Δευτέρα, Απριλίου 12, 2010

ΕΚΑΝΑΝ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΣΕ ΣΚΥΛΟ...ΕΠΕΙΔΗ Η ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ...Η ΑΠΟΛΥΤΉ ΚΤΗΝΩΔΊΑ...

Η Λούσι,ο σκύλος μου,έσπασε τη λεκάνη της,όταν την χτύπησε αυτοκίνητο,τον δεκέμβρη,έπρεπε να κάνει μια δύσκολη επέμβαση,πήγε πολύ καλά και μπορούσε να γυρίσει σπίτι,μετά απο 2βδομάδες,συγχρόνως για να την πάρω έπρεπε να εξοφλήσω το ποσό-πολύ λογικά-το οποίο ηταν 4ψήφιο
και αδυνατούσα να το δώσω όλο μαζί,έτσι η Λούσι παρέμενε στην κλινική,εγώ έπαιρνα σε κάθε τόσο τηλ.να μάθω τι κάνει,και να υπενθυμίζω ότι δεν την έχω εγκαταλείψει,και να μου λέγαν τι ποσό έχει μαζευτεί,να δω τι θα έκανα,μου έκανε εντύπωση οτι αντί να σπαν τα τηλέφωνα αυτοί έπαιρνα εγώ συχνότατα.
ΜΕ ΠΉΡΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΌ ΛΊΓΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΊΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΗ ΛΟΥΣΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΟΠΩΣ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ
ΜΕ ΦΩΝΗΤΙΚΟ ΜΉΝΥΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ ΚΑΜΜΙΑ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ-ΑΚΟΥΣΟΝ-ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΑΝΑΝ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗΝΎΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΛΕΕΙ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ:http://twitter.com/elenamy

ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΤΑΦΟ ΤΟΥΣ.Η ΚΛΙΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΙΚΕΡΜΙ.

ΠΡΕΖΑ TV
12-4-2010

9 σχόλια:

romeo είπε...

re paidia esxos ta kthnh einai oi anthropoi kai dystixos opos kai an to kaneis eimaste enas laos pou axizei na ryranion\maste kai na ypoferoume kai anti ti skyli na to paroyn gia EIOTHESIA PROTIMISN NA TOU KANOUN EFTHANASIA LIPON POEMEOS XWRIS OPLA TREPOME POU EIMAI ELHNAS GAMW TO MOUNI POU TOUS ESPERNW GIA POLITIKOUS

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί αυτή στην κλινική να είναι κτήνη, αλλά άλλο τόσο υπεύθυνη είναι και η ιδιοκτήτρια του δύστυχου σκυλιού. Αν το αγαπούσες και ήταν για σενα κάτι παραπάνω από διακοσμητικό, θα δανειζόσουν και θα έμενες νηστική εσύ για να πληρώσεις την επέμβαση. Κατ' αρχή, αν το αγαπούσες, δεν θα μπορούσες να αντέξεις ούτε μία εβδομάδα ότι είναι εγχειρισμένο και μοναχό του μέσα σε ένα κλουβί. Αλλά τέτοιοι είσαστε όλοι. Τα παίρνετε χωρίς να το σκεφτείτε και μετά τα πετάτε στο δρόμο λες και είναι μεταχειρισμένο παιχνίδι.

romeo είπε...

SRAMATISANE PLEWN H AXIES KAI PRPEI NA KATALAVOUME OLOI OTI AMA DEN PROSEXOUME AYTON TON TOPO THA MAS KATAPEIOYN ZONTANOYS

romeo είπε...

SRAMATISANE PLEWN H AXIES KAI PRPEI NA KATALAVOUME OLOI OTI AMA DEN PROSEXOUME AYTON TON TOPO THA MAS KATAPEIOYN ZONTANOYS

vlaxopodas είπε...

αμα πεσουν μολοτωφ στην κλινικη και κινδινεψουν ζωες ανθρωπων και οχι ζωων τοτε μην αναρωτιεστε ποιος ο ηθικος αυτουργος..

Ανώνυμος είπε...

Ώπα ρε μεγάλε με τις μολότοφ! Επειδή μια ανεύθυνη τσαμπατζού τον πάρκαρε το σκύλο στο νοσοκομείο πρέπει αυτοί να τον ταΐζουν για πάντα μέχρι να θυμηθεί αυτή να αναλάβει τις ευθύνες της; Και επειδή είστε τόσο large αν μπεί ανθρωπος σε νοσοσκομείο και δεν πληρώσει νομίζετε ότι τη βγάζει τσάμπα; Απλά σου στέλνουν το λογαριασμό στο δημόσιο ταμείο και σε κηνυγάει η Εφορία. Γιατί λοιπόν έπρεπε να περιμένουν ες αεί την συγκεκριμένη κυρία; Αλλά έτσι είμαστε εδω στην Ελλάδα large. Όποιος θέλει σκύλο πληρώνει.

Ανώνυμος είπε...

Αν προκειται για το νοσοκομειο που ειναι επι της λεωφορου Μαραθωνος σας πληροφορω οτι το εχουν ξανακανει πριν απο ενα χρονο ακριβως.... Ειναι απιστευτοι φραγκοφονιαδες

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν, αν είναι αυτοί οι ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ ΓΑΜΩΣΠΙΤΟΙ στη Μαραθώνος, την έχουν πατήσει και δικοί μου άνθρωποι απ'αυτούς, όχι επειδή δεν τους πλήρωσαν αλλά επειδή το σκυλάκι το έγραψαν στ'αρχίδια τους και ψ'οφησε με φρικτούς πόνους ενώ μπορούσε να σωθεί ή έστω να τελειώσει ανώδυνα.

Απορώ γιατί λειτουργούν ακόμα και γιατί δεν έχουν φάει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένα βρωμόξυλο από κάποιον.
Κάποτε τους είχα πάει ένα χτυπημένο αδέσποτο που μάζεψα από το δόμο και μου απάντησαν ότι ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΔΕΣΠΟΤΑ.
Μιλάμε, το σκυλάκι ΕΣΚΟΥΖΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ.
Σε καλό μου βγήκε γιατί τελικά βρήκα έναν κτηνίατρο και σήμερα ο σκύλος αυτός ζει και βασιλεύει και είναι ο ΣΚΥΛΟΣ ΜΟΥ.
Και ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟΥΣ.
ΡΙΞΤΕ ΣΥΡΜΑ.

υγ: Κυρία μου Λυπάμαι για την απώλειά σας, αλλά πρώτον συμφωνώ με τους παραπάνω ότι για να σώσεις το σκύλο σου κάνεις τα πάντα σα να είναι ο δικός σου άνθρωπος και δεύτερον τί θα πει "Επαιρνα τηλέφωνο"??? Είχατε αφήσει το σκυλάκι μόνο του στο κλουβί εκεί πέρα και απλώς παίρνατε τηλέφωνο????
Δεν πηγαίνατε να το δείτε???
Δε στείλατε κάποιον γνωστό σας???
Ξέρετε τί μοναξιά θα βάρεσε το κακόμοιρο το σκυλί και τι φόβο όταν το πήραν οι χασάπηδες για την ευθανασία???
Το σκυλί είναι σαν το παιδί, αν δεν το αντέχεις μήν το υιοθετείς η μην το κάνεις, τέλος...

Vlaxopodas εγώ μαζί σου.
Πάντα τα συμπαθούσα τα ζώα χωρίς να έχω ζήσει μαζί τους, αλλά από τότε που βρέθηκε στο δρόμο μου ο σκύλος μου κατάλαβα ότι μπορώ άνετα να αποκεφαλίσω όποιον ακουμπησει σκύλο...
ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ ΝΥΧΤΙΑΤΙΚΑ, ΛΕΞΟΤΑΝΙΛ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΑ...

Ανώνυμος είπε...

Μάλιστα, μόνο μία κλινική υπάρχει στο Πικέρμι, από την οποία έχω εξυπηρετηθεί στο παρελθόν χωρίς προβλήματα. Εγώ λυπάμαι το σκυλάκι που πέρασε τις τελευταίες μέρες της ζωής του μόνο του σε ένα κλουβί! Τώρα την ιδιοκτήτρια δεν μπορώ να την λυπηθώ, γιατί αυτό δεν έγινε μέσα σε μια εβδομάδα αλλά σε 4 μήνες. Μέσα στους 4 μήνες το μόνο που έκανε ήταν να παίρνει τηλέφωνα; Συγνώμη κιόλας. Και βγαίνει ο καθένας και γράφει για κτηνωδίες. Την κτηνωδία την προκάλεσε η ιδιοκτήτρια μόνη της που άφησε το σκυλάκι 4 μήνες με την επίκληση ότι δεν βρίσκει λεφτά. Τρόποι βρίσκονται. Είτε δάνεια, είτε συμφωνία με δόσεις. Στο κάτω κάτω, αυτούς τους συνέφερε να κρατάνε το σκύλο γιατί το χρεώνουν 20 ευρώ τη μέρα. Δεν νομίζω να το έβγαλαν από το κεφάλι τους ότι η ιδιοκτήτρια την παράτησε. Και τώρα βγαίνει λέγοντας μας ότι η Λούσυ έτρωγε τοστάκια. 4 μήνες τι έκανε? Γιατί δεν δημοσιοποιούσε το θέμα να μαζέψουμε όλοι λεφτά και να συνεισφέρουμε στη Λούσυ; Τίποτα δεν λειτουργεί σε αυτή τη χώρα, αλλά μην σπεύδουμε να βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα