Για την παύση πληρωμών των νυχτερινών και των εξόδων εκτός έδρας διαμαρτύρονται με επιστολή τους οι ελεγκτές καζίνων, υπηρεσία που υπάγεται στο υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, δηλώνοντας ότι βρίσκονται σε απόγνωση!
«Είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι σε ελεγκτικό μηχανισμό του Δημοσίου, και συγκεκριμένα εκλεγκτές καζίνο, υπαγόμενοι στο υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, στην ουσία χωρίς συνδικαλιστική εκπροσώπηση. Σαν υπηρεσία δεν είμαστε ευρέως γνωστή, διότι δεν μετείχαμε ποτέ σε υποθέσεις διαφθοράς ή διπαλοκής. Ναι, υπάρχουν και δημόσιοι υπάλληλοι που εργάζονται με πίστη και τιμή.
Τα καζίνο λειτουργούν επί 24ώρου βάσεως όλες τις ημέρες της εβδομάδας και εμείς εντελλόμαστε η λειτουργία τους να είναι σύννομη με τις κείμενες διατάξεις, ο κύριος δε όγκος εργασίας είναι νύχτα. Νυχτερινά όμως έχουμε να πληρωθούμε από τον Αύγουστο 2009 και εκτός έδρας από τον Φεβρουάριο 2010. Δεν διαμαρτυρόμαστε, προς το παρόν τουλάχιστον, μετέχοντας σε απεργιακές κινητοποιήσεις, δεχόμενοι τις υποσχέσεις της διοίκησης και στεκόμενοι στο ύψος των περιστάσεων. Εντελώς ενημερωτικά, πιστοποιούμε 250.000.000 ευρώ και πλέον, που εισέρχονται στα ταμεία του Δημοσίου κάθε έτος (περίπου 680.000 ευρώ την ημέρα). Η συμμετοχή μας σε απεργίες συνεπάγεται κλείσιμο των επιχειρήσεων καζίνο και απώλεια εσόδων 680.000 ευρώ την ημέρα για το Δημόσιο - και όχι μόνο αυτό, αλλά και πιθανές αγωγές από τις επιχειρήσεις εναντίον του Δημοσίου για διαφυγόντα κέρδη.
Τα διάφορα νομοσχέδια που κατατέθηκαν τελευταία έκαναν μπάχαλο την υπηρεσία μας, όπως και όλο τον δημόσιο τομέα. Και συγκεκριμένα, καταργείται η διανυκτέρευση για μετακίνηση στο Καζίνο Λουτρακίου και υποχρεούμαστε να πηγαίνουμε αυθημερόν, 22 ημέρες τον μήνα, με το αυτοκίνητό μας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προσωπική μας ασφάλεια, καθότι η διαδρομή Λουτράκι - Αθήνα - Λουτράκι διαρκεί καθημερινώς 2-3 ώρες. Μήπως δεν γνωρίζουν οι ιθύνοντες για τα τροχαία που έγιναν την πενταετία 1994-1999, όταν ίσχυσε και πάλι αυτό το καθεστώς και κινδύνευσε η σωματική ακεραιότητα συναδέλφων, οι οποίοι αναχωρούσαν στις 06.00 το πρωί για Αθήνα, ύστερα από οκτάωρη υπηρεσία; Ή πιστεύουν ότι θα μας δελεάσουν με το 0,15 ανά χλμ. που πληρώνουν τη βενζίνη, με νόμο που ψηφίστηκε πριν από το 2000, όταν η αμόλυβδη είχε μισή τιμή από τη σημερινή;
Στο δε Καζίνο Πάρνηθας πληρώνουν χιλιόμετρα μόνο για τις 5 από τις 22 ημέρες του μήνα - τα υπόλοιπα τα καταβάλλουμε από την τσέπη μας. Ομως, ώς πότε δεν θα πληρωνόμαστε τα νυχτερινά και εκτός έδρας που πραγματοποιούμε; Μήπως θέλουν με αυτόν τον τρόπο να διαλύσουν έναν ελεγκτικό μηχανισμό που δεν κάνει χατίρια και να προχωρήσουν σε μια Ανεξάρτητη Αρχή Ελέγχου η οποία, όσον αφορά τουλάχιστον τη λειτουργία των καζίνο, είναι κάτι νομιμοφανές και όχι νομιμότατο;
Αλήθεια, γιατί δεν έγινε επαναδιαπραγμάτευση των αδειών καζίνο, που έληξαν εδώ και τέσσερα χρόνια, τόσο από την τέως όσο και από τη νυν κυβέρνηση; Γιατί το ελληνικό Δημόσιο πληρώνει αποζημίωση εκατομμυρίων ευρώ στον ιδιοκτήτη του Καζίνο Φλώρινας, το οποίο ουδέποτε λειτούργησε, παρόλο που το Δημόσιο ήταν υποχρεωμένο να το ανοίξει, και έχει χάσει όλα τα δικαστήρια που έγιναν από τότε; Γιατί το ελληνικό Δημόσιο εξακολουθεί να πληρώνει 31.000 ευρώ την ημέρα για τα "φρουτάκια", αρνούμενο να συμμορφωθεί στην ευρωπαϊκή νομοθεσία;
Μήπως δεν "χρειάζονται" τα συγκεκριμένα έσοδα, αλλά είναι πιο "νόστιμα" αυτά που προέρχονται από την περικοπή επιδομάτων των δημοσίων υπαλλήλων; Μήπως και η σημερινή κυβέρνηση θέλει να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα κάποιων ημετέρων, όπως στις αρχές του 2004, όταν με την είσοδο του ΣΔΟΕ στα καζίνο μειώθηκαν τα έσοδα μέχρι και 30%; Ας το κάνουν, αλλά τα 250 εκ. ευρώ και πλέον θα κάνουν "φτερά", είτε εν γνώσει τους είτε εν αγνοία τους!
Ελεγκτές Καζίνο σε Απόγνωση»
ΠΡΕΖΑ TV
21-5-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου