Πέμπτη, Δεκεμβρίου 23, 2010

ΚΟΒΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΑ ΚΟΜΙΣΤΡΑ Ο ΟΣΕ…ΓΑΜΗΣΑΝ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΛΑΪΚΟ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Σημαντικές αλλαγές στο πλέγμα των δρομολογίων, με κατάργηση γραμμών και αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, προωθεί από το νέο έτος η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλεται για δραστική μείωση των ελλειμμάτων και με απώτερο στόχο η εταιρία να καταστεί βιώσιμη μέσα στο 2011.

Όπως ανακοινώθηκε αργά το βράδυ της Τετάρτης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σκοπεύει το επόμενο τρίμηνο να εισάγει νέο πλέγμα δρομολογίων, που θα είναι εναρμονισμένο με τις ανάγκες του επιβατικού κοινού και συγκεκριμένα προωθούνται οι εξής δράσεις:

    * Η ενίσχυση του σιδηροδρομικού έργου με συμπληρωματικές οδικές μεταφορές, που θα τροφοδοτούν τους σταθμούς του τρένου από μεγάλα αστικά κέντρα. Για πρώτη φορά πόλεις, όπως τα Γιαννιτσά, τα Ιωάννινα και τα Γρεβενά, θα συνδεθούν μέσω λεωφορείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τους σταθμούς τρένου σε Πλατύ και Καλαμπάκα. Επίσης, η Καλαμάτα και η Τρίπολη θα συνδεθούν οδικά με τον σταθμό της Κορίνθου και τον Προαστιακό, αξιοποιώντας έτσι πιο αποτελεσματικά την υπάρχουσα οδική και σιδηροδρομική υποδομή.
    * Η απευθείας πρόσβαση της Στέρεας Ελλάδας και της Θεσσαλίας με το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, η οποία θα εξασφαλίζεται με μια απλή μετεπιβίβαση στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), όπου πλέον θα σταματούν με ανταπόκριση στον Προαστιακό όλες οι αμαξοστοιχίες του άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης.
    * Η σύνδεση των τρένων με το λιμάνι του Πειραιά, από το καλοκαίρι του 2011 και η ανταπόκριση με τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, συνδέοντας έτσι τα νησιά των Κυκλάδων και την Κρήτη με τη Βόρεια και την Κεντρική Ελλάδα.

Σε ό,τι αφορά τα καταργηθέντα δρομολόγια, στην ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρεται ότι θα αξιολογηθούν για να ενταχθούν και πάλι στο δίκτυο, με την ανάπτυξη θεματικών τρένων προσανατολισμένων σε στοχευόμενες ομάδες επιβατών (π.χ. σχολικές εκδρομές σε Ναύπλιο και Φλώρινα), όπως και τουριστικές διαδρομές σε Θρησκευτικούς και Πολιτιστικούς προορισμούς.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε επίσης ότι από τις αρχές του νέου έτους αναστέλλονται προσωρινά ή διακόπτονται τα δρομολόγια στις γραμμές:

    * Αθήνα- Αλεξανδρούπολη - Αθήνα
    * Θεσσαλονίκη - Φλώρινα - Θεσσαλονίκη
    * Λάρισα - Καλαμπάκα - Λάρισα
    * Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα - Πάτρα
    * Καλαμάτα - Μεσσήνη - ΤΕΙ - Καλαμάτα
    * Κόρινθος - Τρίπολη - Ναύπλιο - Κόρινθος
    * Θεσσαλονίκη - Σκόπια - Βελιγράδι - Θεσσαλονίκη
    * Θεσσαλονίκη - Σόφια - Βουκουρέστι - Θεσσαλονίκη
    * Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη - Θεσσαλονίκη

Παράλληλα, επέρχονται αλλαγές στο πλέγμα των δρομολογίων και συγκεκριμένα:

    * Τα δρομολόγια Αθήνας - Θεσσαλονίκης 884 & 885 αναβαθμίζονται σε IC και καταργούνται οι σταθμεύσεις τους σε Αγ. Στέφανο και Αμφίκλεια.
    * Τα δρομολόγια IC Express Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιούν σταθμεύσεις στο Πλατύ και στο ΣΚΑ, με το συνολικό χρόνο του δρομολογίου να διαρκεί 4 ώρες και 50 λεπτά.
    * Τίθενται σε λειτουργία δύο (2) ζεύγη αμαξοστοιχιών Θεσσαλονίκη - Δίκαια - Θεσσαλονίκη.
    * Απλοποιήσεις σταθμεύσεων σε όλα τα δρομολόγια.

Επίσης, θα λειτουργήσουν λεωφορειακές γραμμές, εφόσον υπάρχει ζήτηση:

    * Αθήνα - Καλαμάτα - Αθήνα (χωρίς ενδιάμεσες σταθμεύσεις)
    * Πλατύ - Γιαννιτσά - Πλατύ (ανταπόκριση με IC Express)
    * Καλαμπάκα - Γρεβενά - Ιωάννινα - Καλαμπάκα
    * Λαμία - Καρπενήσι - Λαμία

Τέλος, σε ό,τι αφορά την τιμολογιακή πολιτική, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώθηκε ότι η τιμή των κοινών αμαξοστοιχιών θα είναι ανταγωνιστική των τιμών των αντίστοιχων δρομολογίων του ΚΤΕΛ.

Ενδεικτικά, η τιμή στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Καλαμπάκα από 8,90 διαμορφώνεται στα 15 ευρώ, τη στιγμή που η τιμή του ΚΤΕΛ για το αντίστοιχο δρομολόγιο είναι 17 ευρώ. Το δρομολόγιο Αθήνα -Θεσσαλονίκη θα διαμορφωθεί στα 39 ευρώ, παρόμοια με το ΚΤΕΛ. Για τα Inter City η τιμή στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη από 36,30 ευρώ διαμορφώνεται στα 55,20 ευρώ, με χρόνο ταξιδιού λιγότερο των 5 ωρών.

Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των παρεχομένων υπηρεσιών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εφαρμόσει σύντομα ένα σύστημα το οποίο θα παρέχει εκπτώσεις σε επιβάτες που κλείνουν έγκαιρα εισιτήριο (για παράδειγμα 20% έκπτωση για 3 μέρες προ-πώληση) και βοηθούν στην καλύτερη αξιοποίηση του τροχαίου υλικού, καθώς και σε πελάτες που χρησιμοποιούν συχνά το τρένο μέσω του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου και δεν επιβαρύνουν την εταιρεία με το κόστος έκδοσης εισιτηρίου.

Πηγή: ΑΠΕ

ΠΡΕΖΑ TV
23-12-2010

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

αντι να γαμάνε τις γραμμές και τις τιμές δεν κόβουν τους μισθούς των πρασινων παιδιών εκει μέσα;;;

Ακυρο,αλλα στο Ερρικος Ντυνάν ενας κατώτατος διευθυντής πτέρυγας παίρνει 20 με 30 χιλιάρικα το μήνα..
Για ψάξτε λίγο το στόρι με το Ντυνάν να δειτε τι απάτη έχει παίξει με την φορολογία του.... ;)