Παρασκευή, Αυγούστου 06, 2010

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

Αμμοβολιστής με σοβαρό πρόβλημα υγείας δεν μπορεί να κάνει τις απαραίτητες εξετάσεις επειδή δεν πρόλαβε να μαζέψει τα απαραίτητα ένσημα. Παρέμβαση έκαναν χτες οι ταξικές δυνάμεις του Πειραιά

«Ξαφνικά πριν από τρεις περίπου μήνες παρουσίασε πρόβλημα στα πόδια. Εχει αρχίσει να παραλύει λίγο λίγο. Δεν μπορεί πια να σταθεί όρθιος. Επειδή τον περασμένο χρόνο έκανε μόνο 65 μεροκάματα δεν μπορεί να σφραγιστεί το βιβλιάριό του. Πώς να δουλέψει τώρα στην κατάσταση που είναι; Εχουμε τρία μικρά παιδιά να θρέψουμε. Θέλουν να μας φτάσουν στα όρια της ξεφτίλας πια;».
Οι φράσεις είναι η «κραυγή αγωνίας» της Λίτσας, συζύγου του Γιώργου Ρ., 46 ετών, αμμοβολιστή. Ο ίδιος δεν μπορεί πλέον ούτε να καλομιλήσει καθώς έχει αρχίσει να παρουσιάζει και προβλήματα στην άρθρωση του λόγου. Για πέντε ένσημα (70 απαιτούνται με το νόμο Πετραλιά για το σφράγισμα του βιβλιαρίου του), από το τέλος του Φλεβάρη, όπως και χιλιάδες ακόμα εργάτες της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, είναι ανασφάλιστος! Για ...«κακή του τύχη» τότε ακριβώς αρρώστησε. Τα χρήματα δεν υπάρχουν για να γίνουν οι εξειδικευμένες εξετάσεις (μαγνητικές, αξονικές κλπ.) ώστε να διαγνωστεί η ασθένεια και να αντιμετωπιστεί, με αποτέλεσμα να «αργολιώνει» μπροστά στα μάτια της γυναίκας του και των παιδιών του.

Την ώρα που οι οικογένειες των εργατών της Ζώνης λένε το ψωμί ψωμάκι, οι ...«πατριώτες» εφοπλιστές, των οποίων τα συμφέροντα όλες οι κυβερνήσεις έχουν αναγάγει σε «ιερό και όσιο», σε μία επίδειξη κερδοφορίας, σύμφωνα με τη «Lloyds List», το πρώτο 6μηνο του 2010, και βεβαίως εν μέσω κρίσης, παρήγγειλαν άλλα 122 πλοία, σε ξένα βεβαίως ναυπηγεία, αξίας 5 δισ. δολαρίων!

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ...ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
6-8-2010

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

είμαι 24 χρόνον k περισσή ήμουν φαντάρος. όλα καλά μέχρι εδώ. τελειωσα κανονικά τι θητεία μου k αμέσως πήγα στο ικα να ασφαλιστώ ξανά. εκεί μου έδωσαν 6 μήνες ιατροφαρμακευτική ασφάλιση, μετά τους 6 μήνες ωμος δεν είχα βρει δουλειά και για aφτo μου κόπηκε. τέλος πάντων μετά από περίπου 10 μήνες βρήκα δουλειά σε λιγνιτοορυxιa k εργάζομαι ως σήμερα. έτσι k εγώ πήγα στο ικα για να ζητήσω ξανά ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ωμος εκεί μου είπαν το έξεις τραγικό και ανήκουστο για ένα κράτος (πρόνοιας): κυριε συγγνώμη αλλα δεν γίνεται να σας ασφαλίσουμε γιατί δεν έχετε ένσημα από τον προηγούμενο χρόνο k για να σας ανανεώσουμε το βιβλιάριο θα πρέπει να συμπληρώσετε 75 ένσημα. k τους λέω ωραία θα έρθω σε 20 μέρες που θα τα έχω συμπληρώσει k όλα καλά. am δε ωμος γιατί ακούω πάλι την υπάλληλο με ένα υφάκι να μου λέει δεν καταλάβατε καλά κύριε, εφόσον συμπληρώσετε τα απιτούμενα ένσημα μου λέει τότε θα πρέπει να περάσουν k άλλοι 2 μήνες ακόμα για να σας καλύψουμε. εκείνη τι στιγμή μου ερχεται να μπω μέσα k να τις πω εγώ. τέλος πάντων μέχρι σήμερα δουλεύω χωρίς ιατροφαρμακευτική κάλυψη k περιμενω να καλύψω τους μήνες. πάντως αν ήταν δημοκρατία σήμερα όταν θα έπιανα δουλειά θα με ασφάλιζε αμέσως και αν σε περιπτώσει έφευγα από τι δουλειά σε ένα διάστημα 5-6 μηνών τότε ορθός να μου έκοβε την περιλθαψει. ΧΟΥΝΤΑ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ.................ΕΞΩ ΛΑΜΟΓΙΑ