ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ;
ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ,ΝΑ ΘΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 2,80ΕΥΡΩ...Ή ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ;;;
ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ...ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ,ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΣΕ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΓΙ'ΑΥΤΑ... Ή ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ;;;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΑΠ'ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;;
--ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΜΜΜ--ΟΣΟΙ ΧΤΥΠΑΝΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ,ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΤΟΥΣ,ΑΣ ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ.
Ειδικό Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου ρίχνει στους δρόμους από τις αρχές Απριλίου το υπουργείο Υποδομών, με στόχο την πάταξη του φαινομένου της εισιτηριοδιαφυγής στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Η δημιουργία του Σώματος αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για τον υπουργό Δημήτρη Ρέππα, καθώς το υπουργείο εκτιμά ότι η δραστηριοποίησή του θα περιορίσει τουλάχιστον κατά 80% την εισιτηριοδιαφυγή στις αστικές συγκοινωνίες, αποφέροντας στα ταμεία του ΟΑΣΑ ποσό 10-15 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Σήμερα η λαθρεπιβίβαση στα μέσα στοιχίζει τουλάχιστον 20 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο, καθώς τα ποσοστά των λαθρεπιβατών στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ φτάνουν το 40%, ενώ στα μέσα σταθερής τροχιάς ξεπερνούν το 10%.
Την υλοποίηση του εγχειρήματος έχει αναλάβει ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Χάρης Τσιόκας, ο οποίος πραγματοποιεί συναντήσεις με τις διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών, ώστε να αποτιμηθούν τα μοντέλα που εφαρμόζονται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Τέσσερα είναι τα σενάρια που εξετάζονται αυτή τη στιγμή για τη δημιουργία του Σώματος Ελεγκτών:
* Η δημιουργία νέας μονάδας στον όμιλο ΟΑΣΑ που θα στελεχώνεται από ελεγκτές όλων των μέσων και θα αριθμεί περίπου 200 άτομα.
* Η δημιουργία νέας μονάδας στον όμιλο ΟΑΣΑ που θα στελεχωθεί με 120 ελεγκτές, οι οποίοι θα συνεπικουρούνται κατά περίπτωση από 50 αστυνομικούς. Η παράβαση θα πιστοποιείται επί τόπου και θα επιβάλλεται τιμωρία, σύμφωνα με τον νέο νόμο.
* Η δημιουργία νέας μονάδας περίπου 100 ελεγκτών, η οποία σε συνεργασία και συντονισμό μέσω προγραμματικών συμβάσεων με την κατά τόπους δημοτική αστυνομία θα έχει την ευθύνη του ελέγχου εισιτηρίων.
* Η δημιουργία εποπτικού επιτελικού μηχανισμού στον όμιλο ΟΑΣΑ περίπου 10-15 ατόμων και η ανάθεση του ελεγκτικού έργου σε Ιδιωτικό Ελεγκτικό Φορέα, ο οποίος θα αμείβεται με βάση τα αποτελέσματα.
Ως πιθανότερα θεωρούνται τα δύο πρώτα μοντέλα. Τα άτομα που θα στελεχώσουν το νέο Σώμα στην Αθήνα θα έχουν αποκλειστικό σκοπό την πρόληψη και τον έλεγχο και διακριτή εμφάνιση, ώστε οι πολίτες να αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για ελεγκτές και να συνεργάζονται. Θα εκπαιδευτούν ειδικά για τον σκοπό αυτόν και θα δρουν με διαφορετικό τρόπο στα μέσα σταθερής τροχιάς απ’ ό,τι στα οδικά. Τα σημεία από τα οποία διακινείται μεγάλος αριθμός επιβατών θα ελέγχονται καθημερινά, ενώ θα υπάρξει ικανός αριθμός αστυνομικών που θα πιστοποιούν αμέσως την παράβαση.
Σπ. Βούγιας
«Αδικαιολόγητες οι διαμαρτυρίες για τα εισιτήρια»
Αδικαιολόγητες, ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, χαρακτήρισε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σπ. Βούγιας, τις συνεχιζόμενες διαμαρτυρίες των κινημάτων «Δεν πληρώνω» για τις πρόσφατες αυξήσεις των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ.
«Στη Θεσσαλονίκη, το κόμιστρο είναι το φτηνότερο σε όλη την Ελλάδα, το μισό περίπου από την Αθήνα και πολύ μικρότερο από όλη την υπόλοιπη Ελλάδα, σε σχέση με τα χιλιόμετρα που διανύονται», ανέφερε ο κ. Βούγιας, προσθέτοντας πως με τις διορθωτικές παρεμβάσεις που έγιναν από το υπουργείο μεγάλες κατηγορίες ευάλωτων χρηστών έχουν μειωμένο εισιτήριο. Το πρωί του Σαββάτου, δεκάδες μέλη της κίνησης «Επιβάτες Θεσσαλονίκης» διοργάνωσαν νέα συγκέντρωση και πορεία, με αίτημα την ανάκληση των αυξήσεων.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
mlilio@pegasus.gr
ΠΡΕΖΑ TV
21-2-2011
ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ,ΝΑ ΘΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 2,80ΕΥΡΩ...Ή ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ;;;
ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ...ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ,ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΣΕ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΓΙ'ΑΥΤΑ... Ή ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ;;;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΑΠ'ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;;
--ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΜΜΜ--ΟΣΟΙ ΧΤΥΠΑΝΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ,ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΤΟΥΣ,ΑΣ ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ.
Ειδικό Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου ρίχνει στους δρόμους από τις αρχές Απριλίου το υπουργείο Υποδομών, με στόχο την πάταξη του φαινομένου της εισιτηριοδιαφυγής στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Η δημιουργία του Σώματος αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για τον υπουργό Δημήτρη Ρέππα, καθώς το υπουργείο εκτιμά ότι η δραστηριοποίησή του θα περιορίσει τουλάχιστον κατά 80% την εισιτηριοδιαφυγή στις αστικές συγκοινωνίες, αποφέροντας στα ταμεία του ΟΑΣΑ ποσό 10-15 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Σήμερα η λαθρεπιβίβαση στα μέσα στοιχίζει τουλάχιστον 20 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο, καθώς τα ποσοστά των λαθρεπιβατών στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ φτάνουν το 40%, ενώ στα μέσα σταθερής τροχιάς ξεπερνούν το 10%.
Την υλοποίηση του εγχειρήματος έχει αναλάβει ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Χάρης Τσιόκας, ο οποίος πραγματοποιεί συναντήσεις με τις διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών, ώστε να αποτιμηθούν τα μοντέλα που εφαρμόζονται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Τέσσερα είναι τα σενάρια που εξετάζονται αυτή τη στιγμή για τη δημιουργία του Σώματος Ελεγκτών:
* Η δημιουργία νέας μονάδας στον όμιλο ΟΑΣΑ που θα στελεχώνεται από ελεγκτές όλων των μέσων και θα αριθμεί περίπου 200 άτομα.
* Η δημιουργία νέας μονάδας στον όμιλο ΟΑΣΑ που θα στελεχωθεί με 120 ελεγκτές, οι οποίοι θα συνεπικουρούνται κατά περίπτωση από 50 αστυνομικούς. Η παράβαση θα πιστοποιείται επί τόπου και θα επιβάλλεται τιμωρία, σύμφωνα με τον νέο νόμο.
* Η δημιουργία νέας μονάδας περίπου 100 ελεγκτών, η οποία σε συνεργασία και συντονισμό μέσω προγραμματικών συμβάσεων με την κατά τόπους δημοτική αστυνομία θα έχει την ευθύνη του ελέγχου εισιτηρίων.
* Η δημιουργία εποπτικού επιτελικού μηχανισμού στον όμιλο ΟΑΣΑ περίπου 10-15 ατόμων και η ανάθεση του ελεγκτικού έργου σε Ιδιωτικό Ελεγκτικό Φορέα, ο οποίος θα αμείβεται με βάση τα αποτελέσματα.
Ως πιθανότερα θεωρούνται τα δύο πρώτα μοντέλα. Τα άτομα που θα στελεχώσουν το νέο Σώμα στην Αθήνα θα έχουν αποκλειστικό σκοπό την πρόληψη και τον έλεγχο και διακριτή εμφάνιση, ώστε οι πολίτες να αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για ελεγκτές και να συνεργάζονται. Θα εκπαιδευτούν ειδικά για τον σκοπό αυτόν και θα δρουν με διαφορετικό τρόπο στα μέσα σταθερής τροχιάς απ’ ό,τι στα οδικά. Τα σημεία από τα οποία διακινείται μεγάλος αριθμός επιβατών θα ελέγχονται καθημερινά, ενώ θα υπάρξει ικανός αριθμός αστυνομικών που θα πιστοποιούν αμέσως την παράβαση.
Σπ. Βούγιας
«Αδικαιολόγητες οι διαμαρτυρίες για τα εισιτήρια»
Αδικαιολόγητες, ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, χαρακτήρισε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σπ. Βούγιας, τις συνεχιζόμενες διαμαρτυρίες των κινημάτων «Δεν πληρώνω» για τις πρόσφατες αυξήσεις των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ.
«Στη Θεσσαλονίκη, το κόμιστρο είναι το φτηνότερο σε όλη την Ελλάδα, το μισό περίπου από την Αθήνα και πολύ μικρότερο από όλη την υπόλοιπη Ελλάδα, σε σχέση με τα χιλιόμετρα που διανύονται», ανέφερε ο κ. Βούγιας, προσθέτοντας πως με τις διορθωτικές παρεμβάσεις που έγιναν από το υπουργείο μεγάλες κατηγορίες ευάλωτων χρηστών έχουν μειωμένο εισιτήριο. Το πρωί του Σαββάτου, δεκάδες μέλη της κίνησης «Επιβάτες Θεσσαλονίκης» διοργάνωσαν νέα συγκέντρωση και πορεία, με αίτημα την ανάκληση των αυξήσεων.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
mlilio@pegasus.gr
ΠΡΕΖΑ TV
21-2-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου