Δευτέρα, Μαΐου 24, 2010

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ...

Ενάμιση εκατομμύριο λιγότεροι τουρίστες θα επισκεφτούν φέτος τη χώρα μας εάν επαληθευτούν οι εκτιμήσεις των ανθρώπων του τουρισμού, ενώ οι απώλειες μπορεί να φθάσουν και τα 2,3 εκατ. επισκέπτες εάν βγουν αληθινές οι πιο απαισιόδοξες προβλέψεις.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής εκτιμήσεις, οι κρατήσεις από την Αγγλία και τις ΗΠΑ εμφανίζονται μειωμένες κατά 20% και κατά 15% από τη Γερμανία, ενώ η απλοποίηση των διαδικασιών στην έκδοση βίζας για τους Ρώσους πολίτες απλά περιόρισε τις απώλειες στο 10%.
Οι επιδόσεις αυτές θα στερήσουν από την αγορά περί τα 1-1,6 δισ. ευρώ, ‘βυθίζοντας’ τη χώρα σε ακόμη μεγαλύτερη ύφεση, καθώς τα συνολικά έσοδα του τουρισμού ισοδυναμούν με το 4,4% του ΑΕΠ, ενώ ξενοδοχεία και εστιατόρια συμμετέχουν στη διαμόρφωση του ακαθάριστου προϊόντος σε ποσοστό 6,11%.
«Παρά τη μείωση των τιμών μας στα πακέτα και τις άλλες υπηρεσίες, εξακολουθούμε να μειονεκτούμε στον ανταγωνισμό, κάτι που μας δημιουργεί πρόβλημα, αφού το βασικό κριτήριο των αγορών είναι η τιμή», τονίζει στην Τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο Γιάννης Ευαγγέλου, Πρόεδρος Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA).

Οι μειώσεις στα πακέτα φτάνουν και το 10% σε σχέση με πέρυσι, καθώς οι επιχειρηματίες προσπαθούν να απορροφήσουν τις απανωτές αυξήσεις του ΦΠΑ. Παρ' όλα αυτά η Τουρκία συνεχίζει να είναι 30% φθηνότερη, η Αίγυπτος και η Κροατία 20%, ενώ στο Μαρόκο και την Τυνησία η διαφορά ξεκινά από 10% και φτάνει έως το 30%.
Παρά τα δυσοίωνα μηνύματα η πολιτεία δε δείχνει να ευαισθητοποιείται, σημειώνουν παράγοντες της αγορές, αφού δεν υπάρχει καν καμπάνια. Το ρόλο της προώθησης του ελληνικού τουρισμού φαίνεται να έχει αναλάβει το Γερμανικό κοινοβούλιο που καλεί τους πολίτες να επισκεφθούν τη χώρα και ζητά από τους Έλληνες διπλωμάτες να προτείνουν τρόπους μέσω των οποίων η Γερμανία θα μπορούσε να βοηθήσει.
Όπως κάθε χρόνο, οι επιχειρηματίες εναποθέτουν τις ελπίδες τους στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Τα καλά νέα, όμως, μπορεί να έλθουν και από το μέτωπο των χρηματαγορών. Αν το ευρώ συνεχίσει τη διολίσθηση του έναντι του δολαρίου , τότε η Ευρώπη θα ξαναγίνει ελκυστικός προορισμός για Αμερικανούς, Βρετανούς, Σκανδιναβούς και Ελβετούς.
Ταυτόχρονα θα μείνουν εντός συνόρων και οι Ευρωπαίοι αφού δολαριακοί προορισμοί όπως οι ΗΠΑ, η Τουρκία και η Αίγυπτος θα γίνουν πιο ακριβοί.

ΠΡΕΖΑ TV
24-5-2010

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

άσε ρε πρέζα καλά να πάθουμε..

είναι μέρος του σχεδίου. ξέρεις τι προπαγάνδα έχει γίνει στο εξωτερικό κατά της ελλάδας; και συγκεκριμένα, εναντίον του τουρισμού στην ελλάδα. άλαξαν τα πακέτα προσφορών από τα ταξιδιωτικά γραφεία και όχι μόνο από θέμα τιμής. γιατί ό,τι πληρώσεις παίρνεις και στην ελλάδα το πλήρωνες αυτό που έπαιρνες. σιγά τις υψηλές τιμές.


το έχουν ξανακάνει αυτό οι "φίλοι" μας.. με τους ολυμπιακούς αγώνες.


Π Ρ Α Γ Μ Α Τ Ι Κ Ο Τ Η Τ Α ! ! ! !

τουλάχιστον.. τουλάχιστον να ξέρουμε την πραγματικότητα.

Ανώνυμος είπε...

1:51 μμ

exeis kapia dikaia alla gia tis times kai thn eksipiretish asto

Ανώνυμος είπε...

εεε οχι και "σιγά τις υψηλές τιμές" φιλαράκο... με 7 ευρώ τη χωριάτικη και δωμάτια-μπουρδέλα των 100+ ευρώ...

μη λέμε και μαλακίες, ναι?

τα τελευταία 2 χρόνια κάνω διακοπές σε Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία με τα 2/3 του τι θα πλήρωνα εδώ...

Ανώνυμος είπε...

δε χρειάζεται να πας στη μύκονο ή στην πάρο για να φας χωριάτικη. στα μέρη που έχει 7 η σαλάτα, υπάρχει ο κόσμος που τα δίνει και είναι υγιής ο ανταγωνισμός.

στα περισσότερα μέρη οι τιμές είναι λογικές. και αυτό είναι γεγονός που λέω.

και στην ισπανία, γαλλία, ιταλία υπάρχουν μαγαζιά ακριβά. ας μη συγκρίνουμε τα ακριβά της ελλάδας με τα φτηνά της γαλλίας.

η ελλάδα έχει σταθερό τουρισμό με πολύ μικρές διακυμάνσεις. οι τιμές διαμορφώνονται με τον ανταγωνισμό και τη ζήτηση.

το θέμα είναι η ίδια η αγορά να κανονίζει τις τιμές άρα και τη ζήτηση και όχι παρεμβατικές πολιτικές. αν ο κόσμος (έλληνες ή ξένοι) συνεχίζουν να γεμίζουν το μαγαζί "η χωριάτικη 7", ας συνεχίσει να έχει αυτές τις τιμές. αν δεν έρθουν πελάτες, θα χαμηλώσει την τιμή.

το θέμα είναι ότι τώρα δεν θα έρθουν πελάτες όχι λόγω ακριβών τιμών, αλλά λόγω προπαγάνδας εναντίον της ελλάδας, και ξαναλέω εναντίον του τουρισμού στην ελλάδα, δε μιλάω μόνο για την προπαγάνδα της συλλογικής οικονομικής μας "απατεωνιάς".

στην πραγματικότητα, σου λένε οι "φίλοι" μας:
"όχι, έλληνα τύπε της μεσαίας τάξης. δε θα βγάζεις πολλά λεφτά το καλοκαίρι. ή θα βγάζεις λιγότερα."


μάλλον θα έχουμε λοιπόν λιγότερο τουρισμό φέτος, αλλά για ποιους λόγους;;


(η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω από τιμές σε δωμάτια, κάνω κάμπιγκ εγώ, αλλά τις ταβέρνες και τα μπαράκια τα λίωνω)

ας μου την πει κάποιος, έχω κι άλλα να πω, ψάχνω αφορμή :Ρ