Τουλάχιστον έλλειψη συνεννόησης μεταξύ των αρμοδίων υπηρεσιών καταδεικνύουν οι παλινωδίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δημοσίευσε στο διαδίκτυο πληροφορίες για τη νέα της πολιτική όσον αφορά δρομολόγια και εισιτήρια, τις οποίες λίγο αργότερα... διέγραψε.
Αργά το απόγευμα η εταιρεία δημοσίευσε ένα κείμενο στον κεντρικό της κόμβο (www.trainose.gr), όπου αφού κάνει μια αναφορά στα μέτρα που έχουν ληφθεί τους τελευταίους μήνες, κάνει λόγο για δραστικές περικοπές δρομολογίων αλλά και για αυξήσεις στα εισιτήρια.
Οι περικοπές αφορούν πρωτίστως στο δίκτυο της Πελοποννήσου όπου τα μόνα τρένα που θα κυκλοφορούν θα είναι εκείνα του προαστιακού της Αθήνας, που φτάνουν μέχρι το Κιάτο. Δραστικές περικοπές αναφέρονταν και για τη Θεσσαλία, καθώς και για τις γραμμές Θεσ/νίκη - Φλώρινα και Θεσ/νίκη - Αλεξανδρούπολη. Οσον αφορά τα εισιτήρια, δεν υπήρχε αναλυτικός κατάλογος αλλά μόνο δύο αναφορές. Ξεχωρίζει αυτή για το InterCity της γραμμής Αθήνα-Θεσ/νίκη, όπου το εισιτήριο από 36,3 ευρώ ανεβαίνει στα 55,2 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 52% (!).
Λίγο αργότερα το κείμενο εξαφανίστηκε από το διαδικτυακό κόμβο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ χωρίς να δοθούν εξηγήσεις. Ενδεχομένως η διοίκηση της εταιρείας να ανέκρουσε πρύμναν, ίσως λόγω του ότι δεν υπήρχαν αναλυτικές πληροφορίες στο κείμενο για την τιμολογιακή πολιτική στο σύνολο των γραμμών ή να υπήρξε παρέμβαση από το υπουργείο Υποδομών.
ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΜΟΥΡΗΣ
ΠΡΕΖΑ TV
23-12-2010
1 σχόλιο:
Γιατί, είχατε πάρει ποτέ το Αθήνα-Πάτρα; Έκανε ώρες πιο αργά από το ΚΤΕΛ, εντελώς απαράδεκτο.
Παράλληλα με την εθνική οδό Κόρινθος-Πάτρα γίνονται και έργα για νέα γραμμή του ΟΣΕ επομενώς δεν έχει νόημα να δουλεύει η παλιά γραμμή με ταχύτητες χελώνας και λιγοστούς επιβάτες (γιατί φυσικά πάνε όλοι με το ΚΤΕΛ τώρα)
Στην Πάτρα ο ΟΣΕ έχει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ξεκινήσει προαστιακό δρομολόγιο (παρά το καρτέλ του αστικού ΚΤΕΛ που τους έκανε πόλεμο) και συνεχίζει το Πάτρα-Ρίο με το ίδιο εισητήριο του προαστιακού και δικό του λεωφορείο μέχρι Νοσοκομείο και Πανεπιστήμιο. Φυσικά το έχει αγκαλιάσει πολύς κόσμος.
Τόσα χρόνια απλά κοροϊδεύαν και είχαν τον ΟΣΕ να καταρέει αντί να εξυπηρετήσει τον κόσμο σωστά
Δημοσίευση σχολίου