Σαρωτικές αλλαγές περιμένουν και τους εργαζομένους, αφού:
* Περίπου 2.300 εργαζόμενοι από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΣΕ μεταφέρονται σε άλλες υπηρεσίες και φορείς του Δημοσίου. Οι μετακινήσεις αυτές αναμένεται να στοιχίσουν στους φορείς στους οποίους θα απασχολούνται οι εργαζόμενοι 93 εκατ. ευρώ συνολικά και σε ετήσια βάση. Αρχικά οι εργαζόμενοι θα κληθούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μετακίνησης σε εθελοντική βάση και αν δεν καλυφθεί ο προβλεπόμενος αριθμός, η κατά περίπτωση αρμόδια εταιρεία θα προσθέσει επιπλέον εργαζομένους. Σε κάθε περίπτωση θα δοθεί προτεραιότητα στη μετακίνηση όσων έχουν τα περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας στον σιδηρόδρομο, σε μια προφανή προσπάθεια μείωσης του μισθολογικού κόστους του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
* Οσοι παραμείνουν στις εταιρείες αποδέχονται την κατάργηση του κανονισμού εργασίας και των συλλογικών τους συμβάσεων, για τις οποίες θα υπάρξει διαπραγμάτευση σε μηδενική βάση με τις διοικήσεις.
* Περιορίζονται δραστικά οι δευτερεύουσες απολαβές (εκτός έδρας, υπερωρίες κ.λπ.) λόγω της κατάρτισης νέων κανονισμών εργασίας.
Οι εκπλήξεις για το προσωπικό δεν σταματούν εδώ. Μετά την αποχώρηση των 2.300 εργαζομένων, θα καταρτιστούν νέα οργανογράμματα. Αν από την εφαρμογή τους προκύψει επιπλέον πλεονάζον προσωπικό, ακολουθείται πάλι διαδικασία μετάταξης, ενώ στην περίπτωση που εντοπιστούν κενές θέσεις θα γίνουν προσλήψεις υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ.
Οπως προβλέπεται στο νομοσχέδιο, η συγκεκριμένη διαδικασία θα γίνει μόνο την πρώτη φορά, αφού η κυβέρνηση θεωρεί πως στο εγγύς μέλλον θα έχει βρει ιδιώτη επενδυτή που θα αναλάβει τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μαζί με το 49% της εταιρείας.
ΠΡΕΖΑ TV
8-10-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου