Παρασκευή, Δεκεμβρίου 31, 2010

ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΡΑΤΣΙΣΤΗ,ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ,ΔΕΝ ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;;;ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΛΎΟΥΝ;;;
ΕΒΡΑΙΟΙ, σιωνιστές, μουσουλμάνοι, μασόνοι, Τούρκοι, αριστεροί και ομοφυλόφιλοι, Ροκφέλερ, Κίσινγκερ, Ρότσιλντ, Μωάμεθ και άλλοι «εχθροί της πατρίδας», ων ουκ έστιν αριθμός, αποτελούν τους δαίμονες του κατά «Πειραιώς Σεραφείμ ευαγγελίου», ο οποίος έγινε πριν
από μερικές ημέρες παγκοσμίως γνωστός. Με όσα είπε για το Ολοκαύτωμα των εβραίων προκάλεσε την μήνιν Ελλήνων, Αμερικανών και Ευρωπαίων, χριστιανών και εβραίων, πιστών και απίστων. Δεν ήταν η πρώτη φορά. Το «κατά Σεραφείμ ευαγγέλιον» βρίθει αποφθεγμάτων για κάθε... κακό (και καλό): μύδροι για τη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ και ύμνοι στο ομόδοξο ρωσικό γένος.
Παραινέσεις και προτροπές προς την κυβέρνηση. «Αφορισμοί» κατά του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και των Ηνωμένων Πολιτειών. Συμβουλές για την άσκηση της εξωτερικής πολιτικής, τοποθετήσεις για το πολιτικό σύστημα της χώρας, αλλά και επιστολές προς ηγέτες· από τη βασίλισσα της Αγγλίας Ελισάβετ ως τον Μοαμάρ Καντάφι.
Κάποιοι εντυπωσιάζονται από τις κατά καιρούς δηλώσεις του μητροπολίτη, σε άλλους προκαλούν αποτροπιασμό. Κάποιοι τον θεωρούν ήρωα, άλλοι φονταμενταλιστή. Ακραίο τον λένε όλοι, πολλοί φανατικό. Και η συντριπτική πλειονότητα των ιεραρχών που τον γνωρίζει αναρωτιέται πώς ένας μέχρι πρότινος φέρελπις και πολλά υποσχόμενος μητροπολίτης έφτασε να προκαλεί σήμερα την οργή και να δέχεται τα πυρά γνωστών αρχιερέων, όπως ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Δημήτριος. «Σιωνιστικό τέρας»
Φράσεις όπως το «σιωνιστικό τέρας» βρίσκονται διάχυτες στις εγκυκλίους, τις δηλώσεις και στα μηνύματα του Μητροπολίτη Πειραιώς. Η Λέσχη Μπίλντερμπεργκ είναι «το εκτελεστικό όργανο της εγκληματικής οργανώσεως του διεθνούς Σιωνισμού, που εδρεύει στην μεγάλη υπερατλαντική χώρα των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, γνωστής ως Γκαχάλα (...) και που αποτελεί υπερστοά, η οποία εμφανίζεται ως δήθεν παγκόσμιο think tank (δεξαμενή σκέψης), ενώ στην πραγματικότητα αποτελεί ένα αίσχιστο Διευθυντήριο παγκοσμιοποιήσεως,που απεργάζεται την διάλυση του έθνους-κράτους και την προώθηση στις μάζες της ιδέας της αναγκαιότητας μιας παγκόσμιας υπερκυβέρνησης».


Ο σκληρός πυρήνας του εκτελεστικού οργάνου της Γκαχάλα, συνεχίζει ο μητροπολίτης, «αποτελείται από επίλεκτα στελέχη του αμερικανικού εβραϊκού λόμπι, καθώς και από τους παγκοσμίως εγνωσμένους εβραίους μεγαλοτραπεζίτες Ρότσιλντ και Ροκφέλερ και τους γνωστούς ανθέλληνες Κίσινγκερ, Μπρεζίνσκι και Σόρος ».

Πίσω από το ΔΝΤ
Φυσικά εβραίοι βρίσκονται, μας υπενθυμίζει, και πίσω από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Σε εγκύκλιό του εν όψει της προσφυγής της χώρας στο ΔΝΤ διερωτάται: «Πότε επί τέλους θα κατανοήσωμεν ότι ο σιωνιστικός αμερικανικός παράγων απεργάζεται την καταδολίευσιν της εθνικής ανεξαρτησίας και της οικονομικής μας ευρωστίας καθώς και παγκόσμιον κυριαρχίαν εις όλα τα επίπεδα», μιλώντας πάλι για «επιχειρησιακόν βραχίονα του πανισχύρου εβραϊκού λόμπι των ΗΠΑ » και ζητώντας «να αποσκορακίσωμεν επί τέλους τον ιμπεριαλιστικόν,σιωνιστικόν αμερικανικόν παράγοντα,εκδιώκοντες τας αλλοτρίων συμφερόντων στρατιωτικάς βάσεις εκ της χώρας».

«Αμιγής σατανολατρία»
Η «εξάλειψη» των μασόνων και η κατάργηση των μασονικών στοών αποτελούν βασικό στόχο του Μητροπολίτη Πειραιώς. Με επιστολές του έχει ζητήσει επανειλημμένως από τον υπουργό Οικονομικών κ. Γ.Παπακωνσταντίνου και τις ελληνικές δικαστικές αρχές να τους αφαιρέσουν τις άδειες λειτουργίας.

Ο κ. Σεραφείμ είναι βέβαιος ότι το Τεκτονικό Ιδρυμα της Αθήνας «οφείλει την ίδρυσή του στην εξαπάτηση του κράτους, καθώς ιδρύθηκε με σκοπό την “ευόδωση έργων εποποιίας, ιδία περιθάλψεως ενδεών και μορφώσεως απόρων παίδων”, ενώ πρόκειται για αμιγή σατανολατρία». Οπως επαναλαμβάνει στις επιστολές του «ο κρυπτογραφικά αναφε ρόμενος ως ΜΑΤΣ- υπέρτατο ον ως τα προσαγόμενα στοιχεία αποδεικνύουν,τυγχάνει ο λεγόμενος Μέγας Αρχιτέκτων του Σύμπαντος,που αντιποιείται το πρόσωπο του Εωσφόρου.Υπό το προσωπείο της δήθεν φιλανθρωπίας προωθείται η θρησκευτική παραδοχή του Σατανισμού». Η Αγγλία στο πυρ
Σε άλλη ανακοίνωσή του κατηγορεί για τις στοές την Αγγλία και τους Αγγλους. «Η σαφώςμυστηριακή, συνωμοτική, σατανιστική, σιωνιστικήοργάνωση ιδρύθηκε ως όργανο της Βρετανικής Αυτοκρατορίας,που με αίμα,ατιμίες και δάκρυ,οι Αγγλοι την άπλωσαν σε όλη την Γη, και για να μπορούν να εξουσιάζουν τους λαούς των πέντε ηπείρων»... Μετά αρχίζουν τα ονόματα: «Ο Θεός της Μασονίας είναι ο ΜΑΤΣ (Μέγας Αρχιτέκτων του Σύμπαντος), δηλαδή ο Εωσφόρος,Διάβολος,Σα- τανάς, Βεελζεβούλ, Βελίαλ, Δαίμονας» ή όπως αλλιώς αναφέρεται κάθε φορά στην Παλαιά Διαθήκη.

ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΔΙΑ ΠΑΣΑΝ ΝΟΣΟΝ (ΚΑΙ ΝΟΣΟΥΝΤΑ)
ΓΙΑ ΤΟΝ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: «Ο Πρωθυπουργός μας,και ως πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς,επιβάλλεται να συμβάλει στη διεθνή καταδίκη των κακουργηματικών κατά του διεθνούς δικαίου και της ανθρωπότητος αδικοπραγιών της σιωνιστικής ισραηλινής ηγεσίας».

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ: «Ο Αδόλφος Χίτλερ όργανο του παγκοσμίου Σιωνισμού ήταν και χρηματοδοτήθηκε από την περίφημη οικογένεια Rothschild, με μοναδικό σκοπό να πείσει τους εβραίους να φύγουν από την Ευρώπη και να κατεβούν στο Ισραήλ για να συστήσουν τη νέα αυτοκρατορία. Το παγκόσμιο σύστημα, όπως ξέρετε, στηρίζεται επάνω στο τραπεζικό σύστημα, το οποίο έχει αλωθεί από τον διεθνή Σιωνισμό».

ΓΙΑ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΓΕΝΟΣ: «Να προσκαλέσωμεν το ομόδοξον αντίπαλον δέος διά να ναυλοχεί εις το Αιγαίον και την Μεσόγειον και τότε de jure και de facto θα δυνηθούμε να επεκτείνωμεν τα χωρικά μας ύδατα από τα 6 εις τα 12 μίλια όπως προβλέπει το διεθνές δίκαιο της θαλάσσης»...

ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ: «Το κάθε κόμμα,μικρό ή μεγάλο,αποβαίνει “σουλτανάτο” με αποτέλεσμα να έχει απόλυτο δίκιο ο πολύς Μουζέλης που είπε:το πολίτευμα της Ελλάδος είναι κομματοκρατία».

ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΥΛΗ: «Η κατ΄ επίφασιν δημοκρατία μας ουσιαστικά είναι η απολυταρχία του ενός ανδρός,του εκάστοτε αρχηγού του κυβερνώντος κόμματος,που επιβάλλει μια δικτατορία με κοινοβουλευτικό μανδύα».

ΓΙΑ ΤΟ ΚΚΕ: «Εφτασε να δικαιώσει τον αιμοσταγή δικτάτορα Ιωσήφ Στάλιν και θέτοντας στα προς κατεδάφισιν μόνιμα και σταθεράτην αλήθεια του Θεού αυτοδιαλύει τις θαυμάσιες έννοιες της ισότητας,της αλληλεγγύης,της κοινοκτημοσύνης, του ανθρωπισμού εφόσον τους στερεί την μεταφυσική αναγωγή και δικαίωσή τους».

ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ: «Δεν ασχολούμεθα με τα δήθεν αριστερής υφής μορφώματα,προϊόντα του μάρκετινγκ της καπιταλιστικής μηχανής που στοχεύουν στην προαγωγή της ομογενοποίησης και του συγκρητιστικού αχταρμά προωθώντας τα σχέδια του σιωνιστικού τέρατος για αποδόμηση της ιδιοπροσωπίας του λαού μας».

ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ: «Μόνον γραικύλοι και προδόται,διατάκται και υπεργολάβοι της νέας εποχής και του αθλίου συγκρητισμού μπορούν να αμνηστεύουν με αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο “τέσσερα μαύρα ατελείωτα εκατόχρονα σκλαβιάς”,φρίκης,δολοφονιών,βιασμών και ειδεχθών εγκλημάτων που είχαν ως εφαλτήριο και την συγκεκριμένη θρησκευτική παραδοχή».

ΦΙΛΙΠΠΙΚΟΙ ΚΑΤΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ
Μετά τους εβραίους,τους σιωνιστές και τους τέκτονες οι ομοφυλόφιλοι είναι ο... άλλος εχθρός του κ. Σεραφείμ. Οι ακραίες εκφράσεις του προκαλούν συχνά έντονους διαξιφισμούς.Οι αντιπαραθέσεις του με τις οργανώσεις των ομοφυλοφίλων έφτασαν μέχρι τη Δικαιοσύνη.

Με το σύμφωνο συμβίωσης, που ίσχυσε τελικά μόνο για τα ετερόφυλα ζευγάρια, ξεσπάθωσε: «Οι συζητήσεις που γίνονται για το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων και άλλων τέτοιων ψυχοπαθολογικών καταστάσεων νομίζω ότι είναι τόσο παρανοϊκές που μόνον άνθρωποι που στερούνται τον κοινό νου μπορούν να εισηγούνται και να τα σκέπτονται. Με αυτό το σκεπτικό θα μπορούσαν να ζητήσουν και τη νομιμοποίηση του σαδομαζοχισμού, της ουρολαγνείας, της κοπρολαγνείας, της παιδοφιλίας,της νεκροφιλίας και δεν ξέρω ποιας άλλης ανισορροπίας και ψυχασθένειας»...


ΠΡΕΖΑ TV
31-12-2010

50 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλα ρε πρεζα εσυ πριν λιγους μηνες δεν αποκαλουσες τους ισραηλινους φασιστες επειδη εκαναν οτι εκαναν στην νηοπομπη στην γαζα? εσυ δεν βριζεις τους παγκοσμιους τοκογλυφους που μας εχουν δεσει χειροποδαρα με το μνημονιο? οταν τα λες εσυ ειναι προοδευτικο και αριστερο αλλα οταν τα λεει ο μητροπολιτης πειραιως ειναι φασιστας? τοτε και εσυ εισαι φασιστας που καταγγελεις το ισραηλ!!! και ο σεραφημ τα εβαλε με το σιωνισμο και τους αμερικανοεβραιους καπιταλιστες και μπραβο του!! ουτε το κρατος του ισραηλ κατηγορησε οπως εχεις κανει εσυ πολλες φορες ουτε τον εβραικο λαο με τον οποιο δεν μας χωριζει απολυτως τιποτα!!! καλη χρονια να εχεις..

Ανώνυμος είπε...

Τα όσα είπε ο μητροπολίτης για το παγκόσμιο παιχνίδι είναι γνωστά νομίζω,δεν μας είπε κάτι καινούριο και λίγο πολύ όλοι συμφωνούμε ότι κάπως έτσι έχουν τα πράγματα.Φαντάζομαι ότι η παρεξήγηση έγινε με όσους εκφράζονται κομματικά μέσω του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ καθώς είναι η πάγια άμυνα αυτών των κομμάτων όταν δέχονται κριτική να αντεπιτίθονται με το ακροδεξιοφασιστικό τροπάριο.

Ανώνυμος είπε...

ΧΥΝΩΩΩΩΩ ΣΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ!!!! ΓΑΜΩ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

Ένα τεράστιο μπράβο σε αυτό τον άνθρωπο που έχει το θάρρος να τα βάζει με το εβραϊκό λόμπι.Λέει τα πράγματα έξω από τα δόντια.
Αλήθεια πως είναι δυνατών να τον κατηγορείς όταν το μπλογκ αυτό είχε στραφεί εκατοντάδες φορές εναντίων των Εβραίων ,του ΔΝΤ και των πολιτικών λέγοντας ακριβώς τα ίδια τα πράγματα.ΤΟ ΛΙΓΌΤΕΡΟ ΓΕΛΟΊΑ ΑΥΤΉ Η ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ βασισμένα σε σκοπιμότητες με κύριο γνώμονα την προπαγάνδα ενάντια στην εκκλησία.
Ένα τεράστιο μπράβο στον αριστούχο της νομικής Αθηνών ,μοναχοπαίδι μιας πάμπλουτης οικογένειας που αποφάσισε να δωρίσει την περιουσία που κληρονόμησε σε ιδρύματα και να γίνει παπάς.Μακάρι να βρεθούν και άλλοι σαν αυτόν.

Υ.Γ. Περιμένω την ανάρτηση που θα γράφει "μπράβο στο ΔΝΤ που μας έσωσες ,το μόνο αγαθό κράτος είναι το Ισραήλ"
(Πόσο τεράστια αλήθεια είναι αυτό που λέει για το ΣΥΡΙΖΑ)

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ! ΚΑΤΩ ΟΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

1:03 μμ για να χυνεις γριες φανταζομαι ποσο αρρωστος θασαι..κανα σοβαρο επιχειρημα εχεις? αν οχι βουλοσε το καφρουλα..

Ανώνυμος είπε...

1:12 μμ συμφωνω φιλε!! ζητω οι εβραιοι.. σκατα στους μουσουλμανους, στους κκεδες, και στους συριζαιους, οπως και στον πρεζα που εβριζε τους ηρωικους ισραηλινους καταδρομεις που καθαρισαν τους μογγολοτουρκους του μαβι μαρμαρα..

Ανώνυμος είπε...

τοτε καραγκιοζης εισαι και εσυ που βριζεις εναν ανθρωπο που λεει ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ΔΝΤ..ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΕ ΒΟΔΙΑ..ΕΧΟΥΜΕ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ..

Ανώνυμος είπε...

1:12 μμ Ο ΡΟΘΤΣΑΙΛ Ο ΡΟΚΦΕΛΕΡ Ο ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ? ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΑ ΕΒΑΛΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ..ΦΙΛΕ ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ? ΕΔΩ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΕΡΑΦΕΙΜ..ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ..http://www.youtube.com/watch?v=ODFwhapMRvI

Ανώνυμος είπε...

Ο Σερφαφειμ ενας ακροδεξιος ρατσιστης αντισημιτης μαλακας ειναι σαν αρκετους αλλους φανατικους θρησκοληπτους μητροπολιτες οπως ο Ανθιμος και ο Αμβροσιος που συνεχως ανακατευονται με τα πολιτικα. Περα απο αυτο τερμα με τη συνεχη συνωμοσιολογια. Μονο στο τριτοκοσμικο κρατιδιο του Ελλαδισταν συναντα κανεις τετοιες καταστασεις. Και ο Ροκφελερ παρεπιπτοντως ΔΕΝ ειναι εβραιος.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΣΟΚΑΡΑΑΑΑ ΡΕΕΕΕΕ!
ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΛΑΜΟΓΙΕΕΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

1:56 μμ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ..Ο ΡΟΚΦΕΛΕΡ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΤΙΣΙΜΙΤΗΣ ΕΙΜΑΙ..ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΨΗΦΗΣΑ ΓΙΑ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟ..ΓΚΕΓΚΕ?

Ανώνυμος είπε...

2:07 μμ Η οικογενεια Ροκεφελερ σε αντιθεση με την κοινη αντιληψη που επικρατει στην Ελλαδα, ΔΕΝ ειναι εβραιοι. Δες και την αγγλικη Βικιπαιδεια:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rockefeller_family

Ανώνυμος είπε...

2:11 μμ πολλα αμερικανικα ντοκυμαντερ λενε οτι οι ροκφελερ ειναι εβραιοι..αλλα και να μην ειναι ειναι ολος ο αλλος συρφετος οπως οι ροθτσαιλντ φορντ κλιντον ολμπραιτ κισσινγκερ γουλφοβιτς κα..στην δε ευρωπη εβραιοι ηγετες ηταν και ειναι οι μπαροζο, σιρακ ,ο στρος καν,ο σαρκοζι, η μερκελ, ο καμερον,κα στην δε ελλαδα τους ξερουμε..δεν ειναι αναγκη να τα ξαναλεμε..

Ανώνυμος είπε...

2:22 μμ http://www.facebook.com/photo.php?fbid=134656446572410&set=a.145197478851640.25643.118169434887778

Ανώνυμος είπε...

Γενικά, όποιος έχει αντισημιτικές και μισαλλόδοξες απόψεις, βρίσκει πρόσφορο έδαφος να τις εκφράσει στην Ελλάδα.
Όσον αφορά τον συγκεκριμένο μητροπολίτη, σίγουρα αποτελεί ντροπή γιά τη θρησκεία την οποία εκπροσωπεί, με την οποία οι ιδέες του όπως φαίνεται δεν έχουν καμία σχέση. Άνθρωπος με τέτοιο μίσος, αναρωτιέμαι γιατί θέλησε να γίνει κληρικός.

Ανώνυμος είπε...

Πρέζα άντε γαμήσου εσύ και οι προπαγανδιστικές σου αντιλήψεις.

Ανώνυμος είπε...

2:55 μμ σου αφιερωνω το ποιημα του καρυωτακη.."λευτερια λευτερια θα σαγορασουν εμποροι και κονσορτσια και ΕΒΡΑΙΟΙ..ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΜΑΣ ΤΑ ΧΡΕΗ" μηπως ηταν και ο καρυωτακης ναζιστης και φασιστας? εδω το ποιημα με την φωνη του αξεχαστου ξυλουρη..http://www.youtube.com/watch?v=NLFT9doJUBE

Ανώνυμος είπε...

Τωρα πρεζα υποστηριζεις εβραιους;μη νομιζεις οτι σε εχουν και καμια αναγκη.Επειτα ειναι αναγκη να σκυλοβριζουμε εναν κληρικο; Δε δικαιουνται να εχουν αποψη;Γιατι δε σκυλοβριζεις ετσικαι οποιοδηποτε σουργελο καθε παραταξης που λεει το μακρυ και το κοντο του;

Ανώνυμος είπε...

2:22 μμ Δεν ξερω και ουτε με νοιαζει τι λενε τα συνωμοσιολογικα ντοκυμαντερ απο αγνωστους συντελεστες που βλεπεις, εγω βλεπω τις επισημες πηγες. Οι Φορντ εβραιοι??? Ελεος! Ο Χενρυ Φορντ ηταν φιλοναζιστης και γνωστος αντισημιτης. Και ο Σιρακ, οι Κλιντον, ο Μπαροζο, η Μερκελ ΔΕΝ ειναι εβραιοι. Οσο για τον Σαρκοζυ ειναι μονο κατα ενα ποσοστο εβραιος. Και αμα πασχεις απο υπερμετρη εβραιοφοβια οπως και οι ακροδεξιοι ομοιδεατες σου, πανε ψηφισε κανενα Αδωνη ή κανενα Μιχαλολιακο.

Ανώνυμος είπε...

3:40 ΟΧΙ, οι κληρικοι δεν πρεπει να ασχολουνται με την πολιτικη ιδιως αμα ειναι να εκφραζουν ρατσιστικες, μισαλλοδοξες και σκοταδιστικες αποψεις σαν αυτες του Σεραφειμ.

Ανώνυμος είπε...

3:52 μμ γεισου ρε δημοκρατη!!! ολοι εχουν το δικαιωμα της γνωμης εκτως απο τους παπαδες ετσι? μηπως να τους αφαιρεσουμε και τα πολιτικα δικαιωματα? μηπως να κλεισουμε τις εκκλησιες και να απαγορευσουμε την θρησκεια οπως εκαναν μεγαλοι δημοκρατες σαν τον χοτζα και τον τσαουσεσκου? πειτε κιαλλα ναχουμε να γελαμε..

Ανώνυμος είπε...

3:50 μμ το βικιπεδια επισημη πυγη? χαχαχα!! οσο γιατον αδωνη και το λαος δεν ξερω αν το ξερεις αλλα ειναι υπερ της συμμαχιας με το ισραηλ...για τον καμερον δεν μου ειπες ουτε για τον γουλφοβιτς ουτε για τον ριτσαρντ πελσ ουτε για τον στρος καν ουτε για τον κισσινγκερ..ο μπρεζινσκι εβραιος δεν ηταν και αυτος? οσον αφορα τον μιχαλολιακο δεν γουσταρω τους ναζι..πρωτον γιατι και ο χιτλερ εβραιος ηταν και δευτερον γιατι με το "ολοκαυτωμα" οι ναζι αγιοποιησαν τους εβραιους, τους εκαναν ηρωες, και τραβαει σημερα ο πλανητης αυτα που τραβα..η λυση δεν ειναι να τους εξοντωσουμε, η λυση ειναι να τους ξεσκεπασουμε στα ματια της παγκοσμιας κοινης γνωμης και μετα απλα να τους γραψουμε στα παλια μας τα παπουτσια...

Ανώνυμος είπε...

Δεν εννουσα οτι δεν πρεπει να εχουν ελευθερια του λογου αλλα οχι να ανακατευονται τοσο πολυ με την πολιτικη οπως γινεται εδω στο Ελλαδισταν. Δες αλλες συγχρονες ευρωπαικες χωρες σαν την Γαλλια, την Γερμανια και την Ιταλια και πες μου αν ειναι το ιδιο με εδω περα που ολοι σχεδον οι δημαρχοι ορκιζονται με θρησκευτικο ορκο και η βουλη γεμιζει στην κυριολεξια με ιερεις. Ουτε στην Τουρκια δεν γινεται αυτο. Μονο στο Ιραν.

Ανώνυμος είπε...

4:17 μμ πλακα κανεις? ο παππας που ειναι αρχηγος κρατους -του βατικανου- δεν εκφραζει αποψεις για τα πολιτικα πραγματα? εδω παει στην βραζιλια και στην αφρικη και τους λεει αν θα βαζουν προφυλακτικο η οχι..το να πει ενας ιερωμενος μια αποψη για μεγαλα και σοβαρα θεματα αυτο δεν ειναι πολιτικος παρεμβατισμος..πολιτικος παρεμβατισμος θα ηταν εαν ελεγε η εκκλησια επισημα στους πιστους ψηφιστε το ταδε κομμα..

Ανώνυμος είπε...

@4:16 μμ Η βικιπαιδεια ειναι εγκυρη πηγη τουλαχιστον σε γνωστα θεματα οπως με τους πολιτικους. Αν εσυ δεν την εμπιστευεσαι φερε μου καμια αλλη εγκυκλοπαιδεια σαν την Μπριτανικα για παραδειγμα. Οι υπολοιποι που ειπες μπορει να ειναι εβραιοι αλλα αυτο δεν σημαινει κατι. Το ξερω οτι ο Αδωνης και το Λαος ειναι υπερ του Ισραηλ αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι αντισημιτες. Αυτοι απλα θελουν να δημιουργησουν μια Ελλαδα ισψυση σαν το Ισραηλ. Και δεν διαφερεις και πολυ απο τους χρυσαυγιτες γιατι εισαι εξισου ρατσιστης και συνωμοσιολογος. Οσο για τον Χιτλερ δεν ειναι βεβαιο οτι ηταν εβραιος αλλα και να ηταν δεν εχει καμια σημασια. Και οι εβραιοι μια χαρα ειναι οπως και ο πλανητης.

Ανώνυμος είπε...

4:25 μμ Αλλο αυτο και αλλο ο Παπανδρεου να προσκαλει τον Ιερωνυμο μεσα στη Βουλη σε συνεδριασεις η σε ορκους. Και ο Ανθιμος δηλαδη δεν εκανε ππολιτικους παρεμβατισμους οταν ελεγε να μην ψηφιζουν Μπουταρη??? Σε ολα σχεδον τα κρατη της Ευρωπης ακομα και στην Ιταλια που ειναι ο Παπας και το Βατικανο υπαρχει διαχωρισμος κρατους-εκκλησιας σε αντιθεση με την τριτοκοσμικη χωρα που ζουμε.

Ανώνυμος είπε...

4:26 μμ ρατσιστης θα ημουν εαν ηθελα την φυσικη τους εξοντωση..το να μην θελω ομως να ερχεται ο στρος καν ως καισαρ μες την βουλη μου και να με διαταζει αυτο δεν ειναι ρατσισμος ειναι αξιοπρεπεια..αληθεια οι εβραιοι που λενε στα ιερα τους κειμενα οπως το ταλμουδ οτι ειναι εκλεκτος λαος και πρεπει οι αλλοι να τους υπηρετουν αυτοι δεν ειναι φασιστες και ρατσιστες?

Ανώνυμος είπε...

4:30 μμ ποτε δεν ειπε ο ανθυμος να μην ψηφισουν μπουταρη..αυτο που ειπε ηταν- οταν πηγε ο μπουταρης ψηφοθυρικαν να τον προσκυνησει-"απο την μια με βριζεις και απο την αλλη θες την ευλογια μου?" οσον αφορα την συμμετοχη του ιερωνυμου στο υπουργικο κακως ο ιερονυμος πηγε,,

Ανώνυμος είπε...

4:34 μμ Ρατσιστης εισαι απο τη στιγμη που πιστευεις σε προκαταληψεις και θεωριες συνωμοσιας. Ο Στρος Καν ηρθε στη βουλη επειδη η Ελλαδα υπεγραψε το μνημονιο. Αν εσυ δεν συμφωνεις με αυτο τοτε δεν πρεπει να εχεις προβλημα με αυτον αλλα με τα κομματα που το υπεγρααψαν, δηλαδη το Πασοκ και το Λαος. Δηλαδη αμα δεν ηταν εβραιος αλλα Γαλλος, Γερμανος ή Κινεζος δεν θα ειχες προβλημα μαζι του? Οσο για τα ιερα κειμενα αν αυτα τα εχεις διαβασει σε κανενα βιβλιο του Πλευρη η σε κανενα ακροδεξιο σιτε ειναι πλαστα.

Ανώνυμος είπε...

'Οσο για τον Χιτλερ δεν ειναι βεβαιο οτι ηταν εβραιος' κοιτα εδω...http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=264950&ct=2&dt=24/04/2009 και εδω..http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artid=4590796 το πρωτο απο το βημα μιλα για τον δισσεγκονο του χιτλερ που διδασκει σημερα ταλμουδ!!! στο ισραηλ και το δευτερο απο τα νεα που αναφερεται σε ερευνα dna συγγενων α βαθμου του χιτλερ..

Ανώνυμος είπε...

4:41 μμ εαν εχεις τα αυθεντικα δωσε λινκ..το ιδιο προβλημα θαχα οποιας εθνικοτητας και να ηταν..αλλα κατα διαβολικη συμπτωση οσοι ειναι στην παγκοσμια τραπεζα και στο ΔΝΤ παντα εβραικης καταγωγης η θρησκειας ηταν...για τον παπανδρεου-τσαντ-μινεικο ακυρο το επιχειρημα καθως συμπατριωτης του στρος καν ειναι..

Ανώνυμος είπε...

4:42 μμ Ακομη και να ειχε εβραικη καταγωγη ο Χιτλερ τι σημαινει αυτο?

Ανώνυμος είπε...

ρε "δημοκραταροι" του Καρα Τζαφερη, αν αυριο-μεθαυριο βγει κανενας κακομοιρης εφημεριος και βασισμενος στο "ο εχων δυο χιτωνας να διδει τον εναν" (καθως και αλλα ωραια που λεει το Ευαγγελιο) καλεσει το χριστεπωνυμο πληρωμα, να βοηθαει τους ξενους, να διεκδηκει δικαιωματα και να ψηφισει Αριστερα, ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΛΕΤΕ? ΘΑ ΛΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ?

- θα τον καθαρισετε την ωρα της Θειας Λειτουργιας, να τι θα κανετε... εχει γινει στο Σαλβαδορ, πριν πολλα πολλα χρονια

λες και δεν σας ξερουμε: οι παππαδες πρεπει να εχουν αποψη, αρκει να ειναι η δικη μας αποψη

αιντε τωρα, τραβατε να μπειτε κατω απο το ρασο του Ανθιμου, να τον παρηγορησετε μετα το σεξ που εφαγε στις δημοτικες....

Ανώνυμος είπε...

4:48 μμ πολλοι ιερεις βοηθουν φτωχους αλλοδαπους και καλα κανουν..αυτο ομως περι ψηφου στην αριστερα ειναι ακυρο..ο μητροπολιτης δεν ειπε ψηφιστε το ταδε πολιτικο κομμα..γενικη τοποθετιση για το παγκοσμιο εβραικο κεφαλαιο που ελεγχει αμερικη-ευρωπη εκανε..αφηστε λοιπον τα γκεμπελιστικα..βριζετε τον γκεμπελς αλλα ακολουθειτε μια χαρα τις τακτικες του..

Ανώνυμος είπε...

4:47 μμ σημαινει πως οτι εκανε το εκανε για να εχουν οι εβραιοι κρατος και να μπορουν μεσω της "κλαψας" και του χρηματος να επιβαλουν την αποψη τους στα αλλα εθνη..

Ανώνυμος είπε...

4:52 μμ Ρε μαλακα συμφωνεις με αυτον τον ρατσιστη ακροδεξιο συνωμοσιολογο μητροπολιτη γιατι εχεις ακριβως τις ιδιες ιδεες με αυτον! Αυτος ο φαντικος θρησκοληπτος Σεραφειμ δεν ειπε ρατσιστικες φρασεις μονο για εβραιους, αλλα και για ''σατανιστες'' μασωνους, ομοφυλοφιλους, μουσουλμανους, Τουρκους

Ανώνυμος είπε...

4:55 μμ Τι λιακοπουλικα ειναι αυτα που λες?? Ελεος.

Ανώνυμος είπε...

Γαμώ το ολοκαύτωμα , γαμώ την Άννα φρανκ, γαμιεται όλη η φυλή του Αβραάμ!
Μουνοπανα έρχεται η ώρα που θα ξαναπαρετε την θέση που σας αρμόζει στο μπάνιο δίπλα στα αφρολουτρα και τα σαμπουαν,μαζί με κάθε φιλαράκι σας!
Πλησιαζει ο καιρός πουστρακια πλησιάζει !!!

ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ είπε...

5:32 μμ ΑΥΤΑ ΤΑ ΗΛΙΘΙΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΤΡΑΒΑ ΠΕΣΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΡΟΥΜ ΜΕ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΑΚΙ ΤΗΣ ΦΑΠΑΣ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΟΥ? Btw η ελληνική σημαία είναι εξαιρετικά χρήσιμη για προσάναμμα.

Ανώνυμος είπε...

Μετά την κωλοτούμπα στο θέμα της καρτας του πολίτη που αρχικά είχατε γράψει http://prezatv.blogspot.com/2010/09/blog-post_2610.html και http://prezatv.blogspot.com/2010/09/2011-hello-big-brother.html και στραφήκατε υπέρ του φακελώματος νόμιζα πως ήσασταν για γέλια.Τελικά έκανα λάθος είστε για κλάματα.
Να θυμίσω πως όταν η Αμερική βομβάρδιζε την Γιουγκοσλαβία είχε στείλει βοήθεια η εκκλησία ,άρα πρέπει να γίνει και μια ανάρτηση για τους καλούς Αμερικάνους.

6:22 Πάμε όλοι μαζί "μπράβο στο Ισραήλ και τους Αμερικάνους" τώρα αν σκότωσαν και μερικά εκατομμύρια ανθρώπων για καλό το έκαναν.

Ανώνυμος είπε...

και μετα σου λεει, Χριστουγεννα και Μερες Αγαπης κτλ...
που και να μην γεννιοταν ο Χριστουλης! :ρ

Υ.Γ. συνεχιστε ετσι αμαρτωλοι του ΛάΟΣ και σε συντομο χρονικον διαστημα θα βραζετε στα καζανια της Κολασεως και θα σας γ***νε μαυροι(!!!) διαβολοι...

Ανώνυμος είπε...

7:21
Κρέμαγε η ΠΚΣ αφίσα στην σχολή μου κατά του Ισραήλ και οι αναρχικοί κόλλαγαν αφίσες για τους δολοφόνους Ισραηλίτες και είχαν και μια σημαία της Παλαιστίνης πριν μερικούς μήνες.Ακροδεξιοί του ΛΑΟΣ είναι και αυτοί;Ωραία γιατί είδα μια κνίτησα που ήταν ωραίο πλάσμα ,να την βάλουν στο ίδιο καζάνι με εμένα παρακαλώ.

Ανώνυμος είπε...

1:03 εισαι πολυ αχρειος.
αχρηστο υποκειμενο.
αμορφωτε του κερατα.
να σε χαιρονται αυτοι που σε φερανε στον κοσμο γιατι ισως ειναι οι μοναδικοι που φερανε ενα ζωο σαν εσενα αμορφωτο και αγνωμων τερας.
αλλα μαλλον αυτη την παιδεια και τα παραδειγματα θα σου εχει δωσει η οικογενεια σου (αν εχεις και αν ξερεις τι σημαινει οικογενεια)αλλα ξεχασα τα ζωα δεν εχουν οικογενεια.

Ανώνυμος είπε...

11:37 ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΕΤΑΞΕ ΠΑΛΙΟΜΠΑΣΤΑΡΔΕ ΠΟΥΣΤΟΚΑΡΙΟΛΗ!!!

PAN GEO είπε...

Βρέ άσχετε, έχεις γνώση επί αυτών τών θεμάτων;
Αλήθεια, δέν είναι όσα είπε;
Κάνε καί καμιά έρευνα, μπάς καί ξεστραβωθείς λίγο.......

Ανώνυμος είπε...

9:20 Εσύ σκάσε ρε παπαδοκρατούμενε θρησκόληπτε γαμώ το πολυτονικό σου αρχιμαλάκα που έρχεσαι σε προοδευτικό μπλογκ και μας πρήζεις με τις μεσαιωνικές σου μαλακίες.

Ανώνυμος είπε...

1:54 μμ τωρα σε πειραξε και το πολυτονικο καφρουλα? και τι θα πει "προοδευτικο"? να ακουγονται μονο αυτα που γουσταρεις εσυ? αντε ρε..

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον 1:56 και τον 2:55. Όσον αφορά τον συγκεκριμένο Μητροπολίτη, οι Εβραίοι είναι απλά η γεύση του μήνα. Πριν ήταν οι gay, οι Άγγλοι κτλ. Kαι ποιός ξέρει ποιός θα ακολουθήσει, ίσως οι ξανθές, αυτοί που έχουν παραπάνω κιλά, αυτοί που ψήφισαν Καμίνη και Μπουτάρη.

(Βρε 3:36 μου, τον Καρυωτάκη βρήκες γιά παράδειγμα; Θέλω να πω, όταν ένας άνθρωπος το μόνο που σκέφτεται όλη μέρα είναι πώς θα αυτοκτονήσει, δεν είναι πιά και παράδειγμα ψυχικής υγείας).

Ανώνυμος είπε...

1:58 ετσι μπραβο δειξε το ποιον σου ως ζωο που εισαι.
εσενα ουτε μπασταρδο δεν πρεπει να σε αποκαλει καποιος γιατι αυτο σημαινει οτι σε γεννησε καποια μανα , πραγμα αδυνατο γιατι τετοιο αμορφωτο ζωο καμμια μανα δεν θα ηθελε να γεννησει.
αλλωστε τα μιαρα κανεις δεν τα θελει.και εσυ αποδυκνειεις ποσο μιαρος εισαι .
χωρις επιχειρηματα ,χωρις γνωσεις (αλλα με ενα λεξιλογιο ''θαυμασμου'')προσπαθεις να αποδειξεις τι;οτι οποιος σημερα λεει αληθεια δεν πρατει σωστα;οτι ολα οσα λεει ειναι ψεμματα;αν ειχες μυαλο (αν ξερεις τι ειναι γιατι αμφιβαλλω {θα σε ενημερωσω αργοτερα τι ειναι το μυαλο, ποια η λειτουργικοτητα του και τι προσφερει στον ανθρωπο })θα καταλαβαινες οτι πρεπει καποιος να πει πως ειναι η αληθεια και οχι με μισολογα .αλλα για σενα ειναι δυσκολα αυτα .ξυπνα βλακα και το βασικοτερο προσπαθησε να μαθεις τι ειναι το μυαλο και να μαθεις οτι διαλογος σημαινει ακουω -μιλω-ακουω και ολα αυτα μεσα σε κοσμιους διαλογους βλακακο.ενισχυεις την αποψη μου οτι εισαι ενα αμορφωτο και αγνωμων τερας.
και οτι αυτη την παιδεια και τα παραδειγματα σου εχει δωσει η οικογενεια σου (αν εχεις και αν ξερεις τι σημαινει οικογενεια)αλλα ξεχασα τα ζωα δεν εχουν οικογενεια.
εκτος και αν νομιζεις οτι η αγελη ειναι οικογενεια .
να΄σαι καλα και καλη χρονια , παντα υπαρχει η ελπιδα, μην απογοητευεσαι ,αν προσπαθησεις και αν μαθεις να συναναστρεφεσαι με ανθρωπους ,καποια στιγμη θα αλλαξεις και θα μαθεις τι ειναι η κοινωνια και οτι αποτελειται απο συνολα ανθρωπων ,με πρωτη μορφη κοινωνιας την οικογενεια (σου βαζω δυσκολα αλλα αξιζει να προσπαθησεις).