Δευτέρα, Φεβρουαρίου 07, 2011

ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ.ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ...ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ!!!

Τα γαμησε ολα ο Ψυχαρης στο σημερινο πρωτοσελιδο των ΝΕΩΝ με τη δημοσιογραφικη αλητεια να εχει χτυπησει κοκκινο...μιας και ταυτιζει τους τραμπουκους του Ολυμπιακου οι οποιοι κατεστρεψαν το θεατρο Τεχνης,εξαιτιας της παραστασης που ανεβαζει με τιτλο "Ταξιδευοντας με τον ΠΑΟΚ...με το κινημα "Δεν πληρωνω ΔΙΟΔΙΑ και ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ"...
Προπαγανδα χωρις ελεος,κατα παραγγελια του γραφειου τυπου του Πασοκ και των λοιπων κυβερνητικων στελεχων,που θελουν να ταυτισουν τον ακτιβισμο με τον τραμπουκισμο.
Σαλτα και γαμηθειτε.

ΠΡΕΖΑ TV
7-2-2011

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το ειδα και εγω το πρωι και μου ηρθε να τη φτυσω τη πουλημενη κωλοφυλαδα.
Θα πω σε οποιον ξερω να μη τη ξαναπαρει. Επισης δεν ξαναδιαβαζω τιποτα απο το in.gr του ΔΟΛ. Κανανε γαργαρα το βατοπαιδι, τη SIEMENS, το προπυλακισμο Σημιτη και αλλα πολλα, και βαζουν προς συζητηση τη γυναικα του BATMAN. Αισχος πουλημενα δημοσιογραφακια του ΔΟΛ

Ανώνυμος είπε...

Αν εγώ συμπαραστεκόμουν τόσο φλογερά στο κίνημα ''Δεν πληρώνω'', αυτό το πρωτοσέλιδο θα μέ έκανε να σκεφτώ, να δράσω κάπως διαφορετικά ώστε να μη δίνω ευκαιρία να συνδέουν το κίνημα όπου συμμετέχω με χούλιγκανς και τραμπούκους.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω μαζι σου Ανωνυμε 3:04

Ο ψυχαρης με αυτο το αρθρο-σταθμο μου εβγαλε τον μανδυα υποκρισιας που καλυπτε τα ματια μου εδω και τοσα χρονια.

Ευχαριστω κ.Ψυχαρη, συγνωμη για ολα καλοι μου μεγαλοεργολαβοι.