Τετάρτη, Ιανουαρίου 05, 2011
«ΠΑΓΙΔΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ «STOP ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ» ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.
Η πρώτη κινητοποίηση για το νέο έτος έχει οριστεί για την Κυριακή, με τους τοπικούς φορείς να οργανώνουν συγκεντρώσεις σε όλους τους σταθμούς διοδίων, με στόχο να ανοίξουν τις μπάρες στις 3 μ.μ. και να περνάνε ελεύθερα οι οδηγοί.
Το υπουργείο δέχεται τις έντονες πιέσεις των κατασκευαστών των αυτοκινητόδρομων, που σε τακτά χρονικά διαστήματα στέλνουν έγγραφα διεκδικώντας διαφυγόντα κέρδη αρκετών εκατομμυρίων ευρώ. Επίσημα στοιχεία δεν υπάρχουν, ωστόσο οι εργολάβοι υποστηρίζουν ότι οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 10-20% και οχυρώνονται πίσω από τις τράπεζες που χορηγούν τα δάνεια κατασκευής για να απαιτούν αποζημιώσεις. Προφορικά μάλιστα απειλούν με αποχώρηση από τα έργα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ.ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΛΕΟΝ ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΘΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΠΟΙΝΙΚΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ
ΚΑΙ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ
Απειλές εργολάβων
Σε αυτό το τοπίο δεν αποκλείεται η καταγγελία ή ακύρωση ορισμένων συμβάσεων παραχώρησης και η συνέχιση των αυτοκινητόδρομων με τη μορφή δημόσιων έργων, όπως έχει ήδη αποκαλύψει η «Ε». Το υπουργείο ετοιμάζεται για ένα τέτοιο ενδεχόμενο και μελετά τρόπους για την είσπραξη των διοδίων, από τα οποία θα εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των έργων. Σύμφωνα με πληροφορίες, με ρύθμιση που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, τα διόδια θα χαρακτηρίζονται δημόσιο έσοδο, θα προβλέπεται πρόστιμο για όσους δεν πληρώνουν που θα εισπράττεται μέσω των ΔΟΥ και μάλιστα με προσαύξηση για την καθυστερημένη καταβολή.
Μια άλλη πρόταση, να ενσωματώνεται στην τιμή της βενζίνης, απορρίφθηκε, αφού επιβαρύνει όλους τους οδηγούς ανεξάρτητα αν χρησιμοποιούν την εθνική οδό. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου θεωρεί ότι η επιβολή διοδίου είναι δίκαιη φορολογία, αφού βαρύνει μόνο τους χρήστες και η κατασκευή ή συντήρηση των δρόμων δεν φορτώνεται στο σύνολο των φορολογουμένων.
Οχυρώνεται πάντως πίσω από τις συμβάσεις του 2007 για τους αυτοκινητόδρομους για να παραδεχθεί ότι οι οδηγοί καλούνται να πληρώσουν για έργα που βρίσκονται υπό κατασκευή, ενώ έχουν καταλήξει στον... κάλαθο των αχρήστων οι δημόσιες δεσμεύσεις για επαναδιαπραγμάτευση των συμφωνιών και μείωση των τιμών. Αντικαταστάθηκαν με πρόγραμμα για ηλεκτρονικά διόδια, που θα επιτρέπουν τη χρέωση ανάλογα με τα διανυόμενα χιλιόμετρα που θα εξορθολογήσουν τις τιμές, αλλά το μέτρο θα εφαρμοστεί το νωρίτερο μέσα στο 2012.
Αυξήσεις 7%
Χθες, μετά την Κορίνθου-Τρίπολης και το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια της Αθηνών-Λαμίας, στο χορό των αυξήσεων μπήκε και η Αθηνών-Πατρών, παρά το γεγονός ότι το τμήμα από την Κόρινθο ώς το Ρίο είναι εργοτάξιο και σε πολλά σημεία υπάρχει μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η προαναγγελία προβλέπει αυξήσεις τιμών που αγγίζουν το 7%, οι οποίες όμως θα τεθούν σε ισχύ μέσα στον Ιανουάριο.
Τα νέα τιμολόγια είναι κοινά για όλους τους σταθμούς διοδίων: Ελευσίνας και Ζευγολατιού στο ρεύμα προς Πάτρα, Ρίου και Ισθμού στο ρεύμα προς Αθήνα, καθώς και τους πλευρικούς της Νέας Περάμου και των Αγίων Θεοδώρων. Προς το παρόν δεν υπάρχει ένδειξη για αυξήσεις διοδίων στο τμήμα Ράχες Μαλιακού-Κλειδί Ημαθίας.
Η προαναγγελία επιβάλλεται από τη σύμβαση και αρμόδιοι στο υπουργείο Υποδομών διευκρίνισαν χθες στην «Ε» ότι τα νέα τιμολόγια για το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια ισχύουν από τις 2 Ιανουαρίου 2011 και υποστηρίζουν ότι είχαν δημοσιοποιηθεί στο κοινό με καταχωρίσεις στις εφημερίδες «Εστία» και «Νίκη», δύο έντυπα με χαμηλή κυκλοφορία.
Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ
ΠΡΕΖΑ TV
5-1-2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
7 σχόλια:
ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΤΖΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΛΑΟΥ Η ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ?????? ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (οπου να ναι) ΚΑΙ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΘΑ ΒΑΡΕΣΩ ΜΕΧΡΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΟΠΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ. ΕΓΩ ΔΙΟΔΙΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ........ * ΤΕΡΜΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ *
Δεν πληρώνω εδώ και δύο μήνες διόδια, οι χρηματικές απαιτήσεις για τη χρήση των δρόμων είναι δυσβάσταχτες και χωρίς αντίκρυσμα. Ας παραδεχτούμε ότι δεν έχουμε καμία σχέση με Ευρώπη, αφού τα διόδια στην Ελλάδα δε σέβονται τους κανόνες και τους όρους που προβλέπονται για την επιβολή διοδίων. Όχι δε πληρώνουμε διόδια. Ναι είμαστε πολλοί. Ναι γινόμαστε περισσότεροι. Στον παραπάνω φίλο ανώνυμο με όλη μου τη συμπάθεια, θεωρώ ότι η προοπτική κάποιας μορφής επανάστασης είναι μακριά. Οι Έλληνες περιοριζόμαστε σε λόγια και δεν έχουμε κοινή δράση. Ο καθένας γκαρίζει για τα δικά του και τα μικρά του. Όχι όλοι μαζί όπως θα έπρεπε. Μην έχουμε ελπίδες για κάποια επανάσταση. Δεν υπάρχουν ενθαρυντικά δείγματα.
paidia akurw den mporoun na krathsoun arxeio gia tis fwtografies ara den mporoun kai se ena dikastirio na sthriksoun thn kathgoria opote einai akuro apla den to diefkrinisan apo thn arxh gia na fobhsoun ton kosmo.
paidia akurw den mporoun na krathsoun arxeio gia tis fwtografies ara den mporoun kai se ena dikastirio na sthriksoun thn kathgoria opote einai akuro apla den to diefkrinisan apo thn arxh gia na fobhsoun ton kosmo.
+1
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΕΓΩ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΧΑΛΚΙΔΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΔΑ. ΦΤΑΝΩ ΣΤΟ ΚΙΣΕ ΤΟΥ ΔΙΟΔΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΑΝΩ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΟΤΑΝ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ...
Τζαμπατζήδες - Μπατακτσήδες LTD...
Δημοσίευση σχολίου