ΣΚΛΗΡΗ ΓΡΑΜΜΗ επιλέγουν οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ, υποστηρίζοντας ότι δεν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό στον Οργανισμό: «Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών επιδίδεται σε αγώνα δρόμου προσπαθώντας με φαιδρά επιχειρήματα και παρασύροντας τους εκπροσώπους των ΜΜΕ να πείσει την κοινή γνώμη ότι στον σιδηρόδρομο υπάρχει "πλεονάζον" προσωπικό και ότι δίνει "μάχη" για να μην απολυθεί», αναφέρει μεταξύ άλλων ο πρόεδρος των σιδηροδρομικών κ. Νίκος Κιουτσούκηςσε ανοικτή επιστολή που έστειλε χθες προς τα ΜΜΕ, τα υπουργεία Υποδομών και Οικονομίας, στους προέδρους και διευθύνοντες συμβούλους του ΟΣΕ.
Κατά τον κ. Κιουτσούκη, ο οποίος προαναγγέλλει μετωπική σύγκρουση με την κυβέρνηση αν προχωρήσουν η ιδιωτικοποίηση και τα σχέδια για μετατάξεις και απολύσεις, «με την εφαρμογή του σχεδίου τα σιδηροδρομικά δίκτυα Πελοποννήσου- Δυτικής Μακεδονίας- Ανατολικής Μακεδονίας, Θράκης και Δυτικής Θεσσαλίας θα κλείσουν και ως εκ τούτου δύναται να περισσεύουν εργαζόμενοι γεωγραφικά».
Σύμφωνα με τον ίδιο, «αν υπήρχε πολιτική βούληση και πραγματικό σχέδιο για εκσυγχρονισμό και ανάπτυξη του σιδηρόδρομου, στα 2.500
χιλιόμετρα σιδηροδρομικού δικτύου που βρίσκονται σε λειτουργία χρειαζόμασταν 12.500 σιδηροδρομικούς ενώ σήμερα εργάζονται μόλις 5.940 άτομα και γι΄ αυτό οι εταιρείες τού ομίλου οφείλουν 20.000 μέρες ρεπό σε άλλες τόσες μέρες κανονικών αδειών».
Αναλύοντας το χρέος των 10 δισ. ευρώ του ΟΣΕ, ο πρόεδρος των σιδηροδρομικών επισημαίνει: «Το χρέος αναλύεται ως εξής: α) 7,7 δισ. ευρώ σε υποχρεώσεις του κράτους για υποδομές. β) 1,5 δισ. ευρώ για οφειλές του κράτους για την επιδότηση εισιτηρίων και άγονων γραμμών και γ) το υπόλοιπο ποσό σε κακοδιαχείριση». Οπως υποστηρίζει: «Το μάρμαρο των πολιτικών ρουσφετιών καλούνται σήμερα να το πληρώσουν όλοι οι έλληνες πολίτες και εργαζόμενοι. Είτε ιδιωτικοποιήσετε τον ΟΣΕ είτε όχι, τα 10 δισ. ευρώ πρέπει να πληρωθούν». «Αγκάθι»
Για το υπουργείο Υποδομών, το πλεονάζον προσωπικό πέρα από πρόβλημα με τους εργαζόμενους αποτελεί και αγκάθι και στις σχέσεις του υπουργείου με την τρόικα. Μέχρι στιγμής, η διατήρηση των θέσεων εργασίας είναι για το υπουργείο Υποδομών η «κόκκινη γραμμή». Το πλεονάζον προσωπικό στον ΟΣΕ υπολογίζεται σε 2.500, ενώ το σύνολο των εργαζομένων σε περίπου 6.000.
ΠΡΕΖΑ TV
11-8-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου