Πέμπτη, Μαρτίου 11, 2010

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΦΡΙΛΙΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ,ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ...ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΚΑΤΑΔΟΤΕΣ

Το «αβγό του φιδιού» φαίνεται ότι έχει βρει γόνιμο «εκκολαπτήριο» στα Χανιά. Επειτα από πολλές απόπειρες εμπρησμών στο Στέκι Μεταναστών, τον εμπρησμό της Συναγωγής και τη χάραξη του αγκυλωτού σταυρού στο χέρι μιας καθηγήτριας, τελευταίο κρούσμα ήταν η προχθεσινοβραδινή σύρραξη ανάμεσα σε μέλη της ακροδεξιάς οργάνωσης «Οργάνωση Εθνικιστών Χανίων» (ΟΕΧ) και μελών του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και φοιτητών στην πλατεία Αγοράς. Η σύρραξη οδήγησε τελικά στη σύλληψη οκτώ μελών της οργάνωσης, τα οποία χθες αργά το απόγευμα οδηγήθηκαν στο Αυτόφωρο.

Μέλη των δύο οργανώσεων μοίραζαν ενημερωτικό υλικό και φυλλάδια: οι ακροδεξιοί εναντίον του νομοσχεδίου για τη χορήγηση της ιθαγένειας σε μετανάστες, τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ υλικό εν όψει των σημερινών απεργιακών κινητοποιήσεων. Η κατάσταση εκτραχύνθηκε όταν μέλη του ΣΥΡΙΖΑ διαπίστωσαν ότι φωτογραφίζονταν από τους ακροδεξιούς, όπως καταγγέλλουν. Επακολούθησε σύρραξη όταν, όπως καταγγέλλεται, μέλος της ΟΕΧ απείλησε με μαχαίρι τους παρευρισκομένους. Οι ακροδεξιοί κατέφυγαν σε γειτονικό μπαρ, όπου από τους προπηλακισμούς και την ανταλλαγή αντικειμένων προκλήθηκαν υλικές ζημιές. Στο σημείο έφθασαν ισχυρές δυνάμεις της Αστυνομίας και κατόπιν πολύωρων διαπραγματεύσεων τα πνεύματα ηρέμησαν. Οκτώ μέλη της ακροδεξιάς οργάνωσης συνελήφθησαν μόλις βγήκαν από το μπαρ τις πρώτες πρωινές ώρες χθες. Εντελώς διαφορετική εκδοχή των γεγονότων παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα της ΟΕΧ στο Διαδίκτυο. Υποστηρίζεται ότι «τουλάχιστον 150 άτομαφορώντας κράνη, κραδαίνοντας λοστούς και μαχαίρια και με την ανοχή των Αρχώνεπιτέθηκαν σε συναγωνιστές που μετά το τέλος της διανομής των φυλλαδίων κάθονταν σε καφενείο. Δεν γίνεται οι ένοχοι να δικάζουν αθώους. Τελικά έχουμε πόλεμο».

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΛΟΓΙΚΕΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
11-3-2010

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

10 βλακες ηταν κακομαθημενα που το παιζαν πατριωτες.Τις φαγανε και ησυχασανε

Ανώνυμος είπε...

ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ.
ΑΛΛΑ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ Η ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΙΟ ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΥΣΤΡΙΑ Η ΕΛΒΕΤΙΑ ΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Η ΓΑΛΛΙΑ Η ΝΟΡΒΗΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΡΑΤΗ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ Η ΛΕΠΡΑ ΣΑΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.
ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ 150 ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΤΕ 10 ΜΠΡΑΒΟ Η ΗΡΩΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΟΧΛΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΜΑΖΙ ΕΙΣΤΕ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ,ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΛΙΤ ΤΩΝ ΒΟΘΡΩΝ.

Ανώνυμος είπε...

αιντε στο μαντρι σου ρε καφρε φασιστοζωο που κανεις και αναλυση..

Ανώνυμος είπε...

Έχουμε γεμίσει χασίκλες αριστερούς, νομίζουν ότι μόνο αυτοί έχουν δικαίωμα να μοιράζουν κωλοφυλλάδια και να ανεβάζουν φωτογραφίες στο indymedia.

Ανώνυμος είπε...

βασικά, ρε βλάκα ανώνυμε 4:48, ναι μόνο εμείς έχουμε δικαίωμα να μοιράζουμε φυλλάδια και να κολλάμε αφίσες. Οι ρατσιστικές σας ιδεές ανήκουν χρόνια πίσω και πρέπει να εξαφανιστούν από προσώπου γης εκτός και αν θέλετε να διατηρήσετε τον εγκέφαλο πιθήκου που διαθέτετε.Δυστυχώς δεν μπορεί κανείς να σας απαγορεύσει να λέτε τις μαλακίες σας σε διπλανούς σας και στα παιδιά σας και να τους καταστήσετε το ίδιο σκατάνθρωπους με εσάς(αν φυσικά σας πιστέψει κάποιος και δεν φάτε ντομάτες).Μετά θα αναλάβουν οι κοινωνικοί λειτουργοί, αν και μόνο αν έχει παραμείνει κάποιο κομμάτι σας που μπορεί να διορθωθεί. Και για να τελειώνουμε παλιο καραγκιόζη τράβα αλλού για τις φασιστικές σου μαλακίες ή μάλλον περάστε καθόλου από πανεπιστημία να σκάσετε σε συνελεύσεις, έχουν να πέσουν πολλές μάπες.

Φιλικά από ένα ον ίδιο με σένα(και όχι ανώτερο όπως θα έλεγες εσύ).

Ανώνυμος είπε...

Nα πληροφορήσω την καργιόλα με τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ , οτι οσο ο καπιταλισμος και ο ιμπεριαλισμός πνίγει και καταστρέφει τις χωρες του 3ου κοσμου τοσο τα κυματα μεταναστευσης θα μεγαλώνουν .
Εχεις να φας μελαμψό καυλί που θα δακρύσεις παλιοφασίστα ....Κανε όνειρα εσυ για σκούπες.
Θα φας σκούπα στο κωλαράκι , που θα ψάχνεις και το φαρασι μετά. ΦΛΩΡΕ ε ΦΛΩΡΕ.

Ανώνυμος είπε...

TI LES RE MALAKA PREZA??!!

Ανώνυμος είπε...

Οι δε Δεξιοί είναι Φασίστες γιατί δεν αφήνουν τους αριστερούς να μιλήσουν και οι δε αριστεροι είναι ΠΙΟ πολυ φασίστες ακομα γιατι και δεν αφηνουν να μιλησει καποιος (εστω και ακραιος) και πανε και καινε και εκδοτικους που βγαζουν βιβλια που δεν τους αρεσουν.Ωραια Δημοκρατια εχετε και οι δύο πλευρές να την χαίρεστε!!

Και εγω χαιρομαι που δεν ανηκω σε κολλημενους σάπιους ανθρώπους.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά ο 7:29 ειναι του ΜΠΑΤΣΟΚ , γι αυτό καμαρώνει....Μηπως εισαι κεντρώος του Λεβέντη.
Να σου παραγγείλουμε μια πίτσα ?

Που θα πεις και τους αριστερούς φασίστες ...
Μαλακέντιε ...ε μαλακέντιε.

Τωρα μπορείς να μιλήσεις ! Ελεύθερα..Σ΄ακουμε λοιπον....

Ανώνυμος είπε...

τι λες κι εσύ ρε 7.29?
ξεχνάς ότι στο δικό τους αξιακό σύστημα μονάχα αυτοί θα είχαν λόγο
κι εσύ θα ήσουν σε κάνα ξερονήσι ή κάτω απ τις ερπύστριες κανενός τανκ
- και μην αρχίσεις τα γνωστά για την άλλη πλευρά, στάλιν και τέτοια, έλαχιστοι πιστεύουν ότι στο ανατολικό μπλόκ υπήρξε κομμουνισμός κι αυτοί μετά από πλύση εγκεφάλου-
στο όνομα ενός θολού οράματος "δημοκρατίας", ξεχνάς τη χούντα και τους ναζί?
ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΘΑΝΕΙ
από το 44
ΑΠΛΩΣ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ
λογω IQ
ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΑΝΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΝΕΚΡΟΦΥΛΟΙ ΒΡΕ ΑΝΑΡΧΙΔΙΑ.ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΘΟΡΥΒΟ.ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ Η ΑΡΧΑΙΑ ΡΩΜΗ ΘΑ ΞΑΝΑΥΠΑΡΞΕΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΙ ΣΚΛΑΒΟΙ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑ "ΟΡΥΧΕΙΑ"

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εγώ, που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου τη ζωντανή παρουσία γενεών, που πέρασαν χαράσσοντας βαθειά αυλάκια, για να βρίσκουν το δρόμο τα άλλα Έθνη. Είμαι εγώ, που με κεντρίζει αδιάκοπα η Αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου, όπως οι κτύποι της καρδιάς μου. Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου. Είμαι εγώ, που θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σ΄ έναν ιερό σκοπό. Είμαι εγώ, που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο Ξεσηκωμός! Είμαι εγώ, που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Είμαι ο Επαναστάτης! Είμαι εγώ, που καλύπτω τους κουρασμένους, τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο Συναγωνιστής! Είμαι εγώ, το ξέσπασμα ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου, που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η Οργή! Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων αξιών και ιδεών. Είμαι ο Συνεχιστής! Είμαι εγώ, που οραματίζομαι να διαμορφώσω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα, που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωικός Άνθρωπος… Είμαι εγώ ο Εθνικιστής.

Ανώνυμος είπε...

8.53
τα ραβδιά του facio ονειρεύεσαι, φασιστάκο?
μήπως σ αρέσει να σε δένουν κιόλας?

7.29
τα βλέπεις για πού σε θέλουν?

Ανώνυμος είπε...

8.59
Ω ΝΑΙ
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΨΟΛΟΒΡΟΝΤΗΣ
στο χουν ξαναπεί , νομίζω

Ανώνυμος είπε...

9.06 ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΕΣ ΤΡΕΛΛΟ ΑΓΟΡΙ ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΚΙΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ.
ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥΣ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ
ΜΕΤΑ ΤΗΝ 21-4 67 ΕΣΕΙΣ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΚΑΙ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΚΑΤΑ ΤΩΡΑ ΦΑΤΕ ΤΑ ΚΙΟΛΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΡΕΤΙΝΕ 9.09
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΡΑΒΑ ΤΟΝ ΜΠΑΦΟ ΣΟΥ ΣΚΕΨΟΥ ΠΟΣΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ.
ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΑ ΨΙΛΟΒΡΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΥΘΕΙΣ,ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕΣ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΡΙΟ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Θυμησου Ελληνα
21-4-1967
Επτα χρονια χωρις τρωκτικα-κλεφτες-απατεωνες-προδοτες
Από το ζιβαγκο στις βιλες της Εκαλης..προσκυνημενους
Αλλα με δουλεια,αξιοπρεπεια.εντιμοτητα

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ
ΠΟΤΕ ΧΑΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ?
ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ?
ΠΟΤΕ ΠΗΓΕ ΡΕΥΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ?
ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ?
ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ?
ΠΟΤΕ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ?
ΠΟΤΕ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΗΤΑΝ ΝΑΟΙ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΡΟ ΠΡΕΖΑΚΗΔΩΝ -ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ?
Αυτά δεν αρεσαν στους Αμερικανους ,στους πολιτικους οι οποιοι πουλουσαν την πατριδα για την εξουσια και εγινε η μεγαλη προδοσια
ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ,ΧΑΡΕΙΤΑΙ ΤΟΥΣ.
ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟ
Ο αγωγος του Μπουργκας και οι υπολοιποι αγωγοι είναι ολη η ιστορια
ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΛΟΝΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ . (Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΑΓΩΓΩΝ.
Με τον μηχανισμο και τους νεους «ελληνες» εφιαλτες ετοιμαζουν να κλεισουν τα μειζονα εθνικα θεματα Τουρκια Θρακη-Αιγαιο
Αλβανια εγκαταλειψη μειονοτητος και θεμα Τσαμουριας.
Σκοπιανο .

ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ
21-4-1967

Ixnos είπε...

για δειτε στο ixnos1 ποιοι εκαναν τις εξυπναδες στα χανια;ηταν και στελεχη του καρατζαφυρερ.

Ανώνυμος είπε...

Κοιτάτε κάτι κολλημένα άτομα που νομίζουν ότι το σύμπαν εξαντλείται στις συνελεύσεις των κωλοσχολών τους!

Κομπλεξικά βλήτα που βρήκαν καταφύγιο στις κομπλεξικές αριστερές παρλαπίπες!

Ανώνυμος είπε...

Ίχνος, το ότι θα έκανες συμμαχία με τον πρέζα ποιός θα το φανταζόταν...

Ανώνυμος είπε...

kala na pathete re mounopana ethnikistes...tosa xronia kala einai pou ekmetaleueste ta ergatika xeria tis anatolis e?ta tsigara pou kapnizete re poioi ta douleuoun??tora tha parete kalo poulo pou anoigei o kosmos kai erxonte autoi pou sas ravane ta rouxa tosa xronia axristoi anthropoi volemenoi mpatsoi kai fasistes tou kolou....ante geiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ανώνυμος είπε...

12.06...ενώ για κάτι ακομπλεξάριστες
διάνοιες σαν κι εσένα, το σύμπαν εξαντλείται στις πίπες του μπουμπούκυ