Την έντονη αντίδρασή του στην παραχώρηση της ελληνικής ιθαγένειας στους μετανάστες εξέφρασε χθες ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος. Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων τονίζει την ανάγκη να τοποθετηθεί επισήμως η Εκκλησία στο ζήτημα και δηλώνει ότι η σιωπή του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου «πλημμυρίζει με ανησυχία τις ψυχές πολλών, μεταξύ των οποίων και τη δική μας».
Ακόμη, ο κ. Αμβρόσιος χαρακτηρίζει πρόχειρη και αβασάνιστη την απόφαση της κυβέρνησης και, όπως προσθέτει, «η απόφαση αυτή δυναμιτίζει την εθνική μας συνοχή και την καθαρότητα της φυλής μας».
Επίσης ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων αναφέρεται στους εθνικούς αγώνες και στους ήρωες της Επανάστασης αλλά και της Κατοχής και επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι «το ιερό καταπίστευμα της Ορθοδοξίας και της ελευθερίας,το οποίο μάς εχάρισαν οι προ ημών του ιερατείου πρόκριτοι,πολλοί εξ αυτών με το αίμα τους, δεν έχουμε το δικαίωμα να το μολύνουμε, αγαπητοί μου αδελφοί, με επίφαση τη “νεωτερικότητα”».
Ο κ. Αμβρόσιος ασκεί έντονη κριτική στους φανατικούς μουσουλμάνους Τούρκους και Αλβανούς. «Η ιστορία της Κύπρου, η καταστροφή τόσων και τόσων χριστιανικών ναών και μνημείων, καταδεικνύει, πλην των άλλων, ότι οι Τούρκοι, και γενικότερα όσοι φανατικοί μουσουλμάνοιόχι όλοι οι μουσουλμάνοι αλλά οι φανατικοί, επαναλαμβάνω- είναι ακόμη βάρβαρος λαός. Δεν σέβονται ούτε την ιδιαιτερότητα του άλλου, ούτε τα θρησκευτικά μνημεία, ούτε γενικότερα τον πολιτισμό. Δεν αναγνωρίζουν ανθρώπινα δικαιώματα».
Στη συνέχεια εκδηλώνει την ανησυχία του και αναφέρεται στην υπόθεση Τσενάι, του μαθητή που αρίστευσε και απασχόλησε το πανελλήνιο επειδή δεν του επετράπη να κρατήσει την ελληνική σημαία. «Πληροφορούμαι», λέει ο μητροπολίτης, «ότι το παιδί αυτό σήμερα πραγματοποιεί σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ και ότι η αλβανική προπαγάνδα τον προορίζει ως αρχηγό πολιτικού σχηματισμού (δηλαδή κόμματος) στην Ελλάδα που θα υποστηρίζει τα αλβανικά συμφέροντα. Αν συμβεί αυτό “θα τον λουσθούμε”. Τότε όμως θα έχουμε φέρει εντός των τειχών, δυστυχώς, έναν καινούργιο κ. Σόρος. Θα ετοιμάσουμε λοιπόν εμείς με τα χέρια μας την αγχόνη στην οποία θα μας κρεμάσουν;».
ΑΥΤΑ ΣΕ ΔΊΔΑΞΕ ΡΕ ΣΚΑΤΟΜΥΑΛΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ;;;
ΑΥΤΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ;;;
ΔΙΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΑΜΕ ΤΟ ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ...
ΜΑΘΑΜΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ,ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΟΙΚΕΙ...
ΩΣ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΡΑΣΟΦΟΡΕΣ ΤΣΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ,ΘΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΟΣΟ ΑΙΣΧΡΟ ΤΡΟΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;;;;
ΙΕΡΩΝΥΜΕ...ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ...
ΠΡΕΖΑ TV
20-1-2010
Ακόμη, ο κ. Αμβρόσιος χαρακτηρίζει πρόχειρη και αβασάνιστη την απόφαση της κυβέρνησης και, όπως προσθέτει, «η απόφαση αυτή δυναμιτίζει την εθνική μας συνοχή και την καθαρότητα της φυλής μας».
Επίσης ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων αναφέρεται στους εθνικούς αγώνες και στους ήρωες της Επανάστασης αλλά και της Κατοχής και επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι «το ιερό καταπίστευμα της Ορθοδοξίας και της ελευθερίας,το οποίο μάς εχάρισαν οι προ ημών του ιερατείου πρόκριτοι,πολλοί εξ αυτών με το αίμα τους, δεν έχουμε το δικαίωμα να το μολύνουμε, αγαπητοί μου αδελφοί, με επίφαση τη “νεωτερικότητα”».
Ο κ. Αμβρόσιος ασκεί έντονη κριτική στους φανατικούς μουσουλμάνους Τούρκους και Αλβανούς. «Η ιστορία της Κύπρου, η καταστροφή τόσων και τόσων χριστιανικών ναών και μνημείων, καταδεικνύει, πλην των άλλων, ότι οι Τούρκοι, και γενικότερα όσοι φανατικοί μουσουλμάνοιόχι όλοι οι μουσουλμάνοι αλλά οι φανατικοί, επαναλαμβάνω- είναι ακόμη βάρβαρος λαός. Δεν σέβονται ούτε την ιδιαιτερότητα του άλλου, ούτε τα θρησκευτικά μνημεία, ούτε γενικότερα τον πολιτισμό. Δεν αναγνωρίζουν ανθρώπινα δικαιώματα».
Στη συνέχεια εκδηλώνει την ανησυχία του και αναφέρεται στην υπόθεση Τσενάι, του μαθητή που αρίστευσε και απασχόλησε το πανελλήνιο επειδή δεν του επετράπη να κρατήσει την ελληνική σημαία. «Πληροφορούμαι», λέει ο μητροπολίτης, «ότι το παιδί αυτό σήμερα πραγματοποιεί σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ και ότι η αλβανική προπαγάνδα τον προορίζει ως αρχηγό πολιτικού σχηματισμού (δηλαδή κόμματος) στην Ελλάδα που θα υποστηρίζει τα αλβανικά συμφέροντα. Αν συμβεί αυτό “θα τον λουσθούμε”. Τότε όμως θα έχουμε φέρει εντός των τειχών, δυστυχώς, έναν καινούργιο κ. Σόρος. Θα ετοιμάσουμε λοιπόν εμείς με τα χέρια μας την αγχόνη στην οποία θα μας κρεμάσουν;».
ΑΥΤΑ ΣΕ ΔΊΔΑΞΕ ΡΕ ΣΚΑΤΟΜΥΑΛΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ;;;
ΑΥΤΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ;;;
ΔΙΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΑΜΕ ΤΟ ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ...
ΜΑΘΑΜΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ,ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΟΙΚΕΙ...
ΩΣ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΡΑΣΟΦΟΡΕΣ ΤΣΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ,ΘΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΟΣΟ ΑΙΣΧΡΟ ΤΡΟΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;;;;
ΙΕΡΩΝΥΜΕ...ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ...
ΠΡΕΖΑ TV
20-1-2010
24 σχόλια:
δίκιο έχετε,απόλυτο!Όμως για την κατάληξη...καλά ρε παιδιά,περιμένετε κάτι άλλο από την Ορθοδοξία...σιγά...Γιά να διαβάσουμε τί έκαναν ανά τούς αιώνες,πώς καταράστηκαν το '21(μην πιάνετε 1-2 απλούς παπάδες) και τότε ίσως κλονιστείτε για δαύτην.Για την αντίληψή μου Χριστιανισμός(θυμηθείτε τον Μεσαίωνα) και Ισλαμισμός ,άλλες όψεις τού ιδίου νομίσματος...
giati i8ageneia kai oxi adeia paramonis arage?
I plaka me tous aristerous tou preza diladi tous neo xristiano-aristerous pou proekypsan meta to telos toy yparktou sosialismou, einai pos einai apolyta problepsimoi stis antidraseis tous. Leitourgoun panta me sinthimata -( xaraktiristiko ton fasistikon or8odokson ideologion - friskeion gia auto kai didaskonte sta sxoleia) kai adynatoun na analysoyn logika tis diafores katastaseis
skatopsyxoy kai paliopoysta
ΠΟΙΟΣ ΝΟΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ?ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΙΜΟΒΟΡΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ:Ένας τύπος τού υποκόσμου, εισβάλλει σ’ ένα σπίτι, όπου βρίσκονται μια μητέρα με το νεογέννητο μωρό της. Ο κακοποιός βιάζει τη γυναίκα κι επειδή το μωρό κλαίει και κάνει φασαρία, το πυροβολεί στο κεφάλι, το σκοτώνει και σηκώνεται και φεύγει. Η μητέρα μη αντέχοντας το θέαμα του νεκρού παιδιού της, πηδάει απ’ το μπαλκόνι και αυτοκτονεί. Ο βιαστής-δολοφόνος, πάει στην πρώτη εκκλησία που βρίσκει μπροστά του, εξομολογείται τα αμαρτήματά του και κοινωνεί.
