Κυριακή, Οκτωβρίου 10, 2010

ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ.‏.. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΑΖΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

΄Ακουσα τον κύριο Λοβέρδο να συνεντευξιάζεται στην ΤV.

Θέλω λοιπόν κι εγώ να τον ρωτήσω από την μεριά μου το εξής:

Στις 5 του μήνα βρέθηκα σε κάποιο μεγάλο Νοσοκομείο της χώρας, για να επιδιορθώσω ένα κλιματιστικό, το κλιματιστικό ήταν στο γραφείο του αποθηκαρίου παραλαβής

των προμηθειών του Νοσοκομείου.

Ενώ εγώ εργαζόμουν κάποιο μεγάλο φορτηγό ξεφόρτωνε διάφορα κιβώτια στον χώρο της αποθήκης.

Στην αποθήκη ήταν τα εξής άτομα. Εγώ, ο αποθηκάριος, ο βοηθός του, ο οδηγός του φορτηγού, και δύο αλλοδαποί εργάτες που ξεφόρτωσαν το φορτηγό.

Με το τέλος της εκφόρτωσης, ο αποθηκάριος απευθύνεται στον βοηθό του και του λέει: « ΄Αντε ρε Μήτσο, σάλτα στα σβέλτα να μαζέψεις τις υπογραφές {εννοούσε τις υπογραφές

της επιτροπής παραλαβής} και φέρε γρήγορα τα χαρτιά, να φύγουν τα παιδιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!»

Και το ερώτημά μου: ΄Ετσι κύριε Λοβέρδο θα ελέγξετε της προμήθειες των Νοσοκομείων της χώρας;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Μπορεί ο κύριος Λοβέρδος να μου πει εάν ο Παύλος (αποθηκάριος) και ο Μήτσος (βοηθός) παρέλαβαν σωστά;; ;;;;;;;;

Παρέλαβαν τον σωστό αριθμό των εμπορευμάτων;;;;;;;;;;;

Υπάρχει έστω και ένας στοιχειώδης έλεγχος σχετικά με το τι παραδίδεται από τους προμηθευτές στις αποθήκες, τι παραλαμβάνεται από τους αποθηκαρίους,

και που καταναλώνονται τελικά τα διάφορα ακριβά φάρμακα ή εμφυτεύματα;;;;;;;;;. (δεν μιλάμε για τους ορούς)

Ρωτάω γιατί ο εν λόγω αποθηκάριος, διαθέτει 8 διαμερίσματα, εξοχικό, σκάφος, και 4 αυτοκίνητα.( η γυναίκα του δεν εργάζεται)

Το μόνο που ξέχασα να ρωτήσω είναι, εάν τα κληρονόμησε από την θεία του την Αγλαΐα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΠΡΕΖΑ TV
10-10-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: