Τετάρτη, Φεβρουαρίου 03, 2010

ΣΤΟΥΣ 2 ΜΗΝΕΣ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΟ ΙΚΑ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΕΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ...

Στις 8 Μαρτίου θα έχει την ευκαιρία ο κ. Δημήτρης, συνταξιούχος του ΙΚΑ, να επισκεφτεί τον οφθαλμίατρο. Χθες τηλεφώνησε στη γραμμή 184 του ΙΚΑ για να κλείσει ραντεβού και διαπίστωσε ότι θα πρέπει να περιμένει ένα μήνα για να πάει στο γιατρό! «Δικαίως διαμαρτύρονται οι ασφαλισμένοι», δηλώνει ο υπεύθυνος του τηλεφωνικού κέντρου Δημήτρης Πάσχος.
Χθες το πρωί ο κ. Δημήτρης, συνταξιούχος του ΙΚΑ, πήρε τηλέφωνο στο 184 -τη γραμμή που κλείνει κανείς ραντεβού με γιατρό- για να μπορέσει να κλείσει και αυτός ένα ραντεβού με τον οφθαλμίατρο. Αν και ακόμα έχουμε 3 Φεβρουαρίου, ο κ. Δημήτρης άκουσε έκπληκτος να του λένε πως δεν υπάρχει ελεύθερο ραντεβού παρά μόνο στις 8 Μαρτίου! Ενα δηλαδή μήνα σχεδόν μετά!!!
Αγανακτισμένος ο κ. Δημήτρης κατήγγειλε την ταλαιπωρία που υφίστανται οι ασφαλισμένοι για να καταφέρουν να δούνε το γιατρό που χρειάζονται. «Εγώ χρειάζομαι οφθαλμίατρο και δεν έχω μεγάλο πρόβλημα πες, αντέχω να περιμένω μέχρι και το Μάρτιο. Ένας άλλος που θα έχει την καρδιά του, τι θα κάνει, θα πεθάνει και μετά θα πάει στο ραντεβού; Αν δεν μπορούν να το δουλέψουν, ας το κλείσουν να μην ταλαιπωρούμαστε και εμείς», έλεγε ο κ. Δημήτρης και πρόσθετε ιδιαίτερα εκνευρισμένος πως «λεφτά δεν έχουμε, μας κόβουν από παντού, υγεία δεν έχουμε, γιατί δεν μας λένε να πάμε να πεθάνουμε να τελειώνουμε;».

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ προσπάθησε να εξετάσει για ποιο λόγο υφίσταται η καθυστέρηση αυτή στα ραντεβού των γιατρών και όπως εξήγησε ο υπεύθυνος του τηλεφωνικού κέντρου του 184 Δημήτρης Πάσχος «εμείς απλά διαχειριζόμαστε το πρόγραμμα. Υπάρχει στα ραντεβού μια διαθεσιμότητα των 32 ημερών, δηλαδή ανοίγουν στην αρχή του μήνα και μετά θα πρέπει, αν δεν προλάβει κάποιος, να κλείσει για τον επόμενο. Η μοναδική εξαίρεση είναι εφόσον υπάρχει κάποια ακύρωση».
Ερωτηθείς σε περίπτωση που πρόκειται για έκτακτη ανάγκη τι γίνεται, απάντησε πως είναι θέμα του ασφαλισμένου ή του συνταξιούχου από εκεί και πέρα να απευθυνθεί στους υπευθύνους ή στο γιατρό για να μπορέσει να κλειστεί κάποιο ραντεβού.
Πάντως ο κ. Πάσχος παραδέχτηκε πως είναι δίκαιες και απόλυτα δικαιολογημένες οι αντιδράσεις του κόσμου, καθώς «η αναμονή είναι μεγάλη και όπως σας εξήγησα εξαιτίας του τρόπου λειτουργίας του συστήματος είναι και λογικό. Όμως ο κόσμος δίκαια διαμαρτύρεται».

ΠΡΕΖΑ TV
3-2-2010

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

και στο ΙΚΑ Εδεσσας συμβαίνει το ιδιο.. διαμαρτυρηθήκαμε αλλα μόνος ένας υπάρχει στην Εδεσσα και ιδιωτεύει.. μαζεύει πελάτες από το ΙΚΑ για το ιατρείο του. 15 Δεκ. τηλεφώνησα και μου έκλεισαν ραντεβού για 4 Φεβρουαρίου..ΕΛΕΟΣ