ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
Χάθηκε στην... κατάργηση (και τη συγχώνευση) η κυβέρνηση. Και µπροστά στην απόγνωση που δηµιουργεί η ύπαρξη περίπου...
23.000 φορέων του Δηµοσίου που συντηρούν το τέρας της γραφειοκρατίας, ετοιµάζεται να αναθέσει την καταγραφή του έργου που παράγουν(;), του κόστους λειτουργίας τους και του προσωπικού που διαθέτουν σε ιδιώτες, καθώς οι αρµόδιες υπηρεσίες σηκώνουν τα χέρια! Παράλληλα, µε νοµοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών προχωρεί στην άµεση κατάργηση επτά φορέων του Δηµοσίου και στη συγχώνευση έντεκα άλλων.
Οπως έγινε γνωστό, και µετά το ορατό (οικονοµικό) αποτέλεσµα που είχαν οι 66 πρώτες καταργήσεις και συγχωνεύσεις φορέων και υπηρεσιών του Δηµοσίου, οι οποίες πραγµατοποιήθηκαν έπειτα από εισήγηση του Θεόδωρου Πάγκαλου, το γραφείο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κατήρτισε µελέτη για την επιτάχυνση της διαδικασίας συγχωνεύσεων και καταργήσεων φορέων του Δηµοσίου, µε στόχο, όπως αναφέρεται, «τη µείωση των φορέων του Δηµοσίου, ώστε να περιοριστούν οι δαπάνες, να εξορθολογιστούν οι δράσεις και να παραχθεί καλύτερο αποτέλεσµα προς όφελος των πολιτών και της κοινωνίας». Το έργο που υπολογίζεται στα 30 εκατοµµύρια ευρώ θα χρηµατοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ και θα περιλαµβάνει µια σειρά από δράσεις που κρίθηκαν από τις υπηρεσίες του αντιπροέδρου της κυβέρνησης – ο οποίος έχει επωµιστεί την όλη προσπάθεια για την περιστολή των δαπανών του Δηµοσίου (από τις καταργήσεις και τις συγχωνεύσεις των 66 φορέων που έχουν γίνει ήδη, το όφελος του Δηµοσίου υπολογίζεται στα 10,5 εκατοµµύρια ευρώ ετησίως) – ως απολύτως απαραίτητες προκειµένου να αποτυπωθεί ευκρινώς ο κυκεώνας των φορέων του Δηµοσίου.
Σύµφωνα µε τη µελέτη, οι δράσεις αυτές είναι:
n Ηλεκτρονικό µητρώο φορέων του Δηµοσίου µε επικαιροποιηµένα στοιχεία n Καταγραφή της πραγµατικής δραστηριότητας του συνόλου των φορέων n Αναδιατύπωση θεσµικού και νοµικού πλαισίου n Διατύπωση γενικής µεθοδολογίας (οδικού χάρτη) για συγχωνεύσεις και καταργήσεις φορέων του Δηµοσίου n Κατηγοριοποίηση φορέων σε οµάδες, σύµφωνα µε κριτήρια n 20 µελέτες σκοπιµότητας, µία για κάθε οµάδα φορέων n 20 δηµόσιες ηλεκτρονικές διαβουλεύσεις µε ενσωµάτωση σχολίων n 20 νοµοθετικές παρεµβάσεις n 50 εκτελέσεις απόφασης συγχώνευσης ή κατάργησης n 50 business plans για νέους φορείς που θα προκύψουν από συγχώνευση n 50 υπηρεσίες υποστήριξης αρχικής λειτουργίας νέων φορέων n Πληροφοριακό σύστηµα για τη διαχείριση του συνόλου των συγχωνεύσεων και την παρακολούθηση των χρόνων υλοποίησης n Ολοκληρωµένο σχέδιο δηµοσιότητας µε εκδηλώσεις, ενηµερωτικό υλικό, καταχωρίσεις και πλήρη δικτυακό τόπο για πληροφόρηση των πολιτών.
ΠΡΕΖΑ TV
3-1-2011
Χάθηκε στην... κατάργηση (και τη συγχώνευση) η κυβέρνηση. Και µπροστά στην απόγνωση που δηµιουργεί η ύπαρξη περίπου...
23.000 φορέων του Δηµοσίου που συντηρούν το τέρας της γραφειοκρατίας, ετοιµάζεται να αναθέσει την καταγραφή του έργου που παράγουν(;), του κόστους λειτουργίας τους και του προσωπικού που διαθέτουν σε ιδιώτες, καθώς οι αρµόδιες υπηρεσίες σηκώνουν τα χέρια! Παράλληλα, µε νοµοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών προχωρεί στην άµεση κατάργηση επτά φορέων του Δηµοσίου και στη συγχώνευση έντεκα άλλων.
Οπως έγινε γνωστό, και µετά το ορατό (οικονοµικό) αποτέλεσµα που είχαν οι 66 πρώτες καταργήσεις και συγχωνεύσεις φορέων και υπηρεσιών του Δηµοσίου, οι οποίες πραγµατοποιήθηκαν έπειτα από εισήγηση του Θεόδωρου Πάγκαλου, το γραφείο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κατήρτισε µελέτη για την επιτάχυνση της διαδικασίας συγχωνεύσεων και καταργήσεων φορέων του Δηµοσίου, µε στόχο, όπως αναφέρεται, «τη µείωση των φορέων του Δηµοσίου, ώστε να περιοριστούν οι δαπάνες, να εξορθολογιστούν οι δράσεις και να παραχθεί καλύτερο αποτέλεσµα προς όφελος των πολιτών και της κοινωνίας». Το έργο που υπολογίζεται στα 30 εκατοµµύρια ευρώ θα χρηµατοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ και θα περιλαµβάνει µια σειρά από δράσεις που κρίθηκαν από τις υπηρεσίες του αντιπροέδρου της κυβέρνησης – ο οποίος έχει επωµιστεί την όλη προσπάθεια για την περιστολή των δαπανών του Δηµοσίου (από τις καταργήσεις και τις συγχωνεύσεις των 66 φορέων που έχουν γίνει ήδη, το όφελος του Δηµοσίου υπολογίζεται στα 10,5 εκατοµµύρια ευρώ ετησίως) – ως απολύτως απαραίτητες προκειµένου να αποτυπωθεί ευκρινώς ο κυκεώνας των φορέων του Δηµοσίου.
Σύµφωνα µε τη µελέτη, οι δράσεις αυτές είναι:
n Ηλεκτρονικό µητρώο φορέων του Δηµοσίου µε επικαιροποιηµένα στοιχεία n Καταγραφή της πραγµατικής δραστηριότητας του συνόλου των φορέων n Αναδιατύπωση θεσµικού και νοµικού πλαισίου n Διατύπωση γενικής µεθοδολογίας (οδικού χάρτη) για συγχωνεύσεις και καταργήσεις φορέων του Δηµοσίου n Κατηγοριοποίηση φορέων σε οµάδες, σύµφωνα µε κριτήρια n 20 µελέτες σκοπιµότητας, µία για κάθε οµάδα φορέων n 20 δηµόσιες ηλεκτρονικές διαβουλεύσεις µε ενσωµάτωση σχολίων n 20 νοµοθετικές παρεµβάσεις n 50 εκτελέσεις απόφασης συγχώνευσης ή κατάργησης n 50 business plans για νέους φορείς που θα προκύψουν από συγχώνευση n 50 υπηρεσίες υποστήριξης αρχικής λειτουργίας νέων φορέων n Πληροφοριακό σύστηµα για τη διαχείριση του συνόλου των συγχωνεύσεων και την παρακολούθηση των χρόνων υλοποίησης n Ολοκληρωµένο σχέδιο δηµοσιότητας µε εκδηλώσεις, ενηµερωτικό υλικό, καταχωρίσεις και πλήρη δικτυακό τόπο για πληροφόρηση των πολιτών.
ΠΡΕΖΑ TV
3-1-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου