Απελευθέρωση των σιδηροδρομικών γραμμών, ίδρυση της Ανεξάρτητης Αρχής Σιδηροδρόμων, συνταξιοδότηση και μετατάξεις για περίπου 3.000 από τους 7.500 εργαζομένους στον ΟΣΕ, «ψαλίδι» στα μπόνους και τις πλασματικές υπερωρίες αλλά και αυξήσεις στα εισιτήρια πιθανότατα και εντός του 2010 αποτελούν τις βασικές γραμμές του σχεδίου εξυγίανσης της κυβέρνησης για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, το οποίο θα τεθεί σύντομα σε εφαρμογή.
Σε λίγες ημέρες μάλιστα κατατίθεται και το σχετικό νομοσχέδιο με το οποίο θεσμοθετείται η Εθνική Αρχή Σιδηροδρόμων και καθορίζεται το κανονιστικό πλαίσιο που θα επιβλέπει τους όρους και τις χωρητικότητες της γραμμής, ώστε στη συνέχεια να μπορούν να υποβάλουν αιτήματα εκμετάλλευσης και διεθνείς εταιρείες με στόχο την παράλληλη με τον ΟΣΕ παροχή μεταφορικού έργου.
Το πλήρες σχέδιο για τον μετασχηματισμό του ΟΣΕ θα είναι έτοιμο πριν το καλοκαίρι και θα περιλαμβάνει δραστικές μειώσεις σε πρόσθετες παροχές στους εργαζομένους, οι οποίες αναμένεται να οδηγήσουν στη σύνταξη περίπου 1.500 άτομα εντός του έτους και περίπου 1.000 ακόμα εντός του 2011. Είναι χαρακτηριστικό ότι, όπως διαμηνύει το υπουργείο, περίπου το 40% της συσσωρευμένης ζημίας του Οργανισμού, η οποία έχει ξεπεράσει πλέον τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ, οφείλεται στην κακοδιαχείριση των τελευταίων ετών.
Τα βασικά σημεία του σχεδίου για τον ΟΣΕ:
Απελευθέρωση των σιδηροδρομικών γραμμών.
Ιδρυση της Ανεξάρτητης Αρχής Σιδηροδρόμων.
Συνταξιοδότηση και μετατάξεις για περίπου 3.000 από τους 7.500 εργαζόμενους.
Ψαλίδι στα μπόνους και στις πλασματικές υπερωρίες.
Αυξήσεις στα εισιτήρια πιθανότατα και εντός 2010.
ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΡΑΓΩΝ ΤΟΥ ΟΣΕ,ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ;;;
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ...
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΡΑΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΟ ΖΥΓΙΣΜΑ ΤΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥΣ;;;
ΨΑΞΤΕ ΤΟ.
ΠΡΕΖΑ TV
16-2-2010
Σε λίγες ημέρες μάλιστα κατατίθεται και το σχετικό νομοσχέδιο με το οποίο θεσμοθετείται η Εθνική Αρχή Σιδηροδρόμων και καθορίζεται το κανονιστικό πλαίσιο που θα επιβλέπει τους όρους και τις χωρητικότητες της γραμμής, ώστε στη συνέχεια να μπορούν να υποβάλουν αιτήματα εκμετάλλευσης και διεθνείς εταιρείες με στόχο την παράλληλη με τον ΟΣΕ παροχή μεταφορικού έργου.
Το πλήρες σχέδιο για τον μετασχηματισμό του ΟΣΕ θα είναι έτοιμο πριν το καλοκαίρι και θα περιλαμβάνει δραστικές μειώσεις σε πρόσθετες παροχές στους εργαζομένους, οι οποίες αναμένεται να οδηγήσουν στη σύνταξη περίπου 1.500 άτομα εντός του έτους και περίπου 1.000 ακόμα εντός του 2011. Είναι χαρακτηριστικό ότι, όπως διαμηνύει το υπουργείο, περίπου το 40% της συσσωρευμένης ζημίας του Οργανισμού, η οποία έχει ξεπεράσει πλέον τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ, οφείλεται στην κακοδιαχείριση των τελευταίων ετών.
Τα βασικά σημεία του σχεδίου για τον ΟΣΕ:
Απελευθέρωση των σιδηροδρομικών γραμμών.
Ιδρυση της Ανεξάρτητης Αρχής Σιδηροδρόμων.
Συνταξιοδότηση και μετατάξεις για περίπου 3.000 από τους 7.500 εργαζόμενους.
Ψαλίδι στα μπόνους και στις πλασματικές υπερωρίες.
Αυξήσεις στα εισιτήρια πιθανότατα και εντός 2010.
ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΡΑΓΩΝ ΤΟΥ ΟΣΕ,ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ;;;
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ...
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΡΑΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΟ ΖΥΓΙΣΜΑ ΤΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥΣ;;;
ΨΑΞΤΕ ΤΟ.
ΠΡΕΖΑ TV
16-2-2010
1 σχόλιο:
τον ΟΣΕ θα τον παρουν οι ρωσοι υπερσιβηρικο εφτιαξαν κατι ξερουν απο τρενα...
Δημοσίευση σχολίου