Δευτέρα, Μαρτίου 01, 2010

ΤΑ ΚΑΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΩΝ ΕΚΠΩΣΕΩΝ...ΠΩΣ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΡΟΥΧΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ;;;;

ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΗΜΑ...ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ;;
ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΟΥ 14ΟΥ ΜΙΣΘΟΥ...ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ...ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ,ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΤΛ..

Η μείωση του τζίρου των χειμερινών εκπτώσεων άγγιξε το 20% σε σχέση με την περυσινή περίοδο σε όλους τους τομείς του λιανεμπορίου και κυρίως στην ένδυση και υπόδηση, στα χαρτικά και δώρα, στον οικιακό εξοπλισμό και στα λευκά είδη, στα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη. Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου κ. Β. Κορκίδης με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης των χειμερινών εκπτώσεων και τόνισε ότι οι 8 στις 10 επιχειρήσεις λιανικής κλείσανε το ταμείο τους με απογοητευτικές εισπράξεις και κατέγραψαν διψήφιο ποσοστό μείωσης του τζίρου τους.

Στη δήλωσή του ο κ. Κορκίδης σημείωσε:
«Ο οικονομικός απολογισμός των χειμερινών εκπτώσεων σηματοδότησε εξαιρετικά δύσκολες προοπτικές για την ελληνική αγορά και το λιανεμπόριο ειδικότερα. Δυστυχώς, οι αρχικές εκτιμήσεις και προβλέψεις της ΕΣΕΕ για μειωμένη κίνηση της εκπτωτικής περιόδου επιβεβαιώθηκαν, αφήνοντας «φτωχά» ταμεία και διάχυτη απογοήτευση στις τοπικές αγορές μικρών και μεγάλων πόλεων σε όλη τη χώρα.
Ήδη από τις αρχές του έτους είχαν διαφανεί ανησυχητικές τάσεις από την μείωση της κατανάλωσης, οι οποίες κλιμακώθηκαν με την αισθητή υποχώρηση του τζίρου των χειμερινών εκπτώσεων.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, φαίνεται ότι με μόνη ίσως εξαίρεση την πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων όπου η πτώση του κύκλου εργασιών δεν ξεπέρασε το 5% με 7% η συνέχεια ήταν χειρότερη.
Η μείωση του τζίρου των χειμερινών εκπτώσεων τελικά ξεπέρασε το 15% και άγγιξε το 20% σε σχέση με την περυσινή περίοδο σε όλους τους τομείς του λιανεμπορίου και κυρίως στην ένδυση και υπόδηση, στα χαρτικά και δώρα, στον οικιακό εξοπλισμό και στα λευκά είδη, στα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη.

Κάνοντας έναν πρώτο απολογισμό από την φετινή περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων, 8 στις 10 επιχειρήσεις λιανικής κλείσανε το ταμείο τους με απογοητευτικές εισπράξεις και κατέγραψαν διψήφιο ποσοστό μείωσης του τζίρου τους. Η γενική αίσθηση που αποκομίσαμε φέτος είναι ότι οι καταναλωτές αγόρασαν λιγότερο και προτίμησαν περισσότερο τα «no name» από τα επώνυμα προϊόντα, βάζοντας σε προτεραιότητα τις οικογενειακές τους ανάγκες από την προσωπική τους ευχαρίστηση.
Οι έμποροι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το καλύτερο διάστημα των εκπτώσεων από πλευράς κίνησης ήταν από 15 έως 31 Ιανουαρίου, ενώ επιβεβαιώνουν ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να χρησιμοποιούν για τις αγορές τους κυρίως μετρητά. Η ΕΣΕΕ με την ολοκλήρωση των χειμερινών εκπτώσεων ζήτησε την συνδρομή των 256 Εμπορικών Συλλόγων μελών της, ώστε να συλλέξει αναλυτικά στοιχεία και να εντοπίσει ιδιαιτερότητες για την κίνηση της αγοράς στις περιοχές τους.
Χαρακτηριστική όμως είναι και στους δύο πρώτους μήνες του έτους η αρνητική μεταβολή του όγκου πωλήσεων σε καταστήματα διατροφής, σε μεγάλα καταστήματα τροφίμων, σε καταστήματα καυσίμων-λιπαντικών και ειδών αυτοκινήτων, αλλά και σε πολυκαταστήματα και υπερκαταστήματα με το γενικό δείκτη να κυμαίνεται στο -15%. Σημειώνεται ότι οι εισπράξεις από ΦΠΑ τον φετινό Ιανουάριο σε σχέση με τον περυσινό ήταν μειωμένες κατά 9,61%, γεγονός που αποδεικνύει την κατάσταση στην αγορά.
Είναι φανερό ότι η συνεχής «μετρολογία» σχετικά με το βάθος των κυβερνητικών και ευρωπαϊκών παρεμβάσεων στην οικονομία και τη φορολογία, αλλά και η ενδεχόμενη μείωση των εισοδημάτων στα ελληνικά νοικοκυριά έχει διαμορφώσει ένα γενικότερο κλίμα ανασφάλειας και αβεβαιότητας, που αποτρέπει δικαιολογημένα πολλούς καταναλωτές από αγορές, έστω και σε τιμές ευκαιρίας. Η κατάσταση φαίνεται να επιδεινώνεται και από τον τραπεζικό τομέα, ο οποίος περιόρισε τον Ιανουάριο την ετήσια αύξηση της χρηματοδότησης σε 4,5% προς τις επιχειρήσεις και σε 2,9% προς τα νοικοκυριά.

Μετά το τέλος των εκπτώσεων και παρά τα γνωστά δεκαήμερα προσφορών που θα ακολουθήσουν από την πλειοψηφία των καταστημάτων δεν αναμένεται καμία εντυπωσιακή μεταβολή στην αγορά, η οποία πλέον στρέφει τις ελπίδες της στην ανοιξιάτικη σεζόν και στην πασχαλινή αγορά.
Το επόμενο διάστημα θα είναι εξαιρετικά κρίσιμο και θα θέσει «επί τον τύπον των ήλων» και την αποδοτικότητα των μέτρων που θα ανακοινωθούν και θα ληφθούν, αλλά και τις αντοχές του ελληνικού εμπορίου και της αγοράς».

ΠΡΕΖΑ TV
1-3-2010

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είμαστε όλοι λαθρομετανάστες και δεν γουστάρουμε να πληρώνουμε,ΤΕΒΕ,ΔΕΗ,ΕΥΔΑΠ,ΕΝΟΙΚΙΑ,ΟΤΕ,ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ,ΦΠΑ.

¨Ολοι βγάνουμε και πουλάμε έξω από τα μαγαζιά τους!!Θα τους τα κλείσουμε όλα!!

Ανώνυμος είπε...

sorry magkes alla ti na agoraseis, kaneis den ekane ekptwseis oloi sthn apatewnia, anti na vgazoun kerdos 300 % opws kanoun ws sunithws theloun na vgazoun 500%, den tous fteme emeis, oi idioi to xasane to mpalaki me ta akriva proionta ! opote as ta loustoune twra!

Ανώνυμος είπε...

Με όλο το σεβασμό προς τους μαγαζάτορες, ας επισκεφτούν καμιά χώρα της Βόρειας Ευρώπης γιά να δουν ότι ''εκπτώσεις'' πάει να πει γενναία μείωση της τιμής, και όχι το καραγκιοζιλίκι που κάνουν αυτοί εδώ.

Ανώνυμος είπε...

Πάντε να κάνετε ένα εμπορικό κατάστημα, πληρώστε όλα του τα έξοσδα, κι ελάτε να μετρήσουμε τι θα σας μείνουν... Σε τέτοιους δύσκολους καίρους, ας μετράμε λίγο τα λόγια μας...

Ανώνυμος είπε...

logiko eine 1.13 ama theleis kerdos 500% tha parei ta arxidia mas
an omos ekanes ektposeis kai oxi empaigmo tote tha epairnes ta opoia lefta tha mporousame na xodepsoume
opote min klaigeste malakes otan gia mia vida alouminiou plironoume 1.30€ ti poulate re papares ravdous xrysou?