Δευτέρα, Μαρτίου 29, 2010

ΟΡΓΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΜΠΗ...ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ...

Παρασκηνιακές πιέσεις για τουλάχιστον 25 εκατ. ευρώ κρύβονται πίσω από την υπόθεση των Τεμπών.
Με βάση τη σύμβαση του 2007, οι κατασκευαστές όφειλαν να έχουν ολοκληρώσει ώς τον Μάρτιο του 2009 τις παρεμβάσεις βελτίωσης στο υπάρχον εθνικό δίκτυο των 230 χλμ. από τις Ράχες ώς το Κλειδί, όπου περιλαμβάνεται και η διέλευση από την κοιλάδα των Τεμπών. Προβλέπεται, μάλιστα, ρήτρα 80.000 ευρώ για κάθε ημέρα καθυστέρησης.

Οι ανάδοχοι αμφισβητούν την υποχρέωση και η σοβαρή αυτή διαφορά θα λυθεί με προσφυγή στη διαιτησία, μαζί με το θέμα του κόστους των παρεμβάσεων που έγιναν εσπευσμένα στα Τέμπη, για το οποίο επίσης υπάρχει διαφορετική τοποθέτηση από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών. Με βάση ανεπίσημα στοιχεία και πρώτες εκτιμήσεις, το κόστος των σωστικών παρεμβάσεων στα Τέμπη κυμαίνεται γύρω στα 18 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 15 εκατ. αφορούν έργα που ήταν υποχρεωτικά για τους αναδόχους με βάση τη σύμβαση. Η κοινοπραξία πάντως τα αμφισβητεί και υποστηρίζει ότι για την κατολίσθηση ευθύνεται ο... Θεός και επομένως υπόχρεος να πληρώσει είναι το Δημόσιο.

Πρόκειται για την ίδια κοινοπραξία που με υπουργική απόφαση της 28ης Αυγούστου 2009, την οποία ο Δημ. Ρέππας έχει χαρακτηρίσει «χαριστική», έλαβε συμπληρωματική κρατική ενίσχυση 169 εκατ. ευρώ για πρόσθετα έργα ασφάλειας στις υπό κατασκευή σήραγγες των Τεμπών, πέρα από τα 173 εκατ. που προέβλεπε η σύμβαση.

ΠΡΕΖΑ TV
29-3-2010

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλά μας τα λένε τώρα οι κκ Ρέππας, Μαγκριώτης κλπ, αλλά όταν οι σχετικές συμβάσεις με τον εθνικό εργολάβο ψηφίζονταν στη Βουλή, τότε σύσσωμη η αξιωματική αντιπολίτευση (ΠΑΣΟΚ) τις υπερψήφιζε! Ή μήπως κάνω λάθος;