Τα τελευταία χρόνια η κατάσταση που ισχύει στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών του Αργοσαρωνικού με τον Πειραιά επιδεινώθηκε δραματικά. Η πολιτική της «απελευθέρωσης» και του κερδοσκοπικού μοντέλου για την ακτοπλοΐα που ακολούθησε η προηγούμενη κυβέρνηση επέφερε σημαντική αύξηση των ναύλων με ταυτόχρονη μείωση των καθημερινών δρομολογίων, επιβαρύνοντας την ήδη δυσμενή κατάσταση των νησιωτών. Για να πάει κανείς Πειραιά από Αίγινα και να γυρίσει θέλει 28 ευρώ με το ταχύπλοο, από Ύδρα 51 ευρώ και από Σπέτσες 70 ευρώ! Μάλιστα, για Ύδρα και Σπέτσες δεν υπάρχει άλλη επιλογή καθώς έχουν καταργηθεί τα αντίστοιχα δρομολόγια με συμβατικά πλοία.
Επιπρόσθετα, τα δρομολόγια σταματούν νωρίς το απόγευμα κι έτσι για την Αίγινα το τελευταίο δρομολόγιο είναι στις 6 το απόγευμα, ενώ για Ύδρα-Σπέτσες στις 5 , με αποτέλεσμα τα νησιά να μένουν για πάνω από 12 ώρες χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση! Ο Πόρος, τα Μέθανα και η ευρύτερη περιοχή της Τροιζηνίας ευτυχώς έχουν το πλεονέκτημα της οδικής πρόσβασης, διαφορετικά και για εκεί οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις είναι ελλιπέστατες και πανάκριβες για τους κατοίκους.
Με το συγκεκριμένο καθεστώς τα νησιά των μικρών αποστάσεων στον Αργοσαρωνικό μετατρέπονται σε άγονη γραμμή, γεγονός απαράδεκτο για μια γραμμή, η οποία σε συνολικό επίπεδο εξυπηρετεί ετησίως πάνω από 3 εκατομμύρια επιβάτες.
Δεδομένου ότι και το κόμμα σας ως αντιπολίτευση κατήγγελλε διαρκώς αυτό το απαράδεκτο καθεστώς, το οποίο όμως εξακολουθεί να υφίσταται,
Ερωτάσθε:
Τι προτίθεστε να κάνετε για να εξασφαλίσετε στους κατοίκους των νησιών του Αργοσαρωνικού αξιόπιστη ακτοπλοϊκή σύνδεση με διευρυμένο ωράριο και προσιτές τιμές;
Προτίθεστε να ζητήσετε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού να εξετάσει αν υπάρχουν συνθήκες αποτελεσματικού ανταγωνισμού στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών του Αργοσαρωνικού με το λιμάνι του Πειραιά;
ΠΡΕΖΑ TV
21-1-2010
Επιπρόσθετα, τα δρομολόγια σταματούν νωρίς το απόγευμα κι έτσι για την Αίγινα το τελευταίο δρομολόγιο είναι στις 6 το απόγευμα, ενώ για Ύδρα-Σπέτσες στις 5 , με αποτέλεσμα τα νησιά να μένουν για πάνω από 12 ώρες χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση! Ο Πόρος, τα Μέθανα και η ευρύτερη περιοχή της Τροιζηνίας ευτυχώς έχουν το πλεονέκτημα της οδικής πρόσβασης, διαφορετικά και για εκεί οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις είναι ελλιπέστατες και πανάκριβες για τους κατοίκους.
Με το συγκεκριμένο καθεστώς τα νησιά των μικρών αποστάσεων στον Αργοσαρωνικό μετατρέπονται σε άγονη γραμμή, γεγονός απαράδεκτο για μια γραμμή, η οποία σε συνολικό επίπεδο εξυπηρετεί ετησίως πάνω από 3 εκατομμύρια επιβάτες.
Δεδομένου ότι και το κόμμα σας ως αντιπολίτευση κατήγγελλε διαρκώς αυτό το απαράδεκτο καθεστώς, το οποίο όμως εξακολουθεί να υφίσταται,
Ερωτάσθε:
Τι προτίθεστε να κάνετε για να εξασφαλίσετε στους κατοίκους των νησιών του Αργοσαρωνικού αξιόπιστη ακτοπλοϊκή σύνδεση με διευρυμένο ωράριο και προσιτές τιμές;
Προτίθεστε να ζητήσετε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού να εξετάσει αν υπάρχουν συνθήκες αποτελεσματικού ανταγωνισμού στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών του Αργοσαρωνικού με το λιμάνι του Πειραιά;
ΠΡΕΖΑ TV
21-1-2010
1 σχόλιο:
Ανταγωνισμός δεν υφίσταται δεδομένου ότι υπάρχει μόνο η Hellenic Seaways που έχει και τα πλοία και τα δελφίνια. Για Ύδρα Σπέτσες έχουν 2-3 χρόνια που έχουν καταργήσει τα μεγάλα πλοία, στον Πόρο πλέον έχει 1ή 2 ανάλογα με την μέρα. Το πλάνο και για εκεί είναι η κατάργηση των πλοίων και πρόσβαση μόνο με δελφίνι. Με εισιτήριο 13( +κανα 5ευρο που θα χαλάσεις μέσα) ευρώ για μετάβαση μόνο είναι σχεδόν ίδια τιμή με το δελφίνι που κάνει 1 ώρα ενώ το καράβι 2.5. Προφανώς δεν έχει τα προσδοκώμενα κέρδη η εταιρεία και θα το κόψει κρατόντας μόνο τα δελφίνια. Πιο ακριβά και καλά.Το χουν παίξει πολύ καλά το παιχνιδάκι με τις τιμές και δεν μπορείς να τους πεις και τίποτα.
Ευτυχώς που υπάρχει και ο δρόμος να πηγαίνουμε.
Δημοσίευση σχολίου