Παρασκευή, Αυγούστου 06, 2010

ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΒΑΦΤΙΣΕΙ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ...

ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΠΑΡΑΖ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ...ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ-ΕΚΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ!!!

Τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να δοθεί προς διαβούλευση το πολυαναμενόμενο σχέδιο εξυγίανσης του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Η τρόικα έχει κάνει λόγο για απολύσεις εργαζομένων, αλλά κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών διαψεύδουν το ενδεχόμενο αυτό, τονίζοντας ότι οι εργαζόμενοι που δεν θα έχουν θέση στο νέο ΟΣΕ θα μεταταχθούν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου.
Μετά τον υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου - ο οποίος δήλωσε πως δεν τίθεται θέμα απολύσεων στις ΔΕΚΟ, κάνοντας μάλιστα και ιδιαίτερη αναφορά στον ΟΣΕ - και ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης, απέκλεισε το ενδεχόμενο των απολύσεων, λέγοντας ότι είμαστε εναντίων των απολύσεων στις ΔΕΚΟ, είμαστε όμως υπέρ των μετατάξεων.

Το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ, όπως έχει αποκαλύψει ο ΣΚΑΪ, θα προβλέπει περικοπές ζημιογόνων δρομολογίων, αύξηση της τιμής των εισιτηρίων προκειμένου να φθάσουν στο 70% της τιμής των εισιτηρίων του ΚΤΕΛ, παραχώρηση ποσοστού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έως 49% και του μάνατζμεντ της εταιρείας σε ιδιώτη, αλλά και περικοπές στις δευτερεύουσες απολαβές των εργαζομένων, κυρίως των μηχανοδηγών.
Βασικό σημείο του σχεδίου εξυγίανσης είναι η ανάληψη των χρεών του ΟΣΕ που θα αγγίξουν στο τέλος του χρόνου τα 10 δισ. 710 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Οικονομικών αλλά και η «προικοδότηση» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τροχαίο υλικό προκειμένου να γίνει πιο ελκυστική για μελλοντικούς επενδυτές.
Το σχέδιο εξυγίανσης προβλέπει επίσης την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ. Ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση 600 στρεμμάτων στο Θριάσιο πεδίο προκειμένου να κατασκευαστεί εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών, ενώ σύντομα αναμένεται να προκηρυχθεί διαγωνισμός και για εμπορευματικό κέντρο στη Θεσσαλονίκη.

Σε ό,τι αφορα τους εργαζόμενους από τους 6.100 που βρίσκονται τώρα στον ΟΣΕ, εντός των επόμενων δύο ετών περίπου 1.500, που έχουν κατοχυρωμένα δικαιώματα θα συνταξιοδοτηθούν, ενώ άλλοι 800 με 1.000 θα μεταφερθούν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου.
Μετά τον ΟΣΕ πάντως προτεραιότητα παίρνει η εξυγίανση των ΔΕΚΟ των αστικών συγκοινωνιών οι οποίες επίσης παράγουν μεγάλα ελλείμματα ενώ αντιμετωπίζουν και πρόβλημα δανεισμού αντίστοιχο με εκείνο του ΟΣΕ.

ΠΡΕΖΑ TV
6-8-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: