Τρίτη, Αυγούστου 31, 2010

ΑΠΕΙΛΟΎΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΉΣΕΙΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ...

Θερμό αναμένεται το φθινόπωρο στον χώρο των συγκοινωνιών καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ αλλά και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς απειλούν με κινητοποιήσεις ζητώντας να μην προχωρήσουν τα σχέδια ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ και αναδιάρθρωσης των συγκοινωνιακών εταιρειών. Τα συνδικάτα εργαζομένων ετοιμάζουν κοινό απεργιακό πρόγραμμα, ενώ έχουν ήδη αποφασίσει την πραγματοποίηση μιας 5ωρης στάσης εργασίας, από τις 11 το πρωί ως τις 4 το απόγευμα το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου και πιθανότατα την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου.
Την ίδια μέρα θα πραγματοποιήσουν συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο της ΔΕΘ, προκειμένου να παρουσιάσουν τις θέσεις τους για τη κατάσταση στις δημόσιες συγκοινωνίες.

ΠΡΕΖΑ TV
31-8-2010

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

και ποιος θα την πληρωσει παλι? ο φτωχος λαος που δεν εχει ουτε αυτοκινιτο ουτε λεφτα για ταξι..