Πέμπτη, Μαρτίου 11, 2010

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ "ΦΑΓΕ","ΥΦΑΝΤΗΣ","ΝΙΚΑΣ","ΕΒΓΑ" ΚΑΙ "ΒΗΤΟΝ",ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ...

ΓΙ'ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΜΕ...ΥΠΟ ΤΟ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ...

Παρέμβαση στην μπισκοτοβιομηχανία «ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ» και στην εταιρεία παρασκευής πρώτων υλών «ΒΗΤΟΝ» έκανε χτες η Ομοσπονδία Εργαζομένων σε Γάλα - Τρόφιμα - Ποτά, ενάντια στις συνολικά 19 απολύσεις που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα.
Μέσα σε λίγους μήνες, από την αρχή του χρόνου μέχρι και σήμερα, μόνο στα εργοστάσια του κλάδου που βρίσκονται στην Αττική έχουν απολυθεί τουλάχιστον 50 εργαζόμενοι. Στο «ΝΙΚΑ», το τελευταίο δίμηνο απολύθηκαν 16 εργάτες, ενώ στον «ΥΦΑΝΤΗ» 16 εργαζόμενοι. Στα τέλη του 2009, έγιναν 18 απολύσεις στη «ΦΑΓΕ» και 30 απολύσεις στην «ΕΒΓΑ».

ΠΡΕΖΑ TV
11-3-2010

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πού ντοι οι μαλάκες που θεωρούν
ότι οι πορείες αφορούν μόνο
τους τεμπέληδες του δημοσίου?
όταν ξυπνήσουν και θελήσουν να φωνάξουν δεν θα μπορέσουν
γιατί το αγγούρι θα τους έχει
φτάσει στις...αμυγδαλές

Ανώνυμος είπε...

Να πληρωθούν άμεσα οι εκπαιδευτές των δημοσίων ΙΕΚ που είναι απλήρωτοι δυο χρόνια!!!!!!
Δεν μπορώ να καταλάβω πως από τη στιγμή που δεν υπάρχουν λεφτά, οι βουλευτές πληρώνονται κανονικά με χιλιάδες ευρώ το μήνα. Πως γίνεται αυτό κύριοι φωστήρες του έθνους? Πως γίνεται εσείς (που είστε υπεύθυνοι γι αυτό το χάλι) να παίρνεται το μισθό σας κανονικά και να αφήνεται απλήρωτους νέους εκπαιδευτικούς που εργάζονται για 200 ευρώ το μήνα?????!!!!!! Λίγη τσίπα δεν υπάρχει?????
Πώς έχετε το θράσος να βγαίνετε στα κανάλια και να μας λέτε ότι υπάρχει κρίση και δεν υπάρχουν λεφτά? Για σας δηλαδή γιατί υπάρχουν????
Απαιτούμαι άμεσα την πληρωμή μας!
Ευχαριστώ
Αναγνώστης.

Unknown είπε...

και φυσικά σε λίγο ο γιωργάκης και η παρέα του, θα βγουν και θα πουν ότι δεν κόψανε αυτοί τον 14ο μηνό αλλά φταίνε οι εργοδότες.
γνωστό παλιό παραμύθι που το χάφτουν δυστυχώς πολλοί.

Ανώνυμος είπε...

Θα φυγουν νυχτα οι του πασοκ και της ΝΔ εδω που εφεραν τη χωρα δεν παει αλλο ο κοσμος ειναι οργισμενος

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εγώ, που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου τη ζωντανή παρουσία γενεών, που πέρασαν χαράσσοντας βαθειά αυλάκια, για να βρίσκουν το δρόμο τα άλλα Έθνη. Είμαι εγώ, που με κεντρίζει αδιάκοπα η Αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου, όπως οι κτύποι της καρδιάς μου. Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου. Είμαι εγώ, που θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σ΄ έναν ιερό σκοπό. Είμαι εγώ, που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο Ξεσηκωμός! Είμαι εγώ, που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Είμαι ο Επαναστάτης! Είμαι εγώ, που καλύπτω τους κουρασμένους, τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο Συναγωνιστής! Είμαι εγώ, το ξέσπασμα ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου, που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η Οργή! Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων αξιών και ιδεών. Είμαι ο Συνεχιστής! Είμαι εγώ, που οραματίζομαι να διαμορφώσω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα, που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωικός Άνθρωπος… Είμαι εγώ ο Εθνικιστής.

ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥΣ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ
ΜΕΤΑ ΤΗΝ 21-4 67 ΕΣΕΙΣ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΚΑΙ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΚΑΤΑ ΤΩΡΑ ΦΑΤΕ ΤΑ ΚΙΟΛΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

9.10
ο γνωστός ψολοβρόντης
δε βαρέθηκες να γράφεις την ίδια παπαριά?
σιγά να μη γράφεις κιόλας
copy-paste
μην κάψουμε και καμμιά εγκεφαλική σύναψη

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ 1967 ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΔΙΩΞΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΑΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ.ΕΔΩΣΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΥΓΕΙΑ ΔΙΧΩΣ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ,ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ ΑΠΟ 0,3%ΕΩΣ 1,6%(ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ,ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ(ΤΟ ΜΕΤΣΟΒIΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΟ ΦΥΣΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ)ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟ (ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΑΠΟ ΕΥΘΙΞΙΑ )ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ,ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΑΝ.ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ,ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ,ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΦΑΚΕΛΩΝΟΝΤΑΙ,ΤΟΥΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΝΕΤΑ .ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΛΑΤΕ? ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Θυμησου Ελληνα
21-4-1967
Επτα χρονια χωρις τρωκτικα-κλεφτες-απατεωνες-προδοτες
Από το ζιβαγκο στις βιλες της Εκαλης..προσκυνημενους
Αλλα με δουλεια,αξιοπρεπεια.εντιμοτητα

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ
ΠΟΤΕ ΧΑΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ?
ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ?
ΠΟΤΕ ΠΗΓΕ ΡΕΥΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ?
ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ?
ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ?
ΠΟΤΕ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ?
ΠΟΤΕ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΗΤΑΝ ΝΑΟΙ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΡΟ ΠΡΕΖΑΚΗΔΩΝ -ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ?
Αυτά δεν αρεσαν στους Αμερικανους ,στους πολιτικους οι οποιοι πουλουσαν την πατριδα για την εξουσια και εγινε η μεγαλη προδοσια
ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ,ΧΑΡΕΙΤΑΙ ΤΟΥΣ.
ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟ
Ο αγωγος του Μπουργκας και οι υπολοιποι αγωγοι είναι ολη η ιστορια
ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΛΟΝΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ . (Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΑΓΩΓΩΝ.
Με τον μηχανισμο και τους νεους «ελληνες» εφιαλτες ετοιμαζουν να κλεισουν τα μειζονα εθνικα θεματα Τουρκια Θρακη-Αιγαιο
Αλβανια εγκαταλειψη μειονοτητος και θεμα Τσαμουριας.
Σκοπιανο .

ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ
21-4-1967

Ανώνυμος είπε...

Στο ονομα της κρισης θα τους διωξουν ολους και θα παρουν αβγανια με 15 ευρω μεροκαματο οχι μονο αυτοι αλλα και ολες οι εταιρειες και βγειτε μετα μαλακες να καφχιεστε που κοψανε τα δωρα των δημοσιων υπαλληλων και δεν θα χουμε να φαμε. γαμω τα σπιτια τους και το πουστακι με το μουστακι

Ανώνυμος είπε...

Εσύ που γράφεις για τους εκπαιδευτές των ΙΕΚ, γιατί δε μας λες και πως σε προσέλαβαν εκεί; Τα βύσματα δεν πρέπει να μιλάνε.

Ανώνυμος είπε...

6 αυτοκτονίες έχουμε μέχρι στιγμής μέσα στον μήνα Μάρτιο (από 28/2 εώς 12/3) λόγω χρεών και οικονομικής εξαθλίωσης!!
Ο κόσμος άρχισε να αυτοκτονεί μαζικώς αφού τα χρέη, η ακρίβεια, η ανεργία και η οικονομική κρίση δεν τον επιτρέπουν να ζήσει αξιοπρεπώς!
Πάμε όλοι για φούντο!
Φινλανδία και Ιαπωνία μας κατάντησαν οι αληταράδες που μας κυβερνούν 35 χρόνια!
Κι εμείς τα ζώα καθόμαστε και τους βλέπουμε στην TV και ασχολούμαστε με την Τζούλια!!!

Ανώνυμος είπε...

11.56
eimai katoxos metaptyxiakou kai didaktorikoy diplomatos apo ellhniko panepisthmio kai parakalo na paro 200 euro to mhna.
exeis kamia allh erothsh?

Ανώνυμος είπε...

Όπως το είπε ο 7:37.
''Oι πορείες αφορούν μόνο τους τεμπέληδες του δημοσίου''.

Ανώνυμος είπε...

Στο ελληνικό πανεπιστήμιο δεν έμαθες να γράφεις ελληνικά ρε άχρηστε διδάκτορα του κώλου; Και μάθε ότι τα διδακτορικά δεν έχουν καμία σχέση με την ύλη και τον σκοπό των ΙΕΚ. Οπότε κόψε τις κλάψες για το 200άρι γιατί ξέρουμε καλά πως το εξασφάλισες.

Ανώνυμος είπε...

1.42
asto den to xeis