Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2010

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΕΣ

«Δεν αισθάνομαι κανένα μίσος για όσους μου επιτέθηκαν χθες», δήλωσε ο Κωστής Χατζηδάκης για το επεισόδιο προπηλακισμού του, ευχαριστώντας τόστο τον αστυνομικό που τον προστάτευσε, όσο και τους δύο πολίτες που τραυματίστηκαν προσπαθώντας να τον υπερασπιστούν.

Ακολουθεί η δήλωση του πρώην υπουργού:

«Δεν αισθάνομαι κανένα μίσος για όσους μου επιτέθηκαν χθες. Ωστόσο, όλοι είναι ανάγκη να κατανοήσουμε ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να προχωρήσει μπροστά με το μίσος και με τη βία. Αντίθετα, πρέπει να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να ξεπεράσουμε αυτή τη μεγάλη κρίση. Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσους μου συμπαραστάθηκαν κατά τη διάρκεια της επίθεσης και μετά από αυτήν. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον αστυνομικό που μου έχει διαθέσει η Πολιτεία και τους δύο πολίτες που τραυματίστηκαν προσπαθώντας να με υπερασπιστούν».

ΚΩΣΤΗ...ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΡΕΦΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΣΟΣ ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΨΗΦΙΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΤΑΧΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ ΣΟΥ;;;

ΑΛΗΘΕΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ;;;

ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΧΘΕΣ ΕΙΠΕ "ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ" ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΡΚΕΤΟΙ ΕΝΙΩΣΑΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΗΘΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕΣ...ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ;;;

ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ...

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...ΧΟΥΝΤΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΠΟΥΡΓΚΑ ΤΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ


ΠΡΕΖΑ TV
16-12-2010

5 σχόλια:

javapapo είπε...

πρέζα μην μπερδεύεις την δικαιοσύνη με το μίσος! μην λέμε μαλακίες τώρα!!
εσενα αν σε πλακώσω ξαφνικά έξω απο το σπίτι σου - το ξέρω είσαι καλό παιδί με ξέρεις δεν θα εχεις μισος..θα απορήσεις ίσως γιατί το έκανα..αλλα μην μου πεις οτι δεν θα ασκήσεις δίωκη εναντίων μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι λεμε ρε παιδια τωρα? πλακα κάνουμε? Δηλαδή οταν εμας μας βαράν οι αστυνομικοί χωρις λόγο (ορισμένες φορές) είναι καλά? αυτο πως λέγεται ? δημοκρατία?
Οταν εγω εχω χάσει την δουλειά μου κ εχω -δεν εχω να φάω επειδή κάποιοι φαλίρισαν το κράτος κ περνάν ζωη κ κότα τωρα, λέγεται δημοκρατία κ δικαιοσύνη? οταν μου ζητάει η εφορία λεφτά αλλα εμένα δεν μου έχουν πληρώσει τους μισθούς μου πως λέγεται?
Οταν προσφεύγω στα δικαστήρια γιατι με εχει αδικήσει το κράτος και περνάν 10 χρόνια να βγει απόφαση? κι αυτό δημοκρατία?
Ε λοιπον εσυ φίλε Πάρη ζητάς να χρησιμοποιήσω ολα τα έννομα μέσα , για να δικαιωθώ μετα θάνατον! Ε οχι
τελος η υπομονή , εγω θέλω να ζήσω κ οχι να γίνω μάρτυρας για να κονομάνε κάποιοι

javapapo είπε...

το μόνο που λέω και υποστηρίζω ειναι ότι έχετε μπερδέψει την δικαιοσύνη με την αυτοδικία και το μίσος!

Με την ίδια λογική αν έρθεις και μου επιτεθείς - και ειμαι τυχερός και καταφέρω να αντικρούσω και σε σκωτώσω ..τότε θα ειμαι απόλυτα οκ με την συνείδηση μου και την δική σου - και ας εισαι κάτω διαλυμένος!

Omada ad arte είπε...

Πληρης εξαθλιωση ειναι ο ορισμος.

Εχουμε γυρισει πισω στη ζουγκλα και εκει ολοι εχουν ηθικα το δικιο τους. Ζωα ανημερα.

Αληθεια, απο οπου και να το δεις το θεμα θα βρεις δικιο. Ειτε απο την αναρχικη σκοπια ειτε απο την εργατικη, την αστυνομικη/ακροδεξια την εξουσιαστικη.. ολοι μπορουν να βρουν δικιο να σκοτωνουν πια.

Ενδειξη πως τα αφησαμε ολα στο νεροχυτη. Πιασαμε πατο.

Το μονο που καναμε ΟΛΟΙ μαζι ειναι να εξαθλιωθουμε.

Συμμοριες και mad max ξανα.

Ανώνυμος είπε...

η διωξη ειναι αυταπαγγελτη απο τον εισαγγελεα..μονο εαν ηταν κατεγγλιση θα μπορουσε ο χατζιδακης να αποσυρη την μηνυση..πρεζα ρωτα και κανα δικηγορο πριγραψεις το σχολιο σου..