Αλλος ένας εργάτης ακρωτηριάστηκε στα κάτεργα της ΔΕΗ ΑΕ στην Κοζάνη, εξαιτίας των άθλιων συνθηκών εργασίας που επικρατούν. Το «ατύχημα» έγινε το περασμένο Σαββατοκύριακο, στη διάρκεια της διαδικασίας συντήρησης ταινιoδρόμου στο ορυχείο Καρδιάς. Ο Χρήστος Τριανταφυλλίδης, τεχνίτης μηχανολογικής συντήρησης, στην προσπάθειά του να καθαρίσει την τραβέρσα του τελάρου για να κουμπώσει η ράγα, έχασε το ένα δάκτυλο του δεξιού του χεριού. Μεταφέρθηκε στο «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας, όπου και έγινε επέμβαση συρραφής.
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν την πολιτική της ανταγωνιστικότητας και της ιδιωτικοποίησης του τομέα της Ενέργειας, ως τον ένοχο για τα εργατικά «ατυχήματα» στη ΔΕΗ που πολλαπλασιάζονται με ταχύτατους ρυθμούς. Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι το γεγονός ότι μέσα στο Σαββατοκύριακο σημειώθηκαν άλλα δύο «ατυχήματα» στο ορυχείο Καρδιάς, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστούν εργαζόμενοι. Στη μία περίπτωση στον Εκσκαφέα 1 σημειώθηκε κατολίσθηση και στην άλλη, στον εκσκαφέα 4 έσπασε ο ιστός που συγκρατεί τα αντίβαρα του μηχανήματος.
Εργάτες νεκροί, ακρωτηριασμένοι, σοβαρά τραυματίες είναι το αποτέλεσμα της επιλογής της ΔΕΗ ΑΕ, στο όνομα του κόστους να περιορίζει τις συντηρήσεις και να μην τηρεί τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, να μην προσλαμβάνει προσωπικό και να υπερεντατικοποιεί την εργασία στην πρώτη γραμμή της παραγωγής.
Αλλος ένας ναυτεργάτης τραυματίστηκε σοβαρά την περασμένη Κυριακή, στις 9 το πρωί, κατά τη διάρκεια της δουλειάς του και εξαιτίας της έλλειψης μέτρων ασφαλείας. Πρόκειται για τον 27χρονο Παπαδόπουλο Ιωάννη, ο οποίος εργαζόταν ως Γ' μηχανικός στο επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΛΑΣ» της εταιρείας «Μινωικές Γραμμές». Το πλοίο βρισκόταν στα Ναυπηγεία Ελευσίνας για δεξαμενισμό και καθώς ο ναυτεργάτης εκτελούσε εργασίες εξάρμωσης της γέφυρας επιστομίου του λέβητα Νο 1 του μηχανοστασίου, υπέστη εγκαύματα στα χέρια και στο κάτω μέρος του σώματός του πιθανότατα επειδή είχε εγκλωβιστεί ατμός στον λέβητα. Σωρεία ερωτημάτων για τις ευθύνες της εταιρείας προκαλεί το γεγονός πως τις εργασίες αυτές τις έκανε ο συγκεκριμένος ναυτεργάτης, ενώ θα έπρεπε να γίνουν από εξειδικευμένο συνεργείο του Ναυπηγείου.
Ο ναυτεργάτης μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νικαίας και στη συνέχεια στη Μονάδα Εγκαυμάτων του Νοσοκομείου ΚΑΤ, όπου παραμένει νοσηλευόμενος.
Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Ελευσίνας.
ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 2 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΡΙΚΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΠΟΤΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΜΕ;;;
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΥΠ.ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΟΥΝ ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ Ν ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΟΔΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ;;
ΤΙ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ;;;;
ΠΡΕΖΑ TV
9-2-2010
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν την πολιτική της ανταγωνιστικότητας και της ιδιωτικοποίησης του τομέα της Ενέργειας, ως τον ένοχο για τα εργατικά «ατυχήματα» στη ΔΕΗ που πολλαπλασιάζονται με ταχύτατους ρυθμούς. Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι το γεγονός ότι μέσα στο Σαββατοκύριακο σημειώθηκαν άλλα δύο «ατυχήματα» στο ορυχείο Καρδιάς, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστούν εργαζόμενοι. Στη μία περίπτωση στον Εκσκαφέα 1 σημειώθηκε κατολίσθηση και στην άλλη, στον εκσκαφέα 4 έσπασε ο ιστός που συγκρατεί τα αντίβαρα του μηχανήματος.
Εργάτες νεκροί, ακρωτηριασμένοι, σοβαρά τραυματίες είναι το αποτέλεσμα της επιλογής της ΔΕΗ ΑΕ, στο όνομα του κόστους να περιορίζει τις συντηρήσεις και να μην τηρεί τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, να μην προσλαμβάνει προσωπικό και να υπερεντατικοποιεί την εργασία στην πρώτη γραμμή της παραγωγής.
Αλλος ένας ναυτεργάτης τραυματίστηκε σοβαρά την περασμένη Κυριακή, στις 9 το πρωί, κατά τη διάρκεια της δουλειάς του και εξαιτίας της έλλειψης μέτρων ασφαλείας. Πρόκειται για τον 27χρονο Παπαδόπουλο Ιωάννη, ο οποίος εργαζόταν ως Γ' μηχανικός στο επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΛΑΣ» της εταιρείας «Μινωικές Γραμμές». Το πλοίο βρισκόταν στα Ναυπηγεία Ελευσίνας για δεξαμενισμό και καθώς ο ναυτεργάτης εκτελούσε εργασίες εξάρμωσης της γέφυρας επιστομίου του λέβητα Νο 1 του μηχανοστασίου, υπέστη εγκαύματα στα χέρια και στο κάτω μέρος του σώματός του πιθανότατα επειδή είχε εγκλωβιστεί ατμός στον λέβητα. Σωρεία ερωτημάτων για τις ευθύνες της εταιρείας προκαλεί το γεγονός πως τις εργασίες αυτές τις έκανε ο συγκεκριμένος ναυτεργάτης, ενώ θα έπρεπε να γίνουν από εξειδικευμένο συνεργείο του Ναυπηγείου.
Ο ναυτεργάτης μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νικαίας και στη συνέχεια στη Μονάδα Εγκαυμάτων του Νοσοκομείου ΚΑΤ, όπου παραμένει νοσηλευόμενος.
Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Ελευσίνας.
ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 2 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΡΙΚΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΠΟΤΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΜΕ;;;
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΥΠ.ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΟΥΝ ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ Ν ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΟΔΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ;;
ΤΙ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ;;;;
ΠΡΕΖΑ TV
9-2-2010
1 σχόλιο:
Ω ρε ξενέρα... :-s
Τώρα ποιος θα φροντίσει τις οικογένειές τους; κρίμα πάντως.
100 φορές φωνάζουνε όλοι τους για μέτρα ασφαλείας, αλλά τους έχουν γραμμένους όπως πάντα.
Δημοσίευση σχολίου