Τις τελευταίες λεπτομέρειες συζητούν Aegean και Olympic Air, με τις διαπραγματεύσεις να είναι πολύ κοντά στην ολοκλήρωσή τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι επικεφαλής των δύο εταιρειών είναι έτοιμοι να δώσουν τα χέρια προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος για τη δημιουργία του νέου σχήματος, που τουλάχιστον σε πρώτη φάση θα κυριαρχήσει στα ελληνικά αεροδρόμια. Στελέχη των δύο πλευρών εκτιμούσαν ότι είναι αρκετά πιθανό να εκδοθεί ανακοίνωση σήμερα ή τις πρώτες ημέρες της ερχόμενης εβδομάδας.
Από τεχνικής πλευράς, η Aegean θα εμφανίζεται να απορροφά την Olympic Air, προκειμένου η εταιρεία που θα προκύψει να παραμείνει στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Ο όμιλος Βασιλάκη και η Marfin Investment Group, που σήμερα ελέγχουν αντίστοιχα το 36% της Aegean και το 100% της Olympic Air θα έχουν ίσα ποσοστά στο σχήμα. Ερώτημα αποτελεί η παρουσία των υπόλοιπων μετόχων της Aegean στην υπό διαμόρφωση εταιρεία και, βέβαια, τι σημαίνει από οικονομικής πλευράς η σύμπραξη. Η Aegean αποτιμάται στο Χρηματιστήριο γύρω στα 300 εκατ. ευρώ, ενώ η Olympic Air δημιουργήθηκε με την απόκτηση από το Δημόσιο περιουσιακών στοιχείων της κρατικής Ολυμπιακής έναντι 170 εκατ. ευρώ. Για την ανάπτυξη της εταιρείας η MIG είχε κάνει λόγο για την υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος συνολικού ύψους 1,1 δισ. δολαρίων, μέρος του οποίου έχει ήδη υλοποιηθεί. Οικονομικά στοιχεία για την Olympic Air δεν υπάρχουν, αφού η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της μόλις την 1η Οκτωβρίου, ούτε έχουν δημοσιοποιηθεί στοιχεία επιβατικής κίνησης. Από τις δύο πλευρές θεωρείται σίγουρο πως η συμφωνία δεν πρόκειται να προσκρούσει στο κοινοτικό δίκαιο, ενώ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα ασχοληθεί με το θέμα μόνο στην περίπτωση που κάποιος τρίτος, για παράδειγμα μια άλλη αεροπορική εταιρεία, υποβάλει σχετικό αίτημα. Ωστόσο τα περιθώρια να συμβεί κάτι τέτοιο είναι μειωμένα, αφού τουλάχιστον σε επίπεδο Ε.Ε. η σύμπραξη δεν θα συναντήσει δυσκολίες.
ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΝΕΟ ΚΥΜΑ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ;;;;
ΠΡΕΖΑ TV
19-2-2010
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι επικεφαλής των δύο εταιρειών είναι έτοιμοι να δώσουν τα χέρια προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος για τη δημιουργία του νέου σχήματος, που τουλάχιστον σε πρώτη φάση θα κυριαρχήσει στα ελληνικά αεροδρόμια. Στελέχη των δύο πλευρών εκτιμούσαν ότι είναι αρκετά πιθανό να εκδοθεί ανακοίνωση σήμερα ή τις πρώτες ημέρες της ερχόμενης εβδομάδας.
Από τεχνικής πλευράς, η Aegean θα εμφανίζεται να απορροφά την Olympic Air, προκειμένου η εταιρεία που θα προκύψει να παραμείνει στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Ο όμιλος Βασιλάκη και η Marfin Investment Group, που σήμερα ελέγχουν αντίστοιχα το 36% της Aegean και το 100% της Olympic Air θα έχουν ίσα ποσοστά στο σχήμα. Ερώτημα αποτελεί η παρουσία των υπόλοιπων μετόχων της Aegean στην υπό διαμόρφωση εταιρεία και, βέβαια, τι σημαίνει από οικονομικής πλευράς η σύμπραξη. Η Aegean αποτιμάται στο Χρηματιστήριο γύρω στα 300 εκατ. ευρώ, ενώ η Olympic Air δημιουργήθηκε με την απόκτηση από το Δημόσιο περιουσιακών στοιχείων της κρατικής Ολυμπιακής έναντι 170 εκατ. ευρώ. Για την ανάπτυξη της εταιρείας η MIG είχε κάνει λόγο για την υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος συνολικού ύψους 1,1 δισ. δολαρίων, μέρος του οποίου έχει ήδη υλοποιηθεί. Οικονομικά στοιχεία για την Olympic Air δεν υπάρχουν, αφού η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της μόλις την 1η Οκτωβρίου, ούτε έχουν δημοσιοποιηθεί στοιχεία επιβατικής κίνησης. Από τις δύο πλευρές θεωρείται σίγουρο πως η συμφωνία δεν πρόκειται να προσκρούσει στο κοινοτικό δίκαιο, ενώ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα ασχοληθεί με το θέμα μόνο στην περίπτωση που κάποιος τρίτος, για παράδειγμα μια άλλη αεροπορική εταιρεία, υποβάλει σχετικό αίτημα. Ωστόσο τα περιθώρια να συμβεί κάτι τέτοιο είναι μειωμένα, αφού τουλάχιστον σε επίπεδο Ε.Ε. η σύμπραξη δεν θα συναντήσει δυσκολίες.
ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΝΕΟ ΚΥΜΑ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ;;;;
ΠΡΕΖΑ TV
19-2-2010
3 σχόλια:
Είναι τόσο απλά τα πράγματα ... θα γίνουν εκατοντάδες απολύσεις, μειώσεις μισθών και το κυριότερο ... τα ναύλα θα ανέβουν στα ουράνια. Αθήνα - Θεσσαλονίκη 300 ευρώ.
Τα πράγματα είναι καλά μόνο για μετόχους - αφεντικά... Στους εργαζόμενους επικρατεί πανικός, ειδικά σε αυτούς που έφυγαν από Aegean για μια καλύτερη μέρα και ξαφνικά βλέπουν τα παλιά "αφεντικά" να τρίζουν τα δόντια τους! Και μιλάμε τόσο για υπάλληλους γραφείων - υπηρεσιών όσο και για τεχνικό προσωπικό. Οι τεχνικοί κλαίνε και για τον μισθό τους, καθώς χρειάστηκε να ιδιωτικοποιηθεί η Ολυμπιακή για να δούν λεφτά στην τσέπη τους!
Κατά την γνώμη οι τεχνικοί είναι αυτοί που θα έπρεπε να πληρώνονται 2500ευρώ σίγουρα. Γιατί στην ουσία αυτοί είναι που έχουν ευθύνη για τον κόσμο που ταξιδεύει με τα αεροσκάφοι. Τώρα οι πιλότοι και αυτοί έχουν μεγάλη ευθύνη, αλλά αυτοί έτσι κι αλλιώς πληρώνονται πολύ καλά.
Συγχωνευτούν δεν συγχωνευτούν οι μισθοί για όλους είναι στο πάτο...
Δημοσίευση σχολίου