2010

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σιγά μην καταλήξουν σε κάτι. Θα μαζευτούν απλά όλοι εκεί κ θα αρχίζουν να τσακώνονται, αυτό σημαίνει για τον έλληνα ΔΙΑΛΟΓΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

φασιστες αγροτες

prince serengeti είπε...

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑ?ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΔΙΚΙΩΜΑ ΣΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ.ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΔΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.ΕΓΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΕΝΑΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.Ο ΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΣΤΟΣ ΑΡΚΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΩ ΕΓΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ.Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ ΛΕΞΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ.ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΔΩ &ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΣΟ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΑΛΛΗ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ:ΑΔΙΚΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Η πιο ζημιογόνος ΔΕΚΟ στην Ευρώπη ο ΟΣΕ..
Στα 8,5 δισ. ευρώ ο δανεισμός από 17 τράπεζες!




Την πιο ζημιογόνο ΔΕΚΟ της Ευρώπης αποτελεί ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας. Πρόπερσι είχε να ανταγωνιστεί την ιταλική Alitalia, αλλά κατάφερε να την… ξεπεράσει.
Πλέον ηγείται του πίνακα των πιο ζημιογόνων ΔΕΚΟ της Ευρώπης, αγγίζοντας σήμερα το...4% του ελληνικού ΑΕΠ, καθώς οι συσσωρευμένες ζημιές ανέρχονται σε 9 δισ. ευρώ.
Ο οργανισμός διαχειρίζεται ένα εκτεταμένο δανειακό χαρτοφυλάκιο, το οποίο αποτελείται από 38 δάνεια, από 17 εγχώριες και κυρίως διεθνείς τράπεζες, συνολικού ύψους 8,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Πέρυσι, μονάχα για τόκους, χρειάστηκε να καταβάλει 420 εκατ. ευρώ, με τις καθαρές ζημιές να ξεπερνούν τα 820 εκατ. ευρώ, παρ’ όλη τη συγκράτηση των λειτουργικών δαπανών και των εξόδων μισθοδοσίας.

Η ετήσια ζημιά του ΟΣΕ και της θυγατρικής ΕΔΙΣΥ προσεγγίζει τα 800 εκατ. ευρώ, ενώ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (έχει αποσχιστεί από τον ΟΣΕ, ανήκει απευθείας στο ελληνικό Δημόσιο) τα 230-240 εκατ. ευρώ. Η ημερήσια δέσμευση πόρων για τον όμιλο του ΟΣΕ ανέρχεται σε 22,5 εκατ. ευρώ, με τη σχέση εσόδων - εξόδων να διαμορφώνεται στο 1/8 (όταν στην ΕΕ είναι 8/10).

Τα παράλογα του οργανογράμματος του ΟΣΕ, τα οποία αντικατοπτρίζονται στις οικονομικές του καταστάσεις, έχουν να κάνουν με τις ενδοεταιρικές χρεώσεις, αλλά και με τις απαιτήσεις από το ελληνικό δημόσιο. Προτού ο υπουργός Εργασίας Ανδρέας Λοβέρδος εγείρει αξιώσεις 660 εκατ. ευρώ από την ΟΑ και τον ΟΤΕ, ο ΟΣΕ απαιτούσε από το ελληνικό Δημόσιο 456 εκατ. ευρώ από ΦΠΑ, 32 εκατ. ευρώ από το ΤΑΠ - ΟΤΕ και περί τα 350 εκατ. ευρώ(!) από την πρώην θυγατρική του, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αντίστοιχα, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού (107,3 εκατ. ευρώ) έχουν ισοσκελίσει τα συνολικά έσοδα, τα οποία ανέρχονται σε 108 εκατ. ευρώ.

Πέρα των προαναφερθέντων, «εγκλήματα» έχουν συντελεστεί και στη δρομολογιακή πολιτική. Το κόστος της δρομολογιακής πολιτικής που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια προσέγγιζε ετησίως τα 193,9 εκατ. ευρώ, χωρίς να υπηρετεί τις πραγματικές επιχειρησιακές ανάγκες του οργανισμού.

Χαρακτηριστικό είναι ότι μόνο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Πελοπόννησο τα έξοδα είναι 28 εκατ. ευρώ ετησίως, όταν τα έσοδα μόλις 2 εκατ. ευρώ. Το Υπουργείο Υποδομών μελετά την υιοθέτηση νέου οργανογράμματος στον όμιλο του ΟΣΕ (μοντέλο holding), με την ενσωμάτωση εκ νέου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ΟΣΕ, παρόλο που κάτι τέτοιο απαγορεύεται ρητά από την ΕΕ. Αυτό, διότι οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ αναφέρουν ρητά την απαγόρευση χορήγησης δανείου στις εταιρείες σιδηροδρόμων, με εγγυητή το κράτος.

Μάλιστα, η ΕΕ έχει δώσει διορία μέχρι και το 2010 στα κράτη-μέλη προκειμένου να αποσύρουν τις εγγυήσεις αυτές. Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποχρεούται να μην χρειάζεται επιχορηγήσεις για την εξασφάλιση των λειτουργικών της εξόδων και την κάλυψη των λειτουργικών της ελλειμμάτων, και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εμφανίζει κάποια κέρδη, έστω οριακά. Ως λύση φαντάζει για ορισμένους η προσέλκυση ιδιωτών, όπως ξεκίνησε το 1998 για τους αυτοκινητόδρομους και κατέληξε στις συμβάσεις παραχώρησης.

Ανώνυμος είπε...

Κορυφαίο το σχόλιο του Prince.
Η υπουργός δεν έπρεπε καν να δεχτεί να συζητήσει, εφόσον οι δρόμοι παραμένουν κλειστοί.
Αλίμονο τώρα, να συζητάει με τον κάθε κάφρο εκβιαστή που θέλει να πουλήσει τσαμπουκά με το τρακτέρ.