Τετάρτη, Μαρτίου 17, 2010

ΑΜΕΣΑ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΣ Ο ΞΑΔΕΛΦΟΣ ΛΙΑΠΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΟΣΕ ΚΑΙ SIEMENS...ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ...

ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΗΧΗΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ...

Η σχέση Siemens - ΟΣΕ είναι διαχρονική, «αμαρτωλή» και αφορά τόσο στο ΠΑΣΟΚ, όσο και στη Νέα Δημοκρατία, κατέθεσε στην αρμόδια εξεταστική επιτροπή το πρώην στέλεχος του ΟΣΕ και μέλος της ΔΑΚΕ, Δ. Καραπάνος.
Όπως είχε καταθέσει χθες και ο συνάδελφος του, Μ. Παναγιώτου, σημείωσε ότι το Δημόσιο ζημιώθηκε με πολλές δεκάδες εκατ. ευρώ από την επέκταση του προαστιακού που ανέλαβε η κοινοπραξία SIEMENS-ΤΕΡΝΑ-AKTΩΡ. Σύ,φωνα με μέλη της εξεταστικής επιτροπής, ο μάρτυρας δήλωσε ότι είχε ενημερώσει για την υπόθεση τη Νέα Δημοκρατία, πριν αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας, το 2004.
Είπε πως είχε στείλει επιστολή και στον Μιχ. Λιάπη, την περίοδο που ήταν υπουργός Μεταφορών, με την οποία υποστήριζε ότι η πολιτική που ακολουθεί ντροπιάζει την παράταξη. Αντί, όμως, απάντησης, διεγράφη από τη Ν.Δ. Ο Δ. Καραπάνος εκτίμησε ότι ο πρώην υπουργός έπαιξε καίριο ρόλο στην ανάθεση των τερματικών του ΟΣΕ στην Siemens, τον Απρίλιο του 2005. Όπως φέρεται να τόνισε, η υπογραφή της σύμβασης συμπίπτει χρονικά με το ταξίδι των Λιάπη-Χριστοφοράκου στην Λειψία προκειμένου να παρακολουθήσουν ποδοσφαιρικό αγώνα.
Ο συνδικαλιστής ενέπλεξε στην υπόθεση και άλλα πρόσωπα (αν και αρχικά εμφανίστηκε επιφυλακτικός), όπως ο Τ. Μαντέλης από το ΠΑΣΟΚ, αλλά και ο Ευρ. Στυλιανίδης από τη Ν.Δ. Κατηγόρησε τον τελευταίο ότι γνώριζε καλά την υπόθεση, είχε συνεργαστεί μαζί του στη διαδικασία κοινβουλευτικού ελέγχου, όταν η Ν.Δ. βρισκόταν στην αντιπολίτευση, αλλά δεν έκανε τίποτα ως υπουργός.

ΠΡΕΖΑ TV
17-3-2010

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απίθανα πράγματα, όπως καταγγέλλεται, συνέβησαν επί ΝΔ στον σιδηροδρομικό σταθμό στης Θεσσαλονίκης, όπου ανεγέρθηκε κτίριο συνολικής δαπάνης 1 εκ. , προκειμένου να στεγαστούν υπηρεσίες του οργανισμού διάσπαρτες στην πόλη που πλήρωναν ενοίκια σε ιδιώτες και μόλις το νεόδμητο κτίριο παραδόθηκε, κατεδαφίστηκε (!) για να δημιουργηθεί εμπορικό κέντρο, το οποίο εκμεταλλεύονται ιδιώτες. Μάλιστα με τα σημερινά ενοίκια που εισπράττονται, για να καλυφτεί το κόστος του κτιρίου το οποίο κατεδαφίστηκε, θα χρειαστούν τουλάχιστον 10 χρόνια, ενώ ο ΟΣΕ συνεχίζει να πληρώνει υψηλά ενοίκια. Το 2003 αποφασίστηκε από τη διοίκηση του ΟΣΕ η μετεγκατάσταση των υπηρεσιών διοίκησής του. Μόλις παραδόθηκε το κτίριο, κατεδαφίστηκε, αφού τέθηκε σε εφαρμογή ένα σχέδιο μετατροπής του σε εμπορικό κέντρο με ευθύνη της ΓΑΙΟΣΕ.Η τελευταία νοίκιασε τον χώρο προς 17.200 χιλιάδες ευρώ τον μήνα σε υπό σύσταση ιδιωτική εταιρεία ΕΠΕ με το δικαίωμα της υπενοικίασης. Παράλληλα έγιναν επιπλέον πολλές πολεοδομικές παραβάσεις με τη συνενοχή, όπως προκύπτει, του ΟΣΕ και της ΓΑΙΑΟΣΕ. Ο αρχικός χώρος των 1.170 τ.μ. αυξήθηκε σε 1300 έως 1800 τ.μ. Επίσης το μίσθωμα των 17.200 ευρώ μηνιαίως για τα δύο πρώτα χρόνια μειώθηκε από φέτος σε 8.100 ευρώ μηνιαίως

Ανώνυμος είπε...

Το 2003 το Υπουργείο Μεταφορών σε συνεργασία με το την τότε Διοίκηση του ΟΣΕ αποφάσισαν για το περιορισμό των δαπανών του ΟΣΕ να μεταστεγασθούν όλες οι υπηρεσίες τους στη Θεσσαλονίκη, συμπεριλαμβανομένου και των θυγατρικών τους εταιριών στον ΕΣΣΘ(Επιβατικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης).

Για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε μελέτη για τη διασκευή, ανακαίνιση και διαμόρφωση των χώρων του Σταθμού και κυρίως της Δυτικής πτέρυγας αυτών. Το όλο έργο που κόστισε πλέον του 1.000.000 €
Πριν όμως γίνει η οριστική παραλαβή του έργου η Διοίκηση τις ΓΑΙΑΟΣΕ (θυγατρική του ΟΣΕ) με την συγκατάθεση του ΟΣΕ προκήρυξε διαγωνισμό μίσθωσης του ίδιου χώρου που διαμορφώθηκε για την μετεγκατάσταση των Υπηρεσιών του ΟΣΕ και ενώ είχε μεταφερθεί προσωπικό στα καινούργια γραφεία.

Ακολούθησαν δύο διαγωνισμοί που κηρύχθηκαν άγονοι γιατί οι όροι τους ήταν εξωπραγματικοί και εντελώς ασαφές και έτσι κανένας επιχειρηματίας δεν πήρε μέρος.

Τελικά ο χώρος (1250 τ.μ.) μισθώθηκε το Σεπτέμβριο του 2007 σε μία νεοσύστατη ΕΠΕ με απευθείας διαπραγμάτευση και με όρους που δεν είχαν καμία σχέση με τους όρους των διαγωνισμών και μηνιαίο μίσθωμα για τα πρώτα δύο χρόνια 8.100€. Ο ΟΣΕ και οι θυγατρικές εταιρίες στεγάζονται σε μισθωμένα ακίνητα και πληρώνουν υπέρογκα μισθώματα. Το Σεπτέμβριο του 2008, ο ΟΣΕ έκανε ΄΄έξωση΄΄ του προσωπικού του, τα γραφεία του κατεδαφίσθηκαν και το 1.000.000 € μετατράπηκε σε μπάζα.

Στο ισόγειο και μέσα στο Σταθμό (ανατολική πλευρά) εκτός από το παραδοσιακό καφεστιατόριο και το ζαχαροπλαστείο, λειτουργούσε και το περίπτερο εμβαδού 30 τ.μ. περίπου σε μηνιαίο μίσθωμα 7.000 € περίπου, το οποίο το Δεκέμβριο του 2009 έκλεισε λόγω του σκληρού ανταγωνισμού ομοειδών καταστημάτων που άνοιξαν στην Δυτική πλευρά η οποία κυριολεκτικά μετατράπηκε σε φαγάδικα τύπου ΄΄Λαδάδικα΄΄.

Ανώνυμος είπε...

Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2010
ΟΣΕ το τρενάκι του Σκανδαλου [Δείτε τι και ποιούς πληρώνουμε όλοι οι Έλληνες φορολογούμενοι]

Η κομπίνα ξεκινάει στις 6 Σεπτεμβρίου του 2007 που η τότε Διοίκηση του ΟΣΕ και τις ΓΑΙΑΟΣΕ δίνει κατά ανάθεση σε μια νεοσύστατη ΕΠΕ ακίνητο φιλέτο στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης .
Το μηνιαίο μίσθωμα ορίζετε σε 8.100 € το μήνα για 1250 τ.μ.. Στις 29 Αυγούστου 2008 η νεοσύστατη ΕΠΕ το υπομισθώνει ένα τμήμα(500 τ.μ.) σε άλλη νεοσύστατη εταιρία με μίσθωμα 30.000€ μηνιαίως. Τα παράλογο συνεχίζεται στις 6 Νοεμβρίου 2008 η δεύτερη εταιρία το υπομισθώνει σε άλλη νεοσύστατη εταιρία ένα τμήμα (242 τ.μ.) για το αστρονομικό πόσο των 400.000€ . Και εδώ είναι το παράλογο γιατί όλα αυτά δεν μπορούσε ο ΟΣΕ να τα εκμεταλλευτεί και τα χαρίζει σε ιδιώτες ……ενώ ο ΟΣΕ μας βάζει μέσα 2.000.000 € την ημέρα;

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ-ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΟΥΝ
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_6155.html