Που καταλήγουν τα τρία πρόσωπα της ιστορίας μετά τον θάνατό τους, σύμφωνα με την χριστιανική κοσμοαντίληψη;
Μωρό: Στην Κόλαση (αβάπτιστο).
Μητέρα: Στην Κόλαση (αυτόχειρ).
Δολοφόνος: Στον…Παράδεισο (μετανόησε!).ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΘΕΛΩ Η΄΄ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΚΑΤΑΨΥΧΟΙ.ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Καταρχάς, από που κι ως που ανακατεύεται ο τραγόπαπας στα πολιτικά; Ας κάτσει στην εκκλησία του να κάνει τη δουλειά του κι ας κάνουν οι άλλοι τις δικές τους.
Έπειτα, ναι γαμημένε ο Τσενάι σπουδάζει στο Χάρβαρντ γιατί μπορεί και γιατί δούλεψε σκληρά γι' αυτό. Αμόρφωτε γαμημένε.
mesa stis mavrondymenes poutanes yparxoune kai aftoi pou eine sostoi (alla ligoi re paidi mou den ftanoun na kanoune kati)
oi alloi oloi eine gia ton poutso kavala
to ti alaxokolia peftei sta monastiria den legetai
alla kai pali tha mou peitai , kai kala esena se endeiaferei me to ti kanei me ton kolo tou o kathe poustis ?
oxi den me endeiaferei alla kapoia stigmi prepi na stamatisi afti i aimoragia tou laou pou legetai ekklisia kai tmazi me tis gamioles tous politikous tou roufane kai aftoi to aima XRONIA tora
Συμφωνώ με οnoff και 1:39.
Άκου ''καθαρότητα της φυλής μας''!
KAΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΟΥΤΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΕΔΩ ΠΕΡΑ, ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΙΜΟΒΟΡΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ....ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΝΕ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΙΜΟΒΟΡΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ...
ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ ΟΙ ΛΑΘΡΟ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΙΣΛΑΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΜΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ...ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ....ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣμου και ισλαμ.....
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ ...ΑΝ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ.....συνεχίστε να βρίζετε αυτούς που ξέρους
www.skeftomasteellhnika.blogspot.com/2010/01/blog-post_637.html ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ . ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΛΕΒΕΝΤΗΣ Σ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΥΣ(ΑΛΛΕΣ ) ΠΟΥ ΛΟΥΦΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ
Ρε ζωάδι του 2:48 μμ, έχεις σκεφτεί ότι οι μουσουλμάνοι μετανάστες μεταναστεύουν ΚΑΙ για να έχουν αυτή την ελευθερία που δεν έχουν στις χώρες τους; Γιατί σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα δεν θα αντιμετωπίσει τον παραλογισμό των ισλαμικών χωρών. Πώς τους κατηγορείς λοιπόν και λες ότι έρχονται, είναι ποτισμένοι με βία και άλλες μαλακίες; Και ναι, ο Χριστιανισμός έχει προκαλέσει κι αυτός αρκετά κακά. Το να μιλάμε για άλλες θρησκείες ώστε να κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλο μας και να μη δούμε την αλήθεια δεν είναι λύση, θυμίζει λογική δημοτικού.
ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ
ΕΙΝΑΙ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟΛΥΤΩΣ
www.skeftomasteellhnika.blogspot.com/2010/01/blog-post_637.htmlΑ
ΑΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΔΕΙΤΟ ΤΟ
Eμένα λές "ζωάδι" αλλά είσαι ΤΥΦΛΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ>...Διοτι φίλε αυτοί που μεταναστεύουν ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΚΕΙ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΙ ....και όταν έρχονται στις ευρωπαικές χώρες, αξιώνουν να ισχύουν τα ίδια που ισχύουν ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ...
