Σε διαβεβαιώσεις ότι η ενδεχόμενη δραστηριοποίησή του στο διαδίκτυο θα γίνεται συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά στα πρακτορεία προχώρησε ο ΟΠΑΠ.
Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, στρατηγική του ΟΠΑΠ είναι η διεκδίκηση άδειας παρόχου όταν αυτές αποδοθούν από την κυβέρνηση. Παράλληλα, αναφέρει ότι ύστερα από αλλεπάλληλες συναντήσεις που είχε με το Προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας των Πρακτόρων (ΠΟΕΠΠΠ), επιθυμεί να καταστήσει σαφές ότι στρατηγική της είναι η διαρκής ενίσχυση του ρόλου του φυσικού της δικτύου (πρακτορεία) και η διεύρυνση του κύκλου εργασιών του.
ΠΡΕΖΑ TV
10-6-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου