Παρασκευή, Ιουλίου 02, 2010

ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ…

Ο ΟΣΕ, επικαλούμενος έλλειψη προσωπικού και μειωμένη επιβατική κίνηση, ενημέρωσε τις υπηρεσίες του οργανισμού στη Θεσσαλονίκη ότι παύει η σύνδεση Θεσσαλονίκης - Κοζάνης. “Οι διοικήσεις του ΟΣΕ λειτουργώντας ως προάγγελοι του σχεδίου ‘εξυγίανσης’ που ετοιμάζει το αρμόδιο υπουργείο προχώρησαν στο κλείσιμο του σιδηροδρομικού δικτύου του νομού Κοζάνης, από 1η Ιουλίου, με τη σαθρή δικαιολογία της έλλειψης προσωπικού και της μειωμένης επιβατικής κίνησης”, απάντησε η διοίκηση του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος (ΣΣΒΕ). Κατά την εκτίμηση των εργαζομένων, θα ακολουθήσει το “ξήλωμα” και άλλων γραμμών και θα ακολουθήσει ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ. “Η κυβέρνηση θέλει να κάνει ό,τι έκανε και στην Ολυμπιακή. Να βγάλει εκτός το κομμάτι που θεωρεί σκάρτο στον οργανισμό, να ξεκαθαρίσει με τους εργαζόμενους σε μετατάξεις και στη συνέχεια να πουλήσει τον ΟΣΕ στους ιδιώτες σαν φιλέτο”, υπογραμμίζει ο κ. Γιάννης Βλάχος, πρόεδρος του ΣΣΒΕ. Οι εργαζόμενοι επίσης τονίζουν ότι η διακοπή της γραμμής Κοζάνης με το αιτιολογικό της έλλειψης προσωπικού έρχεται σε αντίθεση με τα όσα υποστηρίζει η κυβέρνηση περί πλεονάζοντος προσωπικού.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε επίσης διακοπή δρομολογίων από Θεσσαλονίκη προς Έδεσσα, Σέρρες και Αλεξανδρούπολη. Ειδικότερα από Θεσσαλονίκη προς και από Έδεσσα καταργούνται οι αμαξοστοιχίες 731, 732, 743, 744, 749, 750, 755 και 756. Από Θεσσαλονίκη προς και από Φλώρινα οι 737 και 742. Από και προς Αλεξάνδρεια οι 1741, 1742. Από και προς Σέρρες οι 1630, 1631. Από και προς Αλεξανδρούπολη το ζεύγος Ιντερσίτι 92, 91.
H σιδηροδρομική γραμμή Αμυνταίου - Κοζάνης, η οποία σταματά τη λειτουργία της, αποτελεί κλάδο της γραμμής Θεσσαλονίκη - Φλώρινα. Η κατασκευή της ολοκληρώθηκε το 1954. Από το 2003 μέχρι το 2007 έγιναν έργα ανακαίνισης και η γραμμή δεν λειτουργούσε. Τα εγκαίνια της αναβαθμισμένης γραμμής έγιναν τον Ιανουάριο του 2007 από τον τότε υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη κι από τότε μέχρι σήμερα γίνονταν 14 δρομολόγια ημερησίως.

Συμπαράσταση στους εργαζόμενους του ΟΣΕ εξέφρασε χθες η γ.γ. του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, η οποία επισκέφτηκε το εργοστάσιο οχημάτων του οργανισμού στη Μενεμένη. Η κ. Παπαρήγα εκτίμησε ότι ο οργανισμός βρίσκεται στην κόψη του ξυραφιού και κινδυνεύει να συρρικνωθεί και να ιδιωτικοποιηθεί. Τόνισε την ανάγκη στήριξης όλων των φορέων στους εργαζόμενους του σιδηρόδρομου και αναφέρθηκε στις θέσεις του κόμματός της για την υπεράσπισή τους. Η γ.γ. του ΚΚΕ ενημερώθηκε από τους σιδηροδρομικούς για τα προβλήματα που τους απασχολούν αυτήν την περίοδο και άκουσε τους προβληματισμούς που διατύπωσε ο πρόεδρος του ΣΣΒΕ κ. Γιάννης Βλάχος.

Του Φώτη Κουτσαμπάρη

ΠΡΕΖΑ TV
2-7-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: