Τρίτη, Μαΐου 04, 2010

ΕΝ ΜΕΣΩ ΑΠΕΡΓΙΩΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ...ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ..

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙAΟΛΟΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ 10 ΜΕΡΕΣ...

«Πρεμιέρα» εν μέσω απεργιακής «θύελλας» έκαναν οι εφετινές πανελλαδικές εξετάσεις. Οι εξετάσεις ξεκίνησαν χθες το απόγευμα για τους αποφοίτους των παλαιών Τεχνικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων (ΤΕΕ) Β΄ κύκλου, των Τεχνικών Λυκείων και των Ναυτικών Λυκείων και συνεχίζονται σήμερα και την Τετάρτη, όπου η εκπαιδευτική κοινότητα «παραλύει». Οι καθηγητές των δημόσιων σχολείων (ΟΛΜΕ) κατεβαίνουν σήμερα και αύριο σε 48ωρη απεργία μαζί με τις ομοσπονδίες των δασκάλων (ΔΟΕ), των ιδιωτικών εκπαιδευτικών αλλά και των πανεπιστημιακών (ΠΟΣΔΕΠ). Παράλληλα όμως, πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο έχει προγραμματιστεί για το μεσημέρι με αφετηρία τα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι εκπαιδευτικοί θα συγκεντρωθούν και την Τετάρτη στο Μουσείο της οδού Πατησίων, ώστε να συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις για τις τρεις κατηγορίες των παλαιών ΤΕΕ Β΄ κύκλου, των Τεχνικών Λυκείων και των Ναυτικών Λυκείων θα διεξαχθούν σε 34 εξεταστικά κέντρα πανελλαδικά, όπου αναμένεται να προσέλθουν συνολικά 1.200 άτομα. Η εξεταστική διαδικασία θα ολοκληρωθεί στις 10 Μαΐου, σήμερα πρόκειται να εξεταστούν στα Μαθηματικά και αύριο Τετάρτη σε μάθημα επιλογής. Τέσσερις ημέρες μετά τη λήξη της διαδικασίας, στις 14 Μαΐου, ξεκινούν οι πανελλαδικές εξετάσεις για τον κύριο όγκο των εξεταζομένων, δηλαδή τους τελειόφοιτους των Ημερήσιων Γενικών Λυκείων.

Το υπουργείο Παιδείας διαβεβαίωνε χθες ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα στα εξεταστικά κέντρα όπου θα προσέλθουν σήμερα και αύριο οι υποψήφιοι, κυρίως λόγω του μικρού αριθμού τους. Θεωρείται δεδομένο όμως ότι κάποια εξεταστικά τμήματα δεν θα λειτουργήσουν λόγω της απεργίας των καθηγητών τους. Στην περίπτωση αυτή το υπουργείο Παιδείας έχει προβλέψει τη διενέργεια επαναληπτικών εξετάσεων για την ερχόμενη εβδομάδα στα τμήματα όπου ίσως προκύψουν σήμερα και αύριο προβλήματα.
Πάντως οι καθηγητές των δημόσιων σχολείων έχουν ήδη ανακοινώσει ότι δεν θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους μέσα στις πανελλαδικές εξετάσεις, καθώς στόχος τους δεν είναι να βλάψουν τους μαθητές τους που περιμένουν με αγωνία την έναρξη της εξεταστικής διαδικασίας. Την Παρασκευή 14 Μαΐου οι εξεταζόμενοι των Ημερήσιων Γενικών Λυκείων θα ξεκινήσουν τις εξετάσεις τους με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.

ΠΡΕΖΑ TV
4-5-2010

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το έχεις χέσει μαλάκα πρέζα με τους εκπαιδευτικούς.
κατέβασε την αναρτηση μαλάκα;.
τώρα πέρασε το νομοσχέδιο, τώρα πρέπει να γίνει απεργία.
το καλοκαιρι με τα κλειστά σχολεια θα απεργουν από το σπίτι τους?
βλάκα.

Ανώνυμος είπε...

Τωρα πρεπει να νεκρωσουν ολα στη χωρα...ολοι στο πλευρο των αγωνιστων..και οι μαθητεσ και στο πανεπιστημιο να μπουν δεν εχουν καμια εργασιακη προοπτικη...να μη συμμετασχουν στισ εξετασεισ και να απαιτησουν ελευθερη εισοδο στη τριτοβαθμια εκπαιδευση...ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

9:49 βλάκα.
Το λες κιόλας και δεν ντρέπεσαι.
Να απεργήσουν τώρα παίζοντας με την αγωνία και τον κόπο των παιδιών και των οικογενειών τους, επειδή δεν δουλεύουν το καλοκαίρι. Ξέρεις πολλούς εργαζόμενους να κάθονται 3 μήνες το καλοκαίρι; Ας τολμήσουν να ακυρώσουν τους κόπους και τις περιουσίες που έχουμε δώσει στα φροντιστήρια, επειδή δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και τα λέμε.

Ανώνυμος είπε...

10:46
όσοι έχουν διαβάσει δεν έχουν πρόβλημα, δίνουν εξετάσεις και μέτα από 10 μέρες.
και ναι, φυσικά καθονται οι εκπαιδευτικοί το καλοκαίρι, ξέρεις καμία χώρα που δεν γίνονται διακοπές στα σχολεία?
ηλίθιε.
αν νομίζεις ότι οι εκπαιδευτικοί τα ξύνουν τόσο πολύ και οτι είναι τοσο ευννοημένοι αντε κάτσε κι εσύ και διάβαζε ασταμάτητα ώστε να γίνεις κι εσύ κάθηγητής.
βλάκα.

Ανώνυμος είπε...

βλάκα 12:48

1ον Στο εξωτερικό δεν υπάρχουν φροντιστήρια
2ον Στο εξωτερικό οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων αξιολογούνται για το έργο τους.
3ον Τα καλοκαίρια κάνουν τα επιμορφωρτικά τους σεμινάρια, και δεν λουφάρουν κατα τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
4ον Σέβονται τη δουλειά τους και δεν λουφάρουν στα γραφεία υπουργών ή σε άλλες υπηρεσίες.
5ον Στην Ελλάδα το 90% των γυναικών εκαπαιδευτικών που γκαστρώνονται, οι γκαστριές τους είναι "υψηλού κινδύνου" και λουφάρουν. Μοναδικό φαινόμενο παγκοσμίως.
5ον Αν δεν τους αρέσει η δουλειά τους να την αλλάξουν. Δεν είναι τυχαίο οτι οι βάσεις στις πανελλήνιες στις παιδαγωγικές σχολές είναι στα ύψη, λόγω της λούφας του δημοσίου.
6ον Ας περάσουν ψυχολογικα τεστ οι δάσκαλοι για να δούμε πόσοι είναι ικανοί για αυτό το επάγγελμα.
7oν Ποτέ δεν ήταν στους στόχους μου η αποκατάσταση μου στο δημόσιο.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ.
Όχι τίποτα άλλο, θα έχω λίγες μέρες επιπλέον για επανάληψη.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο το σχόλιο του 1:56. Έχει δίκιο. Είναι απίστευτο ότι στην Ελλάδα η πιό πολλή γκρίνια έρχεται από τους πιό προνομιούχους εργαζόμενους.

Επίσης συμφωνώ με την πρόταση του 10:34 γιά ελεύθερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά όπως γίνεται στο εξωτερικό: Περνάς ορισμένα μαθήματα μέσα σε ορισμένο χρόνο. Αποδίδεις ή φεύγεις. Πας στο Πανεπιστήμιο γιά να σπουδάσεις, και δεν υπάρχει περίπτωση, ούτε να τεμπελιάζεις, ούτε να εκπαιδεύεσαι γιά κομματόσκυλο.

Ανώνυμος είπε...

O anonymous 1:56 pm, poly swsta ta leei. Sthn Ellada oloi dinoun paidagwgika giati kseroyn oti exei kalo mistho kai oti kathontai 3 mhnes kai oxi mono alla kai se giortes, xristougenna, pasxa.

Loipon giauto ksekistikan oloi tosa xronia na dinoun paidagwgiko, exei gemisei o topos daskalous kai kathigites. Allakste ligo epaggelma re, exete apovlakosei ta paidia sas me daskalos/kathigitis, epaggelma tis zwis, katholou kourash, sth loufa kai kai kai.
Anti na skefteite ena epaggelma pou exei na kanei me paragwgikotita, biomhxania h kati allo gia na paei h xwra mprosta oloi exete kollhsei sto daskalos/kathigiths epeidh einai o paradeisos kai twra me ta metra euxomai na baletai mualo kai na skefteite kala ti douleia thelete na kanete, giati mono sthn Ellada uparxei auto to fainomeno, auth h emmonh kai to kollhma sto paidagwgiko.

Ανώνυμος είπε...

Kai o anonymous 5:48 pm exei dikio, etsi einai sto ekswteriko, opoios den spoudazei briskete meta apo 1,2 eksamhna ektos sxolhs kai paei kai akolouthei allo epaggelma.

Den thelw na adikisw ta paidia poy dinoun paidagwgiko, alla hmarton exei ksefugei auto to thema me to paidagwgiko kathe xronia.
Yparxoun xiliades epaggelmata pou einai upo eksafanish sthn Ellada kai kaneis den ta prosexei epeidh oloi exete pesei me ta moutra sto paidagwgiko.
Anoikste ligo ta matia, mhn katastrefetai ton topo kai eseis, exete allous pou to kanoun mh to kanete kai eseis. Eleos.

Ανώνυμος είπε...

Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ..ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΑ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ..Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ..ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ...ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ..ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ..ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ 30 ΜΑΘΗΤΩΝ..ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΩΝ..ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΕΝΑ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ..ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ

Ανώνυμος είπε...

Κ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ...ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ?..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΡΩΤΩ..ΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΔΕΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙ..ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ...

Ανώνυμος είπε...

Ti na allaksei? na valei ta laptops sto sxoleio kai na katargisei thn paradosiakh didaskalia poy edw den leei na meiwsei thn sxolikh ulh? exoun trelanei ta paidia me 17 vivlia kai mia ulh pou den xwraei sto kefali. Apo to dhmotiko h tsanta zigizei posa kila einai sxedon asikoth kai auth mou sxediazoun tous upologistes sta dhmotika kai sta gumnasia, edw ta autonoita den mporoun na kanoun theloun kai pio proxorimena pragmata.