Τρίτη, Αυγούστου 10, 2010

25% πάνω η διακίνηση φορτίων στο λιμάνι Θεσσαλονίκης...ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΟΛΘ...

Αυξήθηκαν κατά 25% τα συμβατικά φορτία που διακινήθηκαν από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, σε σύγκριση με το αντίστοιχο δίμηνο πέρυσι, και το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης οφείλεται σε φορτίο με προορισμό τα Σκόπια.

Ωστόσο, ανασταλτικός παράγοντας για την ανάπτυξη του λιμανιού είναι η υστέρηση στο βαθμό ανταπόκρισης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα αιτήματα για μεταφορά των φορτίων σιδηροδρομικώς. Γι' αυτό και καταβάλλεται συντονισμένη προσπάθεια από τον Οργανισμό Λιμένος (ΟΛΘ), την κυβέρνηση και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να ξεπεραστούν τα σημερινά εμπόδια. Η εκφόρτωση των προϊόντων γίνεται σε 24ωρη βάση και παρατηρείται το φαινόμενο να περιμένουν 4 και 5 μέρες στο λιμάνι μέχρι να βρεθούν διαθέσιμα βαγόνια. Κάτι τέτοιο μειώνει την ανταγωνιστικότητα του λιμανιού και προκαλεί διαμαρτυρίες εκ μέρους επιχειρήσεων της Βαλκανικής που χρησιμοποιούν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για ανεφοδιασμό σε πρώτες ύλες. Στο τελωνείο τοποθετήθηκε και δεύτερη βάρδια, ο χρόνος εκτελωνισμού μειώθηκε και η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιδιώκει την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του τροχαίου υλικού και του ανθρώπινου δυναμικού, με στόχο τον άμεση εξυπηρέτηση στη μεταφορά των προϊόντων, τη διατήρηση ανταγωνιστικών τιμολογίων, αλλά και την κατάργηση ζημιογόνων δρομολογίων. «Είμαστε σε στενή συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να δώσουμε λύσεις στα προβλήματα», δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΛΘ, Στέλιος Αγγελούδης, ο οποίος αποδίδει στην επιτυχία των μέχρι τώρα προσπαθειών την αύξηση των διακινούμενων φορτίων.

Τις επόμενες μέρες θα έχει συναντήσεις με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών, Χάρη Τσιόκα, και τον πρόεδρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Βασίλη Ζηλιασκόπουλο, για να συζητηθούν τα προβλήματα και οι λύσεις που πρέπει να δοθούν.

ΠΡΕΖΑ TV
10-8-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: