Οι παραβιάσεις του χρόνου εργασίας και ανάπαυσης στα ακτοπλοϊκά πλοία, με ό,τι σημαίνει αυτό συνολικά για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, η μετατροπή της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας Ακτοπλοΐας σε κουρελόχαρτο, συνολικά οι συνθήκες γαλέρας που επιβάλλουν οι εφοπλιστές, τροφοδοτούμενοι από την βάρβαρη αντιλαϊκή πολιτική, σε βάρος των ναυτεργατών, έγιναν χτες χειροπιαστά και στο επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ».
Από έλεγχο που διενήργησαν τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ στο πλοίο, ύστερα από καταγγελίες ναυτεργατών, εντόπισαν ότι παραβιάζεται η Διεθνής Σύμβαση 180 που καθορίζει το χρόνο εργασίας και ανάπαυσης των πληρωμάτων, που σημαίνει ότι οι ναυτεργάτες είναι στο πόδι μέχρι εξάντλησης. Επίσης, ότι δεν καταβάλλονται οι αμοιβές όπως το επίδομα «άγονης γραμμής», των εξπρές δρομολογίων και των υπερωριών, όλα όσα δηλαδή προβλέπει η ΣΣΕ Ακτοπλοΐας. Τα σωματεία προειδοποιούν ότι από σήμερα, αν δεν έχουν καταβληθεί τα δεδουλευμένα, θα ξεκινήσει στο πλοίο επίσχεση εργασίας.
Το «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» ανήκει στην εταιρεία HSW, την πρώην δηλαδή MFD που ήταν πλοιοκτήτρια του «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ», το οποίο βρίσκεται από το Σεπτέμβρη του 2000 στον πάτο της θάλασσας της Πάρου στέλνοντας στον τάφο 80 ανθρώπους.
Η ίδια εταιρεία που αυτή την περίοδο, δηλαδή εν μέσω κρίσης, κάνει επενδύσεις (αγορές πλοίων κλπ.) ύψους 270 εκατομμυρίων ευρώ. Εχει συμπληρώσει με την παραλαβή και του «ΧΑΪ ΣΠΙΝΤ 6» στις αρχές του Ιούλη (το οποίο παρουσιάζει απανωτές βλάβες) στόλο 32 πλοίων (συμβατικών και ταχύπλοων), ενώ το 33,4% των μετοχών της ανήκει στον όμιλο ΑΝΕΚ, του οποίου ομίλου τα μεικτά κέρδη το 2009 ήταν 49,5 εκατομμύρια ευρώ.
ΠΡΕΖΑ TV
28-7-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου