Σάββατο, Απριλίου 17, 2010

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ ΔΝΤ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ...ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ...ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΓΙΑΦΚΕΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ..

Μεγάλες ποσότητες εκρηκτικής ύλης ANFΟ και τρεις κλεμμένες μοτοσικλέτες εντοπίστηκαν από την αστυνομία σε ενοικιασμένο υπόγειο γκαράζ σε πολυκατοικία στον Καρέα, το οποίο χρησιμοποιούσε η οργάνωση 'Επαναστατικός Αγώνας".
Τη γιάφκα ανακάλυψε το μεσημέρι η αντιτρομοκρατική υπηρεσία και εκτιμάται ότι το συγκεκριμένο γκαράζ το είχε ενοικιάσει πριν από δύο χρόνια ένας από τους συλληφθέντες με τη μία από τις πλαστές ταυτότητες του αστυνομικού, που βρέθηκαν στο αυτοκίνητο το οποίο εντοπίστηκε προχθές στη Νέα Φιλαδέλφεια. Οι τρεις κλεμμένες μοτοσικλέτεςφέρουν διπλές πινακίδες κυκλοφορίας. Οι αστυνομικοί στις πρώτες τους εκτιμήσεις κάνουν λόγο για ένα από τα ορμητήρια του "Επανασταστικού Αγώνα".
Για την ανακάλυψη της νέας γιάφκας αναμένονται επίσημες δηλώσεις από την ΕΛ.ΑΣ, περίπου στις 8 το βράδυ.

ΠΡΕΖΑ TV
17-4-2010

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν πιστεύω τίποτα.
Οποτε τα κάνει σκατά το ΠΑΣΟΚ...ξαφνικά ανακαλύπτει τρομοκρατική οργάνωση.
Το ίδιο είχε γίνει και με τη 17Ν.

Ανώνυμος είπε...

@ΠΡΕΖΑTV, εγώ γιατί έχω την αίσθηση ότι όλα αυτά τα ευρήματα και στοιχεία δεν είναι στημένα; κάτι μου λέει ότι ναι ο Ε.Α πιάστηκε και ότι όσο περνάει η ώρα τόσο πιο πολλά βρίσκει η ΕΛ.ΑΣ και σε λίγο ίσως ανοίξουν και στόματα.

Μα γίνεται να πιστέψει ο άνθρωπος ότι όλα αυτά είναι στημένα; δεν το χωράει η λογική.
Όχι ρε παιδιά, να μου πει κάποιος αν όλα αυτά είναι στημένα και να το εξηγήσει γιατί είναι έτσι.

Ανώνυμος είπε...

μας δουλεύουν ομαδικώς

Ανώνυμος είπε...

Τη μια μερα διαρρεουν συνομιλιες, αποδεικνυονται μουφα.
Δειχνουν φωτο με τις σφαιρες των τρομοκρατων, μουφα και αυτες.
Οι λεγομενες γιαφκες αδειες.
Πιασαν τους αλλους με δυναμιτακια και γελαγε ο εισαγγελεας.

Σε λιγο θα μας πουν οτι βρηκαν και τα πυρηνικα της Βορειας Κορεας.

Αθανατο Μπατσοκ.


υ.γ.: Για Δ.Ν.Τ ακουσατε τιποτα? Μπα ε?

Ανώνυμος είπε...

Οι θεωριες συνωμοσιας λενε οτι οι ανα τον κοσμο "τρομοκρατες" ειναι ειτε οργανα των μυστικων υπηρεσιων,ειτε ανθρωποι που εχουν πραγματικο επαναστατικο ιδεολογικο υποβαθρο,αλλα ειναι ελεγχομενοι και παρακολουθουμενοι,οποτε ανα πασα στιγμη η καθε εξουσια μπορει να τους συλλαβει για να αποπροσανατολισει την κοινη γνωμη απο ενα μειζον κοινωνικο θεμα,η σε μια περιοδο κρισης.Ποσες θεωριες π.χ.δεν εχουν διατυπωθει για την επιθεση στους διδυμους πυργους?λενε οτι για την συγκεκριμενη μερα ειχε δοθει αδεια στους Εβραιους εργαζομενους στα δυο κτιρια.Ο Μαικλ Μουρ σε ταινια του συνδεει τις οικογενειες Μπους και Λαντεν.Και λοιπον τι εγινε?Το αποτελεσμα πρεπει να εξεταζει κανεις.Εχει αλλαξει κατι με τις βομβες και τα πιστολια των διαφορων?Οχι!
Προσωπικα εγω κανω την εξης "επανασταση":Δεν κυκλοφορω το χρημα μου ασκοπα και για πλακα.Σας δινω μερικα παραδειγματα:Εχω ενα καρτοκινητο που χρησιμοποιω μονο σε περιπτωσεις πραγματικης αναγκης.Δεν εχω πιστωτικες καρτες παρα ξοδευω απο αυτα που εχει η τσεπη μου.Συγκρινω τιμες στα σουπερ μαρκετ και ψωνιζω απο το φτηνοτερο.Εχω εντοπισει το φτηνοτερο βενζιναδικο και πηγαινω με το αμαξι μου εκει που θελω οταν χρειαζεται.Δεν αγοραζω εφημεριδα αφου ειδικα τωρα με το Ιντερνετ η πληροφορηση ξεχειλιζει.Για κλαμπινγκ,μπουζουκια και λοιπες μαλακειες ουτε λογος φυσικα.Γιατι πρεπει να κατσω σε μια ουρα απελπισμενων για να με κρινει ενας μπραβος πορτιερης αν ειμαι καταλληλος να μπω για να πιω την μπομπα που θα την πληρωσω χρυσαφι?Την τεχνολογια την αγοραζω για να κανω τη δουλεια μου και οχι για να παινευομαι στον κολλητο μου οτι εχω μερικα γιγα μνημη παραπανω.Και το κυριοτερο:δεν ψηφιζω.Λιγα απο αυτα να καναμε οι περισσοτεροι σας διαβεβαιωνω οτι κατι θα κουνιοτανε εστω και λιγο...

Ανώνυμος είπε...

Τον αρχηγο της σημανσης τον πεισανε να μην παραιτηθει τελικα, ε?

Φαντασου τι θα ειδε για να ηθελε να την κανει στην πιο σημαντικη στιγμη της καριερας του.

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που οι φασιστοδημοκράτες του ΠΑΣΟΚ σερνουν την Ελλάδα στα νύχια του ΔΝΤ θα εξαρθρωθεί όλο το κύκλωμα των τρομοκρατών,κι άμα δεν υπάρχουν θα διστάσουν οι ίδιοι προκειμένου να κρατηθούν στην εξουσία να εφεύρουν!

Ανώνυμος είπε...

Για τον φιλο... (10¨51)

http://www.imf.org/external/np/sec/pr/2010/pr10152.htm

Μια νεα εποχη ξεκιναει για την ελλαδα μας.

Η θα κλειστουμε στο αθλιο καβουκι μας, ή θα κανουμε εξεγερση.

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΒΟΜΒΕΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ..ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ..ΚΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ..

Ανώνυμος είπε...

ξεκωλήστε με το ότι είμαστε τεέυταίοι, η χειρότερη χώρα της ευρώπης και μαλακίες.
οι καλύτεροι είμαστε απλα θέλουν να μας πείσουν ότι είμαστε άσχημα για να κάνουν ότι θέλουν.
αν είναι δυνατόν η χώρα με την καλύτερη γεωπολιτική θη στην ευρώπη να βρίσκεται σε αυτό το επίπεδο.

αν είναι να μην ψηφίσεις, καλύτερα ρίξε άκυρο. μεγάλη μαλακία η αποχή.

Unknown είπε...

παιδιά και που είστε ακόμη
Το ΜΠΑ.ΤΣΟΚ έχει ετοιμάσει την δική του φιέστα ώστε ο λαός να μην πει κουβέντα...
Ευτυχώς υπάρχουν ΑΤΟΜΑ που δεν ΤΡΩΝΕ κουτόχορτο

Μπράβο πρέζα για τον προβληματισμό σου και για τις ωραίες αναρτήσεις σου