Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ;;;
ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ...;;;
ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΚΑΝΔΑΛΟ..ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΑΣΟΚ...
Μπορεί ένας δημόσιος φορέας, παρ' ότι αγοράζει χιλιάδες αεροπορικά εισιτήρια κάθε χρόνο, να τα πληρώνει πολύ ακριβότερα απ' όσο οι μεμονωμένοι επιβάτες των ίδιων αεροπορικών εταιρειών; Οσο κι αν ακούγεται απίστευτο, αυτή την πρακτική εφαρμόζουν στο υπουργείο Αμυνας. Και το «καπέλο» κοστίζει.
Υπολογίζεται ότι περίπου 180 χιλιάδες αεροπορικά εισιτήρια αγοράζονται κατ' έτος για να ταξιδεύουν, με «καταστάσεις επιβιβάσεως», όπως ονομάζονται, φαντάροι και στρατιωτικό προσωπικό. Ο αριθμός των εισιτηρίων αντιστοιχεί στο 15% της αεροπορικής κίνησης στις πτήσεις εσωτερικού. Στα δρομολόγια ορισμένων νησιών στην παραμεθόριο, όπου λειτουργούν στρατιωτικές μονάδες, το ποσό αυτό μπορεί να φτάνει το 30% έως 40%.
Θα περίμενε κανείς ότι το υπουργείο Αμυνας ως «μεγάλος πελάτης» θα είχε πετύχει καλύτερες τιμές. Το προφανές, όμως, δεν συμβαίνει. Παράδειγμα; Το εισιτήριο για Ηράκλειο-Αθήνα μετ' επιστροφής τιμάται 140 ευρώ. Το υπουργείο, όμως, πληρώνει το ίδιο εισιτήριο 275 ευρώ! Κι αυτό γιατί δεν έχει συνάψει συμβάσεις με τις εταιρείες, ώστε να πετύχουν καλύτερες τιμές στα ναύλα.
Το «πάρτι» με τα εισιτήρια μεταφράζεται σε ένα χορό εκατ. ευρώ κάθε χρόνο. Ο στρατός είχε πιστώσει το 2009 για «καταστάσεις επιβιβάσεως» 21,3 εκατ. κι έχει οφειλές από προηγούμενα χρόνια άλλα 40 εκατ. Το ναυτικό είχε υπολογίσει έξοδα 2,5 εκατ. και ζήτησε άλλο ένα εκατ. για κάλυψη πρόσθετων οφειλών. Η αεροπορία είχε υπολογίσει 2,2 εκατ. ευρώ, αλλά οι επιτελείς της εκτιμούν ότι θα χρειαστεί να μεταφέρουν επιπλέον 3 εκατ. από άλλους κωδικούς. Σύνολο; Κοντά στα 70 εκατ. ευρώ για τις μετακινήσεις του προσωπικού με όλα τα μέσα (τρένα, λεωφορεία, καράβια, αεροπλάνα). Τη μερίδα του λέοντος λαμβάνουν οι αεροπορικές εταιρείες στις οποίες αντιστοιχεί περί το 90% των δαπανών.
Μέχρι σήμερα, κάθε μόνιμο στέλεχος δικαιούται:
-Μια «κατάσταση επιβιβάσεως» (εισιτήριο) για όποιον προορισμό θέλει μετ' επιστροφής και με όποιο μεταφορικό μέσο επιλέξει κατ' έτος. Μ' άλλα λόγια, μπορούν να χρησιμοποιούν αυτή την παροχή και κατά την περίοδο των διακοπών τους.
-Ειδικά όσοι υπηρετούν σε νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, Δωδεκάνησα, Κρήτη και σε μονάδες του Εβρου και της Ροδόπης δικαιούνται τέσσερα εισιτήρια. Ανεξάρτητα εάν συμβαίνει να υπηρετούν π.χ. στη Μυτιλήνη, απ' όπου κατάγονται και είναι η μόνιμη κατοικία τους.
Οι φαντάροι δικαιούνται τέσσερα εισιτήρια στο 9μηνο της θητείας τους, εκ των οποίων τα δύο με αεροπλάνο και μόνον εφόσον το σπίτι τους είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των 500 χλμ. από τη μονάδα.
Ολα αυτά, πλέον, τίθενται υπό επαναξιολόγηση με στόχο να μειωθούν οι δαπάνες κατά 30%. Ποιοι τελικά κάνουν χρήση, σε ποιους προορισμούς, ποια δρομολόγια έχουν και πόση ζήτηση, ποιες περιόδους κ.ο.κ. Γνωρίζουν μόνο να πληρώνουν στο τέλος το λογαριασμό.
Εκτός από τον αέρα, μεγάλο πανηγύρι γίνεται και στη θάλασσα. Οι υπηρεσιακές μεταφορές υλικών κι εφοδίων στις μονάδες των νησιών γίνονται με τα πλοία της γραμμής και δεν κοστίζουν λίγο: Φτάνουν τα 160 εκατ. ευρώ το χρόνο! Ούτε και για αυτές, όμως, έχει γίνει κάποιος μειοδοτικός διαγωνισμός.
ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΟΡΩΝΑΙΟΣ
πρεζα tv
7-2-2010
ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ...;;;
ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΚΑΝΔΑΛΟ..ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΑΣΟΚ...
Μπορεί ένας δημόσιος φορέας, παρ' ότι αγοράζει χιλιάδες αεροπορικά εισιτήρια κάθε χρόνο, να τα πληρώνει πολύ ακριβότερα απ' όσο οι μεμονωμένοι επιβάτες των ίδιων αεροπορικών εταιρειών; Οσο κι αν ακούγεται απίστευτο, αυτή την πρακτική εφαρμόζουν στο υπουργείο Αμυνας. Και το «καπέλο» κοστίζει.
Υπολογίζεται ότι περίπου 180 χιλιάδες αεροπορικά εισιτήρια αγοράζονται κατ' έτος για να ταξιδεύουν, με «καταστάσεις επιβιβάσεως», όπως ονομάζονται, φαντάροι και στρατιωτικό προσωπικό. Ο αριθμός των εισιτηρίων αντιστοιχεί στο 15% της αεροπορικής κίνησης στις πτήσεις εσωτερικού. Στα δρομολόγια ορισμένων νησιών στην παραμεθόριο, όπου λειτουργούν στρατιωτικές μονάδες, το ποσό αυτό μπορεί να φτάνει το 30% έως 40%.
Θα περίμενε κανείς ότι το υπουργείο Αμυνας ως «μεγάλος πελάτης» θα είχε πετύχει καλύτερες τιμές. Το προφανές, όμως, δεν συμβαίνει. Παράδειγμα; Το εισιτήριο για Ηράκλειο-Αθήνα μετ' επιστροφής τιμάται 140 ευρώ. Το υπουργείο, όμως, πληρώνει το ίδιο εισιτήριο 275 ευρώ! Κι αυτό γιατί δεν έχει συνάψει συμβάσεις με τις εταιρείες, ώστε να πετύχουν καλύτερες τιμές στα ναύλα.
Το «πάρτι» με τα εισιτήρια μεταφράζεται σε ένα χορό εκατ. ευρώ κάθε χρόνο. Ο στρατός είχε πιστώσει το 2009 για «καταστάσεις επιβιβάσεως» 21,3 εκατ. κι έχει οφειλές από προηγούμενα χρόνια άλλα 40 εκατ. Το ναυτικό είχε υπολογίσει έξοδα 2,5 εκατ. και ζήτησε άλλο ένα εκατ. για κάλυψη πρόσθετων οφειλών. Η αεροπορία είχε υπολογίσει 2,2 εκατ. ευρώ, αλλά οι επιτελείς της εκτιμούν ότι θα χρειαστεί να μεταφέρουν επιπλέον 3 εκατ. από άλλους κωδικούς. Σύνολο; Κοντά στα 70 εκατ. ευρώ για τις μετακινήσεις του προσωπικού με όλα τα μέσα (τρένα, λεωφορεία, καράβια, αεροπλάνα). Τη μερίδα του λέοντος λαμβάνουν οι αεροπορικές εταιρείες στις οποίες αντιστοιχεί περί το 90% των δαπανών.
Μέχρι σήμερα, κάθε μόνιμο στέλεχος δικαιούται:
-Μια «κατάσταση επιβιβάσεως» (εισιτήριο) για όποιον προορισμό θέλει μετ' επιστροφής και με όποιο μεταφορικό μέσο επιλέξει κατ' έτος. Μ' άλλα λόγια, μπορούν να χρησιμοποιούν αυτή την παροχή και κατά την περίοδο των διακοπών τους.
-Ειδικά όσοι υπηρετούν σε νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, Δωδεκάνησα, Κρήτη και σε μονάδες του Εβρου και της Ροδόπης δικαιούνται τέσσερα εισιτήρια. Ανεξάρτητα εάν συμβαίνει να υπηρετούν π.χ. στη Μυτιλήνη, απ' όπου κατάγονται και είναι η μόνιμη κατοικία τους.
Οι φαντάροι δικαιούνται τέσσερα εισιτήρια στο 9μηνο της θητείας τους, εκ των οποίων τα δύο με αεροπλάνο και μόνον εφόσον το σπίτι τους είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των 500 χλμ. από τη μονάδα.
Ολα αυτά, πλέον, τίθενται υπό επαναξιολόγηση με στόχο να μειωθούν οι δαπάνες κατά 30%. Ποιοι τελικά κάνουν χρήση, σε ποιους προορισμούς, ποια δρομολόγια έχουν και πόση ζήτηση, ποιες περιόδους κ.ο.κ. Γνωρίζουν μόνο να πληρώνουν στο τέλος το λογαριασμό.
Εκτός από τον αέρα, μεγάλο πανηγύρι γίνεται και στη θάλασσα. Οι υπηρεσιακές μεταφορές υλικών κι εφοδίων στις μονάδες των νησιών γίνονται με τα πλοία της γραμμής και δεν κοστίζουν λίγο: Φτάνουν τα 160 εκατ. ευρώ το χρόνο! Ούτε και για αυτές, όμως, έχει γίνει κάποιος μειοδοτικός διαγωνισμός.
ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΟΡΩΝΑΙΟΣ
πρεζα tv
7-2-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου