Με πυρά από τα κόμματα της αντιπολίτευσης αλλά και κριτική από τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Νάσο Αλευρά ολοκληρώθηκε στην αρμόδια επιτροπής της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου για τις αστικές συγκοινωνίες.
Την κόντρα πυροδότησε και αυτή τη φορά το κίνημα πολιτών "Δεν πληρώνω - Δεν πληρώνω" και συγκεκριμένα η τροπολογία που προτίθεται να φέρει το υπουργείο Υποδομών, με την οποία η μη πληρωμή εισιτηρίου θα μετατρέπεται σε πλημμέλημα.
Τόσο ο υπουργός όσο και ο υφυπουργός Υποδομών επέκριναν έντονα όσους "ενισχύουν αντιλήψεις 'δεν πληρώνω - δεν πληρώνω και στους άλλους τα φορτώνω".
"Η γενικευμένη ενθάρρυνση κάποιων στο να μην πληρώνουν οι πολίτες δεν ευνοεί τελικά τους πολλούς. Αν αφήσουμε η τάση αυτή να γίνει μόδα, τότε δεν θα πληρώνουμε ούτε ΦΠΑ, ούτε ενοίκιο", ανέφερε ο Δημ. Ρέππας.
Από την πλευρά του, ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης τόνισε ότι: "Η κυβέρνηση ξέρει να κουνά το δάχτυλο στους πολίτες που, με αξιοπρέπεια, μετέχουν στο κίνημα 'δεν πληρώνω' και όχι στα πολιτικά πρόσωπα που βαρύνονται με σκάνδαλα και είναι θωρακισμένα με ατιμωρησία". Σχολιάζοντας τη στοχοποίηση που δέχεται το κόμμα του σχετικά με το ζήτημα, δήλωσε ότι "Είναι ανόητο να νομίζει κανείς ότι ένα κόμμα, πατώντας ένα κουμπί, μπορεί να καθοδηγεί ένα κίνημα που στηρίζεται από όλα τα κόμματα".
"Ο πρώτος τζαμπατζής είναι το ελληνικό κράτος, που δεν απαντά στην καταστρατήγηση των νόμων που το ίδιο έκανε τόσα χρόνια, υπερχρεώνοντας με τοκογλυφικά επιτόκια τις συγκοινωνίες. Μόνο το 2009, η επιδότηση του εισιτηρίου ήταν 75 εκατ. ευρώ, ενώ οι τόκοι τον ίδιο χρόνο έφτασαν στα 74 εκατ. ευρώ", σχολίασε ο εισηγητής του ΚΚΕ Νίκος Παπακωνσταντίνου.
Ωστόσο, η τροπολογία του υπουργείου δέχτηκε και "πράσινη" κριτική. "Μια ποινική ρύθμιση δεν θα προσφέρει τίποτα, παρά μόνο γραφειοκρατικό φόρτο στα δικαστήρια", ανέφερε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Νάσος Αλευράς. Αντιπρότεινε δε, "κάθε ένας που παραβαίνει το νόμο να καλείται να πληρώσει το πρόστιμο στην εφορία, όπως κάνει για όλες του τις φορολογικές υποχρεώσεις".
Δύο αλλαγές
Ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κατέθεσε και μία ρύθμιση στο νομοσχέδιο, με την οποία διαγράφονται τα χρέη του ΟΑΣΑ, όχι μόνο προς το Δημόσιο, αλλά και προς το ΙΚΑ και τα άλλα ασφαλιστικά ταμεία. Παράλληλα, ο Δημήτρης Ρέππας απάλειψε την αναφορά που άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο ίδρυσης ανώνυμων εταιρειών από τον ΟΑΣΑ.
ΠΡΕΖΑ TV
9-2-2011
Την κόντρα πυροδότησε και αυτή τη φορά το κίνημα πολιτών "Δεν πληρώνω - Δεν πληρώνω" και συγκεκριμένα η τροπολογία που προτίθεται να φέρει το υπουργείο Υποδομών, με την οποία η μη πληρωμή εισιτηρίου θα μετατρέπεται σε πλημμέλημα.
Τόσο ο υπουργός όσο και ο υφυπουργός Υποδομών επέκριναν έντονα όσους "ενισχύουν αντιλήψεις 'δεν πληρώνω - δεν πληρώνω και στους άλλους τα φορτώνω".
"Η γενικευμένη ενθάρρυνση κάποιων στο να μην πληρώνουν οι πολίτες δεν ευνοεί τελικά τους πολλούς. Αν αφήσουμε η τάση αυτή να γίνει μόδα, τότε δεν θα πληρώνουμε ούτε ΦΠΑ, ούτε ενοίκιο", ανέφερε ο Δημ. Ρέππας.
Από την πλευρά του, ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης τόνισε ότι: "Η κυβέρνηση ξέρει να κουνά το δάχτυλο στους πολίτες που, με αξιοπρέπεια, μετέχουν στο κίνημα 'δεν πληρώνω' και όχι στα πολιτικά πρόσωπα που βαρύνονται με σκάνδαλα και είναι θωρακισμένα με ατιμωρησία". Σχολιάζοντας τη στοχοποίηση που δέχεται το κόμμα του σχετικά με το ζήτημα, δήλωσε ότι "Είναι ανόητο να νομίζει κανείς ότι ένα κόμμα, πατώντας ένα κουμπί, μπορεί να καθοδηγεί ένα κίνημα που στηρίζεται από όλα τα κόμματα".
"Ο πρώτος τζαμπατζής είναι το ελληνικό κράτος, που δεν απαντά στην καταστρατήγηση των νόμων που το ίδιο έκανε τόσα χρόνια, υπερχρεώνοντας με τοκογλυφικά επιτόκια τις συγκοινωνίες. Μόνο το 2009, η επιδότηση του εισιτηρίου ήταν 75 εκατ. ευρώ, ενώ οι τόκοι τον ίδιο χρόνο έφτασαν στα 74 εκατ. ευρώ", σχολίασε ο εισηγητής του ΚΚΕ Νίκος Παπακωνσταντίνου.
Ωστόσο, η τροπολογία του υπουργείου δέχτηκε και "πράσινη" κριτική. "Μια ποινική ρύθμιση δεν θα προσφέρει τίποτα, παρά μόνο γραφειοκρατικό φόρτο στα δικαστήρια", ανέφερε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Νάσος Αλευράς. Αντιπρότεινε δε, "κάθε ένας που παραβαίνει το νόμο να καλείται να πληρώσει το πρόστιμο στην εφορία, όπως κάνει για όλες του τις φορολογικές υποχρεώσεις".
Δύο αλλαγές
Ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κατέθεσε και μία ρύθμιση στο νομοσχέδιο, με την οποία διαγράφονται τα χρέη του ΟΑΣΑ, όχι μόνο προς το Δημόσιο, αλλά και προς το ΙΚΑ και τα άλλα ασφαλιστικά ταμεία. Παράλληλα, ο Δημήτρης Ρέππας απάλειψε την αναφορά που άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο ίδρυσης ανώνυμων εταιρειών από τον ΟΑΣΑ.
ΠΡΕΖΑ TV
9-2-2011
2 σχόλια:
Δεν πρόκειται να πληρώσουμε αληταράδες του Πασοκ.
Αντίθετα ήρθε η ώρα να πληρώσετε εσείς
Δημοσίευση σχολίου