Κυριακή, Οκτωβρίου 31, 2010

ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΚΟΥΜΑΣΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΝΘΙΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ...ΑΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΙΩΧ

Tον Φεβρουάριο του 2009 ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος, σε ένα από τα γνωστά εμπρηστικά από άμβωνος κηρύγματά του, που μεταδίδουν προνομιακά κάθε Κυριακή στο πανελλήνιο η ET3, το κανάλι «Τηλεάστυ» του Γ. Καρατζαφέρη, η δημοτική ΤV-100 του Β. Παπαγεωργόπουλου και το κανάλι 4Ε της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης, πραγματοποιούσε λάβρος επίθεση κατά συγκεκριμένων δημοσιογράφων της Θεσσαλονίκης και τους απειλούσε με τιμωρία στη... μετά θάνατον ζωή.

Ποια ήταν η «αμαρτία» τους που ενόχλησε τον Παναγιώτατο Θεσσαλονίκης; Είχαν αποκαλύψει με στοιχεία τις παρανομίες και παρατυπίες αναφορικά με παραχώρηση στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης ενός «φιλέτου» 32 στρεμμάτων σε μία από τις πιο προνομιακές περιοχές, με ευθύνη και του νομάρχη Θεσσαλονίκης Π. Ψωμιάδη, για τη δημιουργία δήθεν ενός ιδρύματος-νοσοκομείου για την περίθαλψη χρονίως πασχόντων ηλικιωμένων.
Η άκρα Δεξιά του Κυρίου που μοιράζει... ψήφους

Η δημοσιογραφική έρευνα ήταν αυτή που αποκάλυψε ότι μόνο προσχηματικά χρησιμοποιήθηκε το «νοσοκομείο-κέντρο αποθεραπείας και αποκαταστάσεως για άτομα ηλικιωμένα και άπορα», ώστε να γίνει με ιδιαίτερη σπουδή η παραχώρηση της αναδασωτέας έκτασης-φιλέτου (17-8-2007) από τον τότε υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Αλέξανδρο Κοντό και ότι επρόκειτο μόνο για ένα γηροκομείο της Μητρόπολης. Μόνο που ένα τέτοιο ίδρυμα-γηροκομείο δεν δικαιούται όλα τα παραπάνω. Ηδη από τότε η υπόθεση απασχολεί τη Δικαιοσύνη, ενώ υπάρχει και προσφυγή που εκκρεμεί στο ΣτΕ για τη νομιμότητα των ενεργειών της διοίκησης.

Ομως, ο κ. Ανθιμος δεν θεωρεί εαυτόν μόνον ως διαμεσολαβητή για την τιμωρία στη μετά θάνατον ζωή των δημοσιογράφων που στέκονται αντίθετοι στις επιδιώξεις του. Από τον Ιούνιο του 2004, όταν ενθρονίστηκε ως μητροπολίτης Θεσσαλονίκης με μία οριακή και αμφισβητούμενη απόφαση της Ιεράς Συνόδου που τον... μετέθεσε στη Θεσσαλονίκη, επιδιώκει να έχει ρόλο Δεσποτείας. Ηταν τότε που επί παντοκρατορίας του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης αντιδρούσε έντονα γιατί δεν του υποβαλλόταν για έγκριση ο κατάλογος των υποψήφιων για τις μητροπόλεις των λεγόμενων Νέων Χωρών.

Πριν αποχωρήσει από τη Μητρόπολη της Αλεξανδρούπολης, ο κ. Ανθιμος με εκατοντάδες οπαδούς της Νέας Δημοκρατίας είχε προλάβει να πάει στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης τον Μάρτιο του 2004 για να υποδεχτεί ο ίδιος τον νέο τότε υφυπουργό Ευριπίδη Στυλιανίδη ο οποίος επέστρεφε μετά την ορκωμοσία του στην εκλογική του περιφέρεια, τη Ροδόπη-Κομοτηνή. Αλλωστε, ο ίδιος τον θεωρούσε πνευματικό του τέκνο. Παναγιώτης Ψωμιάδης, Βασίλης Παπαγεωργόπουλος αλλά και η κυβέρνηση της ΝΔ φρόντισαν να του επιφυλάξουν μία υποδοχή και μία τελετή ενθρόνισης που όμοιά της ίσως δεν υπήρξε άλλοτε στη Θεσσαλονίκη.

