Αρχικα να ξεκαθαρισουμε πως ειμαστε 100% στο πλευρο των μεταναστων και των αγωνων που κανουν συνεχως,ωστε να μπορεσουν να ζησουν ειτε στη χωρα μας,ειτε περνωντας στην Ευρωπη,με αξιοπρεπεια την οποια τους στερησαν στις χωρες τους,οι περισσοτερες απο τις οποιες βομβαρδιζονται ακομη απο τις "συμμαχικες δυναμεις του ΝΑΤΟ" ή εχουν καταστραφει οικονομικα απο τις ιδιες μεγαλες δυναμεις...
Ειμαστε 100% υπερ οποιασδηποτε μορφης αγωνα για τα δικαιωματα αυτων των ανθρωπων,αλλα...
Ειμαστε αντιθετοι μεχρι εκει που δεν παει,στο ακρως προβοκατορικο φιασκο που εστησαν οι ανθρωπιστικες οργανωσεις και καποια απο τα κομματα της αριστερας τα οποια εμπλεκονται στην ολη υποθεση της καταληψης της νομικης...
Με τη πραξη τους,οχι μονο δεν βοηθησαν τους μεταναστες,αλλα για ακομη μια φορα τους στοχοποιησαν,τονωνοντας το Εθνικιστικο-φασιστικο-ρατσιστικο αισθημα που καλλιεργουν τα ΜΜΕ και τα κομματα της ακροδεξιας,τα οποια αβανταρονται στο μεταναστευτικο και απο την ιδια τη κυβερνηση...με αποτελεσμα να τους κανουν να χανουν το δικιο τους....
Ειμαστε 100% αντιθετοι στη καταληψη ενος δημοσιου Πανεπιστημιου,διοτι σε μια εποχη που η κυβερνηση ψαχνεται συνεχως ωστε να καταργησει το Πανεπιστημιακο ασυλο...το ολο φιασκο τους εδωσε ετοιμο άλλοθι με το οποιο...α) αποφασίστηκε απο τη Πρυτανεια της Νομικης να καταργηθει το ασυλο και να μπουν μεσα τα ΜΑΤ οποτε το επιθυμουν β) μεσα σε μια μερα δοθηκε η "ευκαιρια" να κατατεθουν απο τα κομματα της ακροδεξιας (ΝΔ και ΛΑΟΣ) 2 προτασεις για σχεδια νομου με τα οποια θελουν καταργηθει ολοκληρωτικα το Πανεπιστημιακο ασυλο.
Επισης,ο ΣΥΡΙΖΑ,δυστυχως για ακομη μια φορα με την εναλλαγη των θεσεων που ειχε μεχρι τη τελευταια στιγμη,βλεποντας πως τα πραγματα πηγαν να παρουν ασχημη τροπη,καθως χθες ολα κρεμονταν σε μια κλωστη ωστε να γραφτει η πιο μαυρη σελιδα της Ελλαδας απο τη μεταπολιτευση και μετα,επιβεβαιωσε το ποσο μεγαλο μπουρδελο ειναι.
Απο τη πλευρα της η Δημοκρατικη Αριστερα,επιβεβαιωθηκε για πολοστη φορα πως ουσιαστικα ειναι παρακλαδι,φερεφωνο και δημιουργημα του Πασοκ,το οποιο θα κολησει μαζι του στη πρωτη ευκαιρια που η κυβερνηση θα βρει τα σκουρα...Εντυπωση προκαλει το γεγονος πως στελεχη του δεν πηγαν ουτε μια φορα να επισκευφθουν τους μεταναστες στη νομικη για να εισακουσουν τα προβληματα τους.
Παραλληλα,ΛΑΟΣ και Νεα Δημοπρασια,βρηκαν πατημα ξανα ωστε να εκδηλωσουν τις ρατσιστικες ιδεολογιες τους,ενω ταυτοχρονα να προπαγανδισουν στα ΜΜΕ και στη κενη γνωμη το ποσο "κακο" ειναι το ασυλο...και το τι γινεται μεσα στα Πανεπιστημια οταν αυτο υπαρχει...λες και οι μεταναστες μπηκαν στη Νομικη για να τα σπασουν...
Αληθεια,ποιος θα αναλαμβανε την ευθυνη σε περιπτωση εισβολης των ΜΑΤ στη νομικη;;;
Συμφωνουμε 100% πως η καταληψη της νομικης σχολης,ηταν ισως μια ακραια μορφη διαμαρτυριας και ο μοναδικος τροπος για να εισακουστουν τα προβληματα αυτων των ανθρωπων...αλλα σε μια περιοδο...περα για περα υπουλη,σκοτεινη και επικινδυνη απ'ολες τις πλευρες...η επιλογη του συγκεκριμενου χωρου ουσιαστικα βοηθησε ολους αυτους που τοσο καιρο καλλιεργουν τη ξενοφοβια και το ρατσισμο,στο να "επιβεβαιωσουν" στο κοινο τους "το ποσο δικιο εχουν"...χρησιμοποιώντας ουσιαστικα την ολη κινηση οπως αυτοι γουσταραν μιας και ελεγχουν το συνολο των ΜΜΕ...
Τελος να σημειωσουμε πως η ιδια η κυβερνηση του Πασοκ και το Υπ.Προστασιας του Πολιτη θελησαν να γινει η καταληψη της νομικης σχολης,ωστε να γινουν οσα εγιναν χθες και να καλλιεργηθει το απαραιτητο Backround για τη καταργηση του Πανεπιστημιακου ασυλου και ως αποδειξη...ολοι γνωριζαν πως οι μεταναστες ερχονται απο τη Κρητη με πληρωμενα εισιτήρια απο ανθρωπιστικες οργανωσεις για να πανε να κανουν καταληψη στη νομικη...αλλα κανεις δεν τους εμποδισε στο δρομο...
Συνεπως το παιχνιδι ηταν ηδη προδιαγεγραμμένο...και στημενο στα μετρα ολων τους...
Και το ερωτημα ειναι...τωρα που οι μεταναστες εγκατασταθηκαν για 15 μερες σε αλλο κτιριο..τι γινεται;;;Θα βρεθει καποια λυση ή θα συνεχισουν να ειναι μπαλακι οργανωσεων και κυβερνησης;;;
Θα ανοιξει επιτελους ενας ουσιαστικος διαλογος για το μεταναστευτικο...ή το θεμα θα κουκουλωθει ξανα,αφηνοντας στη κενη γνωμη τη προπαγανδιστικη αποψη κατα των προσφυγων πολεμου και των οικονομικων μεταναστων που καλλιέργησαν τα Μεσα Μαζικης Εξημερωσης;
Εαν ποτε οργανωσεις για τα δικαιωματα των ανθρωπων θελησουν να κανουν μια πιο ουσιαστικη διαμαρτυρια για τους οικονομικους μεταναστες και τους προσφυγες πολεμου που ζουν στη χωρα μας...τους προτρεπουμε να οργανωσουν Πανελλαδικες συγκεντρωσεις διαμαρτυριας των μεταναστων,γενικες απεργιες,ενημερωση των μεταναστων για τα δικαιωματα τους,οπως επισης και συνεχεις παρεμβασεις στην Ε.Ε και οπουδηποτε αλλου μπορουν ωστε να μαθευτει παντου προς τα εξω το τι ειδους κολαστήριο ψυχων ειναι η Ελλαδα.
Οι καταληψεις πανεπιστημιακων χωρων...δεν ειναι λυση οπως αποδειχτηκε...και ειναι αρκετα επικινδυνες...
ΠΡΕΖΑ TV
28-1-2011
Ειμαστε 100% υπερ οποιασδηποτε μορφης αγωνα για τα δικαιωματα αυτων των ανθρωπων,αλλα...
Ειμαστε αντιθετοι μεχρι εκει που δεν παει,στο ακρως προβοκατορικο φιασκο που εστησαν οι ανθρωπιστικες οργανωσεις και καποια απο τα κομματα της αριστερας τα οποια εμπλεκονται στην ολη υποθεση της καταληψης της νομικης...
Με τη πραξη τους,οχι μονο δεν βοηθησαν τους μεταναστες,αλλα για ακομη μια φορα τους στοχοποιησαν,τονωνοντας το Εθνικιστικο-φασιστικο-ρατσιστικο αισθημα που καλλιεργουν τα ΜΜΕ και τα κομματα της ακροδεξιας,τα οποια αβανταρονται στο μεταναστευτικο και απο την ιδια τη κυβερνηση...με αποτελεσμα να τους κανουν να χανουν το δικιο τους....
Ειμαστε 100% αντιθετοι στη καταληψη ενος δημοσιου Πανεπιστημιου,διοτι σε μια εποχη που η κυβερνηση ψαχνεται συνεχως ωστε να καταργησει το Πανεπιστημιακο ασυλο...το ολο φιασκο τους εδωσε ετοιμο άλλοθι με το οποιο...α) αποφασίστηκε απο τη Πρυτανεια της Νομικης να καταργηθει το ασυλο και να μπουν μεσα τα ΜΑΤ οποτε το επιθυμουν β) μεσα σε μια μερα δοθηκε η "ευκαιρια" να κατατεθουν απο τα κομματα της ακροδεξιας (ΝΔ και ΛΑΟΣ) 2 προτασεις για σχεδια νομου με τα οποια θελουν καταργηθει ολοκληρωτικα το Πανεπιστημιακο ασυλο.
Επισης,ο ΣΥΡΙΖΑ,δυστυχως για ακομη μια φορα με την εναλλαγη των θεσεων που ειχε μεχρι τη τελευταια στιγμη,βλεποντας πως τα πραγματα πηγαν να παρουν ασχημη τροπη,καθως χθες ολα κρεμονταν σε μια κλωστη ωστε να γραφτει η πιο μαυρη σελιδα της Ελλαδας απο τη μεταπολιτευση και μετα,επιβεβαιωσε το ποσο μεγαλο μπουρδελο ειναι.
Απο τη πλευρα της η Δημοκρατικη Αριστερα,επιβεβαιωθηκε για πολοστη φορα πως ουσιαστικα ειναι παρακλαδι,φερεφωνο και δημιουργημα του Πασοκ,το οποιο θα κολησει μαζι του στη πρωτη ευκαιρια που η κυβερνηση θα βρει τα σκουρα...Εντυπωση προκαλει το γεγονος πως στελεχη του δεν πηγαν ουτε μια φορα να επισκευφθουν τους μεταναστες στη νομικη για να εισακουσουν τα προβληματα τους.
Παραλληλα,ΛΑΟΣ και Νεα Δημοπρασια,βρηκαν πατημα ξανα ωστε να εκδηλωσουν τις ρατσιστικες ιδεολογιες τους,ενω ταυτοχρονα να προπαγανδισουν στα ΜΜΕ και στη κενη γνωμη το ποσο "κακο" ειναι το ασυλο...και το τι γινεται μεσα στα Πανεπιστημια οταν αυτο υπαρχει...λες και οι μεταναστες μπηκαν στη Νομικη για να τα σπασουν...
Αληθεια,ποιος θα αναλαμβανε την ευθυνη σε περιπτωση εισβολης των ΜΑΤ στη νομικη;;;
Συμφωνουμε 100% πως η καταληψη της νομικης σχολης,ηταν ισως μια ακραια μορφη διαμαρτυριας και ο μοναδικος τροπος για να εισακουστουν τα προβληματα αυτων των ανθρωπων...αλλα σε μια περιοδο...περα για περα υπουλη,σκοτεινη και επικινδυνη απ'ολες τις πλευρες...η επιλογη του συγκεκριμενου χωρου ουσιαστικα βοηθησε ολους αυτους που τοσο καιρο καλλιεργουν τη ξενοφοβια και το ρατσισμο,στο να "επιβεβαιωσουν" στο κοινο τους "το ποσο δικιο εχουν"...χρησιμοποιώντας ουσιαστικα την ολη κινηση οπως αυτοι γουσταραν μιας και ελεγχουν το συνολο των ΜΜΕ...
Τελος να σημειωσουμε πως η ιδια η κυβερνηση του Πασοκ και το Υπ.Προστασιας του Πολιτη θελησαν να γινει η καταληψη της νομικης σχολης,ωστε να γινουν οσα εγιναν χθες και να καλλιεργηθει το απαραιτητο Backround για τη καταργηση του Πανεπιστημιακου ασυλου και ως αποδειξη...ολοι γνωριζαν πως οι μεταναστες ερχονται απο τη Κρητη με πληρωμενα εισιτήρια απο ανθρωπιστικες οργανωσεις για να πανε να κανουν καταληψη στη νομικη...αλλα κανεις δεν τους εμποδισε στο δρομο...
Συνεπως το παιχνιδι ηταν ηδη προδιαγεγραμμένο...και στημενο στα μετρα ολων τους...
Και το ερωτημα ειναι...τωρα που οι μεταναστες εγκατασταθηκαν για 15 μερες σε αλλο κτιριο..τι γινεται;;;Θα βρεθει καποια λυση ή θα συνεχισουν να ειναι μπαλακι οργανωσεων και κυβερνησης;;;
Θα ανοιξει επιτελους ενας ουσιαστικος διαλογος για το μεταναστευτικο...ή το θεμα θα κουκουλωθει ξανα,αφηνοντας στη κενη γνωμη τη προπαγανδιστικη αποψη κατα των προσφυγων πολεμου και των οικονομικων μεταναστων που καλλιέργησαν τα Μεσα Μαζικης Εξημερωσης;
Εαν ποτε οργανωσεις για τα δικαιωματα των ανθρωπων θελησουν να κανουν μια πιο ουσιαστικη διαμαρτυρια για τους οικονομικους μεταναστες και τους προσφυγες πολεμου που ζουν στη χωρα μας...τους προτρεπουμε να οργανωσουν Πανελλαδικες συγκεντρωσεις διαμαρτυριας των μεταναστων,γενικες απεργιες,ενημερωση των μεταναστων για τα δικαιωματα τους,οπως επισης και συνεχεις παρεμβασεις στην Ε.Ε και οπουδηποτε αλλου μπορουν ωστε να μαθευτει παντου προς τα εξω το τι ειδους κολαστήριο ψυχων ειναι η Ελλαδα.
Οι καταληψεις πανεπιστημιακων χωρων...δεν ειναι λυση οπως αποδειχτηκε...και ειναι αρκετα επικινδυνες...
ΠΡΕΖΑ TV
28-1-2011
42 σχόλια:
Μ. Λεονάρδου: Οι ‘’καημενούληδες’’ της Νομικής
Δημοσίευση 25/01/2011 20:35 Ανανέωση 25/01/2011 21:23
Σκέφτομαι τους λαθρομετανάστες στη Νομική, λυπάμαι απίστευτα αυτούς τους καημενούληδες και σκέφτομαι ότι, πραγματικά τους χρησιμοποιούν όλες οι πλευρές και όλα τα κόμματα, είτε για να λύσουν το θέμα του ασύλου, είτε για επαναφέρουν το θέμα της λαθρομετανάστευσης.
Αυτοί οι ίδιοι, που κάνουν απεργία πείνας δεν έχουν ιδέα για το πολιτικό παιχνίδι, που παίζεται στην πλάτη τους ενώ δίνεται η ευκαιρία σε κάποιους για ρατσιστικές κορώνες.
Με ανησυχεί ότι, με το κλίμα ξενοφοβίας που έχει καλλιεργηθεί το τελευταίο διάστημα, βλέπω απλούς ανθρώπους να φανατίζονται εναντίον των λαθρομεταναστών και να μην καταλαβαίνουν, πως πρόκειται για ανθρώπινες ψυχές.
Δεν είμαι υπέρ της ανεξέλεγκτης ροής λαθρομεταναστών αλλά το γεγονός πως, τόσα χρόνια δεν έχει ακολουθηθεί μια σωστή μεταναστευτική πολιτική, ότι δεν καταγράφονται και δεν φτιάχνουν νόμιμα χαρτιά με ευθύνη της πολιτείας, δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους φερόμαστε σαν να είναι ζώα.
Σίγουρα η Νομική δεν είναι χώρος για να καταφύγουν, αλλά δεν πήγαν μόνοι τους και το πιθανότερο είναι ότι δεν ξέρουν τι είναι η Νομική.
Μάρω Λεονάρδου, Δημοσιογράφος
ANTE GAMHSOU MWRH ROMPA
ΜΑΡΩ Σ ΑΡΕΣΕΙ Η ΜΑΥΡΗ ΠΟΥΤΣΑ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ? ΠΑΝΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΣΟΥ!
Καλά όλα αυτά! Αλλά δε μου λέτε? Έχουμε τα κοπρόσκυλα-τσοπανόσκυλα τα οποία ο,τι μαλακία τους πούνε πάνε και το κάνουν? Οι ίδιοι οι μετανάστες αφού θέλουν να έχουν τα δικαιώματα της κοινωνίας μας, οφείλουν να γνωρίζουν το καθεστώς και να προσέχουν τις κινήσεις τους (όχι παραπανω απ' ότι ένας κοινός Έλληνας πολίτης). Οπότε νομίζω πως μεγάλο μέρος του κραξίματος οφείλεται στους μετανάστες. Γιατί αυτοί (γαμώ μεν) κανουν τη διαδηλωσούλα τους (απεργία πείνας και καλά, λες και διαφορετικά θα μπορούσαν να τρώνε) και από την άλλη η κυβέρνηση και το κάθε είδος παρακράτους ρημάζει τα δικαιώματα των Ελλήνων φοιτητών (και όχι μόνο-διαχρονικά). Το άσυλο φίλοι μου σε μία κατάσταση εκτάκτου ανάγκης είναι το μόνο που μας σώζει. 40 χρόνια σχεδόν πριν είχαμε πόλεμο και ακόμη και σήμερα μας εντυπωσιάζει το γεγονός πως έσπασαν το άσυλο τότε. Ξέρω...το να είσαι οπισθοδρομικός δεν είναι καλό...ξέρω όμως επίσης ότι αλωνίζουν με τα δικαιώματα μας και πολύ θα χαιρόμουν να δω μία οργανωμένη δράση να παίρνει θέση στη χώρα μας (κι ας ξέφευγε και λίγο από τα δημοκρατικά πλαίσια). Ήρθε η ώρα μάλλον όσοι έχουν σώας τας φρένας και επικοινωνίες στην Ελλαδα, να την ξεσηκώσουν. Δεν χρειάζεται να πέσει χούντα για να "ενωθούμε"... Οι παρατάξεις σήμερα δεν είναι κομματικές.. Είναι διασυνδεσιακές.
Εδώ, λοιπόν, για να κλείνω εμείς οι Έλληνες βρίζουμε την τύχη μας κάθε μέρα που κάποιος μαλάκας τρώει τη θέση μας με τα "βύσματά" του...Οι μετανάστες φαντάσου τι έχουν να τραβήξουν. Και τέλος, ρε αλάνια θέλω πραγματικά να μου απαντήσετε σ' αυτό το ερώτημα.. Τη σήμερον ημέραν, με όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο καθένας μας, είτε προσωπικά, είτε οικογενειακά, είτε κοινωνίκα με την κωλοκυβέρνηση που έχουμε, θα έπρεπε να δίνουμε τόση βαρύτητα σε μετανάστες και το τι κάνουν? Και δεν λεω να τους αφήνουμε χύμα να μαλακίζονται. Αλλά...γαμώ την πουτάνα μου στα αρχίδια μου οι μετανάστες ρε Πρέζα και όλοι που κάθε μέρα πορωμένα συζητάτε για αυτούς. Και εδώ που τα λέμε...όλοι ξέρουμε τι προέλευσης είναι οι πουτάνες και τα ναρκωτικά μας...Δεν πεινάνε.. Εμείς μία πουτάνα βγάλαμε και τη γυρίσαμε σε τσόντα!
River Party
pantws aristeroi, deksioi, anarxikoi, olwn twn eidwn ideologies paiksane polu wraia to epikoinwniako paixnidaki tou pasok kai apo kei pou eprepe prwto thema na einai ta onomata twn paidiwn pou ta fagane apo thn siemens alaksane thn roh twn eidhsewn, pantote me thn voitheia tou Mega klp. Sygxarhthria se olous eisaste polu kaloi H8OPOIOI. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ ZWA.
Δίαβαζα συχνά το ΠΡΕΖΑ αλλά ποτέ πιά.
Αυτη είναι η πρώτη και τελευταία παρέμβαση μου εδώ.
Δεν είμαι ούτε Αριστερός ούτε Δεξιός ούτε αναρχικός αλλα απλά
ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.
Βρε τους καημένους τους ΜΑΡΟΚΙΝΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ τι τραβάνε στην Ελλάδα.
Στην χώρα τους επιτέθηκε το ΝΑΤΟ και ο πόλεμος τους ανάγκασε να έρθουν εδώ παρά την θέλησή τους.
Καταλάβετε οτι αν δεν αρχίσουμε να
πετάμε με τις κλωτσές έξω τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ τώρα σε λίγο θα γινει εμφύλιος εδώ.
Γελάτε και ειρωνεύεστε την αντίθετη αποψη τώρα βαφτίζοντάς την φασιστική η ρατσιστική αλλα αυριο όταν θα κόβονται κεφάλια θα παγώσει το ειρωνικό χαμόγελό στα χείλη σας φασίστες ανθέλληνες.
Αυτες οι μη κυβερνητικες οργανωσεις θα μαθουμε ποτε απο ποιον χρηματοδοτουνται?Μηπως ειναι κρατικοδιαιτες?Οποιος ξερει κατι ας το γραψει.
9.42 το προβλημα σου ειναι οτι θες μια επανασταση για τη χωρα σου.Εμεις θελουμε μια επανασταση για ολους.Οσο εχεις ααυτη την αποψη σου αξιζει να πεινας.Ψοφα τωρα.
Όπως βλέπετε για μια ακόμη φορά τίθεται ένα θέμα το οποίο απλά μας διχάζει σαν λαό.
"Οι μετανάστες πρέπει να γυρίσουν πίσω, δεν τους θέλουμε!"
"Οι μετανάστες είναι και αυτοί πεινασμένοι άνθρωποι, με δικαίωμα να ζήσουν όπως όλοι μας!"
Όποια και αν είναι η γνώμη σου, σου δίνεται η αφορμή να τσακωθείς γι'αυτό στα μπλογκς, στα τηλεοπτικά παράθυρα, στο δρόμο...
Ξύπνα! Αυτό θέλουν...να διασπαστούμε και να κονταροχτυπιόμαστε, ποιος έχει δίκιο, εγώ έχω, όχι εγώ, όχι εμείς...
και στο τέλος γίνονται πράγματα που εμείς ούτε παίρνουμε χαμπάρι γιατί τσακωνόμαστε με τον αδερφό μας...
λοιπόν τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο, τουλάχιστον ας είμαστε εμείς μια ομάδα μεταξύ μας...γιατί σιγά σιγά μου φαίνεται θα φτάσει ο καιρός που θα πηγαίνουμε εμείς στις ξένες χώρες ζητιανεύοντας ένα κομμάτι ψωμί...
Καλως ρε 11:21 απλά θέλω να μου θυμίσεις πότε συγκεκριμένα ήμασταν ενωμένοι σαν ένα σύνολο ολόκληρος ο κόσμος. Προφανώς θέλω μία γενικότερη αλλαγή σε ολόκληρο τον κόσμο. Αν ο τόπος του κάθε ανθρώπου ήταν κατάλληλος για επιβίωση δεν θα υπήρχε λόγος για μετανάστευση. Αν ξαναδιαβάσεις το σχόλιό σου θα καταλάβεις πως εσύ είσαι που διαχωρίζεις πρόσωπα... "Εγώ...εμείς". Ποιοι εσείς ρε βλάκα? Και αν πεινάω εγώ, είναι επειδή πεινάει γενικά ο ελληνικός λαός... Και νομίζω στην Ελλάδα, την χώρα των ελλήνων, υπάρχει μια προτεραιότητα να λύσουμε δικά μας προβλήματα και έπειτα να αρχίσουμε να βοηθάμε αλλοδαπούς και γενικότερα άλλες χώρες. Οι μετανάστες με αφήνουν αδιάφορο. Όσο τους είμαστε και εμείς γι αυτούς.
Η ΚΝίτης είσαι που θες σταδιακή αλλαγή παγκόσμια. Ή αναρχικός που ονειρεύεσαι ουτοπίες για έναν κόσμο δίχως σύνορα δεμένο με αλληλεγγύη και τα σχετικά... Όπως και να 'χει, λυπάμαι που στο λέω, αλλά (τουλάχιστον εγώ) σου μιλάω γι αυτόν τον κόσμο, σε ρεαλιστική βάση. Τώρα και σήμερα. Σ' αυτόν τον κόσμο, με την συγκεκριμένη παιδεία και τρόπο που ανατραφηκε. Με αυτές τις, όποιες, αξίες. Αν εσύ έχεις τα μέσα να κινητοποιήσεις κάτι σε παγκόσμιο επίπεδο, εγώ αδερφέ θα σου γράψω και βιβλίο.
Η όλη πορεία της ιστορίας μας εδώ και 50 χρόνια τείνει στο να μας κάνουν να ξεχάσουμε το ποιοι είμαστε και να χάσουμε και την ηρεμία μας. Και όχι μόνο εμείς αλλά καθε χώρα. Δεν είμαι εθνικιστής αλλά αγαπώ την πατρίδα μου. Το μόνο που βλέπω, όσον αφορά τουλάχιστον το θέμα για το οποίο αρχικά άρχισα να γράφω, είναι πως δίνουμε διαστάσεις σε ότι μαλακία κάνουν μετανάστες χωρίς κάποιο λόγο. Ναι, εχουν δικαίωμα για ζωή και για καλοπέραση. Αλλά νομίζω πως βρισκόμαστε σε μία κρίση όχι μόνο οικονομική...
River Party
η ασχετοσύνη αρκετών που είτε πολιτικοποιήθηκαν λόγω κρίσης είτε το παίζουν έξυπνοι λόγω ίντερνετ τους κάνει και φαίνονται φασίστες όταν προσπαθούν να γράψουν δυο λόγια σχετικά με αυτά που έχουν στο κεφάλι τους.
Από την άλλη τα γνωστά καμενακια των ακροδεξιών κομμάτων αλλα και των οργανώσεων μαχαιροβγαλτών όπως η Χρυσή Αυγή μας τα έχουν πρήξει στο ίντερνετ γράφοντας ότι παπάρα μπορούν όπου μπορούν.
Παραγώμενος πλούτος στην Ελλάδα υπάρχει αλλά τον τρώνε άλλοι. Ιστορικά το κεφάλαιο είχε σαν εργαλείο τον φασισμό των ανεγκέφαλων αλλά εκφράστηκε και απο τις δεξιές ιδεολογίες.
Η "αριστερά" του κυνοβουλίου πήρε ιστορικά την απόφαση να αφήσει τα όπλα και να παίξει το παιχνίδι της δήθεν δημοκρατίας.
Τώρα που οι κώλοι σφίγγουν γιατί περνάμε ακόμα μια δομική κρίση του καπιταλισμού, τα εθνικοπατριωτικά ζόμπι βγήκαν από τις σπηλιές τους μήπως και φάνε κάνα κοκκαλάκι από το κενό εξουσίας που δημιουργείται.
Όποιος μιλάει για "πατρίδες" |"έθνη" "ελευθερία" χωρίς να κάνει λόγο για συμφέρον είναι το λιγότερο αδαής ή απλά απατεώνας.
Ο "πετριωτισμός" είναι το τελευταίο καταφύγιο των απατεώνων. Μια απλά ανάγνωση των δηλώσεων του απατεώνα Παπανδρέου είναι η καλύτερη απόδειξη.
Ο πλανήτης είναι σε άσχημη κατάσταση τη στιγμή που θα μπορούσαμε να δουλεύουμε λιγότερο, να έχουμε περιλθαψή και παιδεία και καθαρή ενέργεια.
Όποιος μιλάει για "αλλαγή" χωρίς να μιλάει για κατάργηση του καπιταλιστικού συστήματος απλά κοροϊδεύει τον εαυτό του και το κόσμο.
Πάντως ευτυχώς που υπάρχουν οι μετανάστες ανα τον κόσμο και δλινουν λόγο ύπαρξης στην ακροδεξιά και ναζιστική ιδεολογία. Πουθενάδες θα ήταν ούτως η άλλως.
Το ωραίο είναι ότι οι αντίστοιχοι φασίστες με τους δικούς μας , αν είναι στη Ρωσία μιλάνε για το μεγάλο Σλαβικό Έθνος, αν είναι στην Αμερική για το μεγάλο Αμερικάνικο έθνος και την Άρεια φυλή...
...φυσικά για καπιταλισμό κανένας δεν κάνει λόγο...είναι τώρα εποχές να τα βάλουμε με τους χρηματοδότες μας... ? δεν είναι. Σαν να μην έφτανε αυτό κατηγορούν όλους τους άλλους ότι τα παίρνουν από τους Μασώνους, από τους Εβραίους από τους εξωγήινους και πάει λέγοντας... οι ίδιες μπούρδες σε όλες τις χώρες με ελάχιστες διαφορές ώστε να ταιριάζουν με το τοπικό μάρκετινγκ της αφέλειας. Εδώ μέχρι και τους αναρχικούς κατηγορούν ότι είναι της CIA τη στιγμή που διεθνώς αν είναι ένας χώρος που διώκεται από τα λαμόγια είναι αυτός.
what ever...
Μια χαρά χωράνε και μπορούν να δουλέψουν άνθρωποι από άλλες χώρες εδώ, φτάνει να φύγουν κάνα εκατομμύριο παράσιτα από μεγαλοδικηγόρους εφοπλιστές, μαφιόζους της διασκέδασης, πρεζέμπορους, μπάτσους ράμπο, στρατηγούς του στρατού που τα παίρνουν από εταιρείες όπλων και παπάδες που έχουν γη και δεν τη δίνουν στο λαό.....για να μη μιλήσουμε για πολιτικούς και δημοσιογράφους.
30.000 οικογένειες είναι που έχουν τα λεφτά στην Ελλάδα, ας φύγουν και ας πάρουν στην έξοδο και τους νοσταλγούς του Χίτλερ
δηλαδή όλοι οι παραπάνω είναι Έλληνες μόνο στη μαγκιά , στο δικό τους συμφέρον μόνο για τους υπόλοιπους Έλληνες δεν νοιάζονται...
καλά μας μυαλά
pros 8:44 kai 9:23
ρε φασιστοαγραμματοι,ρε στορνοι,υποχειρια του παιγνιου του του καρατζαπαιρνει ποτε θα καταλαβετε οτι το υπερτατο προνομιο του ανθρωπου και υποχρεωση του ειναι το να ειναι ανθρωπος πρωτα και μετα σημαιοφρουρος.
αλλα sorry εχετε δικιο μονο το δημοτικο εχετε βγαλει ζαααααααααααααααααααα
Οσοι ονειρευονται μαζικες απελασεις ζουν απλα σε ενα παραλληλο συμπαν.
Το μεταναστευτικο ζητημα ειναι σοβαρο αλλα ειναι αδυνατον να λυθει μαζικα, χρειαζονται παραλληλες και συντονισμενες κοινωνικες δρασεις για μια υγειη και σωστη λυση.
Συμφωνω με το κειμενο απλα με δυο παρατηρήσεις :
1)Η Δημοκρατικη Αριστερα αν πήγαινε εκει θα έδειχνε οτι υποστηρίζει την λαθος αυτη κινηση.
2)Ανέφερες για ''συνεχεις παρεμβάσεις στην Ε.Ε'' : Mα αυτοι είναι οι πρωτοι στο κολπο προκειμένου η Ελλαδα να ειναι αυτο που ειναι σημερα κολαστήριο ψυχών! Νομίζεις τους θελουν στις δικες τους χώρες ;;
Συνεχίστε να βάζετε ταμπέλες και να ζητάτε την λύση των παγκόσμιων προβλημάτων απο τη Ελλάδα που δεν μπορεί να θρέψει ούτε τους φορολογούμενους πολίτες της (ναι τα εκλεψαν οι πολιτικοί και οι δήθεν επιχειρηματίες) και θα δούμε
αριστεροί του κώλου τι Ελλάδα θα δημιουργήσετε.
Ο Χίτλερ αγράμματε χρησιμοποίησε την ίδια τακτική στα τότε δημοκρατικά κράτη για να τα αποδυναμώσει εκ των έσω διοργανωνοντας κινήματα υπέρ της ειρήνης και του αντιρατσισμού ενώ ο ίδιος τους εσφαζε μέσα στην Γερμανία.
ρε παπαρα πρεζα το μαροκο ουτε πολεμο εχει ουτε βομβαρδιζεται απο το νατο..δεν ειναι προσφυγες ειναι λαθρομεταναστες!!! και το ασυλο ισχυει μονο για τα μελη της ακαδημαικης κοινοτητας οχι για τους λαθρο..
οσο και να προσπαθησεις δεν προκειτε να εξισωσεις τον χιτλερ με τον κομμουνισμο
προβοκατορα γιατι ο φασισμος δεν εξισωνεται με τον σοσιαλισμο.
αλλα ξεχασα ειναι πολλα τα λεφτα αχυρανθρωπε...
pros 1:04
οι ελληνες που πηγαν στην αμερικη απο βομβαρδισμενη ελλαδα εφυγαν?
αντε πανηλιθιε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτο το συνοθυλλευμα απατεωνων, μαχαιροβγαλτων, παρανομων και υποδικων, το ΛΑΟΣ, θα μαθουμε ποτε απο ποιον χρηματοδοτουνται?Μηπως ειναι κρατικοδιαιτο? Οποιος ξερει κατι ας το γραψει.
αφιερωμενο στον φιλο 11.16
πίσω από το ΛΑΟΣ κρύβονται ο Εμφιετζόγλου και επιχειρηματικοί κύκλοι του Λονδίνου., βοά η αγορά
river party εδω 11.21
Κατ αρχην να πω οτι χαιρομαι που απαντησες σαν ανθρωπος και γι αυτο θα απαντησω αναλογα.Να σου πω την αποψη μου.Πρωτον ουτε κνιτης ειμαι ουτε αναρχικος(γραμμενος τουλαχιστον δεν ειμαι πουθενα).Σιγουρα συμφωνω μαζι σου οτι η αλλαγη πρεπει να γινει πρωτα εδω,πρωτα τοπικα για να μπορεσουμε μετα να αλλαξουμε κατι στον ευρυτερο χωρο η και παγκοσμιως.
Σε αυτο συμφωνω απολυτα μαζι σου.
Ομως πιστευω οτι η αλλαγη θα πρεπει να περιλαμβανει οχι μονο τους ελληνες αλλα ολους οσους μενουν στην ελλαδα,δηλαδη και τους μεταναστες.Ρεαλιστικα μιλωντας πιστευω οτι μπορουμε αυτη τη στιγμη να εξεγερθουμε ολοι μαζι,να διεκδικησουμε και να κερδισουμε μια καλυτερη ζωη ολοι για ολους,και μολις γινει αυτο μετα μπορουμε σαν χωρα να πιεσουμε διεθνως για γενικη αλλαγη.Και δεν πιστευω οτι αν γινεια υτο στην ελλαδα θα γινει μονο εδω.Επισης,πιστευω οτι ειμαι ο τελευταιος ανθρωπος που θα ηθελα να διαχωρισω ατομα.Μακαρι να ημασταν ολοι μαζι ενωμενοι.Οταν ομως καποιος κανει τον διαχωρισμο ελληνες-μεταναστες,αναγκαστικα θα τον κανω κ εγω.
Τελος.και πιο σημαντικο θα πιασω το μπαλακι που πεταξες για την κριση.Σιγουρα η κριση δεν ειναι μονο οικονομικη,η οικονομικη ειναι το ελαχιστο.Το βασικοτερο ειναι η κριση συνειδησης,κριση ανθρωπιας, κριση συμπονοιας,κριση ηθικης.Οποτε εγω προσωπικα το καλυτερο που μπορω να κανω ειναι να μην αφησω τον εαυτο μου να πτωχευσει σε ολους τους παραπανω τομεις,αρα θα δειξω την συμπονοια μου,την υποστηριξη μου οχι μονο στους μεταναστες αλλα σε οποιον την εχει αναγκη με την ελπιδα να κανει και αυτος το ιδιο.
Αυριο παραδειγμα,μαλλον σημερα,αυτη η ρατσιστικη κοινωνια εχει και δικα της προβληματα.Τι θα κανουμε;Θα πουμε της αξιζει γιατι και αυτοι το ιδιο κανουν στους μεταναστες;οχι βεβαια.Θα αγωνιστεις για την κοινωνια,για ολη την κοινωνια,και θα ελπιζεις να κανει ο καθενας το ιδιο.
1:14 μμ οι ελληνες πηγαν νομιμα..και η ελλαδα μαλακακο δεν ειναι αμερικη..καθε χρονο μονο απο τον εβρο μπαινουν 100.000 διλαδη σε 50 χρονια θαχουμε πανω απο 5.000.000 ιδη εχου 2.000.000 μπορουμε ολους αυτους να τους αντεξουμε? οχι!! αν εσυ γουσταρεις να καταντισεις σαν τους ινδιανους δικαιωμα σου..η πλειοψηφια ομως του κοσμου και αυτο φανικε και σε αυτη την περιπτωση αυτο δεν το θελει..ειστε η μειοψηφια της μειοψηφιας..
1:33 μμ o εφιετζογλου κανει εργο στην θρακη υποστηριζοντας τους ελληνες και τους πομακους..οι μκο υποστηριζουν τους λαθρομεταναστες..αυτη ειναι η διαφορα..
Γράψτε και άλλα "καλά" για τον ΕΕμφιετζόγλου...έχει πολλά λεφτά κάτι θα περισσέψει και για εσάς... τι? εσείς δεν παίρνετε τίποτα; λυπάμαι σας έπιασαν κορόιδα οι μπιζνεςμεν του "πατριωτισμού"
Tα δήθεν νούμερα που δίνει ο καμένος του ΛΑΟΣ απο επάνω είναι παντελώς ανυπόστατα. Μου θύμισαν τις μαλακίες που έλεγαν στα κανάλια ότι έχουμε δυο εκατομμύρια δημόσιους υπαλλήλους και τελικά στην καταμέτρηση βγήκαν 700.00ο περίπου.
Άρε κουφάλες ακροδεξιοί το παίζετε πατριώτες αλλά για τους εφοπλιστές των καναλιών δουλεύετε... τάχα μου τάχα μου
Λοιπον ελληνόψυχοι κ ολοι οι υπολοιποι μπετόβλακες που χετε υπηρεσία στον πρεζα καμαρώστε ποιοί ειστε κ ποιούς υποστηρίζετε
http://jungle-report.blogspot.com/2010/12/blog-post_18.html
Τον βλέπετε τον καρατζαφύρερ σας?Πισω απο τις κραυγες για τους μετανάστες κρύβονται οι αληθινές του επιθυμίες !
ΑΥΞΗΣΗ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ,ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΕΡΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ Κ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ? ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΙ ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΕΣ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΑΝ ΤΗΝ ΤΑΥΛΑΝΔΗ !ΞΕΡΕΤΕ ΣΕΙΣ ,12ΧΡΟΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΤΕ ΘΑ ΧΟΡΤΑΣΕΤΕ ΜΕ ΕΘΝΟΣ Κ ΦΥΛΗ ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΠΑΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΔΙ ΤΟ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ ,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΛΕΤΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΚΑΕΙ Ο ΣΟΡΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ .ΚΑΤΙ ΛΕΦΤΟΥΔΑΚΙΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕ Κ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠ ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ!
3:11 μμ παπαρακο δεν τα λεει ο λαος..ο παπουτσης τα εχει πει..καθε χρονο μονο απο τον βορειο εβρο που θελουν να φτιαξουν τον φραχτη μπαινουν 100.000!!! http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=32&artId=325943&dt=05/01/2011
3:20 μμ και ολα ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ΑΜΑ ΠΛΑΚΩΣΕΙ ΟΛΗ Η ΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΦΡΙΚΗ ΕΔΩ? ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ!!! ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ..ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΙΚΑΜΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ..ΣΥΝΟΧΗ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΟΥΝ ΩΣΤΕ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΓΙΤΕΡΑ ΣΤΟ ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ..ΤΩΡΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΑΣ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΜΑΖΙΚΑ !!!
Ρε βλάκες όλοι, δεν καταλαβαίνετε πως δεν είναι θέμα ρατσισμού ή φασισμού ή μισαλλοδοξίας ή πολιτικού χρωματισμού ή ΝΑΤΟικού βομβαρδισμού;;
Το πράγμα είναι πάρα πολύ απλό.
ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕ, ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕ, ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕ!!!
ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;;
ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕΕ!!
Δηλαδή τόσο δύσκολο σας είναι να το καταλάβετε ρε πούστη μου;;
Και κάτι για να το καταλάβουν όλοι οι έξυπνοι μία και καλή: Οι Έλληνες της Αμερικής και της Γερμανίας πήγαν εκεί ΝΟΜΙΜΑ το καταλάβατε; ΝΟΜΙΜΑ!! Τους κάνανε μέχρι και ιατρικές εξετάσεις και τους είχαν στην καραντίνα προκειμένου να πάρουν άδεια παραμονής!
Άιντε ξυπνάτε επιτέλους!!
"Η μεταμόρφωση μιας χώρας- Στο 6.9% του πληθυσμού οι μουσουλμάνοι στην Ελλάδα το 2030 Εκτύπωση
Το 2030 το έγκυρο ινστιτούτο PewResearchCenter εκτιμά πως στην Ελλάδα ο πληθυσμός μουσουλμανικού θρησκεύματος θα ανέρχεται στο 6,9% του ενεργού πληθυσμού ήτοι 772.000 μουσουλμάνοι σε αντίθεση με το 4,7% που είναι σήμερα το οποίο με τη σειρά του μεταφράζεται σε 527.000.
Η μεταβολή αυτή δεν πρόκειται να γίνει γιατί έλληνες χριστιανοί πρόκειται να αλλαξοπιστήσουν, αλλά γιατί θα προέλθει όπως εκτιμά το αμερικανικό ινστιτούτο από την ανεξέλεγκτη μετανάστευση προς τη χώρα, η οποία και θα επιδεινωθεί τα επόμενα χρόνια.
Εάν σκεφτούμε το γεγονός πως στις αρχές της δεκαετίας του 1990 το ποσοστό των μουσουλμάνων στην Ελλάδα μετά βίας άγγιζε το1,3% του ενεργού πληθυσμού, μπορεί εύκολα να γίνει αντιληπτό πως η χώρα αλλάζει με δραματικούς ρυθμούς, τις πραγματικές συνέπειες των αλλαγών αυτών, αν και πολλοί τις έχουν καταδείξει, εντούτοις ο πολιτικός κόσμος σχεδόν στο σύνολό του, κωφεύει επιδεικτικά ναρκοθετώντας ουσιαστικά το μέλλον των μελλοντικών γενιών των Ελλήνων στην ίδια τους τη χώρα.
Γενικότερα τώρα ο πληθυσμός των μουσουλμάνων παγκοσμίως θα αυξάνεται με ρυθμό διπλάσιο από τον αντίστοιχο όλων των υπόλοιπων θρησκειών για την επόμενη εικοσαετία, οπότε και αναμένεται να σταθεροποιηθεί, σύμφωνα με δημογραφική έρευνα του Ινστιτούτου Pew. Ειδικότερα, μέχρι το 2030, το 26,3% των κατοίκων της Γης θα είναι μουσουλμάνοι, εκ των οποίων τα 58,2 εκατομμύρια θα ζουν στην Ευρώπη.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr" ΕΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΕΔΩ..ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ..
3.29 Εσεις μιλατε για εσωτερικη συνοχη(sic!) η αλλιως εθνικη ενότητα οπωσ σασ λεν κ οι αφεντάδες σας .Ώραίο παραμυθακι κ αυτο.ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΑΦΕΝΤΙΚΑ Κ ΔΟΥΛΟΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΥΛΟΙ!Καλα ρε εστωκ δεν ειχαμε ιχνος μεταναστη για ποια εσωτερική συνοχη τσαμπουνάτε?για ποια εθνική ενότητα?απο που κ ως που ενασ εργατης έχει κατι κοινο με τον εναν βιομήχανο μ ενα μεγαλοαστό? μ εναν ελληνα τραπεζίτη ισως η κανα καναλάρχη.ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΟΜΩΣ ΕΙΤΕ ΞΕΝΟ ΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!ΕΣΕΙΣ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΜΕΙΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Aσε που το πιο πιθανο ειναι να μπει στο σπίτι σου να σε κλέψει ο γείτονάς σου που του κοψαν τη σύνταξη αλλα εσύ συνέχισε να κλείνεις το μάτι σην οικονομική κριση(κρατοσ κ κεφαλαιο θεσ να πεις )κ βάλτα με καναν κακόμοιρο στη νομική .Ειναι κ ευκολο βλέπεις.
ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ? ΕΘΝΙΚΟΣ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ Κ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΑΣ?ελα μωρε αριστερες ανοησίες
3:58 μμ Καρλ Μαρξ
ΜΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
Εδώ και λίγο καιρό, οι ραφτεργάτες του Λονδίνου ίδρυσαν μια γενική ομοσπονδία για να υποστηρίξουν τα αιτήματά τους εναντίον των εργοδοτών, που στην πλειοψηφία τους είναι μεγαλοκαπιταλιστές. Το ζητούμενο δεν είναι μόνο ν’ ανέβουν οι μισθοί στα επίπεδα των διαρκώς αυξανόμενων τιμών των μέσων επιβίωσης αλλά να μπει ένα τέλος στην υπερβολικά σκληρή μεταχείριση των εργατών σ’ αυτόν τον κλάδο της βιομηχανίας. Οι εργοδότες κοίταξαν πως θα ματαιώσουν αυτό το σχέδιο, φέρνοντας εργάτες από το Βέλγιο, τη Γαλλία και την Ελβετία. Πάνω σ’ αυτό το θέμα, το Κεντρικό Συμβούλιο της Διεθνούς Ένωσης Εργατών δημοσίευσε στις βελγικές, γαλλικές και ελβετικές εφημερίδες μια προειδοποίηση, η οποία είχε πλήρη επιτυχία. Η μανούβρα των εργοδοτών του Λονδίνου απέτυχε. Αναγκάστηκαν να συνθηκολογήσουν και ν’ ανταποκριθούν στα δίκαια αιτήματα των εργατών.
Έχοντας ηττηθεί στην Αγγλία, οι εργοδότες προσπαθούν τώρα να πάρουν αντίμετρα, ξεκινώντας από την Σκωτία. Σαν αποτέλεσμα των όσων συνέβησαν στο Λονδίνο, αναγκάστηκαν αρχικά και στο Εδιμβούργο να συμφωνήσουν σε μια αύξηση μισθών 15%. Την ίδια στιγμή όμως έστειλαν μυστικά στην Γερμανία ανθρώπους για να στρατολογήσουν εργάτες, ειδικά από τις περιοχές του Ανόβερου και του Μεκλεμβούργου, και να τους φέρουν στο Εδιμβούργο. Η πρώτη ομάδα έχει ήδη μεταφερθεί. Ο σκοπός αυτής της εισαγωγής εργατών είναι ο ίδιος με την εισαγωγή Ινδών κούληδων στην Τζαμάικα, δηλαδή η διατήρηση της δουλείας. Αν οι εργοδότες του Εδιμβούργου πετύχουν, μέσω της εισαγωγής Γερμανών εργατών, να εξουδετερώσουν τις παραχωρήσεις που ήδη έχουν κάνει, αυτό θα έχει αναπόφευκτα τον αντίκτυπό του και στην Αγγλία. Κι αυτοί που θα υποφέρουν περισσότερο θα είναι οι ίδιοι οι Γερμανοί εργάτες, που στην Μεγάλη Βρετανία είναι περισσότεροι από τους εργάτες των άλλων εθνών της Ηπειρωτικής Ευρώπης. Αυτοί οι ίδιοι οι νεο-εισαγόμενοι εργάτες, όντας τελείως αβοήθητοι σε μια ξένη χώρα, θα βυθιστούν σύντομα στο επίπεδο του παρία.
Είναι ζήτημα τιμής για τους Γερμανούς εργάτες να αποδείξουν στους εργάτες των υπόλοιπων χωρών ότι και αυτοί, όπως οι αδελφοί τους στην Γαλλία, στο Βέλγιο και στην Ελβετία, γνωρίζουν πως να υπερασπιστούν τα κοινά συμφέροντα της τάξης τους και δεν θα γίνουν μισθοφόροι του κεφαλαίου στον αγώνα του ενάντια στην εργατική τάξη..
Για λογαριασμό του Κεντρικού Συμβουλίου της Διεθνούς Ένωσης Εργατών
Καρλ Μαρξ,
Λονδίνο, 4 Μαΐου 1866
3:58 μμ δεν ειναι αριστερες ανοησιες..κοσμοπολιτικες ειναι..η αριστερα αποστρεφετε του λουμπεν προλαιταριατο που το θεωρει και σωστα δουρειο ιππο του κεφαλαιου..το νατο οι αμερικανοι οι μεγαλοκαπιταλιστες ειναι ολοι αυτοι που δημιουγησαν το θεμα της λαθρομεταναστευσης εις βαρος των ευρωπαιων εργατων με σκοπο να ριξουν τα μεροκαματα αλλα και να κανουν γεωπολιτικα παιχνιδια εις βαρος των γηγενων λαων..διαβασε τι γραφει ο ενγκελς στο βιβλιο του "η κατασταση της εργατικης ταξης στην αγγλια"http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=178882
Τι αναλύετε και μεταφέρετε αφτούσια τα κείμενα του τι έγραφε ο Μαρξ. Οι άνθρωποι είναι ζώα. Δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Κατηγορούν όλους τους άλλους εκτός απο τα μούτρα τους. Τι φασίστες, τι ρατσιστές, τι πηγάδες, τι αγράμματοι, ότι μαλακία μέσα εδώ μπορείς να τη διαβάσεις. Κάθε αντίθετη άποψη στη πυρά, εδώ έχει καταντήσει μεσαίωνας. Αναμεταδίδουν ότι μαλακία ακούγεται έξω. Να καταργήσουμε τα σύνορα, να καταργήσουμε τη πατρίδα, να τα καταργήσουμε όλα, για ποιούς; για τους μετανάστες. Επειδή λέει βομβαρδίζουν τις χώρες τους. Δηλαδή ρε ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ βομβαρδίζεται το ΠΑΚΙΣΤΑΝ η ΚΙΝΑ, η ΚΑΜΠΟΤΖΗ, Η ΤΑΥΛΑΝΔΗ, Η ΙΝΔΙΑ, το ΜΑΡΟΚΟ, Η ΑΙΓΥΠΤΟΣ και πάει λέγοντας.Kαι επειδή υπάρχουν παγκόσμια προβλήματα θα κάνω το τόπο (η πατρίδα ενοχλεί για κάποιους)ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ. Αν έχω μαλάκες πολιτικούς και έχω προβλήματα θα τα λύσω εγώ με τους αγώνες μου. Δεν θέλω παρέα.
Ε ψιτ και κάτι άλλο μη μπερδεύετε το πατριωτισμό με τους τηλεαστέρες πολιτικούς Καρατζαφέρη και Σια όπως και τους αριστερόστροφους δήθεν υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. \
Ο πατριωτισμός και η αγάπη για τη πατρίδα είναι έννοιες άσχετες με τη οικονομική τάξη που προέρχεται ο καθένας και προφανώς δεν είναι τηλεοπτικός...
Εγώ δεν είμαι εργάτης Ελληνας, αλλά Ελληνας. Για αυτό βγάλαμε την επαγγελματική ιδιότητα από τη αστυνομική ταυτότητα. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι και πληθυσμός αλλά έλληνας πολίτης.
1. Σε καμμια περιπτωση δεν ανηκω σε Πασοκ, ΝΔ, ΚΚΕ, Λαος, ΣΥΡΙΖΑ, Μυριζα, αναρχομαλακισταν ή άλλο.
2. Σε κανεναν δεν δινω το δικαιωμα να με πει φασιστα επειδη αγαπω την πατριδα μου, τους νεκρους, τους ζωντες και τους αγεννητους Έλληνες και Ελληνιδες.
3. Πιστευω οτι σε αυτην την πατριδα Ελλαδα που μας απεμεινε, πατρογονικα δικαιωματα εχουν οι Έλληνες και Ελληνιδες.
4.Το οτι κομματα και κομματοσκυλα καταντησαν την πατριδα μας και την κοινωνια μας αχρηστη και χρεωκοπημενη υλικα και πνευματικα, δεν δινει σε κανεναν βλαμμενο, προδοτη ή επι μισθω πρακτορα να δηωνει οτι εμεινε.
5. Ζητω η Ελλαδα, οι Ελληνες και Ελληνιδες - φωτια και τσεκουρι στους προδοτες και στα κομματα, κομματοσκυλα και υποτακτικους τους.
"Λαθραίοι" στη Ζωή...
http://www.aksioprepeiakantoxh.com/koinonia/ellada/365-lathraioi-sti-zoi.html
"Λαθραίοι" στη Ζωή...
http://www.aksioprepeiakantoxh.com/koinonia/ellada/365-lathraioi-sti-zoi.html
ΚΟΨΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΝ ΟΡΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΩΡΕ!!!ΛΑΘΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΟΙ ΜΠΑΝΑΝΕΣ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ ΚΛΠ...ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΡΑΙΟΙ ΩΡΕ!!!ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΚΑΦΡΟΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΟΥ 50 ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ...ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ Ε?ΑΣΤΑ ΔΙΑΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!ΕΚΑΝΕ ΚΙ Η ΜΥΓΑ ΚΟΛΟ ΚΙ ΕΧΕΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟ!!!ΟΥΣΤ ΡΕΜΑΛΙΑ... ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ...
Επέμβαση δημόσιας δύναμης χωρίς την άδεια του αρμόδιου οργάνου του Α.Ε.Ι. επιτρέπεται μόνον εφόσον διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα ή αυτόφωρα εγκλήματα κατά της ζωής.
Κακούργημα θεωρείται αυτό που έκαναν, Πρέζα. Ούτε οι φοιτητές της Νομικής δεν το ήξεραν αυτό;
re zwaki stin amerikh ypirxe genikeumenos ratsismos se kathe ti diaforetiko..stous maurous ,stous ellines stous etsi stous giouvetsi.ti sygkrineis ta asygkrita?edw mpainoun xwris eishtirio giati profanos den exoun oute tautothta oute afm gia na paei to prostimo,me tis pramaties tous sta trolley kai den xwraei kaneis na mpei..alla esy kykloforeis me tin mercenta tou mpampa sou kai den exei xreiastei na pareis trolley h lewforeio.den mporeis na stahteis apo tin mpoxa kai tin pramatia.ZWARA.
Αστροπελέκι 10:05 και όλοι όσοι έχετε αυτή την καραμέλα, μάθε πως ο όρος "λαθραίος" αναφέρεται στη μετανάστευση. Κατάλαβες; Ο άνθρωπος δεν είναι λαθραίος. Η πράξη του είναι. Πως λέμε "λαθραία διακίνηση ναρκωτικών";; Ναι;
Επίσης μάθετε επιτέλους πως ο ρατσισμός είναι διαφορετικό πράγμα από το να μη θες παράνομους τριγύρω σου. Δεν θέλουμε να φύγουν λόγω χρώματος, θέλουμε να φύγουν λόγω έλλειψης χρημάτων και χώρου (το βλέπετε και μόνοι σας πως στριμώχνονται;) Δεν αντέχει ο τόπος να θρέψει άλλους.
Πόσο μάλλον παράνομους που δεν έχουν χαρτιά και μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν χωρίς να λογοδοτούν πουθενά.. Έχουμε ήδη 300 τέτοιους. Δεν θέλουμε άλλους!!
Κα Μ. Λεονάρδου: Οι ‘’καημενούληδες’’ της Νομικής οταν τους επαιρνε η καμερα την πρωτη ημερα της καταληψης σηκωναν την αριστερη γροθια τους . Δεν ειναι και τοσο αθωοι...
Αντε γιατι το χεσαμε με τις μαλακιες
ΔΕΝ σας αρέσει η αθρόα μετανάστευση? ΩΡΑΙΑ, τότε εξασφαλίστε ότι ΟΛΟΙ οι ξένοι που έρχονται εδώ ΔΕΝ υπο-αμοίβονται, ώστε αυτή η ΙΣΟΤΗΤΑ να αποθαρρύνει και τους επόμενους, να ΜΗΝ έρθουν γιατί δεν θα βρίσκουν δουλειά! Αλλά εσείς οι ξενόφοβοι είναι πρωτίστως ΗΛΙΘΙΟΙ. ΑΝ δεν είχατε I.Q. ραδικιού θα ΒΛΕΠΑΤΕ ότι πολλοί ξένοι ΗΔΗ φεύγουν. Φύγανε π.χ. σε ένα χρόνο 60 χιλιάδες ΝΟΜΙΜΟΙ -κυρίως- Γεωργιανοί. Ακούστε λοιπόν:
Η έλλειψη σθεναρής συμπαράστασης στους μετανάστες απεργούς πείνας, εκτός των άλλων.. είναι ΚΑΙ προδοσία της ντόπιας εργατικής τάξης, η οποία (εφόσον δεν νομιμοποιούνται άνθρωποι που δουλεύουν ήδη κάποια χρόνια εδώ) εξωθείται σε μια “κινεζοποίηση”, μια εξαθλίωση που προκαλείται από την προτίμηση της εργοδοσίας για χαμηλότερα αμοιβόμενους ξένους εργάτες. ΑΝ υπήρχε το παραμικρό ενδιαφέρον ΚΑΙ για τους ντόπιους εργάτες (όχι μόνο τους ξένους) τότε… θάπρεπε η μαύρη εργασία να είχε θεωρηθεί κακούργημα, με ποινές φυλάκισης πολλών ετών για παρανομούντες εργοδότες! (όσο εξωπραγματικό κι αν ακούγεται)
Εν κατακλείδι, το να είσαι ‘‘κατά των απεργών πείνας”, είναι σαν να τάσσεται υπέρ του να… πεινάσεις κι εσύ! Καλύτερα… δέσε πέτρα στο λαιμό και πνίξου, τότε!
ΛΟΓΙΚΑ αν δούμε το θέμα, οι απεργοί πείνας ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ από την πολιτεία για τις παρανομίες ΑΛΛΩΝ, δηλαδή των εργοδοτών που δεν τους κόλλαγαν ένσημα, τόσα χρόνια. ΑΝ υπήρχε η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ λογική συνέπεια, τότε η πολιτεία θα έπρεπε να είχε νομιμοποιήσει ΑΜΕΣΑ όλους τους απεργούς, με μοναδική προϋπόθεση την ΚΑΤΑΔΟΣΗ των παρανομούντων εργοδοτών τους, ώστε να τιμωρηθούν!
Φίλε ΠρέζαΤΒ, ξαναγράφω το σχόλιο διορθωμένο (είχε μετατραπεί από 3ο πρόσωπο σε 2ο κι έχει ένα σοβαρό λάθος). Αν θες σβήσε το άλλο...
_________
ΔΕΝ σας αρέσει η αθρόα μετανάστευση? ΩΡΑΙΑ, τότε εξασφαλίστε ότι ΟΛΟΙ οι ξένοι που έρχονται εδώ ΔΕΝ υπο-αμοίβονται, ώστε αυτή η ΙΣΟΤΗΤΑ να αποθαρρύνει και τους επόμενους, να ΜΗΝ έρθουν γιατί δεν θα βρίσκουν δουλειά! Αλλά εσείς οι ξενόφοβοι είστε πρωτίστως ΗΛΙΘΙΟΙ. ΑΝ δεν είχατε I.Q. ραδικιού θα ΒΛΕΠΑΤΕ ότι πολλοί ξένοι ΗΔΗ φεύγουν. Φύγανε π.χ. σε ένα χρόνο 60 χιλιάδες ΝΟΜΙΜΟΙ -κυρίως- Γεωργιανοί. Ακούστε λοιπόν:
Η έλλειψη σθεναρής συμπαράστασης στους μετανάστες απεργούς πείνας, εκτός των άλλων.. είναι ΚΑΙ προδοσία της ντόπιας εργατικής τάξης, η οποία (εφόσον δεν νομιμοποιούνται άνθρωποι που δουλεύουν ήδη κάποια χρόνια εδώ) εξωθείται σε μια “κινεζοποίηση”, μια εξαθλίωση που προκαλείται από την προτίμηση της εργοδοσίας για χαμηλότερα αμοιβόμενους ξένους εργάτες. ΑΝ υπήρχε το παραμικρό ενδιαφέρον ΚΑΙ για τους ντόπιους εργάτες (όχι μόνο τους ξένους) τότε… θάπρεπε η μαύρη εργασία να είχε θεωρηθεί κακούργημα, με ποινές φυλάκισης πολλών ετών για παρανομούντες εργοδότες! (όσο εξωπραγματικό κι αν ακούγεται)
Εν κατακλείδι, το να είσαι ‘‘κατά των απεργών πείνας”, είναι σαν να τάσσεται υπέρ του να… πεινάσεις κι εσύ! Καλύτερα… δέσε πέτρα στο λαιμό και πνίξου, τότε!
ΛΟΓΙΚΑ αν δούμε το θέμα, οι απεργοί πείνας ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ από την πολιτεία για τις παρανομίες ΑΛΛΩΝ, δηλαδή των εργοδοτών που δεν τους κόλλαγαν ένσημα, τόσα χρόνια. ΑΝ υπήρχε η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ λογική συνέπεια, τότε η πολιτεία θα έπρεπε να είχε νομιμοποιήσει ΑΜΕΣΑ όλους τους απεργούς, με μοναδική προϋπόθεση την ΚΑΤΑΔΟΣΗ των παρανομούντων εργοδοτών τους, ώστε να τιμωρηθούν!
Δημοσίευση σχολίου