Διπλή υποθαλάσσια αρτηρία με δύο τμήματα, ένα μικρό που θα παρακάμπτει το ιστορικό κέντρο της πόλης και ένα μεγαλύτερο που θα επεκτείνεται έως την Καλαμαριά, κλείνοντας τον εσωτερικό δακτύλιο, προβλέπει το προκαταρκτικό στρατηγικό σχέδιο υποδομών μεταφορών της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης (master plan), που παρουσιάστηκε χθες από την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών.Η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων προτείνει την άμεση έναρξη νέας μελέτης στη βάση υλοποίησης υποθαλάσσιας δύο τμημάτων, με προτεραιότητα στο πρώτο (μίνι υποθαλάσσια που θα καταλήγει στην οδό Καυτανζόγλου), λύση που φαίνεται να προκρίνει κατ’ αρχάς και το υπουργείο Υποδομών.
Στο master plan, συνολικού προϋπολογισμού 8,4 δισ. ευρώ, περιλαμβάνονται και μια σειρά από άλλα έργα μεγάλης κλίμακας με δεκαετή ορίζοντα υλοποίησης, που θα αλλάξουν την εικόνα της Θεσσαλονίκης. Μεταξύ αυτών, η ζεύξη του Θερμαϊκού (Αξιός - Αγγελοχώρι), η ανασχεδιασμένη εξωτερική περιφερειακή, πλήρες δίκτυο μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακός), με έως και πέντε επεκτάσεις, αναβάθμιση αεροδρομίου κ.ά.
Το προκαταρκτικό σχέδιο, που υιοθετήθηκε κατ’ αρχάς από τη Διυπουργική Επιτροπή Μεγάλων Εργων και Υποδομών την περασμένη εβδομάδα, τέθηκε από χθες σε δημόσια διαβούλευση έως το τέλος του χρόνου, με στόχο να ξεκινήσει τμηματικά η εφαρμογή από το 2011 με «ώριμα» έργα, όπως η αναβάθμιση της εσωτερικής περιφερειακής.
ΠΡΕΖΑ TV
7-9-2010
1 σχόλιο:
Με το στανιό ρε Π#$%# μου να φτιάξουν το έκτρωμα που θα καταστρέψει το υπέροχο πάρκο των λουλουδιών...
Και σιγά μη βάλω την οικογένεια μου στην υποθαλάσσια.
Εδώ δε μπορούν να κάνουν κανονικούς δρόμους μου θέλουν και υποθαλάσσιες...
Και δεν έχουν και λεφτά υποτίθεται.
Δημοσίευση σχολίου