Τρίτη, Ιουλίου 27, 2010

ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΥΨΩΣΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ ΑΛΛΑ ΑΝΕΡΓΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.

Η διαμαρτυρία των οικονομολόγων έξω από τα γραφεία της υπηρεσίας δημοσιονομικού ελέγχου, στην Ερμού 18, θα συνεχιστεί και σήμερα. Το επόμενο διάστημα αναμένεται να κατατεθούν προσφυγές και αγωγές διεκδίκησης χρηματικών ποσών έναντι του ελληνικού δημοσίου για βλάβη που έχουν υποστεί λόγω των μέτρων της κυβέρνησης, μιας από όσους παραιτήθηκαν, ώστε να μπορέσουν να βρίσκονται στις θέσεις τους στις νέες υπηρεσίες τους, και σύμφωνα με εργατολόγους θεωρείται δεδομένη η δικαίωσή τους. Αυτό σημαίνει ότι οι φορολογούμενοι πολίτες θα κληθούν να τους αποζημιώσουν, χωρίς να έχουν εργαστεί, για όλο το διάστημα που παραμένουν σε αναστολή. Επίσης η γνωμάτευση του Συνηγόρου του Πολίτη θέτει ζήτημα της σύννομης άμεσης πρόσληψης των επιτυχόντων.

"Παραιτήθηκα από την Αγροτική Τράπεζα, ως όφειλα, στην οποία είχα διοριστεί με τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ το 2004, αφού με είχαν διαβεβαιώσει από το υπουργείο ότι το αργότερο μέχρι το Πάσχα θα έχω αναλάβει υπηρεσία”, δήλωσε η κ. Χριστίνα Αναστασίου. “Ήμουν διορισμένη σε κατάστημα της ΑΤΕ στην επαρχία και θα έπρεπε να μετακομίσω στον Πειραιά, όπου ήταν ο τόπος διορισμού μου. Νοίκιασα χώρο και τα έξοδα του ενοικίου ακόμη τρέχουν. Αυτή τη στιγμή είμαι άνεργη, δεν δικαιούμαι επίδομα ανεργίας. Επιπλέον η εύρεση εργασίας με τα σημερινά δεδομένα και τη γνωστοποίηση του διορισμού μου είναι αδύνατη”, εξήγησε.

ΠΡΕΖΑ TV
27-7-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: