Τίτλοι τέλους πέφτουν, ως φαίνεται, για τη δραστηριοποίηση του κρουαζιεροπλοίου «Ζenith» στην Ελλάδα, μετά την απόφαση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας να προχωρήσει την προσεχή Δευτέρα σε «ανάληψη συνδικαλιστικής δράσης», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η απόφασή της, σε βάρος του παραπάνω κρουαζιερόπλοιου.
Εμμέσως πλην σαφώς η ΠΝΟ στέλνει το μήνυμα στην εταιρεία που διαχειρίζεται το παραπάνω πλοίο ότι θα πρέπει να το απομακρύνει από την Ελλάδα και τον Πειραιά υποχρεώνοντάς την καταρχήν να αλλάξει το πρόγραμμα κατάπλου του πλοίου στο επίνειο, υπό τον φόβο κινητοποιήσεων, που ως στόχο θα έχουν να μην επιτρέψουν στους επιβάτες του πλοίου να απο-επιβιβαστούν.
Η απόφαση της ΠΝΟ για την εν λόγω εταιρεία συμπίπτει τόσο με τη συνεδρίαση της διυπουργικής, όπου και θα αποφασιστεί το τελικό πλαίσιο «προδιαγραφών» για την άρση του καμποτάζ στα μη κοινοτικής σημαίας κρουαζιερόπλοια, αλλά και με την προειδοποίηση της πλοιοκτήτριας εταιρείας ότι αν υπάρξουν «νέα γεγονότα» στο λιμάνι του Πειραιά και ιδιαίτερα στο εν λόγω πλοίο της τότε θα αποσύρει τον στόλο των πλοίων από προσεγγίσεις σε ελληνικούς προορισμούς και ειδικότερα στον Πειραιά.
Φ ορείς του τουρισμού, οι οποίοι ενημερώθηκαν σχετικά με την απόφαση της ΠΝΟ για ανάληψη δράσης στο κρουαζιερόπλοιο «Ζenith», μιλούσαν χθες για «τελειωτικό χτύπημα» στον τουρισμό της χώρας και σχολίαζαν με τον πλέον καυστικό τρόπο όσα συμβαίνουν την τελευταία περίοδο στο λιμάνι του Πειραιά, αλλά και συνέβησαν χθες σε διάφορα άλλα λιμάνια της χώρας με τους αποκλεισμούς τους, είτε από ναυτεργάτες είτε από αλιείς ή από άλλες κοινωνικές ομάδες.
Χθες οι αλιείς, οι οποίοι με περίπου 50 αλιευτικά σκάφη είχαν καταπλεύσει από προχθές στο λιμάνι του Πειραιά προκαλώντας αναστάτωση στον ασφαλή απόπλου και κατάπλου των ξένων κρουαζιεροπλοίων, επέκτειναν τις κινητοποιήσεις τους κατά κοινοτικής οδηγίας που τους απαγορεύει να αλιεύουν σε αποστάσεις 1,5 ναυτικού μιλίου από τις ακτές, και απέκλεισαν με 150 αλιευτικά σκάφη πέραν του λιμανιού του Πειραιά και τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και της Καβάλας.
Οι κινητοποιήσεις αυτές, που σταμάτησαν αργά χθες το μεσημέρι με την αποχώρηση των αλιευτικών σκαφών από τα παραπάνω λιμάνια, είχαν ως αποτέλεσμα να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα τόσο στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της χώρας όσο και στον κατάπλου και απόπλου των κρουαζιεροπλοίων στο λιμάνι του Πειραιά.
Από νωρίς χθες το πρωί τα δρομολόγια της ακτοπλοΐας δεν ήταν δυνατό να πραγματοποιηθούν, καθώς τα αλιευτικά σκάφη εμπόδιζαν στο λιμάνι του Πειραιά τα πλοία να κινηθούν με ασφάλεια, με συνέπεια οι λιμενικές αρχές να διακόψουν για πολλές ώρες τους απόπλους και κατάπλους των πλοίων της ακτοπλοΐας, οδηγώντας τα πλοία εκείνα που κατέπλεαν στον Πειραιά στο λιμάνι της Δραπετσώνας.
Πολύωρη ήταν και η καθυστέρηση απόπλου του πλοίου «Ελ. Βενιζέλος», το οποίο ήταν ναυλωμένο από την Εργατική Εστία για κρουαζιέρα περίπου 1.500
δικαιούχων της Εστίας που παρέμεναν στο λιμάνι του Πειραιά αναμένοντας την άρση του αποκλεισμού τους.
ΠΡΕΖΑ TV
3-6-2010
1 σχόλιο:
Ακουω απο πολλους που λενε οτι η ελλαδα εχει ασχημο ονομα στην ευρωπη, πιστεψτε δεν εχει ασχημο ονομα επειδη κανει ο λαος απεργιες, και πορειες, ΑΛΛΑ επειδη τους κοροιδεψαν (ποιοι?), ουσιαστικα οι πολιτικοι ειναι αυτοι που κοροιδεψαν τους ευρωπαιους, με ψευτικα στοιχεια, γι αυτο μας λενε απατεωνες. Και ερχετε τωρα ο καθε αλητης πολιτικος να μας πει οτι με το να κανουμε πορειες, βγαζουμε ασχημο ονομα προς τα εξω. ΡΕ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΕΤΕ? ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ? ή εσεις οι πολιτικοι?
Δημοσίευση σχολίου