Το ΙΣΛΑΜ δεν είναι θρησκεία όπως ο Χριστιανισμός που μπορεί να βρίζεις εσύ ελεύθερα δίχως να υφίστασαι συνέπειες. Εκει βρίζεις το μουφτή? ΣΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ
ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ λεει "ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΙΣΤΟΥΣ " προς το ΙΣΛΑΜ...ενω ο Χριστιανισμός της ΔΥΣΗΣ "λεει οστις θέλει οπίσω μου ελθείν " και "αγαπάτε αλλήλλους"
Η ημιμάθεια όμως ειναι χειρότερη της αμάθειας. Γι αυτό αντί να βρίζεις δες το βίντεο και αναλογίσου τον ποιον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΙΣΜΕΝΟΣ στο DNA μεταφέρουν αυτοί που πιπιλίζουν την καραμέλα της "ιθαγένειας" μή ξέροντας την διαφορά με την "υπηκοοτητα" ...ΕΣΥ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ???
Η ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΠΑΠΑΓΑΛΙΖΕΙΣ Και να μαθαίνεις ? ΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ να δεις οτι οι μουσουλμάνοι ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΝΕ δεν αποκόπτονται ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ...
Η μήπως νόμισες ότι θα ισχύουν οι νόμοι της Ευρώπης , όταν για πολιτικούς λόγους ο ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ που γίνεται στην Ευρώπη απο το Ισλάμ θα φτάσει να υπερτερούν αριθμητικά αυτοί δεδομένης και της υπογεννητικότητας της δικής μας?
ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΑΛΛΟΥ να καίνε και να χτυπουν κατοίκους πρωτεύουσας στην οποία ζουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ??? Ε? το εχεις δει? δε σου λέει τίποτε αυτό να προβλέψεις ποιό είναι το μέλλον ?
Τους βιασμούς των γυναικών απο μουσουμάνους τους έχεις πάρει χαμπάρι? ΑΥΤα πρεσβεύεις κι εσυ? και φυσικά δεν φταίνε ποτε αυτοί αλλα η γυναίκες ΠΟΥ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΖΩΟ.....ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ>..
3.03 μην ασχολείσαι με τον 2.48...δεν κατάλαβες....;
Ζωάδι (ναι, το λέω ξανά για να το εμπεδώσεις) του 3:15 μμ, αυτά που λες για το ότι έρχονται υποκινούμενοι τα αφήνω ασχολίαστα. Με επιχειρήματα αντιμετωπίζεις απόψεις, όχι υστερικά παραληρήματα που γίνονται copy/paste από 5-10 καμένους.
Ας πάμε στο κυριότερο μέρος.
1)Το ότι οι μουσουλμάνοι μετανάστες παραμένουν μουσουλμάνοι δεν σε αφορά. Ανεξιθρησκεία έχουμε, δεν μπορείς να απαγορεύσεις στον άλλο να πιστέψει σε μια θρησκεία.
2)Δεν γίνεται οι μετανάστες να κάνουν ό,τι γουστάρουν, να λιθοβολούν πχ μια έφηβη επειδή είχε σχέση και τέτοια παρόμοια που κάνουν σε κάποιες ισλαμικές χώρες. Αφενός επειδή είναι παράνομο και θα αντιμετωπίσουν το νόμο, αφετέρου επειδή δεν σου περνάει από το μυαλό ότι οι ίδιοι οι μετανάστες που έρχονται στις ευρωπαϊκές χώρες μπορεί να μη συμφωνούν με τέτοιες μεθόδους.
Για να καταλάβεις επειδή μάλλον είσαι περιορισμένης ευθύνης, θα το πω απλά. Σκέψου πόσους μουσουλμάνους (Τούρκους) έχει η Γερμανία ας πούμε. Μετά δες αν έχει αλλάξει κάτι στη χώρα σε σχέση με το πριν, δες αν κάνουν κουμάντο οι μουσουλμάνοι, αν έχουν εξαφανιστεί οι Γερμανοί και όλα αυτά. Για να σε βοηθήσω ακόμα περισσότερο, δεν έχει αλλάξει τίποτα, η Γερμανία πάει μπροστά, την Ελλάδα την έχει περάσει προ πολλού.
Άντε, πήγαινε δες κάνα βιντεάκι με τον Γεωργιάδη τώρα και άδειασε μας τη γωνιά, κομπλεξικέ.
Εχει δικιο ο ανωνυμος 4:05μμ, οι μεταναστες που φτανουν σε αλλες ευρωπαικες χωρες και στις ΗΠΑ βεβαια, εχουν γινει πολιτες κανονικοι με πληρη δικαιωματα, εχουν βρει εργασια, εχουν κανει οικογενεια, δεν λεω, υπαρχουν αρκετοι που με το που μπαινουν σε μια χωρα της Ευρωπης περνουν καποιον αλλον δρομο απο το σωστο και νομιμο, αλλα και παλι δεν μπορουμε να γινομαστε δικαστες και να τους κρινουμε ολους οτι ειναι κακοι,φιλοπολεμοι και αλλα πολλα.
Η Γερμανια εχει περισσοτερους ξενους απ' οτι Γερμανους, η Γαλλια και αυτοι εχει πολλους ξενους (μουσουλμανους και αλλων θρησκειων), η Μ.Βρετανια το ιδιο, και μαλιστα σε αυτες τις χωρες οι μεταναστες εξασκουν πολυ καλα επαγγελματα, αλλοι ειναι αστυνομικοι, γιατροι, απλοι εργατες, μηχανικοι και χιλια δυο, και εχουν σπουδασει και αρκετοι απο αυτους.
Και το σημαντικοτερο ειναι οτι δεν εχει αλλαξει τιποτα, ουτε εχουν σκλαβωσει την χωρα στην οποια ειναι μεταναστες, ουτε εχουν ξεσικωθει και κανουν την επανασταση τους.
Στην Ελλαδα δυστυχως το κρατος δεν αντεχει πολλους μεταναστες, εδω δεν μπορει να φροντισει τους ιδιους τους ελληνες, θα φροντισει τους μεταναστες; και ειναι φυσικο μετα να δημιουργουνται τετοιες καταστασεις, προβληματα, εγκληματικοτητα και αλλα χιλια δυο που προκαλουν μια δυστυχια και στους ελληνες αλλα και σε ολους. Δυστυχως, και ειναι κριμα μια τετοια χωρα με πολιτισμο και ιστορια να την εχουν καταντισει καποιοι σαν τριτοκοσμικοι μοντερνου κοσμου ομως.
Να φυγουν οι λαθρομεταναστες και οχι νομιμοι. Αυτο αμα γινει, θα ειναι το καλυτερο που θα συμβει στην Ελλαδα, γιατι τοτε θα λυθουν και αλλα πολλα προβληματα.
Συγγνωμη για το μεγαλο κειμενο.
Darkness
Λυπάμαι που νομίζεις ότι οταν θα αρχίσουν να υπερτερούν κι άλλο, όπως θα γίνει και σε άλλες ευρωπαικές χώρες (αναζήτησε διεθνείς έρευνες γιμα την ραγδαία αύξησή τους σε 7 χρόνια απο τώρα θα είναι πλειοψηφία)οτι θα ισχύουν οι νόμοι που ξέρεις ως τώρα ...
Εισαι πολυ γελασμένος. Η ραγδαία αύξησή τους θα οδηγήσει στον σχηματισμό κομματικών παρατάξεων βεβαίως σύμφωνα με το ΙΣΛΑΜ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑ και δεν τη σέβεται. Πληθυσμιακά υπερτερώντες θα απαιτήσουν θέσεις στον δημόσιο τομέα και σε νευραλγικές θέσεις του στρατου, της ΑΣτυνομίας (ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΟΜΟΙ δεν υπερτερρεί το πολιτειακό δίκαιο΄έναντι της ΣΑΡΙΑ) όπως επιδιώκουν τώρα με τη ΔΥΤΙΚΗ ΘΡΑΚΗ και ενισχύεται απο την Τουρκία ΄΄ηδη (Αλλα προφανώς αγνοείς τις εξελίξεις στα θέματα στρατηγικής και εξωτερικής πολιτικής)...
Κατα τα λοιπά σου επιστρέφω τον χαρακτηρισμό ζωάδι γιατί είσαι ο ίδιος Ζώον και μάλιστα τέτοιο που κοιμάται ορθιο και αρνείται να σκεφτεί με τα δεδομένα του παρόντος τι θα συμβεί στο άμεσο μέλλον του
Μπουμπούνα
Έλα εντάξει, βγες και στο Ανεμολόγιο να τα πεις, σε ξέρουμε καλά ποια είσαι.
Μείνε εσύ με τις συνωμοσιολογικές θεωρίες σου. Με αυτές θα πεθάνεις γιατί πολύ απλά δεν πρόκειται να συμβεί τίποτα απ' όλα αυτά.
OΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΛΑΜ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ...Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ" ΚΑΙ ΤΗΝ "ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ" ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΦΡΙΚΑΛΕΑ ΠΛΑΝΑ ΠΟΥ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΔΕΙΣ
ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ο ΣΑΡΚΟΖΙ ΚΑΙ Η ΙΤΑΛΙΑ που δεν προωθεί τη λαθρομετνάστευση? Ε?? ειναι ηλιθιοι αυτοι έ? Ειναι ηλιθιοι στην Αμερική που έχουν τις βίζες και δεν επιτρέπουν την πρόσβαση λάθραίων μεταναστών ε? ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ τα σύνορα τιμωρούνται με φυλακίσεις , απελάσεις, και θάνατο ΣΤΙΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ....αλλα στην Ελλαδα οταν παράνομοι περνάνε τα σύνορα και μουσουλμάνοι κυρίως....τους αποκαλούμε νομίμους, τους παρέχουμε δωρεάν παιδεία, σύμφωνα με τα δικά τους πιστεύω (μη τους προσβάλουμε) ανεχόμαστε να εγκληματούν και τους δικαιολογούμε, τους παρέχουμε ιθαγένεια και επιδόματα αλληλεγγύης, άσχετα αν δηλώνουν ψευδώς ως κατοικίες αντίσκοινα των εθνικών οδών , αφήνοντας απέξω έλληνες απο το επίδομα..., και μάλιστα καλού μαστε, τους παρέοχυμε το δικαίωμα της "νομιμοποιησης" και τους λέμε γιατί όχι ? οχι μονο να ψηφίσετε ΑΛΛΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙΤΕ !!!!
ΞΥΠΝΑΤΕ παιδιά...το θέμα ειναι πολύ σοβαρό και δεν έχει να κάνει με ανθρωπισμό ΑΛΛΑ ΜΕ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.......και πάψτε να βρίζεστε μεταξύ σας . ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ...
Καλα τσακωθειτε τωρα και τα λεμε αλλη φορα οταν το κλιμα ειναι πιο ηρεμο.
Ο ενας να λεει "ζωαδι" τον αλλο, αντι να εκφρασει ο πρωτος που αρχισε την αποψη του χωρις αυτη την λεξη, λες και δεν ξερει οτι θα αντιδρασει ο αλλος επιθετικα και με υβρεις, κανει το ακριβως το αντιθετο.
Συνεχιστε να τσακωνεστε
Α και Ανωνυμε 5:36μμ "Μπουμπουνα", μπορει να εχεις δικιο αλλα μπορει και οχι. Κανεις δεν ξερει τι πραγματικα μας περιμενει στο μελλον, μπορει οι λαθρομεταναστες να εξαφανιστουν απο την Ελλαδα, μπορει ομως και οχι και να γινουν αυτα που λες.
Αλλα πως το κρατος θα αφησει να γινουν κατι τετοια σκηνικα δεν ξερω και μου φαινεται πολυ δυσκολο.
Cheers...
Darkness
Ανωνυμε 5:44μμ, αν το κρατος σου λειτουργουσε οπως η Γαλλια, οπως οι ΗΠΑ και αλλες τοσες, δεν θα ειχαμε φτασει σε αυτο το σημειο, understand? e? e?
Αλλα φταινε οι εξυπνοι που θελουν και γινονται αυτα, που γουσταρουν να βλεπουν την ιδια τους την πατριδα να πνιγεται απο τοσα προβληματα, που στην ουσια αν λειτουργουσε το κρατος, δεν ειχαμε τετοια εκβαση προβληματων.
Και τα αυτονοητα θα τα ειχαμε ηδη εδω και χρονια.
Αλλα εμεις φταιμε που την καταντησαμε ετσι την Ελλαδα, καλα να παθουμε λοιπον.
Darkness
xa!xa!xa! το Μπουμπούνα, Cheers Darkness πήγαινε γι αυτόν που αποκαλούσε "ζωάδι" αυτόν τον ταλαίπωρο που του εξηγούσε ότι θα πρέπει να ενημερωθεί καλύτερα και μάθει να "ακουει" ΄και την άποψη του άλλου, Αντι να σπεύδιε να τον βρίζει ως "ζωάδι"
Αλλα επειδή έχω χιούμορ δεν αρνούμαι να υιοθετήσω ως nickname εγω το μπουμπούνας και έβαλα τα γέλια που με προσφώνησες έτσι φίλε μου
ρωτάς πως μπορούμε να ξέρουμε τι θα γίνει στην Ελλάδα...Μα ξέρουμε τι έχει γίνει στην Γερμανία με την λαθρομετανάστευση των μουσουλμάνων και πόσο και η Βρετανία και η Γερμανία και η Γαλλία έχουν υποφέρει απο εμπρηστικές και τρομοκρατικές επιθέσεις μουσουλμάνων που συνήθως παίρνουν ντιρεκτίβες απο τους μουφτήδες τους (οι οποίοι εκτός απο θρησκευτικοί είναι και πολιτικοί ηγέτες κρυφίως) εις βάρος ευρωπαικών πόλεων και πληθυσμών...Μη μπερδεύουμε τους φιλήσυχους πού όντως ψάχνουν μια καλύτερη ζωή από τα δυτικά κράτη που μεταναστεύουν και μη τους βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι με τους μουσουλμάνους παιδιά. Αυτά που λέω τα έχουν καταθέσει γραπτώς και προφορικώς διεθνείς πολιτικές αναλυτές και γνώστες των θεμάτων αυτών..
Είναι ηλίθια μήπως η Ελβετία που ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ???? ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΤΕΜΕΝΩΝ (που τελικώς απαγορεύτηκαν) καθώς αυτά είναι συνήθως τα υποκινητήρια εξεγέρσεων και καλλιέργειας φανατισμού στους μετανάστες ισλαμιστές?
Η Αυστρία που ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο? Υπάρχουν καταγεγραμμένα αυτά και διεθνείς έρευνες τα λένε και μελέτες γεωστρατηγικής. Απλως στις άλλες ευρωπαικές χώρες παίρνουν ολοένα και πιο αυστηρά μέτρα ελέγχου της λαθρομετανάστευσης, ενω εδώ που έχουμε καθυστέρηση ως "καθυστερημένοι" να αντιληφθούμε τι γίνεται στον κόσμο , αφού ενημέρωση σωστή δεν υπάρχιε παρα μόνο μέσω διαδικτύου, δεν χαράσσουμε πολιτικές προς το συμφέρον της χώρας μας, αλλα προς το συμφέρον των άλλων χωρών που χρησιμοποιούν την ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ ΑΝΑΧΩΜΑ στην μεταβαση των λαθρομεταναστών στις άλλες ευρωπαικές πόλεις, γι αυτό και ΄βλέπεις εδω οι νόμοι να είναι υπερ των λαθρομεταναστών γιατί υπάρχιε στόχος. Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ επειδή η Ελλαδ αειναι πύλη εισόδου και έρχονται 4.000 κάθε βδομάδα από νησιά,θαλάσσης και βουνά!!!!, ΝΑ ΠΑΡΑΣΧΕΘΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και να μην πηγαίνουν σε άλλες ευρωπαικές χώρες!!!! Γι αυτό οι άλλες ολοένα και κάνουν πιο αυστηρά τα δικά τους μέτρα ανάσχεσης της λαθρομετανάστευσης και ενω παροτρύνουν εμας στην ελαστικοποίηση.
Κι απ΄την αλλη πλευρα ενώ η Τουρκία διεδικεί καθαρά πια την Δυτική Θράκη, ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ την συμφωνία που έχιε συναφθεί με την Ελλάδα, να επαναδιοχετεύει στις πατρίδες τους τους λαθρομετανάστες που αυτή φέρνει προς τα εδώ (ερχονται μέσω τουρκίας) ...ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΕΙΤΑΙ? Μήπως έχιε κάποιο συμφέρον? Μήπως είναι και αυτή ισλαμική? μήπως την συμφερει για την προώθηση της δικής της επεκτατικής πολιτικής στη ΘΡΑΚΗ να ενισχύεται το μουσουλμανικό στοιχείο, ω΄στε διαρκώς να καταγγέλονται "ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ" και αυτές να ισυχυροποιούνται?
ΤΟ βλέπεις σιγα σιγά ποιός είναι ο στόχος?
Κι έχει κι άλλες επεκτάσεις...Θυμήσου τι έγινε με το κόσσοβο κι οπου να ναι θα το δεις ....στη ΘΡΑΚΗ απ όπου ολως τυχαίως περνάνε και κάτι αγωγοί έχω μάθει ε? τυχαίο?
αλήθεια σοτ Αγαθονήσι έχετε μάθει ότι ειναι 80 οι κάτοικοι και 150 ήδη οι λαθρομετανάστες? ? Τα μπλογκ το πρόβαλαν....Τυχαίο??? κι αυτό?
Τυχαίο οτι οι μουσουμάνοι της Αλβανίας βγάζουν και αυτοί χάρτη που δείχνει τα όρια της Ελλάδας να φτάνουν Αμφιλοχία? Και οι τζάμηδες εγείρουν ήδη αξιώσεις και κάνουν λόγο κι αυτοί για μειονότητες?
ΕΙναι γεωπολιτικό το παιχνίδι και πολύ άσχημο ...και δεν είναι θέμα "ανθρωπισμού" Οποιος το βλέπει μόνο έτσι είναι τουλάχιστον αφελής.
Tα δέοντα σε όλους
"Μπουμπούνας"
ΙΣΩΣ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΣΟ ΟΙ ΗΠΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΕΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΕΙ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΣΑΜΑΡΙ ΤΟΝ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΧΑΛΙΝΑΡΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΠΟΥ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ:ΝΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΟΜΗΡΟΥΣ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΕΥΡΩΠΕΗ ΠΟΥ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΞΥΛΑ ΑΠΕΛΕΚΗΤΑ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΜΑΣ ΧΑΙΔΕΥΟΥΝ ΜΑΣ ΓΛΥΚΟΜΙΛΑΝΕ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΣ ΜΑΧΑΙΡΩΝΟΥΝ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΣ ΑΓΑΘΟΠΟΝΗΡΟΣ ΛΑΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ.ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ?ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΣΑΝ ΒΔΕΛΑ ΕΠΑΝΩ ΜΑΣ ΡΟΥΦΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΔΟΥΛΙ ΜΑΣ ΜΕ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΛΑΒΑΡΟ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ.ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΑΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΝΕ.ΜΑΚΡΥΑ ΚΑΘΕ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΞΕΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΔΙΑΣ ΟΡΙΖΕ ΚΙ ΟΧΙ ΕΧΘΡΙΚΟΙ.ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΝ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΕΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ.ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΝΟΗ ΣΤΗΝ ΞΕΨΥΧΙΣΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ:ΣΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΩΣ ΦΙΛΟ ΣΕ ΤΙΜΩ ΣΕ ΦΙΛΟΞΕΝΩ ΟΠΟΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ&ΑΝΩΤΑΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΗΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ.ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ 5 ΗΠΕΙΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ 7 ΘΑΛΑΣΣΩΝ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ.ΟΠΟΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ.ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ.
ΩΡΑΙΟΣ ΤΙΤΛΟΣ,ΣΑΝ ΝΑ ΣΟΥ ΕΘΙΞΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΝ ΕΓΡΑΨΕΣ..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΤΟΣ.
ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΘΑ ΣΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΣ.....ΕΤΣΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.
"Μπουμπουνας" ή "Ανωνυμος 6:12μμ" sorry για το λαθος μου :-P, τωρα εξηγησε σωστα και μακαρι αυτα που λες να μην γινουν ποτε, γιατι μετα "αντε γεια Ελλαδιτσα και καλως ηρθες Ελλαδισταν", καταλαβαινεις.
Eμ γι αυτό προσπαθούν μερικοί να χτυπήσουν τα καμπανάκια του κινδύνου οπως αυτοί οι δυο μητροπολίτες ο Καλαβρύτων και ο Πειραιώς ...
Το κακό ξέρεις ποιό είναι? οτι το πρεζα την πάτησε δίχως να το θέλει αναπαράγοντας αυτούσιο το δημοσίευμα του βεβαίως μη διαπλεκόμενου καθόοοοολου Βήματος
οι οποίοιέχουν ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ όσα είπε ο Μητροπολίτης...Σιγα δεν είανι και η πρώτη φορά που συμβαίνει
Αν θες να το διασταυρώσεις και εσυ μπες και διάβασε ολο το κείμενο εδω
www.mkka.blogspot.com και άμα το διαβάσεις θα θελα να μου πεις την αποψή σου μιας και είσαι νηφάλιος αναγνώστης....
Που θα με βρείς θα μου πείς. Ε θα κάνω μια βόλτα πάλι απ αυτή την ανάρτηση μήπως και μου χεις απαντήσει
Φιλικά,
Μπουμπούνας :) :p
Δημοσίευση σχολίου