Τετάρτη, Φεβρουαρίου 17, 2010

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΩΝ OUTDOORS ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΡΜΗΣ...

Καμπάνια προάσπισης των δικαιωμάτων της αγοράς Υπαίθριας Διαφήμισης λανσάρει η Πανελλαδική Ένωση Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και Υπαίθριας Διαφήμισης Ερμής.
Η καμπάνια κινείται με εκτεταμένη outdoor επικοινωνία καθώς επίσης και με καταχωρίσεις. Το μήνυμα αναφέρει χαρακτηριστικά: «Σε όλη την Ευρώπη η Υπαίθρια Διαφήμιση επιτρέπεται. Στην Ελλάδα προσπαθούν να την καταργήσουν. 20.000 άνεργοι θα είναι άλλο ένα πλήγμα σε αυτή τη χώρα».

ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙ ΟΙ OUTDOORS ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΚΑΙ ΝΑΙ...ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ 20.000 ΑΝΕΡΓΟΥΣ...ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΤΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ.

ΠΡΕΖΑ TV
17-2-2010

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Tην ειδα στο δρομο και ετριβα τα ματια μου.

Ναι, εγώ ! είπε...

Αγαπητοί μου,

Με την παρούσα δηλώνω την αμέριστη συμπαράστασή μου στην «Καμπάνια για την υπεράσπιση της υπαίθριας διαφήμισης».
Δράττομαι δε της ευκαιρίας για να προτείνω επιπροσθέτως τα εξής για την αντιμετώπιση της ανεργίας :

1. Να αποποινικοποιηθεί η διακίνηση ναρκωτικών και να ενθαρυνθεί η χρήση: Αν δεν πέφτουν οι άνθρωποι στην πρέζα χιλιάδες βαποράκια θα πέσουν στην ανεργία.
2. Ζήτω η άνευ όρων και νόμων πορνεία: Με τι δικαιολογητικά οι νταβατζήδες οι τσατσάδες και οι πουτάνες θα αιτούνται επδομα ΟΑΕΔ;
3. Όχι στην κατάρτιση του Εθνικού Κτηματολογίου: Θα πεινάσουν δικηγόροι (ρωτήστε τι ποσοστό αντιπροσωπεύουν στις δικαστικές αίθουσες οι υποθέσεις κτηματικών διαφορών και θα καταλάβετε)
4. Να επιτραπεί το εμπόριο όπλων και πυρομαχικών (you know , όπως Αμερική) και λοιπών παρανόμων αντικειμένων και ουσιών : ξέρετε τι κόσμο ταίζουν οι λαθρέμποροι;
5. Ναι στην αθρόα εισαγωγή μεταναστών με πλοία, πλοιάρια βαρκούλες και φορτηγά: Πολύς κόσμος ζει από την εισαγωγή δουλοπάροικων.
6. Να νομιμοποιηθούν τα πειρατικά CDs: Αλλιώς θα πεινάσει η Νιγηρία.
7. Αφήστε ελεύθερα τα αυτοσχέδια πάργκινγκ στα Κέντρα Μαζικής Διασκέδασης: Μη γεμίσουμε άνεργους παρκαδόρους.
8. Να μην σταματήσουν οι βιομηχανίες να μολύνουν ανεξέλεγκτα: Και οι εργαζόμενοί τους θα συνεχίσουν να εργάζονται αλλά και πλήθος νοσηλευτικού προσωπικού θα συνεχίσει να απασχολείται για την περίθαλψη των καρκινοπαθών.
9. Να συνεχίσουν οι καθαρίστριες στα νοσοκομεία και λοιπά κοινωφελή ιδρύματα να αμοίβονται με μισθούς πείνας, διατηρήστε τα stage, αφήστε ατιμώρητους επιχειρηματίες που χρωστούν εκατομύρια όπου θέλουν, κάντε τα στραβά μάτια σε εταιρίες που λαδώνουν πολιτικούς και γενικά αφήστε ήσυχους αυτους του πονόψυχους ανθρώπους να βγάζουν λεφτά με εφτά ουρές για να μην χάσουν οι κωπηλάτες της γαλέρας το ξεροκόματο που τους αναλογεί.
10. Τέλος, δώστε συχωροχάρτι στη ΡΙΚΟΜΕΞ μπας και δεήσει να επιστρέψει από την Τουρκία.

Και για να σοβαρευτούμε:

Είναι τουλάχιστον χυδαίο να χρησιμοποιούνται ως άλλοθι οι εργαζόμενοι για δραστηριότητες που εγκυμονούν θανάσιμο κίνδυνο για το κοινωνικό σύνολο. Και είναι βαρβάτο ψέμα το επιχείρημα της ευρωπαϊκής νομιμότητας: Στην υπόλοιπη Ευρώπη η υπαίθρια διαφήμιση επιτρέπεται με συγκεκριμένους όρους και κανονισμούς απαράβατους. Τέτοιοι όροι στο Γιουνανιστάν είτε δεν υπάρχουν είτε παραβιάζονται.

Με εκτίμηση

Άναυδος

Υ.Γ. Τους απολυμένους του κου Λαναρά και λοιπών αετονύχηδων businessmen δεν βρέθηκε κανείς να τους υπερασπιστεί «υπαιθρίως».

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΥΛΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ. ΤΕΤΟΙΑ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΦΕΛΛΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΑΝΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑΕΙ,ΚΟΛΛΑΕΙ,ΚΑΡΦΩΝΕΙ, ΧΤΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΗ ΡΕΚΛΑΜΑ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΕΛΕΓΧΟ Η ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ....ΔΕΝ ΣΥΝΑΝΤΑΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟΑΦΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΘΕ ΠΟΣΤΕΡ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΥΠΠΟΒΙΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Η "καμπάνια" αυτή είναι άσχημη όσο και το "έργο" των κυρίων που την έβαλαν
1. Σε καμία πόλη της Ευρώπης ,ιδίως σε όσες ομολογουμένως θεωρούνται όμορφες (Βιέννη, Παρίσι, Ρώμη, Φλωρεντία, Μόναχο, Γλασκώβη, Φρανκφούρτη, Βενετία κτλ κτλ) δεν υπάρχει τέτοιο έκτρωμα
2. Ας μας αποδείξουν ότι όντως υπάρχουν 20.000 άνθρωποι που ασχολούνται με αυτή τη σαβούρα
3. Η υπαίθρια "διαφήμιση" προσβάλει το χώρο φυσικά, αισθητικά και ιστορικά, ενώ μειώνει τους πολίτες/δημότες σε καταναλωτές

Ανώνυμος είπε...

γιατι ειναι κακή η υπαίθρια διαφήμιση όταν γίνεται σε ελεγχόμενους χώρους?
Γιατι μόνο μεσω της τηλεόρασης θα πρέπει να διαφημίζεται η επιχειρηματικοτητα? ποιους σκοπούς υπηρετεί η απόφαση δικαστών που δεν εκλέγονται?
΄Γιατί δεν μπορεί ο συριζα η το κκε να διαφημίζουν τις απόψεις τους στους δρόμους?
Γιατί εγω δεν θα μπορώ να ενημερωθώ για προιόντα η ιδέες?
Ολοι δημόσιοι υπάλληλοι είστε εδώ και καλομάθατε με το να σας βάζουν τον μισθό κάτω από το μαξιλάρι καθε 1 του μήνα ? ξαχνώντας τι πρέπει να κάνει κανείς για να επιβιώσει εαν δεν εχει μπάρμπα στην κορώνη?

Μαγνολίτης είπε...

τι λένε πάλι;
20000 άνεργα σπουργίτια που κουτσουλάνε τις διαφημίσεις;
ρε τι λένε πάλι τα GRΣΣΚ STATISTICS.. έλεος πια!! άκου 20000 κόσμος άνεργος..
δυσκολεύομαι να το πιστέψω με όλο το σέβας προς τους κυρίους διαφημιστές που πάντα την αλήθεια προωθούν αλλά μου έρχεται κάπως.. Δηλαδή συνυπολογίζουν και τον ιδιοκτήτη καντίνας που πάνε οι αφισοκολλητές να πάρουν καφέ; Μέχρι που φτάνει η αλυσίδα; Μήπως βάζουν μέσα και τον ξυλοκόπο που κόβει ξύλα για να γίνου χαρτί υγείας για να σκουπίζονται οι αφισοκολλητές ενώ δουλεύουν στην πάρνηθα και πρέπει και αυτοί κάποτε σαν άνθρωποι να κάνουν την ανάγκη τους έστω και στην ύπαιθρο; ήμαρτον πια..

Agnostos Kaneis είπε...

20.000 νομιμότατα εργαζόμενοι.... Μην ξεχνιόμαστε....