Ιερή υποχρέωση
Εκτοτε οι πολιτικοί της ΝΔ αλλά και του ΛΑΟΣ θεωρούν υποχρέωση να έχουν την «ευλογία» του δεσπότη για κάθε πολιτικό τους εγχείρημα -στην πραγματικότητα, την επικοινωνιακή του, και όχι μόνο, αβάντα-, ενώ ο ίδιος ο μητροπολίτης στον ρόλο της Δεξιάς του Κυρίου δεν έχει πρόβλημα ακόμη και να μοιράζει σε προεκλογική περίοδο επιταγές της διοικούσας επιτροπής της ΝΔ σε άπορους... εκλογείς. Κώστας Γκιουλέκας και Γιάννης Ιωαννίδης, που είναι πρώτοι σε σταυρούς βουλευτές της ΝΔ, είναι και οι προνομιακοί συνομιλητές του κ. Ανθιμου.

Και φρόντισαν, όσο κατείχαν και κυβερνητικές θέσεις, να το ανταποδώσουν στον δεσπότη-μητροπολίτη. Μπορεί η θητεία του Κ. Γκιουλέκα στην τελευταία κυβέρνηση της ΝΔ το 2009 να ήταν πολύ σύντομη και να κράτησε μερικούς μήνες, όμως, αν και υφυπουργός Τύπου, φρόντισε να βρει κονδύλια για να ενισχύσει μαζί με κάποιες εθνικο-πατριωτικές οργανώσεις και συλλόγους και αρκετές... εκκλησίες της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένοι κατάλογοι έχουν δημοσιευτεί ήδη, ενώ υπάρχουν και άλλοι. Κι όλα αυτά βέβαια στο όνομα του... Τύπου.

Με τα πύρινα κηρύγματά του από άμβωνος και τις παρεμβάσεις του, ο κ. Ανθιμος, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα τα εκκλησιαστικά και πνευματικά του καθήκοντα, δίνει το υπερσυντηρητικό ιδεολογικό πλαίσιο τόσο για τα λεγόμενα εθνικά ζητήματα όσο και σε θέματα που έχουν να κάνουν με τις παρεμβάσεις του στα πολιτικά πράγματα, αλλά και σε θέματα της πόλης.

Και μπορεί αυτά συχνά στο πανελλήνιο να εκλαμβάνονται από προκλήσεις έως γραφικότητες και να επικρίνονται, όμως στη Θεσσαλονίκη νομάρχης, δήμαρχος, βουλευτές της ΝΔ και του ΛΑΟΣ, τοπικοί παράγοντες, ιδρύματα κλπ., καθώς και σημαντική μερίδα των ΜΜΕ και των ανθρώπων τους, φροντίζουν να στηρίζουν τη συντηρητική Δεσποτεία. Η Δεξιά του Κυρίου σκέπει την πόλη, λένε κάποιοι, μόνο που σ’ αυτήν τη «σκιά» κρύβονται εδώ και χρόνια και κάποιοι τοπικοί άρχοντες και παράγοντες του ΠΑΣΟΚ, αποβλέποντας σε σκόντο στο πλαίσιο ιδιοτελών τακτικών.

Ο κ. Ανθιμος, με την έντονη και προκλητική αντίδρασή του κατά του Γ. Μπουτάρη και την ανοιχτή απειλή ότι η Εκκλησία δεν θα τον αφήσει να γίνει δήμαρχος, ξεπέρασε, όπως λένε πολλοί, τα εσκαμμένα. Ομως, δεν έκανε τίποτα περισσότερο από το να δείξει, με συνέπεια στη μέχρι τώρα στάση του, σε μία κρίσιμη στιγμή, ότι η Δεξιά του Κυρίου σκέπει την πόλη και ότι βάζει το δικό του δεκανίκι επιδιώκοντας την εκλογή του ομογάλακτου «γαλάζιου» Κώστα Γκιουλέκα.

Με Μπουτάρη
Ξεπέρασε τα εσκαμμένα

Ο Γιάννης Μπουτάρης, εκφράζοντας πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις που θέλουν την υπέρβαση του σημερινού συντηρητικού καταστροφικού εγκλωβισμού της Θεσσαλονίκης και μια ανατροπή, μίλησε συνολικότερα για το συντηρητικό τρίγωνο της πόλης. Ο δεσπότης τον έχει βάλει εδώ και καιρό στο στόχαστρό του. Η τελευταία θέληση της συζύγου του να καεί η σορός της, παρά τη θέληση της οικογένειας, θεωρήθηκε από τον κ. Ανθιμο ως μία ακόμη... πρόκληση και αφορμή για επικρίσεις. Ο Γιάννης Μπουτάρης δεν έκανε τίποτα περισσότερο από το να επικρίνει πολιτικά συμπεριφορές, τόσο του Π. Ψωμιάδη και του Β. Παπαγεωργόπουλου όσο και του κ. Ανθιμου, ζητώντας συμπεριφορά που θα αρμόζει σε έναν ταπεινό ιερωμένο, ο οποίος αναπτύσσει ποιμαντικό, πνευματικό και κοινωνικό έργο ως εκκλησιαστικός ηγέτης.

Οι 6 προκλήσεις
Οι μετανάστες, η Αλ Κάιντα και τα... υπαίθρια κρεοπωλεία

1 Με αφορμή την ψήφιση από την κυβέρνηση του νομοσχεδίου για τους μετανάστες, τον περασμένο Φεβρουάριο, ο κ. Ανθιμος επικαλέστηκε σενάρια συνωμοσίας κατά της Ελλάδας υποστηρίζοντας ότι «δεν υπάρχουν νόμιμοι μετανάστες στην Ελλάδα». Αφηγούμενος μάλιστα μία τελευταία επίσκεψή του στην Ομόνοια είπε ότι ξαφνιάστηκε γιατί «μαύρισε ο τόπος και μας έπνιξαν οι άνθρωποι που ζητούσαν επαιτεία».

2 Σε ρόλο μελλοντολόγου προέβλεψε εκτουρκισμό της Ελλάδας και εγκατάσταση της Αλ Κάιντα με το νομοσχέδιο για τους μετανάστες. «Αν εμείς, μία χώρα 11 εκατ. ορθοδόξων χριστιανών, εισάγουμε 2,5 εκατομμύρια μουσουλμάνων για να υπηρετήσουμε τα σχέδια της Τουρκίας για μελλοντικό εκτουρκισμό της Ελλάδας, θα φτάσουμε να έχουμε κάποτε και παράρτημα της Αλ Κάιντα».

3 Για την «Κάρτα του Πολίτη» που θα αντικαταστήσει την αστυνομική ταυτότητα: «Γιατί τόσο βιαστικά εμείς θα πειθαρχήσουμε σε ένα μέτρο που φανερά ή συγκαλυμμένα θα έχει το 666; Κι αν χάσουμε την κάρτα, η αναπλήρωση θα γίνει με έναν ηλεκτρονικό σχηματισμό επί του δέρματός μας;».

4 Για τα συνδικαλιστικά αιτήματα των μεταναστών: «Ηρθαν στην αρχή με χίλια παρακάλια ζητώντας έναν μισθό και ασφάλεια και τώρα προβάλλουν και αιτήματα (δικαστικές διεκδικήσεις) .... Δεν είναι ευλογημένα πράγματα...».

5 Προκλητικό και σκανδαλιστικό είναι το φόρεμα ακόμα και όταν φτάνει μέχρι το... γόνατο της γυναίκας. «Γιατί; Εμείς φοράμε τα ράσα μας και όλα τα εσώρουχά μας, κι από πάνω το δεύτερο ράσο, και μας βλέπετε μέσα στον ήλιο του Ιουνίου και του Ιουλίου και του Αυγούστου, πέθανε ποτέ κανείς μας από αυτή την αιτία;». Οι παραλίες είναι υπαίθρια κρεοπωλεία όπου οι νέοι τρέχουν παρά την οικονομική κρίση.

6 Για το βιβλίο του Μίμη Ανδρουλάκη
«Η γυναίκα της όγδοης μέρας» σε... χριστουγεννιάτικη εγκύκλιό του αναφέρει: «Πρόκειται για μια έκδοση αληθινή βλασφημία, ένα ανοσιούργημα, μια ανήθικη πρόκληση...», ενώ κατηγόρησε τον συγγραφέα για σατανική έμπνευση και διεστραμμένη φαντασία.

Χάθηκε χρόνος και χρήμα
Παιχνίδια με το μετρό

Ο Παναγιώτατος Θεσσαλονίκης, ως πρόεδρος του ΔΣ του Παπάφειου μητροπολίτης Ανθιμος, στη δύσκολη οικονομικά κατάσταση του ελληνικού κράτους, ακολουθεί τακτική εκβιασμού απέναντι στην κυβέρνηση και την πολιτεία, εμποδίζοντας τη δημιουργία του υπόγειου σταθμού του μετρό, επιχειρώντας να αποσπάσει αποζημιώσεις εκατομμυρίων. Κι αυτό ενώ τα δικαστήρια έχουν κρίνει ότι το Παπάφειο ανήκει στο Δημόσιο. Ο ίδιος κάλεσε την αστυνομία για να συλλάβουν τα μέλη των συνεργείων ώστε να σταματήσουν τα έργα, ενώ προσέφυγε στο ΣτΕ.

Η συμπεριφορά αυτή - με τους Ψωμιάδη, Παπαγεωργόπουλο και βουλευτές της ΝΔ να τον καλύπτουν - είχε ως αποτέλεσμα να καθυστερήσει το έργο του μετρό, ο μετροπόντικας να υποχρεωθεί να περάσει την περιοχή του Παπάφειου και η μελλοντική κατασκευή του σταθμού να κοστίσει όχι μόνο σε χρόνο, αλλά και επιπλέον 15 εκατ. ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΕΛΙΔΗΣ-ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

ΜΕΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ...ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ Ο ΑΝΘΙΜΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΠΩΣ ΤΡΑΓΟΠΑΠΑΔΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΘΙΜΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΗΔΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;;;

ΠΡΕΖΑ TV
31-10-2010

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφού είσαι μουσουλμάνος ρε πρεζα,από πότε σε νοιάζει η ορθοδοξία;

Ανώνυμος είπε...

Είκοσι αιώνες ύπαρξης της θρησκείας της αγάπης δε μείωσαν κατά ελάχιστον το μίσος σε αυτό το μίζερο κόσμο, όπου αυτοί που κυρίως ξέρουν να μισούν είναι ακριβώς οι οπαδοί της θρησκείας της αγάπης.

Ανώνυμος είπε...

Πως να τον διωξει ο Ιερωνυμος?Δεν μπορει.Αλλα και να μπορουσε θα περιμενε κανεις απο τον πιο συμβιβασμενο με την εξουσια Αρχιεπισκοπο ever να κανει κατι τετοιο?Εδω μιλαμε για μουγκο!Για το μνημονιο συνεστησε "ειρηνικοτητα" στον κοσμο.Ο ανθρωπος δεν υπαρχει!Ενταξει για τον Χριστοδουλο μπορει να πει κανεις το καθετι.Τουλαχιστον εκεινος μιλαγε,ειχε γνωμη και αποψη και την ελεγε δημοσια ,τον συμπαθουσες η τον μισουσες,μαγκια του!Τουτος δω ειναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ!Αυτο ακριβως που θελει η καθε εξουσια...

Ανώνυμος είπε...

"... Κι αυτό ενώ τα δικαστήρια έχουν κρίνει ότι το Παπάφειο ανήκει στο Δημόσιο..."
Ποιο Δικαστήριο και πότε έκρινε ότι το Παπάφειο ανήκει στο Δημόσιο? Προσοχή παρακαλώ, γιατί με τέτοιες αστοιχείωτες δηλώσεις χάνετε την αξιοπιστία σας. Ποτέ κανένα δικαστήριο δεν αποφάσισε κάτι σχετικό. Το Παπάφειο είναι κληροδότημα και δεν ανήκει στο Δημόσιο γενικά και αόριστα του στυλ: "δικό μου είναι, ό,τι θέλω το κάνω". "Ανήκει" στο Δημόσιο για να το λειτουργεί ως Ορφανοτροφείο. Όχι για να το ξεπουλά, να του αλλάζει χρήσεις και να μοιράζει κομμάτια γης του ανάλογα με τα σχέδιά του. Υπάρχουν νόμοι που καθορίζουν τη χρήση κληροδοτημάτων και η Πολιτεία δεν τους τηρεί. Ψάξτε το περισσότερο πριν γράφετε ό,τι σας κατέβει....