Σε σημείο καμπής έφτασαν το 2010 οι διαφημιστικές δαπάνες στο Διαδίκτυο, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τις διαφημίσεις σε εφημερίδες, σύμφωνα με έρευνα του ιστότοπου eMarketer.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% το 2010 και θα φτάσουν στα 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του χρόνου και θα φτάσουν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής», δήλωσε ο Τζεφ Ράμσεϊ, διευθυντής του ιστότοπου eMarketer. «Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη στροφή στην ψηφιακή διαφήμιση», πρόσθεσε.
Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φτάσει φέτος στα 168,5 δισεκατομμύρια δολάρια και η δαπάνη στο Ιντερνετ αναμένεται να φτάσει στα 28,5 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με το eMarketer.
Κ.ΤΖ. (Πηγές: «Guardian», ΑΠΕ)
ΠΡΕΖΑ TV
21-12-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου