«Εκτός» βγήκαν χτες δύο ταχύπλοα της ακτοπλοϊκής εταιρείας HSW, το ένα από πυρκαγιά στο μηχανοστάσιο και το άλλο από βλάβη, ταλαιπωρώντας 1.594 επιβάτες! Τα δύο νέα περιστατικά έρχονται να προστεθούν στη μακριά λίστα των ναυτικών ατυχημάτων και βλαβών και κρούουν την καμπάνα του κινδύνου για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Ολα δείχνουν πως τα ακτοπλοϊκά πλοία, από τα απανωτά δρομολόγια για να καλυφθούν όπως - όπως οι αυξημένες ακτοπλοϊκές ανάγκες και η τουριστική κίνηση την καλοκαιρινή περίοδο, αλλά και την ασύδοτη δράση των εφοπλιστών, δε συντηρούνται κανονικά. Αποδεικνύεται με τα καθημερινά περιστατικά ότι πληρώματα και πλοία βρίσκονται στα όρια της εξάντλησης! Αξίζει να σημειωθεί ότι η HSW παρά τα κέρδη της, χωρίς να λογοδοτεί, έχει τους ναυτεργάτες των πληρωμάτων της απλήρωτους, παρά το γεγονός ότι διακινδυνεύουν ακόμα και τη ζωή τους για να έχουν εν πλω τα πλοία της.
Την ίδια στιγμή, όλοι αυτοί που δε σταματούν να βγάζουν κραυγές, όταν απεργούν οι ναυτεργάτες, τώρα τηρούν «εκκωφαντική» σιωπή και για τους καθημερινούς κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες και για τις άθλιες συνθήκες μέσα στις οποίες οι ναυτεργάτες δουλεύουν για να εκτελούνται ασταμάτητα όσα δρομολόγια θέλουν οι εφοπλιστές.
Τι έγινε χτες
Συγκεκριμένα στις 11.20 το πρωί, οι 458 επιβάτες του ταχύπλοου «HIGHSPEEDI» της εν λόγω εταιρείας, λαχτάρισαν όταν εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο αριστερό μηχανοστάσιο του πλοίου και ενώ αυτό βρισκόταν μεσοπέλαγα, μεταξύ Μυκόνου και Πάρου! Με τις προσπάθειες του πληρώματος κατασβέστηκε η πυρκαγιά χωρίς να αναφερθεί τραυματισμός και το πλοίο συνέχισε αυτοδύναμα το ταξίδι του με μειωμένη ταχύτητα ως την Πάρο όπου και του απαγορεύτηκε ο απόπλους από τη λιμενική αρχή.
Το «HIGHSPEEDI» εκτελούσε το πρωινό του δρομολόγιο από Ραφήνα για Τήνο, Μύκονο, Πάρο και επιστροφή. Στην Πάρο περίμεναν 95 επιβάτες για Μύκονο, 21 για Τήνο και 69 για Ραφήνα, οι οποίοι θα προωθούνταν στους προορισμούς τους με άλλα πλοία. Στο μεταξύ, το ίδιο πλοίο είχε και δεύτερο, απογευματινό προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ραφήνα για Ανδρο, Τήνο, Μύκονο με το οποίο είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν άλλοι 621 επιβάτες. Και όπως ήταν αναμενόμενο περίμενε και αυτούς «οδύσσεια».
Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του ΥΠΟΙΑΝ, όσοι δεν ακύρωσαν εισιτήρια, ταξίδεψαν με τα πλοία «ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α», «ΣΟΥΠΕΡ ΦΕΡΙ ΙΙ» και «ΣΙ ΤΖΕΤ ΙΙ» τα οποία όμως απέπλευσαν τις ώρες 19, 19.30 και 8.30 αντίστοιχα. Δηλαδή, οι εκατοντάδες επιβάτες βρίσκονταν αμανάτι στο λιμάνι για πάνω από τρεις ώρες, αφού το προγραμματισμένο δρομολόγιο του «HIGHSPEEDI» ήταν στις 17.15.
Ενώ ήταν σε εξέλιξη το περιστατικό με το «HIGHSPEEDI», στη 1 το μεσημέρι παρουσιάστηκε βλάβη στο σύστημα κλιματισμού στο καταμαράν «FLYINGCAT5» της ίδιας εταιρείας, κατά τον απόπλου του από το λιμάνι του Βόλου, για Σκιάθο - Σκόπελο - Αλόννησο, με 330 επιβάτες. Το πλοίο κατάφερε να αποπλεύσει μετά από μιάμιση περίπου ώρα, όμως η συγκεκριμένη βλάβη είναι αδιάψευστος μάρτυρας ότι το πλοίο είναι υποσυντήρητο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το καταμαράν αυτό, στις 3 Αυγούστου, δηλαδή στις αρχές της βδομάδας, κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι της Σκοπέλου, αφού βρήκε στο πλάι του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ» στη συνέχεια έπεσε πάνω στην προβλήτα του λιμανιού με αποτέλεσμα να υποστεί δύο ρήγματα, το ένα από αυτό τρία μέτρα μήκος. Ωστόσο ταξιδεύει κανονικά...
ΠΡΕΖΑ TV
7-10-2010
2 σχόλια:
Όπου νάναι θα βουλιάξει κανένα.Θα έχουμε νέο Σάμινα. Ευτυχώς δε θα είμαι μέσα. χαχαχαχαχαχα.
Τέλος καλό όλα καλά και στις 2 περιπτώσεις!
Δημοσίευση σχολίου