Σάββατο, Ιανουαρίου 01, 2011

ΑΝΑΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΕΩΣ ΚΑΙ 90% Η ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

ΥΠΑΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑΙΝΟΥΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΛΑΪΚΟ ΜΕΣΩ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ...

Αναστέλλονται από την 1η Ιανουαρίου όλα τα διεθνή δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς και εκείνα προς δυτική Μακεδονία και Πελοπόννησο.

Παράλληλα, αυξάνεται έως και 90% η τιμή των εισιτηρίων στο πλαίσιο των δράσεων που προβλέπονται από το νόμο για την εξυγίανση του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ενδεικτικά, η τιμή του εισιτηρίου Αθήνα – Θεσσαλονίκη, από τα 36,30 ευρώ διαμορφώνεται στα 55,20 ευρώ.

Το ζητούμενο για την εταιρεία είναι να καλύψει το έλλειμμα της κατά 75% ετησίως, δηλαδή να εξοικονομεί ετησίως 180 εκατομμύρια ευρώ.

ΠΡΕΖΑ TV
1-1-2011

4 σχόλια:

NewNeuromancer είπε...

Οι πολιτικές αποφάσεις για τις συγκοινωνίες (ΟΣΕ, ΟΑΣΘ, κτλ) έχουν πρόσωπο: Δημήτρης Ρέππας

Η προστασία των πολιτικών προσώπων που αποφασίζουν ΛΑΘΟΣ για τις ζωές των πολιτών πρέπει να σταματήσει!

Τα πολιτικά λάθη θα πληρώνονται! Η επικοινωνιακή συγκάλυψη δεν αποδίδει στην εποχή του Διαδικτύου.

Η λογική της μετατροπής των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε Μέσα Μαζικού Μαδήματος των χρημάτων του λαού δεν πρέπει να περάσει!

Οι αυξήσεις είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΕΕΕΣ!!!

Να πάρουν θέση, ΤΩΡΑ, οι τοπικοί "άρχοντες" των πόλεων στις οποίες αναστέλονται δρομολόγια του ΟΣΕ!!!

Savour είπε...

Οι τοπικοί παρχοντες είναι κατά κανόνα δέσμιοι των ΙΧ. Βλέπεουν τους χώρους του ΟΣΕ σαν Πάρκινγκ, παρκάκια, κλπ. Οι Ρέππας, Τσιώκας και σια, σαν οικόπεδα για ανοικοδόμηση και ο Εθνικός Εργολάβος με τα μίσθαρνα όργανά του (εκπρόσωπος τύπου Υπουργείου Υποδομών-τ. αρχισυντάκτης εντύπου Car & Truck ομίλου Μπόμπολα, Πρόεδρος Ελήνων Συγκοινωνιολόγων-Δ/νων Σύμβουλος Αττικών Διαδρομών ομίλου Μπόμπολα, Πρόεδρος ΟΔΟΜΕΛ, Πρωθυπουργικός Σύμβουλος-Σύμβουλος των ΚΤΕΛ επί 20ετία και βάλε)σαν αντίπαλο στους αυτοκινητόδρομους, τα διόδια κλπ. Όλα τα κοράκια πέσανε πάνω στο πτώμα που δημιούργησαν. Όλα για τα ΙΧ, τους αυτοκινητόδρομους, τα διόδια, τους παραχωρησιούχους, τον Εθνικό Εργολάβο. Στα παπάρια τους η ασφάλεια των μεταφορών, το περιβάλλον, το επιβατικό κοινό. Στο όνομα του Μνημονίου, πρότειναν και η Τρόικα συμπεριέλαβε στο μνημόνιο την κατάργηση του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα και τη σιδηροδρομική της απομόνωση. Η Αλβανία έχει πλέον περισσότερο ενεργό δίκτυο από τη χώρα μας. Οι Τουρκικοί Σιδηρόδρομοι οφείλουν να αναλάβουν την σιδηροδρομική σύυνδεση της Α. Μακεδονίας και Θράκης με την Κων/πόλη και οι Μακεδονική Σιδηρόδρομοι την εξυπηρέτηση της Κοζάνης και της Φλώρινας με το Μοναστήρι. Το Αθηναϊκό Κράτος στερεί τη λειτουργία του τρένου στις περιοχές αυτές και την Πελοπόννησο, δίνοντας σχεδόν όλη την επιχορήγηση στον ...Προαστιακό.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά μεταξύ μας εσείς παίρνετε ποτέ τρένο όταν μπορείτε να το αποφύγετε; Αίσχος, μπίχλα και 16 ώρες (sorry, μόνον 8) όταν ήθελες να πας μέχρι την Καλαμάτα. Στην τελική, όποιος έχει τόσο ελεύθερο χρόνο και θέλει να τον τρώει έτσι, ας πληρώσει κιόλας.

Γιά χρόνια αφήναμε να διαιωνίζεται μιά αηδία, που και δεν μας εξυπηρετούσε και βρισκόταν στον
17ο αιώνα σε σχέση με ό,τι ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αν οι τωρινοί υπερ-ευνοημένοι βυσματούχοι δεν είναι ικανοί να εκσυγχρονιστούν, στους ιδιώτες καλύτερα, όπου θα πληρώνουμε μεν, αλλά θα έχουμε και καλές υπηρεσίες.

NewNeuromancer είπε...

προς Ανώνυμο (5:35μμ)

Μεταξύ μας, αγαπητέ/αγαπητή, όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται είμαστε λάτρεις του τραίνου και των διαδρομών του.

Η μπίχλα δεν μας τρομάζει, διότι η μπίχλα δεν είναι αρρώστια. Αρρώστια είναι η νεύρωση ή η εμμονή με την καθαριότητα εξαιτίας της παράλογης και γελοίας φοβίας της μολύνσεως. Ο ιδεοψυχαναγκαστικός ζει στην δική του υποκειμενική πραγματικότητα κι εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι αυτό.

Η αηδία που διαιωνίζεται σε αυτή τη χώρα είναι ο σουσουδισμός των νεόπτωχων νεοελλήνων που ο «ΙΧισμός» («γιωταχισμός») και η καλοπέραση τους έχει μετατρέψει σε ένα εγωπαθές και άμυαλο πλάσμα, που μιλάει ή/και γράφει σκεπτόμενος μόνο την πάρτη του (λες και δεν υπάρχουν άλλοι στη κοινωνία που ζει).

Αν για εσάς τα καρτέλ των ασύδοτων ιδιωτών είναι η λύση του προβλήματος, εμάς θα μας επιτρέψετε να διαφωνήσουμε. Και η διαφωνία μας θα εκφραστεί με κάθε τρόπο!

Η πολιτική «μαλακία» έχει τα όριά της. Αυτά τα όρια τα έχει ξεπεράσει ο «κ.» Ρέππας και θα πληρώσει τα τιμήματα της λαθεμένης – αντιλογικής – αντικοινωνικής – αντιπολιτικής απόφασής του.