Παρασκευή, Ιουλίου 30, 2010

ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΜΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΕ ΔΥΟ ΕΥΡΩ!!!

Εξω από το εκπαιδευτικό κομμωτήριο «Αμάραντου» στην οδό Ακαδημίας 79 συναντούμε την κ. Ι. Παράσχου που θα μας πει: «Η σύνταξή μου είναι χαμηλή αλλά εγώ θέλω να είμαι ευπαρουσίαστη. Το χτένισμα έχει μεγάλη σημασία ειδικά για την εμφάνιση ενός ηλικιωμένου ανθρώπου. Εδώ στον Αμάραντο μου δίνεται η δυνατότητα να χτενίζομαι συχνά όπως όταν ήμουν νεότερη και εργαζόμουν».

«Μου αρέσει να είμαι περιποιημένη και πάντα πήγαινα συχνά στο κομμωτήριο. Τώρα με την κρίση τα πράγματα έχουν δυσκολέψει. Ηξερα για τον Αμάραντο αλλά δεν τον είχα δοκιμάσει, μια στιγμή μού ήρθε στο μυαλό. Σε πολύ λογικές τιμές μπορείς να κάνεις συχνά όλες τις βασικές εργασίες και να νιώθεις ανανεωμένη», μας λέει η κ. Μ. Σαμπάνη.

Εύστροφες και αποφασιστικές αποδεικνύονται κυρίως οι γυναίκες όσον αφορά την εμφάνισή τους αλλά και άντρες που απέναντι από το κομμωτήριο στη Σχολή Ν. Αμάραντου έχουν την ευκαιρία να κουρευτούν με 2 ευρώ συν 1 ευρώ το λούσιμο.

«Εχουμε πράγματι λόγω κρίσης μια αύξηση του κόσμου που έρχεται στο κομμωτήριό μας, που όμως πάντα από το 1977 μας προτιμούσε, γιατί οι τιμές μας είναι τιμές κόστους, ενώ οι άνθρωποί μας έχουν ολοκληρώσει το φάσμα της εκπαίδευσης, ήδη έχουν εμπειρία αλλά και αυτοί κερδίζουν από την επαφή με τον κόσμο και την εργασία πάνω σε αληθινό μαλλί. Από το τέλος της δεκαετίας του '50 που ο πάτερας μου Νίκος Αμάραντος συνέλαβε την ιδέα ίδρυσης της πρώτης συγκροτημένης Σχολής Κομμωτών μέχρι σήμερα το εγχείρημα έχει εξελιχθεί ιδιαιτέρως και μία τεχνική σχολή πλέον πιστοποιημένη μετατράπηκε σε κυψέλη δημιουργίας και "φυτώριο" χιλιάδων νέων κομμωτών που παρακολουθούν τις εξελίξεις και στο εξωτερικό», μας λέει η κ. Χλόη Ν. Αμάραντου.

Η ίδια μας πληροφορεί πως η Σχολή παρέχει σε σταθερή βάση υπηρεσίες καλλωπισμού και μανικιούρ - πεντικιούρ σε συνεργασία με ΜΚΟ που φιλοξενούν άτομα με ειδικές ανάγκες ή ψυχιατρικά προβλήματα. «Με μεγάλη προθυμία οι άνθρωποί μας εθελοντικά συμμετέχουν σ' αυτές τις συνεργασίες», συμπληρώνει.

Στο εκπαιδευτικό κομμωτήριο υπάρχει η δυνατότητα να γίνουν όλες οι τεχνικές εργασίες όπως βάψιμο με 17,5- 19 ευρώ, αλλαγή χρώματος με 21-35 ευρώ ανάλογα με το μήκος των μαλλιών, χτένισμα με 7,5-10 ευρώ, φρεσκάρισμα με 3-4,5 ευρώ, κούρεμα με 5-7 ευρώ, ολική περμανάντ με 19-23 ευρώ αλλά και ανταύγειες, μες, θεραπείες. Ακόμη σε ξεχωριστό τμήμα παρέχονται υπηρεσίες περιποίησης των άκρων σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές (μανικιούρ 4 ευρώ - πεντικιούρ 6 ευρώ).

ΠΡΕΖΑ TV
30-7-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: